abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94783768
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze bestaan wel, hoor. Tenminste ik heb ze gekend.
Ik niet.
pi_94783776
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef deelnemer het volgende:
Bijzonder, want dat soort jongens bestaan niet.
Grappig, Fok zit er anders vol mee.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:04:40 #78
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94783785
Precies!
Mannen vinden dat juist fijn.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:04:41 #79
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94783787
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ach, ze durven er niet eens over te praten. Als je ze nog regelmatig ziet, dan zou je daarin misschien een goede rol kunnen spelen, door er eens naar te vragen. Deze meisjes dromen toch ook. Ze durven gewoon niet en horen eigenlijk in dit topic mee te posten.
Jawel, jawel, ze willen absoluut kinderen later. Van een Geschikte partner ed. Zij koppelen enige vorm van experimenteren aan onverstandigheid. Het heeft voor hen ook allemaal niet zo'n prioriteit.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Dan heb je dus meer een vriendengroep die niet van uitgaan enzo houden ??? Dat maakt het dan wel moeilijker , want het komt ook een beetje over alsof je ook niet echt in de vriendengroep vind passen of heb ik dat verkeerd ??
Heb je helemaal goed gezien. We zijn ook een beetje door het noodlot met elkaar verbonden. Zij waren de afvalligen. Samen met die vriendin ( die inmiddels wel ervaren is) was ik wel wat Ruiger. Wij deelden ook de Ruigere fantasieën en waren niet zó serieus.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:06:00 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94783950
Waarom was jij een "afvallige"? Hoe ging dat, werd je gepest of gewoon genegeerd?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:09:13 #81
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94784280
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jawel, jawel, ze willen absoluut kinderen later. Van een Geschikte partner ed. Zij koppelen enige vorm van experimenteren aan onverstandigheid. Het heeft voor hen ook allemaal niet zo'n prioriteit.
Dan moet er een overschot zijn aan zoekende mannen.
The view from nowhere.
pi_94784301
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom was jij een "afvallige"? Hoe ging dat, werd je gepest of gewoon genegeerd?
Daar zijn vrouwen venijniger , die wrijven je juist in dat bepaald gewoon als meisje niet hoort en die zijn gemener in.
Oh wee als je niet in het plaatje van een net meisje past, dan deug je vaak niet.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:11:13 #83
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94784427
quote:
Tot en met de brugklas was ik een typisch nerdje, heel typisch. Dat was natuurlijk niet zo "cool" en mijn falen op het gebied aan sport en het ontbreken van een pittige babbel konden dat niet compenseren. In de brugklas ben ik nog een tijdje "Wannabe" geweest, toen werd ik wel Echt gepest en daarna vond ik De Mensheid "officieel Stom". Gedurende al die jaren heb ik overigens wel 2 à 3 goede vriendinnetjes gehad, om de paar jaar wel weer nieuwe. Sinds ik studeer vind ik Mensen absoluut niet meer "stom".
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:13:07 #84
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94784616
quote:
ik heb ook middelbare school vrienden die eigenlijk "afvalligen" zijn.
ook niet echt uitgaansmateriaal of personen waar ik vrouwen van het andere geslacht mee tegenkom wanneer ik wat met ze doe

1 is homo geworden ofzoiets op een bepaald moment
1 heeft een vriendin, op de 1 of andere manier...... hij heeft ook een sociale fobie. hij belde me laatst nog dat we weer eens wat af moesten spreken want er gebeurd anders nooit wat. hij moest van ze psycholoog meer sociale dingen doen en hij wil geen nieuwe vrienden maken want dat is moeilijk. en ik doe ook altijd maar moeilijk om af te spreken.....(ik kan waarschijnlijk 23 april niet want dan hebben we afgesproken)
1 spreek ik bijna nooit, maar als we elkaar zien is het altijd heel gezellig.
het komt nooit van mijn kant, het komt nooit van zijn kant om af te spreken......

en er was 1 pro-actief meisje(qua sociaalheid) die altijd dingen organiseerde. zij zorgde en organiseerde altijd dingen. maar ze is naar engeland sinds november ergens ofzoiets.
nu gebeurd er dus nooit meer wat.

moeilijk allemaal maar hoor...
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:14:46 #85
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94784728
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daar zijn vrouwen venijniger , die wrijven je juist in dat bepaald gewoon als meisje niet hoort en die zijn gemener in.
Oh wee als je niet in het plaatje van een net meisje past, dan deug je vaak niet.
Mannen kunnen ook best gemeen daarin zijn. Tenminste, ik werd regelmatig in elkaar geslagen tot ik uiteindelijk terug ging vechten. Ik weet niet hoe dat in Nederland gaat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94784740
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Tot en met de brugklas was ik een typisch nerdje, heel typisch. Dat was natuurlijk niet zo "cool" en mijn falen op het gebied aan sport en het ontbreken van een pittige babbel konden dat niet compenseren. In de brugklas ben ik nog een tijdje "Wannabe" geweest, toen werd ik wel Echt gepest en daarna vond ik De Mensheid "officieel Stom". Gedurende al die jaren heb ik overigens wel 2 à 3 goede vriendinnetjes gehad, om de paar jaar wel weer nieuwe. Sinds ik studeer vind ik Mensen absoluut niet meer "stom".
Toch vind ik het niet zo raar dat je gepest werd als ik zo naar je aparte posts kijk. Of je trollt of je bent echt raar. Ik had zelf ook een raar meisje in mijn klas (middelbare); lijkt wel wat op je en die werd natuurlijk ook gepest.

Logisch als je zo labiel bent en je zó raar gedraagt, kan je beter naar speciaal onderwijs gaan of meteen een uitkering aanvragen; je leven op orde zien te krijgen en dáárna weer proberen te studeren/werken.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:14:58 #87
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94784743
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daar zijn vrouwen venijniger , die wrijven je juist in dat bepaald gewoon als meisje niet hoort en die zijn gemener in. Oh wee als je niet in het plaatje van een net meisje past, dan deug je vaak niet.
Vrouwen zijn gevoeliger voor sociale verwachtingen, vermoed ik.
The view from nowhere.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:15:06 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94784750
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat heeft dat gedachte gang doen veranderen dan?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:16:44 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94784856
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Toch vind ik het niet zo raar dat je gepest werd als ik zo naar je aparte posts kijk. Of je trollt of je bent echt raar. Ik had zelf ook een raar meisje in mijn klas (middelbare); lijkt wel wat op je en die werd natuurlijk ook gepest.

Logisch als je zo labiel bent en je zó raar gedraagt, kan je beter naar speciaal onderwijs gaan of meteen een uitkering aanvragen; je leven op orde zien te krijgen en dáárna weer proberen te studeren/werken.
Kijk man, eerlijk, waarom zou je ooit zoiets zeggen tegen een persoon? Zou je dat IRL ook doen? Oke, we weten dat je lang niet iedereen hier mag. Maar toch, je kan toch een beetje bij jezelf denken dat jij, een jongen van 21, zoiets niet moet zeggen, toch?
pi_94784915
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat is niet zo aardig.
Ron Paul 2012
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:18:02 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94784954
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb ook middelbare school vrienden die eigenlijk "afvalligen" zijn.
ook niet echt uitgaansmateriaal of personen waar ik vrouwen van het andere geslacht mee tegenkom wanneer ik wat met ze doe

1 is homo geworden ofzoiets op een bepaald moment
1 heeft een vriendin, op de 1 of andere manier...... hij heeft ook een sociale fobie. hij belde me laatst nog dat we weer eens wat af moesten spreken want er gebeurd anders nooit wat. hij moest van ze psycholoog meer sociale dingen doen en hij wil geen nieuwe vrienden maken want dat is moeilijk. en ik doe ook altijd maar moeilijk om af te spreken.....(ik kan waarschijnlijk 23 april niet want dan hebben we afgesproken)
1 spreek ik bijna nooit, maar als we elkaar zien is het altijd heel gezellig.
het komt nooit van mijn kant, het komt nooit van zijn kant om af te spreken......

en er was 1 pro-actief meisje(qua sociaalheid) die altijd dingen organiseerde. zij zorgde en organiseerde altijd dingen. maar ze is naar engeland sinds november ergens ofzoiets.
nu gebeurd er dus nooit meer wat.

Ik denk dat het hier in Nederland sociaal gezien veel harder en ingewikkeld is, vooral voor middelbare school mensen. Want op Curacao gaat het nooit zo, tenminste niet in mijn ervaring.
pi_94784991
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk man, eerlijk, waarom zou je ooit zoiets zeggen tegen een persoon? Zou je dat IRL ook doen? Oke, we weten dat je lang niet iedereen hier mag. Maar toch, je kan toch een beetje bij jezelf denken dat jij, een jongen van 21, zoiets niet moet zeggen, toch?
Ja, ik zou dit toch echt zeggen als iemand zich zo raar gedraagt. Is dat zó erg? Ik zie zelf het erge er serieus niet van in, meer de waarheid, als je zulke rare gedachen hebt kan je beter professionele hulp gaan zoeken i.p.v. zo raar op forums reageren, zin heeft het toch niet (en dat blijkt) :)
pi_94785025
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij is angst juist een drijfveer dat je het wel moet doet, omdat angst gewoon een slechte raadgever is.
Jouw "businesscase" is dat iets wel doen voor jou gunstiger is dan iets niet doen. Gefeliciteerd: jij zal succesvol blijven leven, en met teleurstellingen om kunnen gaan omdat je weet dat je er in de regel beter af bent door iets wel te doen i.p.v niets te doen.

Voor hen niet: Hun businesscase is dat elke actie die ze doen succesvol moet zijn omdat het afbreukrisico eenvoudigweg te groot is geworden. In hun geval blijft een succes (hoe klein ook) niet kleven, en is het juist het falen wat aan hen blijft hangen: hun herinneringen worden gevormd door hun mislukkingen, niet door hun successen.

Dat zie je terug: het interesseert die jongens helemaal niet dat ze een (leuke) baan, huisje, vrienden en tig andere zaken op orde hebben waaraan objectief afleesbaar is dat ze een goed leven hebben. Voor hen telt alleen het keiharde falen op de relatiemarkt. Dat is hetgeen wat voor hen telt. De rest is voor hen niet meer relevant.
quote:
De zachte aanpak helpt echt niet en maakt het alleen maar erger.
Er is geen sprake van een aanpak. Er is geen plan, geen visie, geen structuur, geen visie, niets. Daardoor kunnen de (absoluut goedbedoelde) adviezen probleemloos door die jongens aan de kant worden geschoven omdat het geen body bevat. Die jongens hebben dat feilloos door. Die jongens hebben een plan nodig. Dat kan niet in een posting worden samengevat. (ik heb het al eerder geprobeerd, maar dat is voor hen nog overduidelijk te vroeg)

De enige uitzondering is Mlig: die heeft wel degelijk een plan: doe kennis (pua) op, test deze in de praktijk en evalueer. En je ziet in de topicreeks terug: hij is bezig en leert ervan. En is er ook nog eens redelijk enthousiast over en gaat door. En natuurlijk kan je als veilige omstander hem verwijten dat zijn gedrag "niet uit hemzelf komt", maar dat gaat voor elk aangeleerd/nieuw gedrag op.

Hem dat verwijten is stellen dat mensen niet mogen leren. Een nog veel kwalijkere constatering vind ik dat trouwens.Elk "nieuw" getoond gedrag is in de eerste instantie onnatuurlijk en mensen zien dat feilloos. Dat wordt te gemakkelijk vergeten. Zodra iemand competent is, is het natuurlijk gedrag geworden en zal je als buitenstander raar opkijken hoe hij dat heeft aangeleerd.

Milg is door zijn gedrag in de "wel proberen heeft een groter kans op succes dan niets doen"-modus geschoten. Daarmee zal hij ongetwijfeld wel eens succes mee kunnen krijgen.
pi_94785070
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Als je - zoals je nota bene zelf zegt - niets onderneemt en het initiatief dus altijd van de ander moet komen, dan is het niet meer dan logisch dat je op een gegeven moment in een isolement geraakt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:20:42 #95
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94785137
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, ik zou dit toch echt zeggen als iemand zich zo raar gedraagt. Is dat zó erg? Ik zie zelf het erge er serieus niet van in, meer de waarheid, als je zulke rare gedachen hebt kan je beter professionele hulp gaan zoeken i.p.v. zo raar op forums reageren, zin heeft het toch niet (en dat blijkt) :)
Kom op man, jij kijkt echt door een wazige bril heen en je hebt het zelf serieus niet eens door? Wie is hier de 'Troll'?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:21:41 #96
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94785207
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk dat het hier in Nederland sociaal gezien veel harder en ingewikkeld is, vooral voor middelbare school mensen. Want op Curacao gaat het nooit zo, tenminste niet in mijn ervaring.
ik ken curacao niet, maar hier kan je ook zo naar buiten om vriendjes te maken.
of in een dorp zo bij elkaar binnen lopen.

maar ik ben niet zo handig daarin, en durf het niet.
ik wil het niet omdat het moeilijk en eng is.
pi_94785255
Ik denk dat ik me maar wijselijk stil ga houden.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:22:19 #98
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94785260
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat heeft dat gedachte gang doen veranderen dan?
'Gezellige' praatjes met allerlei mensen van de studie. Heel simpel eigenlijk.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:25:54 #99
238453 hasjman
utter madness
pi_94785482
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef Shodan het volgende:

[..]

Dat zie je terug: het interesseert die jongens helemaal niet dat ze een (leuke) baan, huisje, vrienden en tig andere zaken op orde hebben waaraan objectief afleesbaar is dat ze een goed leven hebben. Voor hen telt alleen het keiharde falen op de relatiemarkt. Dat is hetgeen wat voor hen telt. De rest is voor hen niet meer relevant.

Maar waar komt dat precies vandaan?? Die fixatie op het hebben van een relatie en daar alles van laten hangen?

(interessante post btw)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:26:36 #100
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94785533
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

'Gezellige' praatjes met allerlei mensen van de studie. Heel simpel eigenlijk.
Dat is een goede levensles.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')