Allebei zelfs nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey dat houten ding staat er nog steeds
God wat een kutstation dat Leeuwarden. Niks te doen, allemaal Friezen. Een keer met een dagje treinreizen terecht gekomen rond etenstijd. In de "stationsrestauratie" heerste een begrafenissfeer. Het beste wat ons overkwam was de trein naar Zwolle.quote:
Je kan beter klagen over Gouda.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
God wat een kutstation dat Leeuwarden. Niks te doen, allemaal Friezen. Een keer met een dagje treinreizen terecht gekomen rond etenstijd. In de "stationsrestauratie" heerste een begrafenissfeer. Het beste wat ons overkwam was de trein naar Zwolle.
In Leeuwarden ook niet meer. Er zit nu een AH to Go in.quote:
Tsja, het is dan ook niet te vergelijken met Utrecht Centraal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
God wat een kutstation dat Leeuwarden. Niks te doen, allemaal Friezen. Een keer met een dagje treinreizen terecht gekomen rond etenstijd. In de "stationsrestauratie" heerste een begrafenissfeer. Het beste wat ons overkwam was de trein naar Zwolle.
En een Julia's.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
In Leeuwarden ook niet meer. Er zit nu een AH to Go in.
Utrecht Centraal?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja, het is dan ook niet te vergelijken met Utrecht Centraal.
Nee, ik ben veel beter in het klagen over bijvoorbeeld Leeuwarden, dat zie je toch?quote:
Tja, er is ergens tussen mei 1940 en mei 1945 een stel bommen op het oude station gevallen...quote:Alsof je in een wereld bent gekomen waar de verpaupering net even iets harder ging
Ja, het is lelijk, maar dat opgefokte, tja, dat gaat op zich wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Utrecht Centraal?
Van alle `grote´ stations in Nederland verreweg het lelijkst (ook voor de verbouwing) en een station waar totaal geen `sfeer´ te beleven is. Alleen maar opgefokte reizigers te bekennen.
Nee, we hebben goede restaurants in de stad zelf, geen stationsrestauratie nodig.quote:
Rotterdam ook, maar daar is het toch echt beter.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel beter in het klagen over bijvoorbeeld Leeuwarden, dat zie je toch?
[..]
Tja, er is ergens tussen mei 1940 en mei 1945 een stel bommen op het oude station gevallen...
Gouda was toch een proefversie van dat kampen-idee van Wilders?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
En je krijgt in Gouda gratis de straatschoffies er bij
Je geboorte is geen reden om te posten op FOK. Ga buiten spelen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Rotterdam ook, maar daar is het toch echt beter.
De oorlog is geen reden om 65 jaar later nog een kutstad te zijn.
Dat is in Gouda vast gebruikelijk ja, met al die hangjongeren, maar in mijn slaapdorpje is het 'avonds dood.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je geboorte is geen reden om te posten op FOK. Ga buiten spelen.
Doe d'r wat aan... *kick*quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is in Gouda vast gebruikelijk ja, met al die hangjongeren, maar in mijn slaapdorpje is het 'avonds dood.
Da's de geur van rottende menselijke resten in de ballast. Veel plezier!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Basekid_NZ het volgende:
Doe mij maar Leiden qua stations.
Vind zelf Tilburg erg lelijk, en Rijswijk rij ik zo snel mogelijk doorheen, die geur daar :S
Gatverrrr. Hopelijk hebben ze hun lesje daar geleerd nu ze met Delft bezig zijn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's de geur van rottende menselijke resten in de ballast. Veel plezier!
Ze zullen er geen tweede keer voor springen nee, die stoute mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Gatverrrr. Hopelijk hebben ze hun lesje daar geleerd nu ze met Delft bezig zijn!
Maar serieus? Zijn er mensen tijdens de bouw dood gegaan ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zullen er geen tweede keer voor springen nee, die stoute mensen.
Nee, het is een populaire plaats om zelfmoord te plegen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Maar serieus? Zijn er mensen tijdens de bouw dood gegaan ofzo?
Mag ik weten wat daar grappig aan is? Er zijn ook mensen die spoorwegen niets kan boeien.quote:
Er is ook nog zoiets als algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mag ik weten wat daar grappig aan is? Er zijn ook mensen die spoorwegen niets kan boeien.
Eh, die is toch pas in oktober o.i.d. klaar?quote:Oh en de nieuwe passerelle in Arnhem![]()
Juni is het deel vanaf begin tot perron 4 klaar. Daarna volgen de overige delen die eind september klaar zijn (afwerken duurt wel tot 2012). Het begin is nu al te zien tussen perron 3 en 4.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef Duvel het volgende:
Eh, die is toch pas in oktober o.i.d. klaar?
Geen problemen, maar uitdagingen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:22 schreef James1988 het volgende:
In het verleden zijn immers al genoeg problemen geweest met elektromagnetische compatabiliteit (EMC) waardoor de ingebruikname van de Betuweroute (bij Meteren) en HSL-Zuid (Hoofddorp, Lage Zwaluwe - Breda) op zich heeft laten wachten.
Eerst maar eens een ritje meerijden voordat ik daarover een mening heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze mogen de V250 daar wel houden in Duitsland
Daar mag je wel van uitgaan (zolang die trein onder 25kV rijdt is er ook geen probleem), alleen is deze trein óók ontworpen voor 1500V. De problemen doen zich juist voor als een trein onder 1500V rijdt in de buurt van een lijn met 25kV.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen problemen, maar uitdagingen.
En mag ik er dus niet meer van uitgaan dat een trein die ontworpen is voor 25kV, ook tegen 25kV bestand is?
Dit dus. Dat eeuwige (voorbarige) gezeik op de V250 moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Bitlord het volgende:
Eerst maar eens een ritje meerijden voordat ik daarover een mening heb.
Pendelen tussen Amsterdam Centraal en Bruxelles-Midi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Brembo het volgende:
Wat gaan die OBB rijtuigen doen in Nederland?
Maar dat spul moet nog even helemaal opgeknapt worden voordat het het spoor opkan, hadden ze beter ICK kunnen pakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Pendelen tussen Amsterdam Centraal en Bruxelles-Midi.
Vanaf zaterdag 30 april a.s.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wanneer gaat de trein naar Veendam rijden? Maandag toch?
Beter? Jij kunt in de boeken kijken bij NS? Wouw wist niet dat NS management hier ook zit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar dat spul moet nog even helemaal opgeknapt worden voordat het het spoor opkan, hadden ze beter ICK kunnen pakken.
Onzin, die ÖBB rijtuigen zijn in prima staat en hebben onlangs nog een grondige renovatie gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar dat spul moet nog even helemaal opgeknapt worden voordat het het spoor opkan, hadden ze beter ICK kunnen pakken.
Indeed. De treindienstleiders krijgen over twee weken instructie Veendam. Ondertussen wordt er nog hard gewerkt aan het spoor, getuige de onderhoudsmachines en treinen met spoorstaven die we vandaag die kant op stuurden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |