Die heb ik nog niet. Ik ga op zoek.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef ranja het volgende:
Vorig jaar is de cd + dvd 'Live at the BBC' uitgekomen.
[ afbeelding ]
hele gave release, op de cd staat het oudejaarsavond concert in Glasgow 31-12-1979, op de dvd staan daar een stuk of 11 nummers van plus een paar Top of the Pops performances en een paar nummers live uit 1978.
Ik koop 't album vast al zijn de latere albums niet echt favoriet zoals in dit topic te lezen isquote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef Desunoto het volgende:
Kick!
2011 zou het jaar moeten worden van nog een Blondie album, 'Panic of Girls'.
Hier wat informatie: http://en.wikipedia.org/wiki/Panic_of_Girls
Een aantal nummers staan al op Youtube.
Ik moet zeggen dat ze niet slecht zijn, maar oude Blondie is veel beter.
http://www.omroepgelderla(...)-de-Zwarte-Cross.htmquote:LICHTENVOORDE - Blondie komt naar de Zwarte Cross. De Amerikaanse zangeres Debbie Harry en haar band treden vrijdag 15 juli op tijdens het festival in Lichtenvoorde.
Blondie was eind jaren zeventig en begin jaren tachtig zeer populair. De band had hits met nummers als Heart of Glass, Denis en The Tide is High. Eind jaren negentig maakte Blondie een comeback. Maria was een grote hit.
Eerder legde de organisatie al de Amerikaanse southernrockband The Black Crowes vast. De Zwarte Cross is van 15 t/m 17 juli.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef golfer het volgende:
Ik sla de Zwarte Cross over, maar als Debbie daarna even bij mij wil langs komen sla ik haar niet over.
Ja, de fanpack. Album + boek + kaarten + poster.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:57 schreef Desunoto het volgende:
Zijn er hier mensen die het al geluisterd hebben? Of gekocht?
Dat geldt ook al voor de vorige 2quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:00 schreef Desunoto het volgende:
Na de eerste keer luisteren... wat een slecht album.![]()
Ze hadden dit album beter niet uit kunnen brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |