quote:
quote:Annelies Marie (Anne) Frank (Frankfurt am Main, 12 juni 1929 – Bergen-Belsen, begin maart[1] 1945) was een uit Duitsland afkomstig Joods meisje dat bekend is geworden door het dagboek dat ze schreef tijdens de Tweede Wereldoorlog, toen ze was ondergedoken in Amsterdam. Zij stierf aan uitputting en/of vlektyfus in het concentratiekamp Bergen-Belsen. Het dagboek is postuum gepubliceerd en later vertaald in vele talen. Het boek heeft inmiddels een oplage van vele miljoenen.
Kijk nog eensquote:
Anne Frank is niet Greysquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Zeg, ik wist echt wel wie Anne Frank was.
Niet dat ze ook nog Greys is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik Wij ook welquote:
Geen idee. Wie ben jijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik was nog een beetje aan het bijkomen van mijn dagje bloot zijn met Goodbye
(Heb hier toch gewoon mee lopen oehhhhhen en ahhhhhhhhhhen over die tietenpups van oh-oh? Of waren die posts dan onzichtbaar endezo?)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anne Frank is niet GreysOh. Op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is heel goed. Durf je zelf te onderzoekenquote:
I'm on it!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is heel goed. Durf je zelf te onderzoeken
[/zweeftevenmodus]
Gisteren was ik er niet, sloerie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Q, je sms
Ik heb hier gister nog gepost, bitch!
Fijn, heel fijn. Ik voel een warm verbondquote:
Grappigquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef Oognip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
wel stout, maar ook schattigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Ahum wij hebben een stoute kat in huis
Nou, dat was me watquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik was nog een beetje aan het bijkomen van mijn dagje bloot zijn met Goodbye
(Heb hier toch gewoon mee lopen oehhhhhen en ahhhhhhhhhhen over die tietenpups van oh-oh? Of waren die posts dan onzichtbaar endezo?)
Ha Ynskequote:
ik meld me al....quote:
Ja, die is geweldigquote:
Willen misschien spelen met de nieuwe buurhond,is Baloequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
Die van de buren liggen telkens voor mijn deur![]()
Die zijn we nog aan het zoeken, Oognip heeft er misschien een,maar die kunnen we niet vindenquote:
Maakt niet uit, we willen gewoon rellen om te vieren dat Qwea terug isquote:
Heb je wel gezien dat ik het pakje ontvangen hebquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:21 schreef indaha het volgende:
Maakt niet uit, we willen gewoon rellen om te vieren dat Qwea terug is,maar het schiet niet op
Ja eeeeej wa denk je zelfquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Delen we nog, of hou je alles voor jezelf
Shit... ik heb het zooo lang verborgen kunnen houden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk er het mijne van. Vuile inhaal
Doe je best goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:26 schreef vamperotica het volgende:
Shit... ik heb het zooo lang verborgen kunnen houden...
En nou val ik gewoon BAM over een bakkie popcorn..Hoe stom kun je zijn!quote:
Hij jat vreten van mijn bord, dus ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Willen misschien spelen met de nieuwe buurhond,is Baloeal gewend aan zijn nieuwe huisje
Ja want ik antwoorde daarna: ik hoop dat je lekker slaapt onder je dekbedjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je wel gezien dat ik het pakje ontvangen heb
Ja, ik wilde ook kijken. Maar toen besloot mijn laptop grafkuren te vertonen. En als ik ergens niet tegen kanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef Rewimo het volgende:
Sorry, ik kan niet rellen nu. De volksliederen worden al gespeeld.
Quoten, hier plakken en dan postenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
Ja want ik antwoorde daarna: ik hoop dat je lekker slaapt onder je dekbedje.
Hoe kan ik trouwens quoten uit een gesloten topic?
Het is ook op tv hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik wilde ook kijken. Maar toen besloot mijn laptop grafkuren te vertonen. En als ik ergens niet tegen kan
door opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja want ik antwoorde daarna: ik hoop dat je lekker slaapt onder je dekbedje.
Hoe kan ik trouwens quoten uit een gesloten topic?
no shit!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is ook op tv hoor
Dat andere ding met dat scherm, weet je wel?
Omdat ik het type ben dat de vrijheid van flex niet 'aankan'. Dan zit ik over 30 jaar nog daar. Ik heb echt nog een schop onder de kont nodig zo af ten toe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grappig
Heb je nooit zien rondlopen daar. Waarom BOL en geen flex?
Ja zeg, jij was onsympatiek dus jij zet maar de eerste stap om het uit te pratenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
Wat is er mis met aanbellen, vragen en uitpraten voor je conclusies gaat trekken?![]()
Dag buurman!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja zeg, jij was onsympatiek dus jij zet maar de eerste stap om het uit te praten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Pesies, we zijn weer goede buurtjes.![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens kittehs on steroids.Ze zitten allemaal net onder en eentje ruim boven de 200 gram.
Morgen zijn ze volgens mij in lichaamsgewicht verdubbeld. In 5 dagen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Pesies, we zijn weer goede buurtjes.![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens kittehs on steroids.Ze zitten allemaal net onder en eentje ruim boven de 200 gram.
Morgen zijn ze volgens mij in lichaamsgewicht verdubbeld. In 5 dagen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
![]()
voor de kittens, Libby en pleegmama
, en als je tijd hebt foto's please
Haaai Ing!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Smeltfoto's![]()
En Tha RelDel from Hell is back zag ik?
Die zijn ook al een keer geflipt tegen mijn leuke naaste buren.quote:
Ik jou ook.quote:
Ik kom zeker een keertje kijken jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik jou ook.![]()
Wanneer kom je kittehs kijken?
Doen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kom zeker een keertje kijken ja![]()
Dat was dan nog eens een hete lente gewordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef Hitomi het volgende:
Pfft.. m'n weather station liet me even schrikken.. Dat ding gaf 73.3 graden aan.. Maar zag niet dat ie op F voor Fahrenheit stond ipv de C voor Celsius..Toch maar even op de juiste stand gezet xD
quote:
Zeker doen en dan gelijk reserveren , ze zijn zo schattig die vliegen dadelijk de deur uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kom zeker een keertje kijken ja![]()
Ja sommige mensen zoeken overal iets achter en inplaats dat ze dan gewoon zeggen wat er is, nee dat moet je dan maar raden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Hitomi het volgende:
Oh, en Cat, mijn ouders hebben ook van die rare buren..
Toen we daar gingen wonen kregen we van het hele dorp te horen dat we niet met die mensen om moesten gaan, want ze waren niet goed bij hun hoofd. Wij hadden zoiets van, dat zullen we zelf wel eens zien.
Enfin, 2 jaar lang ging dat goed. Toen gingen ze wat afstandelijker doen, en een beetje raar.. Wat bleek?
Ze waren boos op mijn moeder zat ze "Dhr en Mevr <achternaam>" op de envelop van een kerstkaart had gezet.. terwijl ze dat bij alle buren doet.
Ze waren boos op mijn moeder dat ze niet uit zichzelf heeft verteld hoe het bij de cardioloog was gegaan.. lijkt me dat jij de patient vraagt, en de patient niet de hele buurt gaat vertellen over wat er is gebeurd..
Mevrouw had het gevoel dat mijn moeder haar sneaky probeerde weg te werken omdat ze druk was in de tuin. Als mijn moeder even te druk is, dan zegt ze dat gewoon, ipv dat gedrag..
Sindsdien is het 'oorlog'. Ze hebben opeens een 100 meter lange schutting tussen onze tuin gezet.. Die halverwege schots en scheef loopt omdat mijn moeder toen in de tuin aan het werk was, en zij dus vlug-vlug-vlug dat ding af wilden hebben. Ze knippen mijn moeders planten stuk (die op onze schutting groeien). Ze spuiten gif in de richting van een begroeide strook naast ons huis, op ons grondgebied...
Sindsdien hebben ze niemand meer in het dorp om tegen te praten. Toch sneu voor ze.
Ik heb al 5 van die schattige ettertjes, waarvan 2 ook nog es niet in dezelfde ruimte kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Zeker doen en dan gelijk reserveren , ze zijn zo schattig die vliegen dadelijk de deur uit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Mijn buren zetten soms hun muziek iets te hard op. Van die foute R&B muziek, waardoor ik altijd het idee heb dat sex hebben dan
Ik hoor soms de ruzies van de kinderen. Komt buurvrouw zich daarna voor excuseren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben op zich best ideale buren eerlijk gezegd.
Het enige wat ik wel es hoor zijn hakken op het laminaat en als het heul stil is in huis, hoor ik ze toiletteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |