Nee, zeg maar wat je wilt zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat ik me maar wijselijk stil ga houden.
Welnee, je gaat gewoon veel leukere posten maken (ipv mensen afkatten).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat ik me maar wijselijk stil ga houden.
Twitter jij ook zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn meest recente "vriendinnen" zijn trouwens allen ( vrijwillig?) onaangeraakt. ( Één uitzondering).
Van zulke zaken wordt men dan niet wyzer.
En strawberry.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
Je mag iedereen afkatten behalve Lanterfanteraar en Schenkstroop.
ik heb bij bijna al het advies wat is gegeven de gedachte van: " het werkt toch niet", maar heb dan geen zin om erop in te gaan waarom niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef Shodan het volgende:
[..]
Jouw "businesscase" is dat iets wel doen voor jou gunstiger is dan iets niet doen. Gefeliciteerd: jij zal succesvol blijven leven, en met teleurstellingen om kunnen gaan omdat je weet dat je er in de regel beter af bent door iets wel te doen i.p.v niets te doen.
Voor hen niet: Hun businesscase is dat elke actie die ze doen succesvol moet zijn omdat het afbreukrisico eenvoudigweg te groot is geworden. In hun geval blijft een succes (hoe klein ook) niet kleven, en is het juist het falen wat aan hen blijft hangen: hun herinneringen worden gevormd door hun mislukkingen, niet door hun successen.
Dat zie je terug: het interesseert die jongens helemaal niet dat ze een (leuke) baan, huisje, vrienden en tig andere zaken op orde hebben waaraan objectief afleesbaar is dat ze een goed leven hebben. Voor hen telt alleen het keiharde falen op de relatiemarkt. Dat is hetgeen wat voor hen telt. De rest is voor hen niet meer relevant.
[..]
Er is geen sprake van een aanpak. Er is geen plan, geen visie, geen structuur, geen visie, niets. Daardoor kunnen de (absoluut goedbedoelde) adviezen probleemloos door die jongens aan de kant worden geschoven omdat het geen body bevat. Die jongens hebben dat feilloos door. Die jongens hebben een plan nodig. Dat kan niet in een posting worden samengevat. (ik heb het al eerder geprobeerd, maar dat is voor hen nog overduidelijk te vroeg)
zoveel lol heb ik er niet in, het voelt verschrikkelijk elke keer.quote:De enige uitzondering is Mlig: die heeft wel degelijk een plan: doe kennis (pua) op, test deze in de praktijk en evalueer. En je ziet in de topicreeks terug: hij is bezig en leert ervan. En is er ook nog eens redelijk enthousiast over en gaat door. En natuurlijk kan je als veilige omstander hem verwijten dat zijn gedrag "niet uit hemzelf komt", maar dat gaat voor elk aangeleerd/nieuw gedrag op.
dat is wel het eerste wat je voor een vriendin krijgen moet gaan doen... eeuwig wachten erop heeft bijna geen zin.quote:Hem dat verwijten is stellen dat mensen niet mogen leren. Een nog veel kwalijkere constatering vind ik dat trouwens.Elk "nieuw" getoond gedrag is in de eerste instantie onnatuurlijk en mensen zien dat feilloos. Dat wordt te gemakkelijk vergeten. Zodra iemand competent is, is het natuurlijk gedrag geworden en zal je als buitenstander raar opkijken hoe hij dat heeft aangeleerd.
Milg is door zijn gedrag in de "wel proberen heeft een groter kans op succes dan niets doen"-modus geschoten. Daarmee zal hij ongetwijfeld wel eens succes mee kunnen krijgen.
De stijl vind ik wat gekunseld (geaffecteerd, bekakt). Laterfanteraar, is dat hoe je studiegenoten praten?quote:
Wat is dit dan weer voor raar iets?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Twitter jij ook zo?
OT: Ik zie de laatste jaren steeds meer hele mooie meiden die single zijn. Ik zie ze oevral single zijn, single over straat, single in de bus, single naar en van werk van 7:30 - 19:00. Ik weet neit zo goed wta ik daarvan moet denken. Ik vind ze nogal verdahct namelijk. Zien jullie ze ook vaak, wat bezielt hen?
serieus wat ga je dan twitteren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik Twitter niet. Al zou ik best aardig kunnen Twitteren. Denk ik.
Ja er moet toch een reden zijn dat deze medien, zo mooi als ze zijn, alsnog maar alleen zijn. Zouden ze wellicht bijverdienen als prostituee en geen plaats hebben voor een relatie ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor raar iets?
verdacht?
Waarom niet. Ik kat Schenk sowieso nooit af. Ga ik ook nooit doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
Je mag iedereen afkatten behalve Lanterfanteraar en Schenkstroop.
Hoe weet je dat ze single zijn? Omdat ze alleen rondlopen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
OT: Ik zie de laatste jaren steeds meer hele mooie meiden die single zijn. Ik zie ze overal single zijn, over straat, in de bus, single naar en van werk van 7:30 - 19:00. Vooral eenzaam. Verder gaan ze ook erg mooi gekleed en niks is toeval alles past bij mekaar. En de makeup is perfekt. Ik weet niet zo goed wat ik van ze moet denken. Ik vind ze nogal verdacht namelijk. Zien jullie ze ook vaak, en wat zou hun bezielen?
Er moet toch een reden zijn dat ze mooi/maar alleen zijn. Zouden ze wellicht bijverdienen als prostituee ofzo?
Niet afkatten. Dit wordt hier al als afkatten gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze single zijn? Omdat ze alleen rondlopen?
Een boel vrouwen hebben een carriere , en willen die carriere en hun vrijheid behouden, een boel vrouwen zijn ook gewoon happy singles. Ken je sex and the city dat soort vrouwen zijn het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
OT: Ik zie de laatste jaren steeds meer hele mooie meiden die single zijn. Ik zie ze overal single zijn, over straat, in de bus, single naar en van werk van 7:30 - 19:00. Vooral eenzaam. Verder gaan ze ook erg mooi gekleed en niks is toeval alles past bij mekaar. En de makeup is perfekt. Ik weet niet zo goed wat ik van ze moet denken. Ik vind ze nogal verdacht namelijk. Zien jullie ze ook vaak, en wat zou hun bezielen?
Er moet toch een reden zijn dat ze mooi/maar alleen zijn. Zouden ze wellicht bijverdienen als prostituee ofzo?
Ook mooie meiden zijn wel eens vrijgezel. Ook die meiden zijn niet perfect en hun vriendjes ook niet. Dus ook zij vinden het soms lastig om iemand te ontmoeten of om een relatie eeuwig te laten durenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja er moet toch een reden zijn dat deze medien, zo mooi als ze zijn, alsnog maar alleen zijn. Zouden ze wellicht bijverdienen als prostituee en geen plaats hebben voor een relatie ofzo?
Haha! Genoeg mooie mensen die gewoon voor altijd single blijven met snoep relaties (zo noem ik die) omdat ze zich bijv. niet kunnen binden. Of gewoon doodvermoeiende personen zijn, like mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook mooie meiden zijn wel eens vrijgezel. Ook die meiden zijn niet perfect en hun vriendjes ook niet. Dus ook zij vinden het soms lastig om iemand te ontmoeten of om een relatie eeuwig te laten duren
Ik snap helemaal wat jij bedoelt, deelnemer. En ik ben het er extreem mee eensch. Vroegertijden leverde ik complete verslagen in die stijl in, dat zal wel vermoeiend zijn geweest voor die docent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De stijl vind ik wat gekunseld (geaffecteerd, bekakt). Laterfanteraar, is dat hoe je studiegenoten praten?
Mijn bovenbuurmeisje is zo iemand. Ze vertrekt ron 8;00 van huis en komt dan om 18:30 weer thuis. Dat bosje sleutels is onmiskenbaar en ze veegt dr voeten altijd voordat ze dr woning betreed. Zo houd ik iedereen onbedoeld in de gaten. De benden buurman doet zijn deur wat langzamer open en slaat hem altijd dicht en dan doet ie de gordijnen ook dicht. Dat meisje zie ik dus nooit met een jongen. Heel soms heeft ze een scharrel bij haar thuis en die gaat ook weer weg. Verder krijgt ze ook weinig bezoek behalve van dr moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze single zijn? Omdat ze alleen rondlopen?
Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat jij bedoelt, deelnemer. En ik ben het er extreem mee eensch. Vroegertijden leverde ik complete verslagen in die stijl in, dat zal wel vermoeiend zijn geweest voor die docent.
Mijn studiegenoten spraken trouwens inderdaad wel weer zo, dat verbaasde me echt.
Ging vanzelf, die stijl. Ik sprak trouwens in het dagelijks leven ook altijd wel netjes. Nu ben ik mij juist Zeer Bewust van typstijlen en speel ik er zo nu en dan een beetje mee.quote:
Don't worry.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
By the way: Ik heb altijd het gevoel dat je boel in de maling neemt
Simpel: maak een plan, en voer het uit. Voor een studie kan je snel klaar zijn: zorg ervoor dat je er zo kort mogelijk over doet, en gebruik de tijd die je niet nodig hebt om te leren, om je omgeving (medestudenten) te ontdekken. En dat verschrikkelijk voelen komt omdat je je nu enorm bewust bent van je incompetentie. Het model van Maslow gaat hier wat dieper op in.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
misschien zou ik het ook voor me studie zo meer moeten gaan doen. zonder dat het me depri gaat maken door eerste gedeelte van je post te hebben als innergame.
maar..... hoe dat te krijgen he?
Vroegah, toen vrouwen gewoon nog slaafs aan de ketting in de keuken lagen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef formerjellybean het volgende:
Een boel vrouwen hebben een carriere , en willen die carriere en hun vrijheid behouden, een boel vrouwen zijn ook gewoon happy singles. Ken je sex and the city dat soort vrouwen zijn het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |