Nog nooit eerder geslow-chat, dus geen idee hoe het er hier aan toegaat haha. Goedemorgen ('t mag nog!)!
Weer thuis van de sterilisatie van DeeDee, 't is allemaal weer goed gegaan en ze zit (ja echt, zit) nu te slapen.

En Dexter zit haar vanaf bovenop de bench te pesten. Gemenerik
Trouwens, zijn er nog mensen in Zwolle die een superlieve kater een huisje willen geven?

Kom net dus bij de DA vandaan om DeeDee op te halen. In het kooitje naast haar zat een lieve kater die thuis niet zo lekker in z'n vel zat en daarom is achtergelaten (wel met paspoort en eigenaren, dus gewoon is langsgebracht). De DA vroeg nog of ik misschien iemand wist. Heb eerst mijn pa geprobeerd, maar die heeft geen zin om de vrede thuis tussen de katten te riskeren zegmaar.. en voor mijn twee-kamer appartementje zijn twee katten ook echt de maximum denk ik.
Was een superlief beest, kwam ook direct kroelen toen ik even mijn hand door de tralies stak. Treden van jewelste.

Maar helaas is er bij ons geen plek en m'n vader wil er ook geen

En als je zo'n schatje achter de tralies ziet denk je echt, awh, die wil ik helpen. Dus vandaar!
Heb geen foto's, maar de kop was zeg maar wit, zwarte oren (van die cirkels eromheen). Verder grotendeels wit met een paar zwarte vlekjes. Hij heet Floris en is 2 jaar oud.