Gatverrrr. Hopelijk hebben ze hun lesje daar geleerd nu ze met Delft bezig zijn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's de geur van rottende menselijke resten in de ballast. Veel plezier!
Ze zullen er geen tweede keer voor springen nee, die stoute mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Gatverrrr. Hopelijk hebben ze hun lesje daar geleerd nu ze met Delft bezig zijn!
Maar serieus? Zijn er mensen tijdens de bouw dood gegaan ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zullen er geen tweede keer voor springen nee, die stoute mensen.
Nee, het is een populaire plaats om zelfmoord te plegen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Maar serieus? Zijn er mensen tijdens de bouw dood gegaan ofzo?
Mag ik weten wat daar grappig aan is? Er zijn ook mensen die spoorwegen niets kan boeien.quote:
Er is ook nog zoiets als algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mag ik weten wat daar grappig aan is? Er zijn ook mensen die spoorwegen niets kan boeien.
Eh, die is toch pas in oktober o.i.d. klaar?quote:Oh en de nieuwe passerelle in Arnhem![]()
Juni is het deel vanaf begin tot perron 4 klaar. Daarna volgen de overige delen die eind september klaar zijn (afwerken duurt wel tot 2012). Het begin is nu al te zien tussen perron 3 en 4.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef Duvel het volgende:
Eh, die is toch pas in oktober o.i.d. klaar?
Geen problemen, maar uitdagingen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:22 schreef James1988 het volgende:
In het verleden zijn immers al genoeg problemen geweest met elektromagnetische compatabiliteit (EMC) waardoor de ingebruikname van de Betuweroute (bij Meteren) en HSL-Zuid (Hoofddorp, Lage Zwaluwe - Breda) op zich heeft laten wachten.
Eerst maar eens een ritje meerijden voordat ik daarover een mening heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze mogen de V250 daar wel houden in Duitsland
Daar mag je wel van uitgaan (zolang die trein onder 25kV rijdt is er ook geen probleem), alleen is deze trein óók ontworpen voor 1500V. De problemen doen zich juist voor als een trein onder 1500V rijdt in de buurt van een lijn met 25kV.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen problemen, maar uitdagingen.
En mag ik er dus niet meer van uitgaan dat een trein die ontworpen is voor 25kV, ook tegen 25kV bestand is?
Dit dus. Dat eeuwige (voorbarige) gezeik op de V250 moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Bitlord het volgende:
Eerst maar eens een ritje meerijden voordat ik daarover een mening heb.
Pendelen tussen Amsterdam Centraal en Bruxelles-Midi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Brembo het volgende:
Wat gaan die OBB rijtuigen doen in Nederland?
Maar dat spul moet nog even helemaal opgeknapt worden voordat het het spoor opkan, hadden ze beter ICK kunnen pakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Pendelen tussen Amsterdam Centraal en Bruxelles-Midi.
Vanaf zaterdag 30 april a.s.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wanneer gaat de trein naar Veendam rijden? Maandag toch?
Beter? Jij kunt in de boeken kijken bij NS? Wouw wist niet dat NS management hier ook zit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar dat spul moet nog even helemaal opgeknapt worden voordat het het spoor opkan, hadden ze beter ICK kunnen pakken.
Onzin, die ÖBB rijtuigen zijn in prima staat en hebben onlangs nog een grondige renovatie gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar dat spul moet nog even helemaal opgeknapt worden voordat het het spoor opkan, hadden ze beter ICK kunnen pakken.
Indeed. De treindienstleiders krijgen over twee weken instructie Veendam. Ondertussen wordt er nog hard gewerkt aan het spoor, getuige de onderhoudsmachines en treinen met spoorstaven die we vandaag die kant op stuurden.quote:
Dat was vandaag buiten dienst, vandaar dat we ze even hebben gehouden.quote:
Wat waren ze in Onnen aan het doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat was vandaag buiten dienst, vandaar dat we ze even hebben gehouden.
Damn...quote:De grootste goederenvervoerder van ons land, DB Schenker Rail Nederland N.V., opent de jacht op Nederlandse spoorfotografen.
Volgens een woordvoerder worden door de fotografen diverse copyrights, auteursrechten en beeldrechten geschonden door de gemaakte fotos online te publiceren. De voorgenomen acties zullen onder andere bestaan uit het uit de lucht halen van de fotos die door de Nederlandse fotografen online zijn neergezet bij de diverse fotowebsites. Gedreigd wordt onder andere met hoge boetes voor het schenden van de diverse beeldrechten. Ook wordt gedacht aan controleurs die boetes uitschrijven aan de Nederlandse fotografen op populaire spotplaatsen.
Er gaan een lading V(ictors) terzijde gesteld worden in Onnen. Er staan al een aantal, en er komen nu de laatsten bij, tot de gegeven ruimte vol staat.quote:
Ik hoop dat het een 1 april-grap is. Zo niet, dan is het triest, maar aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk als je ziet wat mensen uithalen om de 'perfecte' foto te maken. Zeker bij museumritten worden regelmatig zo ongeveer alle regels geschonden door een klein groepje. Hiermee verpesten ze het voor de echte liefhebber die zich keurig aan alle regels houdt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:10 schreef James1988 het volgende:
Jacht op spoorfotografen geopend!
[..]
Damn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |