Ik vind het te gemaakt, ik hou niet van make-up en gedoe, helemaal niet op gekke plekken. Ik ga voor puur natuur. Tot het tijd is voor botox. Dat is in september, als ik 30 ben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het mooier.Ik houd sowieso niet zo van voeten, maar met een leuk lakje lijkt het tenminste nog ergens op
Dan zal het wel meevallen...als ze echt zo naar waren zou je rubberen laarzen dragen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Mijn voeten zijn zo lelijk en naar, schaam me 's zomers kapot. Een eenvoudig lakje doet al wonderen
Het is wel een heel rare nagel, die kleine....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef CherryLips het volgende:
het deed niet eens zo'n pijnIk dacht dat het een klein stukje was, pleister eromheen. Haal paar dagen later (
) die pleister er maar eens af en hop, geen nagel
Voel er niks van.
Precies! Ik had een beetje een voetentrauma, er werd me altijd verteld dat ze lelijk zijn, wat dan ook. Nu vind ik ze gewoon leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Ik houd sowieso niet zo van voeten, maar met een leuk lakje lijkt het tenminste nog ergens op
Dat strookt totaal niet met je puur natuurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het te gemaakt, ik hou niet van make-up en gedoe, helemaal niet op gekke plekken. Ik ga voor puur natuur. Tot het tijd is voor botox. Dat is in september, als ik 30 ben.
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is wel een heel rare nagel, die kleine....
[..]
Precies! Ik had een beetje een voetentrauma, er werd me altijd verteld dat ze lelijk zijn, wat dan ook. Nu vind ik ze gewoon leuk
Begin nu niet over Birkenstocks, anders gaat Miss weer zeiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat strookt totaal niet met je puur natuur![]()
Ik vind er niks erg aan, nagellak. Het is natuurlijk dat vrouwen zich mooi willen maken, dat doen we al eeuwen. Ik vind 't leuk staan in m'n Birkies
Slechte doorbloeding. Ziet er heel ongezond uit. En m'n tenen staan alle kanten opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen...als ze echt zo naar waren zou je rubberen laarzen dragen.
Dit jaar toch es goed kijken dan in augustus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Slechte doorbloeding. Ziet er heel ongezond uit. En m'n tenen staan alle kanten op
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Rammelen niet meer. Nu zou ik ook prima kunnen leven zonder kinderen. Pas salarisverhoging gekregen en er ging ineens een wereld voor me open. Ik zou dat geld niet allemaal aan kinderen willen uitgeven. Dus ik wacht nog even en over een paar jaar vind ik mezelf te oud
De eerste zonnenstralen zijn amper aanwezig en er wordt alweer gekotst op Birkies. Zullen we ook, omdat het 's morgens nog vriest, gelijk kotsen op Uggs?quote:
Meerdere redenen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Cue_ het volgende:
door geld uitgerammeld? Wacht maar tot de hormonen weer terug komen
Maar grappig
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Begin nu niet over Birkenstocks, anders gaat Miss weer zeiken.
quote:
En terecht, vrouwen die dat dragen verdienen 5 kinderen met overgewicht om mee te zeulenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker laten gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
En terecht, vrouwen die dat dragen verdienen 5 kinderen met overgewicht om mee te zeulen![]()
onaantrekkelijke troep![]()
Vergeet de Crocs niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
De eerste zonnenstralen zijn amper aanwezig en er wordt alweer gekotst op Birkies. Zullen we ook, omdat het 's morgens nog vriest, gelijk kotsen op Uggs?
Hou jij je mond, zeiknek.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
En terecht, vrouwen die dat dragen verdienen 5 kinderen met overgewicht om mee te zeulen![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Klare taal voor een L-E.quote:
quote:
's Goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De eerste zonnenstralen zijn amper aanwezig en er wordt alweer gekotst op Birkies. Zullen we ook, omdat het 's morgens nog vriest, gelijk kotsen op Uggs?
Teva!quote:
Ik breek keihard m'n nek op ballerina's. Het is een gave.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik draag overigens wel Birkenstocks. And you know what, I DON'T CARE. Ballerina's zijn niet altijd even praktisch met 20/25+
Ik snap nooit zo goed waarom men zich druk gaat maken om wat een ander draagtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik draag overigens wel Birkenstocks. And you know what, I DON'T CARE. Ballerina's zijn niet altijd even praktisch met 20/25+
Wel slechte ogen?quote:
mag jij de uitzondering hebbenquote:
Mannen met Birkenstocksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom men zich druk gaat maken om wat een ander draagt
ohja, die was ik vergetenquote:
2-2 nuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Nederland is aan het verliezen hoor ik net.
nog ergerquote:
ja, wees er maar niet trots opquote:
Je moet me Evie pratenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Als de wereld schoon genoeg was, zou ik altijd op blote voeten lopen. Tot die tijd draag ik Birkenstocks, OMDAT IK DAT WIL.
Kan jou het schelen dat ze er op lopen?quote:
blote voeten schijnt het beste te zijn voor een rug!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Als m'n rug het tof vond zou ik ook altijd op blote voeten lopenEn als ik niet zo lomp was om steeds m'n tenen te stoten.
Dat doe ik ook. En dat doet soms zo'n pijn dat ik moet huilen. Heel gemeen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Als m'n rug het tof vond zou ik ook altijd op blote voeten lopenEn als ik niet zo lomp was om steeds m'n tenen te stoten.
Mag ik ook even zeiken op anderenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jou het schelen dat ze er op lopen?Er zijn zoveel verschillende soorten Birkies dat je ze waarschijnlijk niet eens als dusdanig herkent
Daar hebben we nog stad en land voor afgezochtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Beetje jammer alleen van m'n beenverschil waardoor ik dan scheef ga lopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blote voeten schijnt het beste te zijn voor een rug!
Ik ben er wel trots op. Die krengen lopen heerlijk!quote:
Bij ballerina's moet je ook gewoon dezelfde maat als je gewone schoenen kopen hè.. Dat je het even weetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik breek keihard m'n nek op ballerina's. Het is een gave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |