Als ik dr vader ga doen krijg k het kind dr parttime gratis bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Omdat; donker haar, donkere ogen en gek op hondjes.
Ik zeg: DOEN![]()
En nu ga ik slapen in ons net verschoonde bed![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef Oognip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Leuk, hoeveel heb je er besteld?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Geen idee wie dat is![]()
Ik wacht tot de bezorger komt met de hondenmanden.
Oh ik dacht dat jij ook duck voerdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
2 grote van 80cm.
Jeetje, ze verkopen geen smuldier meer bij de AH.
Wat moet ik ze nu gaan voeren![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook duck voerde![]()
Maesjeee, bedaaaaaankt voor je superlieve postpakketje![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij wilde me wakker bellen dus hij kwam nog lekker vroeg ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Graag gedaan
![]()
Dat is snelZe kunnen het wel die TNT
Nee, vind Duck ook wel duur voor die vreetzakken hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook duck voerde![]()
Maesjeee, bedaaaaaankt voor je superlieve postpakketje![]()
![]()
![]()
![]()
Kots-menu?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef Maes het volgende:
Normaal heb ik Barf-menu maar ik had geen tijd om naar de winkel te gaan die ze verkoopt.
Hoi APKquote:
Hoi Maesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Maes het volgende:
Hoi APK![]()
Mijn huisgenoten vinden het er wel zo uitzien maar ik vind dat wel meevallen.
Zielig is dat he? Maar waarom laat je DeeDee niet los door huis lopen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:36 schreef Hitomi het volgende:
Haha, ik dacht, ik probeer het even, samen met een schreeuw voor die arme Floris. Was echt een schatje en ik baal er echt van dat ik zo'n klein huis heb, haha
Net voor het eerst meegemaakt dat een kat de narcose niet helemaal lekker slikt.. en het er dus uitkomt.. jakkie, arme DeeDee. Ze zit me nu ook heel erg beschuldigend aan te kijken vanuit de bench, met zeer slaperige oogjes. "...jullie hebben me laten mishandelen en dan sluiten jullie me ook nog eens op"
Omdat ze net geholpen is wssquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zielig is dat he? Maar waarom laat je DeeDee niet los door huis lopen?
Dat snap ik, maar waarom kan ze dan niet los lopen? Dat heb ik met de mijne ook gedaan en daar was niks aan de hand. Heb toen wel even de andere katten in een andere ruimte gedaan.quote:
Oh haha misschien niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef Hitomi het volgende:
Omdat ze inderdaad net geholpen is, en ik ken DeeDee. Die wringt zich zelfs met deze omstandigheden in bochten die je lieve niet ziet met een sterilisatie, en ik heb niet echt de mogelijkheid om Dexter in de andere ruimte te zetten..
Of ik wil dat mijn bed, kledingkast en tafel kapotgekrabt zijn bij een lack of scratching pole
Slim gedaan, een leuk kind wat al uit de luiers is, en dan ook nog eens zonder totaal ruptuurtje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik dr vader ga doen krijg k het kind dr parttime gratis bij
Zonder wuivende kinderhandjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Slim gedaan, een leuk kind wat al uit de luiers is, en dan ook nog eens zonder totaal ruptuurtje.
Wij doen katten die geholpen zijn ook altijd in ieder geval 1 nacht apart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom kan ze dan niet los lopen? Dat heb ik met de mijne ook gedaan en daar was niks aan de hand. Heb toen wel even de andere katten in een andere ruimte gedaan.
Mooi zo, Noche zal nu ook wel meer gaan aankomen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Nochepochepoche is zn eerste solo nacht trouwens super doorgekomen.
Lekker geknuffeld in bed nog ff, en daarna op zn kruikje in zn mandje geslapen, niet meer in de wasmandOm half 7 deed ie een plas op de plasmat en tankte hij een megafles weg en sliep ie weer meteen verder
![]()
Hij drinkt veeeeeel beter uit de grote echte mensenbabyfles![]()
Geen geknoei en getreuzel meer.
En met Diaz gaat het ook goed.
Alleen lust zn mama zn poepjes nog niet, want dat zijn andere poepjes nog dan die van de rest.
Hij moet nog ff leren om met de andere puppen te knokken om een tiet, maar hem kennende komt dat zo goedAls Kim m aanlegt tankt ie meteen prima. En ze leert ze nu ook meteen eten. Hij is wel helemaal verknocht aan zn nijlpaardenkruik die hij van me mee kreeg, ik heb al gezegd dat ie die straks mee moet krijgen naar Multi
Was dat Tessa's moeder?quote:
Yupsquote:
* Pagan veegt de koffie van het beeldscherm.quote:
Morgen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:04 schreef Pagan het volgende:
Wanneer ga jij weer beginnen trouwens? Met werken dus hè!
Psies op tijd voor de maandafsluiting.quote:
Hele dagen, maar in principe deze week woensdag en vrijdag, donderdag enigszins afhankelijk van hoe woensdag gaat, en dan volgende week maandag dinsdag donderdag en vrijdag, woensdag moet ik naar de fysio, en dan de week daarna kijken of ik de hele week al gaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Vreetzakje![]()
Ga je halve dagen beginnen oh oh?
Of direct vol aan de slag?
I know.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Zolang je maar naar je hippies blijft luisteren, anders ben je straks weer terug bij af.
Oh wat ongelooflijk stom dom en slordig zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Pagan het volgende:
Net het zkh gebeld, ze zouden mijn eerste controle afspraak vervroegen. Niets meer van gehoord, dus ik maar in de telefoon geklommen.
Hadden ze bij SEH helemaal niets aan cardiologie laten weten over mijn bezoek en het vervroegen van de onderzoeken en de afspraak met mijn cardioloog.![]()
Morgen kan ik, na Strega's bezoek, aansluitend een Holter ophalen voor 24 uur en 11 april een hartecho laten maken.
Bij de ah in t centrum verkopen ze het nog wel. Weet niet of je daar wat aan hebt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier gaat er bijna 800 gram smuldier per dag doorheen. Wel balen zeg.. klote ah. Was altijd zo makkelijk..elke keer paar pakjes meenemen. Kan er lopend heen.
Middag jongedame, middag!quote:
Dat hoorde ik net op het nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
OMFG, op de basisschool gewoon he![]()
Basisscholiere (12) bevallen tijdens excursie
Wat weet een kind van 12 nou van wat je voelt (hoort te voelen) als je zwanger bent? Je leest het zelfs nogal eens van volwassen vrouwen die niets gemerkt hebben. En een kind denkt er neem ik aan niet eens over dat ze zwanger kan zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat je het ergens wel merkt maar niet op de symptonen let.
Ik kan helaas niet zeggen dat ik er niets van merk
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan wijt je daar je klachten aan. Dan was wel even wennen voor d'r je bent een nakomertje dus?
En een kind van 12 denkt wellicht dat het bij de puperteit hoort
Dat gaf ik al aan ze zou wel wat gevoeld hebben maar niet weten wat het is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat weet een kind van 12 nou van wat je voelt (hoort te voelen) als je zwanger bent? Je leest het zelfs nogal eens van volwassen vrouwen die niets gemerkt hebben. En een kind denkt er neem ik aan niet eens over dat ze zwanger kan zijn.
Heb je ook nog een of meer interessante ziektes? Het is niet verplicht maar de meesten hier hebben wel wat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef Hitomi het volgende:
Even voorstellen dan ja, haha, is misschien wel zo netjes!
Ik ben Hitomi, in 't echte leven ook wel beter bekend als Mandy, 20 jaar oud.Ben in augustus 't ouderlijk huis uitgegaan om samen te wonen in Zwolle, waarbij we er ook direct twee dondersteentjes bij hebben genomen; Dexter en DeeDee. Zij hebben hun eigen topic (In Dexter's Laboratory).
Ik heb mijn hele leven al katten gehad en zou geen leven kunnen voorstellen zonder ze.Bij mijn ouders heb ik ook honden gehad, en hoewel ik het heel erg lieve beestjes vind, denk ik niet dat ik er zelf een zou nemen mocht ik wat groter gaan wonen.
Doe verder de opleiding ICT Beheerder niveau 4, zit in het derde jaar, maar zit eraan te denken om nog even vol te houden tot ik m'n papiertje heb en dan op het HBO iets heel anders te gaan doen.
Verder houd ik van games, lezen, serie kijken en gezellig met m'n vrienden een avondje hangen/kletsen/dingen doen.
Heb ik iets gemist? Roep maar haha
De start van de zomertijd gemist?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
De start van de zomertijd gemist?![]()
HAP had ook geen ontslagbrief van de SEH gekregen.![]()
Doe je kalm aan oh-oh, je moet het niet ineens op je heupen krijgen.
Je bent nog jong.quote:
Toen ik jong was had ik ook alleen maar een stijve grote teen. En moet je nu eens zienquote:
Lekker bezig daar. Je zou het ervan aan je hart krijgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef Pagan het volgende:
HAP had ook geen ontslagbrief van de SEH gekregen.![]()
Ja, alleen wil ik de tuin aan het werk, afmaken waar Asfalthooligan mee begonnen is, en dat gaat dus ff niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Hwt aftellen is begonnen voor je DM
@pagan hoe gaat het met je vandaag? Kunnen jullie een beetje genieten van het weer?
* Rewimo schopt Pagan de schaduw in, hier is je boek, zit!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:36 schreef Pagan het volgende:
Ja, alleen wil ik de tuin aan het werk, afmaken waar Asfalthooligan mee begonnen is, en dat gaat dus ff niet.Stilzitten in de zon lukt me nooit, wel met een boek in de schaduw, maar in de zon moet ik bezig zijn.
Als die bij je blijft wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Oeh "Get your freak on" op de radio![]()
Zal ik Noche Elliot noemen?????????
In Kleve. Da's lekker dichtbij gelukkigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog even geduld rewimo het is bijna 15:00 waar zit die orthopeed?
Welkomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef Hitomi het volgende:
Ik ben Hitomi, in 't echte leven ook wel beter bekend als Mandy, 20 jaar oud.Ben in augustus 't ouderlijk huis uitgegaan om samen te wonen in Zwolle, waarbij we er ook direct twee dondersteentjes bij hebben genomen; Dexter en DeeDee. Zij hebben hun eigen topic (In Dexter's Laboratory).
Ik heb mijn hele leven al katten gehad en zou geen leven kunnen voorstellen zonder ze.Bij mijn ouders heb ik ook honden gehad, en hoewel ik het heel erg lieve beestjes vind, denk ik niet dat ik er zelf een zou nemen mocht ik wat groter gaan wonen.
Doe verder de opleiding ICT Beheerder niveau 4, zit in het derde jaar, maar zit eraan te denken om nog even vol te houden tot ik m'n papiertje heb en dan op het HBO iets heel anders te gaan doen.
Verder houd ik van games, lezen, serie kijken en gezellig met m'n vrienden een avondje hangen/kletsen/dingen doen.
Bruut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef ElisaB het volgende:
Owjaaaaaaaaaaaaaaa.... We hebben een miniatuurtje![]()
* achter deur gaat liggen tot thuiskomst van miniatuurtje na een drukke, vermoeiende schooldag en een lange fietstocht
Hé, mag ik er ook eens lol van hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:10 schreef Muis006 het volgende:
Bruut.
Eerst uitslapen en dan het miniatuurtje eropuit sturen? Lui varken
Ja, die hebben wij hier in deze wereldstadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Aldi en Lidl hebben substituut Nesquick en volgens Christan is die ook prima. Dus hup naar Aldi of Lidl jij
Ow leuk, kunnen we na de bbq graancirkels maken in de maisveldenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn trouwens stinktroep (champignonmest) aan het uitrijden op het veld hier voor de deur. Ik vrees dat er weer mais op wordt gezaaid [ afbeelding ]
Ze hebben nu bij Lidl haribo-snoep in van die plastic trommels, 'bunny box', en dat is verslaaaavend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Aldi en Lidl hebben substituut Nesquick en volgens Christan is die ook prima. Dus hup naar Aldi of Lidl jij
Ik heb inmiddels een hand chocoladevlokken genomen; nu is mijn honger naar neppe chocola weer gestildquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Ze hebben nu bij Lidl haribo-snoep in van die plastic trommels, 'bunny box', en dat is verslaaaavend.
Omnomnom
Oe, zo kwam ik er vorige week in de stad één tegen. E-norm. Ik had 'm bijna gekochtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb gister een chocoladepaashaas op.
Oja, daar heb jij al ervaring mee toch? Nou, ik geef wel een seintje als de mais twee kontjes hoog staatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Ow leuk, kunnen we na de bbq graancirkels maken in de maisvelden
Ik heb er gisteren eentje gekocht voor Christan, een haas en een lading eitjes. Voor maar 1,11. Ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb gister een chocoladepaashaas op.
Superquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Oja, daar heb jij al ervaring mee toch? Nou, ik geef wel een seintje als de mais twee kontjes hoog staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Hitomo: Wat is een piempie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Neuh, dat doen ze hier een stukje verderop alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:58 schreef Pagan het volgende:
Zo, ff afkoelen, ik zit zat lekker te lezen in Romanitas, Strega is in iets van Kluun bezig. Je doos is dus nog vol oh-oh.
Rewimo, maak jij een maisdoolhof voor komende zomer!
Das een klotestrikvraag, daar weet nog steeds niemand het antwoord opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welkom
Een strikvraag:
- Stel dat je naar Texel zou gaan. Doe je dan boodschappen in Den Helder, of wacht je tot je op het eiland bent aangekomen?
Owja, en natuurlijk (dank Pagan): mankeer je echt helemaal nietsDan word je waarschijnlijk direct voorzitter van de kneuzenclub
Nieuwe frisse wind; wie weet tot welke verrassende inzichten we weer komenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Das een klotestrikvraag, daar weet nog steeds niemand het antwoord op
Het is uber-saai tegenwoordig. Qwea druk, jij wat milder geworden, ik geen spannende dingen meer. Wat een droefnis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
We hebben echt veel te weinig rellen hier he?
Aaaaaarrrcchhhh; hij is ziek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Mijn kind vraagt of ik met hem naar LHOTP kom kijken
Veels te veel lieve diertjes de laatste tijd, iedereen is veel te mellowquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
We hebben echt veel te weinig rellen hier he?
Ik ben ook echt zo'n reldel hèquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
Het is uber-saai tegenwoordig. Qwea druk, jij wat milder geworden, ik geen spannende dingen meer. Wat een droefnis.
Rewimo, pleur jij eens een kei in de rimpelloze vijver
Ja, jij staat eigenlijk model voor de reldelquote:
Jaquote:Wordt tijd dat Q uitgeklust is, die is daar beter in dan ik
Deze wordt vast nooit meer ongesteld!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
't Is überhaupt een kwestie van tijd tot er weer twee of meer tegelijkertijd ongesteld zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adresquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
't Is überhaupt een kwestie van tijd tot er weer twee of meer tegelijkertijd ongesteld zijn
't Is geen ravioli met champignons hoor.quote:
Hij doet het toch nietquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Pagan het volgende:
Deze wordt vast nooit meer ongesteld!
NSFW!Een lege spoiler!!!!!11111einzzzz!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jij krijgt ongetwijfeld wel ruzie met één van de andere heksen hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres
Doet 't toch echt niet, nep-rellertquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nogmaals NSFW!
http://www.funpic.hu/en/c(...)goryId=23&position=6
Het laden duurt wat lang
Wordt aan gewerktquote:
Ow ja, als er niet op je posts gereageerd wordt betekent dat meestal niet dat we je bewust negeren, we wachten alleen tot er iemand reageert die je wartaal wél begrijpt het gaat soms zo snel dat we niet eens doorhebben dat je post. Als je van plan bent je diepe zieleroerselen uit te storten kan je beter naar R&P verkassen doe je er beter aan eerst even de aandacht te vragen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef Hitomi het volgende:
..Pft slowchat gaat zo snel dat ik er niets meer van snap![]()
![]()
Iemand uit m'n vriendengroep heeft misschien interesse voor Florisen ik mag binnenkort op voor mijn TTT
Ja, doei.quote:
Post wat naaktfoto's van jezelf.quote:
Yikes, die is eng!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Pagan het volgende:
Nogmaals NSFW!
http://www.funpic.hu/en/c(...)goryId=23&position=6
Het laden duurt wat lang
Stel je een driedubbelgespierde "vrouw" voor met rare plastic tieten en een klit zo groot als een pink.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij krijgt ongetwijfeld wel ruzie met één van de andere heksen hier
[..]
Doet 't toch echt niet, nep-rellert
[..]
Wordt aan gewerkt
Doe wat aan je conditie; het gaat op dit moment uitgesproken traag. Op een goede dag lullen we een deel vol binnen het uur!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef Hitomi het volgende:
..Pft slowchat gaat zo snel dat ik er niets meer van snap![]()
![]()
Wie is Floris en wat is een TTT?quote:Iemand uit m'n vriendengroep heeft misschien interesse voor Florisen ik mag binnenkort op voor mijn TTT
Ik heb duidelijk iets gemistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef Pagan het volgende:
Stel je een driedubbelgespierde "vrouw" voor met rare plastic tieten en een klit zo groot als een pink.
TTT is tussentijdsetoets (iets met rijbewijs en zo) en Floris, ja, lees je eigenlijk weleens wat hier?quote:
Nee.quote:
Ja, ze leest lippenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
TTT is tussentijdsetoets (iets met rijbewijs en zo) en Floris, ja, lees je eigenlijk weleens wat hier?
De verkeerde denk ikquote:
Nee, het gaat me te snel :-)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef Rewimo het volgende:
TTT is tussentijdsetoets (iets met rijbewijs en zo) en Floris, ja, lees je eigenlijk weleens wat hier?
Tsja, klinkt logisch! Enig idee wat er getoetst gaat worden?quote:
Ah, een hele geruststellingquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe wat aan je conditie; het gaat op dit moment uitgesproken traag. Op een goede dag lullen we een deel vol binnen het uur!
[..]
Wie is Floris en wat is een TTT?
Braille was het toch? Met die knopjes?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Krijg een tettentaart tussen je ogen, jij
Ah, Floris de Driepinterquote:
Ow, dat heb ik al een poosje achter me. Gelukkigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef DanseMacabre het volgende:
@elisa dingen met een auto. Ik kwam nooit op dat punt.
Nee, dat waren tepelklemmen. Wel een beetje blijven opletten jaquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat waren tepelklemmen. Wel een beetje blijven opletten ja
JAAAA!!!!quote:
Die is makkelijk:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Nee ik ben gebarenhuiswerk aan het doen![]()
32.12: 'Zeg dat je net gekomen bent'
Wat zijn we aardig vandaag zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ow ja, als er niet op je posts gereageerd wordt betekent dat meestal niet dat we je bewust negeren, we wachten alleen tot er iemand reageert die je wartaal wél begrijpt het gaat soms zo snel dat we niet eens doorhebben dat je post. Als je van plan bent je diepe zieleroerselen uit te storten kan je beter naar R&P verkassen doe je er beter aan eerst even de aandacht te vragen.
Maar, maar, ik heb nog nooit eerder geslowchat. Ik mag het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe wat aan je conditie; het gaat op dit moment uitgesproken traag. Op een goede dag lullen we een deel vol binnen het uur!
Ik kwam binnen met een gedeeltelijke hallo-slowchat post en een gedeeltelijke heeft er iemand interesse in een superlieve kater die bij mijn dierenarts was achtergelaten. Daarvoor heeft iemand nu interessequote:
Deze Floris was ook leuk vroeger, maar hoort-ie niet zwart-wit?quote:
Nee, voor een foto van de jouwe, want de uitleg snap ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
is het om te vragen wat piempie betekent?
Je kan nu nog hard weghollen. Volgens Pagan moest ik bij jou zijnquote:
Wacht maar tot jullie een keer naar de DA zijn geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij heb ik de elisa-reismandjesmethode niet nodig.
We hebben een nieuw reismandje voor Jip gekocht en wilden 'm even uitproberen. Jip ging er zelf in. Even geprobeerd of ie fijn droeg en Jip kwam er spinnend op z'n gemak weer uitlopen.
Helderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip vindt de dierenarts leuk.
Jip is raar.
Geef mij maar weer de schuld, je hebt gewoon de pik op me.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan nu nog hard weghollen. Volgens Pagan moest ik bij jou zijn
Linkjes graagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef ElisaB het volgende:
Kennen jullie dat topic in ONZ waar een compleet verneukte discussie ontstond omdat er steeds (opzettelijk, like duh) verkeerde associaties werden gemaakt. Bril-jant! Net als dat topic met letterlijk vertaalde Engelse zinnen
Dan zit er een draadje losquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
vaaaag. Benee hebben we overal stroom en boven maar gedeeltelijk. En alle stoppen staan aan.
Oooooh, jij hebt er ècht verstand vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef Barbaaf het volgende:
Dan zit er een draadje los. Ik denk ergens tussen de delen die wel stroom hebben en de delen die geen stroom hebben
En altijd bereid te helpenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oooooh, jij hebt er ècht verstand van
Ja nouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef Pagan het volgende:
Geef mij maar weer de schuld, je hebt gewoon de pik op me.![]()
Vraag Barbaaf om advies.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Buh lampje op de ki-kamer hangt maar hij doet het niet.
En nee het lampje zelf is niet kapot
ja, hallo. Ik was gvd volquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:18 schreef Rewimo het volgende:
Had je zelf je bord maar leeg moeten eten
Dan moet je dat arme beest ook maar genoeg te eten geven. Zielig ondervoed geval is hetquote:
ik zou de dierenbescherming bellen als ik jou was!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan moet je dat arme beest ook maar genoeg te eten geven. Zielig ondervoed geval is het
Zie je wel dat je wel een rel kan starten. Je moet jezelf niet zo onderschattenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Rewimo het volgende:
Dan moet je dat arme beest ook maar genoeg te eten geven. Zielig ondervoed geval is het
mhaw, matige poging totquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je wel dat je wel een rel kan starten. Je moet jezelf niet zo onderschatten
Deltion college ict flex?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef Hitomi het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben ook echt zo'n reldel hè
Wordt tijd dat Q uitgeklust is, die is daar beter in dan ik
Ja, als jij niet haptquote:
Graag, want dit slaat echt als een lul op Dirk. Beetje gaan zitten verbouwen en ons verwaarlozen. Het is dat je altijd zo liev bent, maar anders hadden we in de kliek de gelederen gesloten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
![]()
Vanaf 1 april ben ik helemaal van jullie weer.
Heel fijn want we hebben je creatieve taalgebruik hier erg gemistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Vanaf 1 april ben ik helemaal van jullie weer.
Mopje... de bedoeling is natuurlijk dat Qwea boos wordt dat we haar historisch briljante stopwoord verkeerd citeren. Dus ook dat jij het niet gaat verklappenquote:
Jezus wijf, loop niet zo te zeiken en doe er dan godverdomme wat aan ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Graag, want dit slaat echt als een lul op Dirk. Beetje gaan zitten verbouwen en ons verwaarlozen. Het is dat je altijd zo liev bent, maar anders hadden we in de kliek de gelederen gesloten.
Tering Fuck hé
Aaah, wat poepig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Heel fijn want we hebben je creatieve taalgebruik hier erg gemist
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus wijf, loop niet zo te zeiken en doe er dan godverdomme wat aan ofzo
Ik heb je paarse muur al verziekt, een stuukadoor gezocht die bereid was je uit te schelden, een pijpentrekker gestuurd zonder verstand van zaken. Wat kan ik nog meer????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Qwea het volgende:
Jezus wijf, loop niet zo te zeiken en doe er dan godverdomme wat aan ofzo
Dan gaan we wel op Viva verder postenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop trouwens maar voor jullie dat ik niet verlamd raak door die ruggenprik vrijdag! Want dan breekt de hel los
Die staat te nuecken in de pleequote:
Sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:40 schreef ElisaB het volgende:
Mopje... de bedoeling is natuurlijk dat Qwea boos wordt dat we haar historisch briljante stopwoord verkeerd citeren. Dus ook dat jij het niet gaat verklappen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gaan we wel op Viva verder posten
Gastmoddenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Sorry
Had mijn post dan effe snel ge-edit!
Op zijn grieks met de griek?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die staat te nuecken in de plee
Hetero's; ik vind het raar volk
Ik hoop het voor haar, want voor iets anders is geen plaatsquote:
Ah, is dat vrijdag?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop trouwens maar voor jullie dat ik niet verlamd raak door die ruggenprik vrijdag! Want dan breekt de hel los
Nee, ze doet het nog wel (last time I checked). Maar ze is wel een beetje saaiquote:
Misschien moeten we haar even collectief rare smsjes sturenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ze doet het nog wel (last time I checked). Maar ze is wel een beetje saai
Terecht! Als oh-oh er niet is, ik er niet ben en jij er niet bent, dan doen ze vier weken met een topic. Ik zeg: pfffftttttquote:
Maar goed ook, anders moeten we die slak uit de OP ontslakkenquote:
Wordt je vrijdag al geholpenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
Ze is het leukst als er van alles misgaat, dus be carefull what you wish forquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:47 schreef indaha het volgende:
Wordt je vrijdag al geholpen, dat had ik even gemist.
Zal voor de artsen duimen dat ze niets verkeerd doen, want dan zou ik niet in hun schoenen willen staan.![]()
Maar zonder gekheid,veel sterkte en ik hoop dat je snel weer naar huis mag
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah, is dat vrijdag?![]()
1 aprilSpuit in je bil, die er niet meer uit wil
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is het leukst als er van alles misgaat, dus be carefull what you wish for
Oh ja. Je krijgt een pakje en dan gooi je het in de wasmachinequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:48 schreef ElisaB het volgende:
En verder zat ik op jou te wachten: ik heb vanmiddag eindelijk het pakje weten op te halen bij de buren. Hij zit al in de wasmachine![]()
![]()
`jupsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Wordt je vrijdag al geholpen, dat had ik even gemist.
Zal voor de artsen duimen dat ze niets verkeerd doen, want dan zou ik niet in hun schoenen willen staan.![]()
Maar zonder gekheid,veel sterkte en ik hoop dat je snel weer naar huis mag
Ik hoop dat je lekker slaapt onder je dekbedjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is het leukst als er van alles misgaat, dus be carefull what you wish for
En verder zat ik op jou te wachten: ik heb vanmiddag eindelijk het pakje weten op te halen bij de buren. Hij zit al in de wasmachine![]()
![]()
Nogmaals heel erg bedankt
Doe ik altijd; smetvreesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Oh ja. Je krijgt een pakje en dan gooi je het in de wasmachine
Ik moest ook lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah, is dat vrijdag?![]()
1 aprilSpuit in je bil, die er niet meer uit wil
Omg, mijn oma had datquote:
Ik zou het ietsjes meer mogen hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
Omg, mijn oma had dat
Alles met een doekje vastpakken. Vreeeeeeselijk
Greysquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het ietsjes meer mogen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |