De eerste twee rerageerders op de column in ieder geval niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik denk dat iedereen wel doorheeft dat dit een 1aprilgrap is hoor
Ach enig rationeel denken had er wel bij gemogen, ten opzichte van de stroom die de NS afneemt is het peanuts wat die paar laptops gebruikenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:08 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hier nog 1:
http://forum.opeenshadikh(...)4776&p=326474#326474
Chronisch gebrek aan goede humor in de spoorsector![]()
ben wel benieuwd waar google mee komt, die hebben meestal nog wel grapjes die ook echt grappig zijn
Sowieso, treinvastrecht voor elke stroomgebruikende passagier?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach enig rationeel denken had er wel bij gemogen, ten opzichte van de stroom die de NS afneemt is het peanuts wat die paar laptops gebruiken.
Er moet echt een keer iemand op je hoofd gaan springen, gewoon, voor het landsbelang.quote:
een zwaar iemand, bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er moet echt een keer iemand op je hoofd gaan springen, gewoon, voor het landsbelang.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:04 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
wist niet dat er een trein over de afsluidijk ging volgende keer ook maar een keer kijken.
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb gezegd dat je in topics die niet over treinen niet over treinen moet beginnen en dat als je over treinen wil praten je terecht kan in dit topic.quote:
okidoki grgrquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb gezegd dat je in topics die niet over treinen niet over treinen moet beginnen en dat als je over treinen wil praten je terecht kan in dit topic.
Ben je al bij het loket geweest voor je treinkaatje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb gezegd dat je in topics die niet over treinen niet over treinen moet beginnen en dat als je over treinen wil praten je terecht kan in dit topic.
Neuh, rustig aan, net wakker. Als ik morgen buiten kom, ga ik wel even langs.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ben je al bij het loket geweest voor je treinkaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |