Er is geen actie, maar verhaalloos? Het verhaal is juist erg sterk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saai, verhaalloos. Is mijn mening.
Ik heb haar ontmoet en ik leef nog.quote:
Vind je? Er kwam geen enkele plotwending in voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is geen actie, maar verhaalloos? Het verhaal is juist erg sterk.
Verdoriequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan helaas mijn geheimen niet prijsgeven.
Wij zijn helden.quote:
Ja en? Daar werkte de film ook niet naar toe. Je ziet iemand een handicap overwinnen en daar een vriend bij krijgen. Het is een levensverhaal, die hebben vaker geen plotwending.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je? Er kwam geen enkele plotwending in voor.
Haal het er maar snel af danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vrijdag mijn teennagels voor het eerst in mijn leven gelakt heb en dat ik me sindsdien 20 jaar ouder voel?
Had ik al verteld dat het heel lang duurt voor de nagel van je kleine teentje teruggroeit nadat je die eraf hebt gestoten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vrijdag mijn teennagels voor het eerst in mijn leven gelakt heb en dat ik me sindsdien 20 jaar ouder voel?
O kak, is dat nu? Een oud-studiegenootje zit erinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk M!LF. En ik vind het nu al een achterlijk programma.
Ik heb nooit gesnapt waarom vrouwen hun teennagels lakken. Of wat voor nagels dan ook. In bepaalde opzichten ben ik een slechte vrouw.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kijk ook met 1 oog mee. Niet bepaald hoogstaand nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Dat je überhaupt nog moest kijken om tot die conclusie te komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Echte mannen kijken voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is juist leuk!quote:
Nee, maar, auw??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Had ik al verteld dat het heel lang duurt voor de nagel van je kleine teentje teruggroeit nadat je die eraf hebt gestoten?
ik had vanmiddag de herhaling van gisteren gekeken, na 8min trok ik het niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Nah, het leek me niks. Maar nu ben ik erachter dat het ook gewoon achterlijk isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog moest kijken om tot die conclusie te komen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat het heel lang duurt voor de nagel van je kleine teentje teruggroeit nadat je die eraf hebt gestoten?
het deed niet eens zo'n pijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat is juist leuk!![]()
[..]
Nee, maar, auw??
Ik vind het mooier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt waarom vrouwen hun teennagels lakken. Of wat voor nagels dan ook. In bepaalde opzichten ben ik een slechte vrouw.
Ik vind het nu wel leuk staan, snapte het ook nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom vrouwen hun teennagels lakken. Of wat voor nagels dan ook. In bepaalde opzichten ben ik een slechte vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |