abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:41:40 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94786604
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze single zijn? Omdat ze alleen rondlopen?
Mijn bovenbuurmeisje is zo iemand. Ze vertrekt ron 8;00 van huis en komt dan om 18:30 weer thuis. Dat bosje sleutels is onmiskenbaar en ze veegt dr voeten altijd voordat ze dr woning betreed. Zo houd ik iedereen onbedoeld in de gaten. De benden buurman doet zijn deur wat langzamer open en slaat hem altijd dicht en dan doet ie de gordijnen ook dicht. Dat meisje zie ik dus nooit met een jongen. Heel soms heeft ze een scharrel bij haar thuis en die gaat ook weer weg. Verder krijgt ze ook weinig bezoek behalve van dr moeder.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:43:41 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94786760
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat jij bedoelt, deelnemer. En ik ben het er extreem mee eensch. Vroegertijden leverde ik complete verslagen in die stijl in, dat zal wel vermoeiend zijn geweest voor die docent.

Mijn studiegenoten spraken trouwens inderdaad wel weer zo, dat verbaasde me echt.
Waarom doe je dat?

By the way: Ik heb altijd het gevoel dat je boel in de maling neemt
The view from nowhere.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:46:14 #123
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94786944
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Waarom deed je dat?
Ging vanzelf, die stijl. Ik sprak trouwens in het dagelijks leven ook altijd wel netjes. Nu ben ik mij juist Zeer Bewust van typstijlen en speel ik er zo nu en dan een beetje mee.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

By the way: Ik heb altijd het gevoel dat je boel in de maling neemt
Don't worry.
pi_94787026
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
misschien zou ik het ook voor me studie zo meer moeten gaan doen. zonder dat het me depri gaat maken door eerste gedeelte van je post te hebben als innergame.
maar..... hoe dat te krijgen he?
Simpel: maak een plan, en voer het uit. Voor een studie kan je snel klaar zijn: zorg ervoor dat je er zo kort mogelijk over doet, en gebruik de tijd die je niet nodig hebt om te leren, om je omgeving (medestudenten) te ontdekken. En dat verschrikkelijk voelen komt omdat je je nu enorm bewust bent van je incompetentie. Het model van Maslow gaat hier wat dieper op in.

In deel 21 van deze topicreeks heb ik een posting geplaatst waarin staat wat een manier kan zijn om daadwerkelijk met dingen aan de slag te gaan.
pi_94787065
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef formerjellybean het volgende:
Een boel vrouwen hebben een carriere , en willen die carriere en hun vrijheid behouden, een boel vrouwen zijn ook gewoon happy singles. Ken je sex and the city dat soort vrouwen zijn het.
Vroegah, toen vrouwen gewoon nog slaafs aan de ketting in de keuken lagen... ;(
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:48:40 #126
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94787117
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ging vanzelf, die stijl. Ik sprak trouwens in het dagelijks leven ook altijd wel netjes. Nu ben ik mij juist Zeer Bewust van typstijlen en speel ik er zo nu en dan een beetje mee.
Misschien moet je schrijfster worden. Je kunt vast oefenen op een terrasje. Misschien spot je zo ook nog wat leuke jongens.
The view from nowhere.
pi_94787315
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Vroegah, toen vrouwen gewoon nog slaafs aan de ketting in de keuken lagen... ;(
Het is de schuld van de verdomde feministen , zeg ik , straks sterft het menselijk ras uit omdat ze allemaal single willen zijn 8)7
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:52:08 #128
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94787350
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het is de schuld van de verdomde feministen , zeg ik , straks sterft het menselijk ras uit omdat ze allemaal single willen zijn 8)7
Want ze willen alleen maar seks met elkaar?
Je moeder is een hamster
pi_94787485
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Want ze willen alleen maar seks met elkaar?
Ja dat ook , dus straks is dit topic useless want dan zijn de mannen overbodig . Het is een complot zeg ik je })
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:55:03 #130
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94787547
Gelukkig bestaat Thailand nog.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:56:27 #131
118585 Crutch
pi_94787647
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja dat ook , dus straks is dit topic useless want dan zijn de mannen overbodig . Het is een complot zeg ik je })
Dan maar weer aan de haren een grot in slepen. })
Je moeder is een hamster
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:57:45 #132
118585 Crutch
pi_94787746
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Gelukkig bestaat Thailand nog.
Dat zijn omgebouwde jongetjes :')
Je moeder is een hamster
pi_94787768
He!
Richard en Straw zijn er allebei niet, zullen ze aan het daten zijn? O+
pi_94787844
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat zijn omgebouwde jongetjes :')
Mooi toch, is het cirkeltje rond. Vrouwen met elkaar en mannen (jongens) met elkaar.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:00:24 #135
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94787929
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
He!
Richard en Straw zijn er allebei niet, zullen ze aan het daten zijn? O+
Oke, ik geef het nu maar meteen toe. Ik ben Strawberry EN Richard.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:00:42 #136
118585 Crutch
pi_94787946
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mooi toch, is het cirkeltje rond. Vrouwen met elkaar en mannen (jongens) met elkaar.
Ach ja, ik vind het prima.
Voordat het zover is ben ik al dood of doet mijn piemel het niet meer. :')
Je moeder is een hamster
pi_94788036
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke, ik geef het nu maar meteen toe. Ik ben Strawberry EN Richard.
Wat vreselijk naar om te horen!! Hoe heb je dat gedaan dan? Via proxy servers?
pi_94788112
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef Shodan het volgende:

[..]

Simpel: maak een plan, en voer het uit. Voor een studie kan je snel klaar zijn: zorg ervoor dat je er zo kort mogelijk over doet, en gebruik de tijd die je niet nodig hebt om te leren, om je omgeving (medestudenten) te ontdekken. En dat verschrikkelijk voelen komt omdat je je nu enorm bewust bent van je incompetentie. Het model van Maslow gaat hier wat dieper op in.

In deel 21 van deze topicreeks heb ik een posting geplaatst waarin staat wat een manier kan zijn om daadwerkelijk met dingen aan de slag te gaan.
Dat is zeker een goede post, slaat de spijker op de kop wat betreft de oorzaak van deze problematiek. Ik herken het namelijk ook bij mijzelf. Ik heb an sich een prima leventje hoor; ik vermaak me wel. Maar als je mijn leven langs de sociaal wenselijke meetlat legt, dan is het vooral erg saai en leeg.
Ik weet van mezelf dat als ik aandacht krijg van mensen, ik ze altijd op een bepaalde afstand houd vanwege een soort schaamte voor de indeling van mijn leven. Op die manier lukt het mij ook altijd erg moeilijk om duurzame vriendschappelijke en relationele banden met mensen op te bouwen. :{
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:06:57 #139
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94788286
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat vreselijk naar om te horen!! Hoe heb je dat gedaan dan? Via proxy servers?
Nee, als ik keep_walking ben dan post ik vanaf mijn huis. Als ik strawberry ben post ik vanaf school. Als ik richard ben post ik vanaf de bibliotheek.
pi_94788373
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, als ik keep_walking ben dan post ik vanaf mijn huis. Als ik strawberry ben post ik vanaf school. Als ik richard ben post ik vanaf de bibliotheek.
Wat ontzettend slim. Toch denk ik dat proxyservers makkelijker gaan (maar weet niet precies hoe dat gaat?), moet je eens aan Straw vragen, die weet daar alles van.

Maar uh; dit vinden ze vast denigrerend dus ik houd me (weer) wijselijk stil verder.

Shodan wat een goede, interessante posts. Die voegen nou echt iets toe haha.
pi_94788653
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind het prima.
Voordat het zover is ben ik al dood of doet mijn piemel het niet meer. :')
Sowieso, want ik moet er niet aan denken alleen nog maar een vrouw te mogen. ;(
pi_94788868
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn conclusie is dat sommige het zichzelf wel erg moeilijk maken .
Maar dan moet ik ook zeggen dat ik nooit in hun situatie heb gezeten en zelf erg ondernemend ben geweest .
Het merendeel laat zich in dit topic wel erg leiden door angst
Hoe moeten we ondernemend worden? Die angst maakt dat niet echt makkelijker namelijk :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:59 schreef deelnemer het volgende:

Bij de angst voor het daten is de narigheid dat bij het oefenen niet op begrip hoeft te rekenen. Mocht je angst blijken, wordt je er keihard op afgerekend. Dan werkt het averrechts. Meestal hebben deze mensen een verleden waarin ze hebben geleerd, dat je er niet op kunt vertrouwen dat anderen je recht doen. Dat wordt zo alleen maar bevestigd.

..Hij heeft alleen maar geleerd dat hij kan opdonderen. Structureel over jaren. Kinderen doen dat zonder goed te beseffen wat ze doen. Maar volwassenen zeggen ook gewoon dat ze zo iemand minachten. Mensen die in hun jeugd zijn gepest worden zo hun hele leven gestraft. Eerst voor iets in hun jeugd. Daarna voor de consequenties daarvan. Zo maak je mensen af. En degenen die dat doen, zien zichzelf als onschuldig en dragen zelf ook niet de consequenties. Heel oneerlijk. Dat doorbreken is dus moeilijk.
Ik heb een klein stukje gequote om het overzichtelijk te houden, maar ik vind dit een van de briljantste posts van dit topic. Het vat de problematiek die ik ervaar goed samen :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:24:16 #143
118585 Crutch
pi_94789080
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Sowieso, want ik moet er niet aan denken alleen nog maar een vrouw te mogen. ;(
Haha! Stel nou dat je dan als hetero net zo wordt gezien als nu een homo/lesbie....
Die mensen zullen er dan ongetwijfeld ook zijn toch?
Je moeder is een hamster
pi_94789456
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Ontbijtcoach het volgende:
Ik weet van mezelf dat als ik aandacht krijg van mensen, ik ze altijd op een bepaalde afstand houd vanwege een soort schaamte voor de indeling van mijn leven. Op die manier lukt het mij ook altijd erg moeilijk om duurzame vriendschappelijke en relationele banden met mensen op te bouwen. :{
Schaamte komt voort uit de verwachtingen die je aan jezelf stelt, geprojecteerd uit de gedachte "wat een ander ervan zou vinden". Je maakt daarmee 1 potentiële fout: je denkt namens de ander zonder dat daadwerkelijk te toetsen. Daarmee leg jij direct een slagboom neer: je wijst mogelijke banden met anderen direct af vanwege een gedachte die alleen jijzelf hebt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:33:33 #145
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94789479
quote:
Hoe moeten we ondernemend worden? Die angst maakt dat niet echt makkelijker namelijk
Eerst moet je beseffen dat je ervaringen in het verleden niks zegt over je ervaringen in de toekomst. Dus niet denken dat omdat je vroeger keihard werd afgewezen, dat het volgende meisje waarmee je gaat praten jou ook meteen zo hard kwetst.

Ten tweede, probeer wat voor achterstand je loopt in te halen. Dit doe je door middel van vrienden en vriendinnen krijgen, waarmee je dingen onderneemt. Goede betrouwbare vrienden en vriendinnen waarmee je oplossingsgericht aan de slag gaat.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:43:05 #146
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94789917
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Ontbijtcoach het volgende:

[..]

Dat is zeker een goede post, slaat de spijker op de kop wat betreft de oorzaak van deze problematiek. Ik herken het namelijk ook bij mijzelf. Ik heb an sich een prima leventje hoor; ik vermaak me wel. Maar als je mijn leven langs de sociaal wenselijke meetlat legt, dan is het vooral erg saai en leeg.
ik vind het ook een goede post. het klinkt allemaal zo vaag en zweverig(vind ik dan), ik heb liever een makkelijker oplossing dan zoiets zweverigs gaan toepassen.
ik denk er nu wat over na, en het helpt wel

het is ook netzoals de rommel in me appartement afentoe opruimen. afentoe besluit ik na veel tegenzin het maar gewoon weer even te gaan doen. en dan maakt het me niet uit of het zal falen of zal lukken.
en ik krijg de rommel altijd wel opgeruimd (Want serieus hoe moeilijk is een beetje opruimen en schoonmaken), en als het opgeruimd is ben ik er blij mee, ookal was het niet het plan van :"het moet lukken anders wordt ik ongelukkig".

dingen gewoon doen is het eerste wat nodig is voor alles.

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 29-03-2011 23:49:49 ]
pi_94790168
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
En dit is het besef wat moet doordringen. Hulde.
pi_94790178
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef Shodan het volgende:

[..]

Schaamte komt voort uit de verwachtingen die je aan jezelf stelt, geprojecteerd uit de gedachte "wat een ander ervan zou vinden". Je maakt daarmee 1 potentiële fout: je denkt namens de ander zonder dat daadwerkelijk te toetsen. Daarmee leg jij direct een slagboom neer: je wijst mogelijke banden met anderen direct af vanwege een gedachte die alleen jijzelf hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Zit absoluut een kern van waarheid in, maar het is wel moeilijk om die knop om te zetten zeg maar. Komt ook bij kijken dat ik de noodzaak tot verandering ook niet zo sterk ervaar. Ik ben niet ongelukkig ofzo, ik vermaak mij prima...maar besef wanneer ik me vergelijk met anderen/leetijdsgenoten dat ik een soort anders ben of achterloop

Hiermee doel ik op: geen behoefte voelen tot een relatie, uitgaan maar eens in de zoveel tijd leuk vinden, geen behoefte hebben in een vriendengroep. Al hetgeen wat in de media als 'het ideale levensplaatje' wordt gecreeerd daar voldoe ik niet echt aan, of ik heb er geen zin in om er naar te streven,

Dat zorgt voor een soort tweespalt in gedachten: moet ik mezelf blijven, en doen wat ik doe. Of moet ik het roer omgooien (ook al voel ik die behoefte niet) om toch meer richting het sociaal wenselijk ideaalplaatje te gaan.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:53:59 #149
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94790380
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:49 schreef Ontbijtcoach het volgende:

[..]

[..]

Zit absoluut een kern van waarheid in, maar het is wel moeilijk om die knop om te zetten zeg maar. Komt ook bij kijken dat ik de noodzaak tot verandering ook niet zo sterk ervaar. Ik ben niet ongelukkig ofzo, ik vermaak mij prima...maar besef wanneer ik me vergelijk met anderen/leetijdsgenoten dat ik een soort anders ben of achterloop

Hiermee doel ik op: geen behoefte voelen tot een relatie, uitgaan maar eens in de zoveel tijd leuk vinden, geen behoefte hebben in een vriendengroep. Al hetgeen wat in de media als 'het ideale levensplaatje' wordt gecreeerd daar voldoe ik niet echt aan, of ik heb er geen zin in om er naar te streven,

Dat zorgt voor een soort tweespalt in gedachten: moet ik mezelf blijven, en doen wat ik doe. Of moet ik het roer omgooien (ook al voel ik die behoefte niet) om toch meer richting het sociaal wenselijk ideaalplaatje te gaan.
als je denkt dat je van "het ideale levensplaatje" misschien gelukkiger wordt (je vraagt het je immers af) denk ik dat het slim is om even het roer om te gooien om het te proberen, om te kijken of het bevalt.
ofzoiets? shodan?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:54:47 #150
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94790422
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:49 schreef Ontbijtcoach het volgende:

[..]

[..]

maar maar
je Instincten dan. Stel, je doet de hele dag zo Chill, zoals jij.
's Avonds lig je met je kussentje in bed en dan komen de behoeften opsteken
en 's nachts enzo
dan voel je die Hunkering toch wel??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')