quote:
quote:Annelies Marie (Anne) Frank (Frankfurt am Main, 12 juni 1929 – Bergen-Belsen, begin maart[1] 1945) was een uit Duitsland afkomstig Joods meisje dat bekend is geworden door het dagboek dat ze schreef tijdens de Tweede Wereldoorlog, toen ze was ondergedoken in Amsterdam. Zij stierf aan uitputting en/of vlektyfus in het concentratiekamp Bergen-Belsen. Het dagboek is postuum gepubliceerd en later vertaald in vele talen. Het boek heeft inmiddels een oplage van vele miljoenen.
Kijk nog eensquote:
Anne Frank is niet Greysquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Zeg, ik wist echt wel wie Anne Frank was.
Niet dat ze ook nog Greys is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik Wij ook welquote:
Geen idee. Wie ben jijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik was nog een beetje aan het bijkomen van mijn dagje bloot zijn met Goodbye
(Heb hier toch gewoon mee lopen oehhhhhen en ahhhhhhhhhhen over die tietenpups van oh-oh? Of waren die posts dan onzichtbaar endezo?)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anne Frank is niet GreysOh. Op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is heel goed. Durf je zelf te onderzoekenquote:
I'm on it!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is heel goed. Durf je zelf te onderzoeken
[/zweeftevenmodus]
Gisteren was ik er niet, sloerie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Q, je sms
Ik heb hier gister nog gepost, bitch!
Fijn, heel fijn. Ik voel een warm verbondquote:
Grappigquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef Oognip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
wel stout, maar ook schattigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Ahum wij hebben een stoute kat in huis
Nou, dat was me watquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik was nog een beetje aan het bijkomen van mijn dagje bloot zijn met Goodbye
(Heb hier toch gewoon mee lopen oehhhhhen en ahhhhhhhhhhen over die tietenpups van oh-oh? Of waren die posts dan onzichtbaar endezo?)
Ha Ynskequote:
ik meld me al....quote:
Ja, die is geweldigquote:
Willen misschien spelen met de nieuwe buurhond,is Baloequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
Die van de buren liggen telkens voor mijn deur![]()
Die zijn we nog aan het zoeken, Oognip heeft er misschien een,maar die kunnen we niet vindenquote:
Maakt niet uit, we willen gewoon rellen om te vieren dat Qwea terug isquote:
Heb je wel gezien dat ik het pakje ontvangen hebquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:21 schreef indaha het volgende:
Maakt niet uit, we willen gewoon rellen om te vieren dat Qwea terug is,maar het schiet niet op
Ja eeeeej wa denk je zelfquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Delen we nog, of hou je alles voor jezelf
Shit... ik heb het zooo lang verborgen kunnen houden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk er het mijne van. Vuile inhaal
Doe je best goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:26 schreef vamperotica het volgende:
Shit... ik heb het zooo lang verborgen kunnen houden...
En nou val ik gewoon BAM over een bakkie popcorn..Hoe stom kun je zijn!quote:
Hij jat vreten van mijn bord, dus ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Willen misschien spelen met de nieuwe buurhond,is Baloeal gewend aan zijn nieuwe huisje
Ja want ik antwoorde daarna: ik hoop dat je lekker slaapt onder je dekbedjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je wel gezien dat ik het pakje ontvangen heb
Ja, ik wilde ook kijken. Maar toen besloot mijn laptop grafkuren te vertonen. En als ik ergens niet tegen kanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef Rewimo het volgende:
Sorry, ik kan niet rellen nu. De volksliederen worden al gespeeld.
Quoten, hier plakken en dan postenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
Ja want ik antwoorde daarna: ik hoop dat je lekker slaapt onder je dekbedje.
Hoe kan ik trouwens quoten uit een gesloten topic?
Het is ook op tv hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik wilde ook kijken. Maar toen besloot mijn laptop grafkuren te vertonen. En als ik ergens niet tegen kan
door opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja want ik antwoorde daarna: ik hoop dat je lekker slaapt onder je dekbedje.
Hoe kan ik trouwens quoten uit een gesloten topic?
no shit!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is ook op tv hoor
Dat andere ding met dat scherm, weet je wel?
Omdat ik het type ben dat de vrijheid van flex niet 'aankan'. Dan zit ik over 30 jaar nog daar. Ik heb echt nog een schop onder de kont nodig zo af ten toe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grappig
Heb je nooit zien rondlopen daar. Waarom BOL en geen flex?
Ja zeg, jij was onsympatiek dus jij zet maar de eerste stap om het uit te pratenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
Wat is er mis met aanbellen, vragen en uitpraten voor je conclusies gaat trekken?![]()
Dag buurman!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja zeg, jij was onsympatiek dus jij zet maar de eerste stap om het uit te praten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Pesies, we zijn weer goede buurtjes.![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens kittehs on steroids.Ze zitten allemaal net onder en eentje ruim boven de 200 gram.
Morgen zijn ze volgens mij in lichaamsgewicht verdubbeld. In 5 dagen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Pesies, we zijn weer goede buurtjes.![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens kittehs on steroids.Ze zitten allemaal net onder en eentje ruim boven de 200 gram.
Morgen zijn ze volgens mij in lichaamsgewicht verdubbeld. In 5 dagen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
![]()
voor de kittens, Libby en pleegmama
, en als je tijd hebt foto's please
Haaai Ing!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Smeltfoto's![]()
En Tha RelDel from Hell is back zag ik?
Die zijn ook al een keer geflipt tegen mijn leuke naaste buren.quote:
Ik jou ook.quote:
Ik kom zeker een keertje kijken jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik jou ook.![]()
Wanneer kom je kittehs kijken?
Doen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kom zeker een keertje kijken ja![]()
Dat was dan nog eens een hete lente gewordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef Hitomi het volgende:
Pfft.. m'n weather station liet me even schrikken.. Dat ding gaf 73.3 graden aan.. Maar zag niet dat ie op F voor Fahrenheit stond ipv de C voor Celsius..Toch maar even op de juiste stand gezet xD
quote:
Zeker doen en dan gelijk reserveren , ze zijn zo schattig die vliegen dadelijk de deur uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kom zeker een keertje kijken ja![]()
Ja sommige mensen zoeken overal iets achter en inplaats dat ze dan gewoon zeggen wat er is, nee dat moet je dan maar raden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Hitomi het volgende:
Oh, en Cat, mijn ouders hebben ook van die rare buren..
Toen we daar gingen wonen kregen we van het hele dorp te horen dat we niet met die mensen om moesten gaan, want ze waren niet goed bij hun hoofd. Wij hadden zoiets van, dat zullen we zelf wel eens zien.
Enfin, 2 jaar lang ging dat goed. Toen gingen ze wat afstandelijker doen, en een beetje raar.. Wat bleek?
Ze waren boos op mijn moeder zat ze "Dhr en Mevr <achternaam>" op de envelop van een kerstkaart had gezet.. terwijl ze dat bij alle buren doet.
Ze waren boos op mijn moeder dat ze niet uit zichzelf heeft verteld hoe het bij de cardioloog was gegaan.. lijkt me dat jij de patient vraagt, en de patient niet de hele buurt gaat vertellen over wat er is gebeurd..
Mevrouw had het gevoel dat mijn moeder haar sneaky probeerde weg te werken omdat ze druk was in de tuin. Als mijn moeder even te druk is, dan zegt ze dat gewoon, ipv dat gedrag..
Sindsdien is het 'oorlog'. Ze hebben opeens een 100 meter lange schutting tussen onze tuin gezet.. Die halverwege schots en scheef loopt omdat mijn moeder toen in de tuin aan het werk was, en zij dus vlug-vlug-vlug dat ding af wilden hebben. Ze knippen mijn moeders planten stuk (die op onze schutting groeien). Ze spuiten gif in de richting van een begroeide strook naast ons huis, op ons grondgebied...
Sindsdien hebben ze niemand meer in het dorp om tegen te praten. Toch sneu voor ze.
Ik heb al 5 van die schattige ettertjes, waarvan 2 ook nog es niet in dezelfde ruimte kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Zeker doen en dan gelijk reserveren , ze zijn zo schattig die vliegen dadelijk de deur uit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Mijn buren zetten soms hun muziek iets te hard op. Van die foute R&B muziek, waardoor ik altijd het idee heb dat sex hebben dan
Ik hoor soms de ruzies van de kinderen. Komt buurvrouw zich daarna voor excuseren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben op zich best ideale buren eerlijk gezegd.
Het enige wat ik wel es hoor zijn hakken op het laminaat en als het heul stil is in huis, hoor ik ze toiletteren
Nee, eeeeeeeeeeeeeecht?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat doet mijn buurvrouw ook. In haar slaapkamer die grenst aan de onze. Seks hebben dan. Kei-harde seks. We horen dan echt flap-flap-flap, kreun-kreun.
Mijn buren doen niet aan sex.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat doet mijn buurvrouw ook. In haar slaapkamer die grenst aan de onze. Seks hebben dan. Kei-harde seks. We horen dan echt flap-flap-flap, kreun-kreun.
ja ik zit met het zelfde probleem maar dan 4 en ik heb ook geen villaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb al 5 van die schattige ettertjes, waarvan 2 ook nog es niet in dezelfde ruimte kunnen zijn.
En ik woon helaas niet in een villa
Schei uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef DanseMacabre het volgende:
goh, JAAAAAAA OEEEEEEEEEEEEEH JAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef DanseMacabre het volgende:
zulke buren heb ik ook, word je smorgens wakker mist de boom opeens 3 takken (midden in de winterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Hitomi het volgende:
*knip* Ze knippen mijn moeders planten stuk (die op onze schutting groeien). Ze spuiten gif in de richting van een begroeide strook naast ons huis, op ons grondgebied...
*knip*
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Hitomi het volgende:
Ik denk dat ik liever seksende buren hoor, dan ooit nog eens een keer doven seks te horen hebben. Daar bloeden je oren echt van kapot..
Beide kanten wel buren maar een stuk verderopquote:
Dat klinkt best raar in combinatie me tde berichten over de sexende buren...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beide kanten wel buren maar een stuk verderop
Echt zooo blij mee.
Al kan ik mijn Mr wel horen nu hij bij de buren bezig is
Wat?!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt zooo blij mee.
Mijn meneer is nooit bij de buren bezig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt zooo blij mee.
Ja ik durfde ook al niet te vragen wat hij daar aan het doen wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat klinkt best raar in combinatie me tde berichten over de sexende buren...
ik ookquote:
Waren de batterijen op?quote:
Vliegen de vonken er van af?quote:
Dat samen met de batterijen opmerking van Catquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben aan een kant buren. Aan de andere kant alleen een windmolen. Van beide geen last
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jouw buren hebben een toeter nodig wil je ze horen.
Jij bent vast de rare buur.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben écht rare overburen. Ik heb mijn buurman eens 's nachts een gieter leeg zien gooien door een openstaand auto-raam![]()
Verder hebben we alleen maar leuke mensen in de buurt; met niemand problemen en sexen doen ze geloof ik niet
En toen ging het hard...quote:
Neuh, de buuv belt gewoon opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
jouw buren hebben een toeter nodig wil je ze horen.
Ja eerst stonden "we" voor.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, op jou zat ik ook al te wachtenquote:
Je moet ff bij setup ofzo taal op engels zetten en dan subtitels dutchquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, op jou zat ik ook al te wachten
Vanmorgen in de bus; we gaan vanavond waarschijnlijk nog kijken! Dank je wel
Checkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet ff bij setup ofzo taal op engels zetten en dan subtitels dutch![]()
![]()
Onze DVD-spelert is niet zo heel moeilijk, dus ik ga ervan uit dat het gaat lukken. En anders vraag ik garantiequote:Hij gaf wat errors tijdens branden maar hij deed t gewoon (met bovenstaande keuzes) in mn dvdspelert, dus hoop dattie werkt
yupsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
dvd van die film van die lesbische vrouwen en dat kindje toch?
[/wiki]
Dan weet ik nog niks.quote:
Ah, Debby does Daisy!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
dvd van die film van die lesbische vrouwen en dat kindje toch?
[/wiki]
Ze had 'visite'.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is oh oh eiks? Is ze weer aan 't Grieken?
Hoppos Visitosquote:
Ik snap dat soort dingenquote:
what?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Oognip het volgende:
Hallo
ik heb een condoomkatheter geplaatst
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef Hitomi het volgende:
Haarverffoam die afgeven voorkomt? Vertel eens meer!
Ik heb altijd nog dat het iedere keer nog afgeeft en dat ik ipv witte, zwarte handdoeken heb
Heeey Ingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha die Yns![]()
Is dat permanente haarkleuring?
Wel eerst geschoren vooraf hoop ik? Of niet te hoog geplakt want anders auwauwauwauw als hij eraf mag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Oognip het volgende:
Hallo
ik heb een condoomkatheter geplaatst
Lijkt me best ideaalquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef Ynske het volgende:
@oognip waar had je dat van ons vriendinnetje en kitten gelezen?
is dat overigens zoals ik denk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel eerst geschoren vooraf hoop ik? Of niet te hoog geplakt want anders auwauwauwauw als hij eraf mag.
aaahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]en ik heb er heel lief op gereageerd
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat overigens zoals ik denk?
gewoon als een condoom maar met plakrand en slangetje?
Niks geschoren, die man krijgt het elke dag dus ik heb geen haren gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel eerst geschoren vooraf hoop ik? Of niet te hoog geplakt want anders auwauwauwauw als hij eraf mag.
Merci!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ [url=http://qas.johnfrieda.nl/homecolour/images/precision-foam-colour/precision-foam-colour.jpg]afbeelding ][/url]
lijkt me wel lastiger als ie niet "in toestand" is zegmaarquote:
Er is weinig sexy aan en ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand (zoals jij dat zo mooi zegt) 'in toestand' wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me wel lastiger als ie niet "in toestand" is zegmaar
en lullig voor die persoon als ie dat wel wordt
Ik vond het wel lastig met de condoomkatheters die ik op school heb gebruikt, maar deze waren wel fijn. Gewoon condoom een stukje erop, condoom + voorhuid zachtjes vasthouden en aan het touwtje naar achter trekken zodat ie er verder om heen gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me wel lastiger als ie niet "in toestand" is zegmaar
en lullig voor die persoon als ie dat wel wordt
Wiesda?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef Oognip het volgende:
http://s208.photobucket.c(...)view¤t=534.jpg
k verwacht ook niet dat t sexy is, maar ja, je weet t nooit he, waar een man al van groeitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is weinig sexy aan en ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand (zoals jij dat zo mooi zegt) 'in toestand' wordt.
Voorhuid blijft ook op z'n plekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
k verwacht ook niet dat t sexy is, maar ja, je weet t nooit he, waar een man al van groeit
met touwtjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vond het wel lastig met de condoomkatheters die ik op school heb gebruikt, maar deze waren wel fijn. Gewoon condoom een stukje erop, condoom + voorhuid zachtjes vasthouden en aan het touwtje naar achter trekken zodat ie er verder om heen gaat.
kijk das info, k weet dat niet hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voorhuid blijft ook op z'n plekdat scheelt
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef Oognip het volgende:
http://s208.photobucket.c(...)view¤t=534.jpg
kweet niet of je daar zoquote:
Condoomkathetersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk das info, k weet dat niet hoorheb die dingen nog nooit in hand gehad, die kathetercondooms dan he !
Ow.quote:
Ja, wist ik veel, Oognip vangt kittens op en dumpt hier een link van een poes met kittens. En kittens zijn gewoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
kweet niet of je daar zovan moet zijn
Op basis waarvan meet een hoogtemeter?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:10 schreef Ynske het volgende:
nog zoeentje, waar ik me mee bezig kan houden
Luchtballon hangt in de lucht, op punt A is het bv 800m boven de grond. punt B, is de top van een heuvel, als de luchtballon niet van hoogte is veranderd, en dus in dezelfde lijn hangt, dichter bij de grond. Is de hoogte dan toch nog de 800m? of de daadwerkelijke hoogte bv 400m doordat de grond in de heuvel naar boven gekomen is?
Wat zou een hoogte meter dan aangeven?
weet ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op basis waarvan meet een hoogtemeter?
t was hier een heuvel die ik opreed, en de luchtballon was net op boven t hoogste punt, en toen vroeg ik me dat afquote:Meestal door luchtdruk toch en niet afstand naar de grond. Dus ik gok dat de hoogtemeter hetzelfde blijft aangeven. Of het moet een hele grote landmassa zijn die geleidelijk omhoog gaat. Maar dan heb je het niet over een berg.
interessantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:
Leeswerkje voor Ynske
(volgens mij had ik het goed)
je schutting is scheefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Navond
zo na wat tuin werkzaamheden hier,wat relaxen enz
ben ik er weer even
Tuin word langzaam aan wat
Moet alleen nog aan hout ,palen en gaas zien te komen
Heb ik dat kan de jungle tuin weer wat mooier worden
Dit is ong mijn idee
[ afbeelding ]
Waar zijn ze voor / tegen bedoeld??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Er is weinig sexy aan en ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand (zoals jij dat zo mooi zegt) 'in toestand' wordt.
Dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
urine afvoer
http://www.coloplast.be/n(...)ertyname=user_guides
[ afbeelding ]
Was ook gewoon een schets hoe ik de tuin wil hebbenquote:
Deze client is overdag niet incontinent, maar 's nachts inderdaad wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.Als iemand incontinent is/moeilijk naar het toilet kan sluit je daar een urine opvangzak op aan.
quote:
door de voorruit kijken en als je een berg ziet ergens anders heen vliegen helpt ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ze dan een berg konden inschatten, maar ik vermoede een slim technisch snufje om dat weer af te trekken van de gemeten hoogte
Maar wat nou als je ramen vies zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
door de voorruit kijken en als je een berg ziet ergens anders heen vliegen helpt ook
dan vlieg je even door de wasstraatquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar wat nou als je ramen vies zijn
Dus
Ach ja, natuurlijk! Stom van me!quote:
Idioot...quote:
Verdwaald in jouw maisdoolhof!quote:
Ah, was jij d'r ookquote:
idd, was.quote:
niet aankomen is t bestquote:
Nergens insteken helpt ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:41 schreef Ynske het volgende:
niet aankomen is t best
dan voel je m niet
quote:
quote:Hallo hallo,
Het is technisch gezien vrijwel onmogelijk om van Floris een foto te maken. Dit is de beste die ik heb kunnen krijgen (van de 20 ongeveer). Hij is zo blij dat hij alleen tegen je aan wil schurken. Niks foto maken zegt hij, knuffelen!
Dus voor een goed beeld moet de kat toch echt even live bekeken worden hahaha.
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:15 schreef ElisaB het volgende:
Fritz is er weerNat, onder de modder en het gras, maar naar het zich laat aanzien verder erg blij en gelukkig. Die heeft lopen sloeren volgens mij
Nu kan ik ook wel naar bed!
Welterusten (tegen niemand in het bijzonder, want volgens mij slapen jullie allemaal al)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:43 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Omdat ik het type ben dat de vrijheid van flex niet 'aankan'. Dan zit ik over 30 jaar nog daar. Ik heb echt nog een schop onder de kont nodig zo af ten toe.
Die melksnorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:33 schreef Hitomi het volgende:
Wellus!![]()
Plumeau wilde je er alleen maar op attent maken dat het vandaag een mooie dag wordt
Laat me niet zo schrikken, gekquote:
Mijtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Burenniks over te zeggen meer
nieuwe allergietest Whoopertje is binnen
- granen
- kipeiwit
- mijten
De eerste 2-easy.. de laatstewat moet ik daaraan doen is mijn eerste vraag.
Ik ga even verder door de lap tekst ploeteren.
Inspirerendquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:39 schreef Barbaaf het volgende:
@cursus1 of ander workflowregistratiepakket voor mensen die liever administreren dan echt werk doen
Nou, daar word je dus ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Geen goed nieuws: de beweeglijkheid van mijn linker heup is beduidend minder dan die van mijn rechter. Het probleem lijkt dus toch vanuit mijn heup te komen
Er zijn nu voor de zekerheid foto's gemaakt van mijn bovenbeen (maar daar is vermoedelijk niets bijzonders aan te zien). De foto van mijn heup laat geen afwijkingen zien.
Ik krijg nu een prik in mijn heupgewricht om te kijken of dat de pijn vermindert, zo ja, dan zit het probleem dus echt in mijn heup. Zo nee dan
pffffquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Geen goed nieuws: de beweeglijkheid van mijn linker heup is beduidend minder dan die van mijn rechter. Het probleem lijkt dus toch vanuit mijn heup te komen
Er zijn nu voor de zekerheid foto's gemaakt van mijn bovenbeen (maar daar is vermoedelijk niets bijzonders aan te zien). De foto van mijn heup laat geen afwijkingen zien.
Ik krijg nu een prik in mijn heupgewricht om te kijken of dat de pijn vermindert, zo ja, dan zit het probleem dus echt in mijn heup. Zo nee dan
Wat vaag zegquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Artrose of slijtage zou je denk ik moeten kunnen zien op een röntgenfoto? Daar is niets op te zien. Ik heb ook geen pijn in mijn heup. Ik heb pijn in mijn bovenbeen, daar zak ik steeds doorheen. Alleen zou de oorzaak daarvoor dus wel in mijn heup kunnen zitten.
Nu weer zijn moeder? Eerst was het zijn vader, toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Qwea het volgende:
Ik word schijtziek van Mike zijn moeder. Echt
Weet ik niet. Als de prik helpt zit de oorzaak blijkbaar in mijn heup. Zo niet eh tja. Wat dan hè?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
Wat vaag zegEn wat nou als die prik niet helpt? Wat dan? Niks?
Beidequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu weer zijn moeder? Eerst was het zijn vader, toch?
Mooi klote. Dus momenteel ben je geen fuck verder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als de prik helpt zit de oorzaak blijkbaar in mijn heup. Zo niet eh tja. Wat dan hè?
Ik ben nu wel benieuwd wat die Duitse arts gaat zeggen trouwens. Ik laat die afspraak maar gewoon staan. Ik zal toch wel niet zo snel aan de beurt zijn voor die prik.
Je gaat je ook echt rijk rekenen als je minder geld krijgt, jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
Beide![]()
Zijn vader over mijn klus dingen en zijn moeder over de financiele kant. MM kwam gisteren terug van ze : "Nou mijn moeder maakt zich geen zorgen meer hoor!"
Zie ik net een mailtje
Dat hij echt moet gaan solliciteren want hij krijgt de eerste 2 maanden maar 75% en dan 70% en hij moest zich niet rijk rekenen, blablabla
Echt.
Ik ga maar op mijn handen zitten en vooral niet terug mailen
Ze hebben mijn crohn injecties afgepakt voor 2 weken (en dat is niet grappigquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat gaan ze vrijdag nou precies bij jou doen, Q?
Nee, alleen dat de arts nu geconstateerd heeft (en ikzelf ook) dat mijn heup dus veel minder beweeglijk is dat mijn rechter. Draait een stuk minder, kan hem minder hoog optrekken en zo. Dat hadden ze eigenlijk nog niet eerder gevonden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Qwea het volgende:
Mooi klote. Dus momenteel ben je geen fuck verder.
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je gaat je ook echt rijk rekenen als je minder geld krijgt, jaLogisch.
En een nieuwe heup? Als de injectie niet werkt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, alleen dat de arts nu geconstateerd heeft (en ikzelf ook) dat mijn heup dus veel minder beweeglijk is dat mijn rechter. Draait een stuk minder, kan hem minder hoog optrekken en zo. Dat hadden ze eigenlijk nog niet eerder gevonden.
Mijn huisarts overigens van de week wel. Die draaide wat, bewoog wat en verneldde terloops dat het in mijn heup zat
En mag je daarna wel weer aan de injecties? Want dat is geen pretje natuurlijk, zonder. En moet je in het gips of zo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
Ze hebben mijn crohn injecties afgepakt voor 2 weken (en dat is niet grappig) en vrijdag gaan ze een enkelband reefplastiek = inkorten doen en mijn gescheurde pees (waarschijnlijk gescheurd maar dat kan ze pas zien als ze mijn voet openmaakt ) hechten
Goedemorgen Qquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijten
Dus ze heeft een atopie
Therapie
Het is van belang om de huidontsteking tot rust te brengen met behulp van antibiotica en jeukremmers en eventueel jeukstillende shampoos. Er zijn diverse soorten ontstekingsremmende en jeukonderdrukkende middelen. Zoals bijvoorbeeld corticosteroiden, cycloporines en antihistaminica.
Een andere manier is om niet de symptomen te bestrijden, maar de oorzaak aan te pakken door de hond te Hyposensibiliseren. Door middel van bloedonderzoek wordt gezocht naar de allergenen die een rol spelen bij de allergie. Als die allergenen opgespoord zijn kan er een zogenaamde hyposensibilisatietherapie ingezet worden. Deze bestaat uit een reeks injecties waarbij de hond als het ware steeds ongevoeliger gemaakt wordt voor het allergeen waartegen hij een allergische reactie ontwikkeld.
Werkt het altijd?
Bij 70% van de honden die deze behandeling ondergaan slaat de hyposensibilisatie aan. Bij sommige van deze honden is in de ergste periodes gedurende het jaar nog de jeukonderdrukkende middelen nodig.
en die 30%
Helaas is er dus ook een groep honden waarbij het hyposensibiliseren niet werkt. Hetzij doordat er met het onderzoek naar de allergenen niet een testbaar en dus behandelbaar allergeen gevonden kan worden. Hetzij doordat de hyposensibilisatie niet aanslaat.
Dat zou dus betekenen dat je ervoor kan kiezen om met carprodyl door te gaan.
Bedenk ik me net....zou ik dat niet voor je fixen?
!
Moet ik die carpro nog steeds voor je fixen? pa en ma komen a.s Zaterdag!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedemorgen Q
Ehh jamaar ik ga ook even andere brokjes kopen, in deze zit wel gerst verwerkt...
Vlees was wel goed en dat vindt ze lekker dus
Graagquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik die carpro nog steeds voor je fixen? pa en ma komen a.s Zaterdag!
Nou, kijk, dat wordt dan een heel interessante situatiequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Qwea het volgende:
En een nieuwe heup? Als de injectie niet werkt?
Hoeveel moet je? En hoeveel MG? Ik zou zelf eerst een paar strippem = 1 doosje proberen. Maar dat ben ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Graagheb de test dus door de DA laten doen die bij mijn achterbuurvrouw het achterhuis huurt. Die doet het dus niet dmv bloed prikken maar met behulp van haar en huid.
Hij schrijft een reinigingskuur voor enz. helemaalmeer dan de gewone DA ooit gedaan heeft
Jups! Sinds de 23ste.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Ml-etje het volgende:
Na het teruglezen, dikkevoor degenen met een niet meewerkend lichaam.
Oh enne Q is hij dan al baanloos?
oiquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou, kijk, dat wordt dan een heel interessante situatieWant ik heb ooit een kunstgewricht gehad in mijn grote teen. En dat was na een jaar helemaal aangevreten. (Arts: "Nee, je kunt nu geen pijn meer hebben, kunstgewricht zit erin dus niet zeiken." "Maar ik heb wèl pijn." "Kan niet.")
In kunstgewrichten zit sylastic, een soort kunststof die heel geschikt is voor die dingen omdat maar 1 op de 4 miljoen mensen er allergisch voor is. Prachtig spul.
Behalve als je die ene op de 4 miljoen bent
Een lage dosisquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel moet je? En hoeveel MG? Ik zou zelf eerst een paar strippem = 1 doosje proberen. Maar dat ben ik
Oh echtquote:
Doe me ff een PM als je het weet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een lage dosisheb even geen tijd om te googlen (overleg) maar zal zo eens kijken/navragen wat handig is voor haar maatje.
Nou ja, we leven nog steeds, we hebben te eten, dus ik denk het wel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echtjeetje, maar gaat wel goedkomen allemaal?
Will doquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe me ff een PM als je het weet.ik dacht 20mg. Maar kiek maar eem.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, we leven nog steeds, we hebben te eten, dus ik denk het wel?
Nah, ik maak me er niet zo druk om. Komt allemaal wel goeie.
Ik kan alleen tijdelijk even geen dure mongolen aankopen doen. Nou ja, I'll livequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Will do
[..]eten en dak boven je hoofd dan gaat het goed ja.
Ehh ja eff basicquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan alleen tijdelijk even geen dure mongolen aankopen doen. Nou ja, I'll live
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Qwea het volgende:
Ik kan alleen tijdelijk even geen dure mongolen aankopen doen. Nou ja, I'll live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |