Krijg je een schop tegen je achterste omdat je geen nieuw topic had aangemaakt.quote:
Orgiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey, wanneer deze topic klaar is, gaan in 30 de meet regelen, oke?
Ik speel geen WoWquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Op welke server speel je WoW?
Misschien kunnen we iets gaan eten in Orgrimmar.
Wtf probeert hij nou een zaklamp in z'n reet te duwen?quote:
Wow , je zou zo maar met zo'n kansloze dude daten.quote:
Ik denk eigenlijk dat je geen excuses hoeft te maken , er komt toch een vervolgdate , en volgens mij zit zij er niet mee anders had ze er wel over begonnen. En waarom een date in een bibliotheek ??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een keer advies nodig nu. Ik zit in een situatie waar ik wel iets over wil weten.
Er is een meid waar ik mee ben uitgegaan. Pogingen tot meer dates hebben niet echt tot meer geleid ook al initieerde ik dat, omdat ze toen te druk was met examens. Ik zag het als excuus van haar dus ik ben het dan ook allemaal vergeten en stak er weinig moeite meer in. Nu hebben we recent weer wat contact via SMS, en we zouden drie weken geleden weer iets doen.
Ik had die dag echter helemaal geen zin, dus ik zei maar dat ik ziek was. Ook reageerde ik niet echt meer op haar volgende SMS. Nu was ik wel van plan om juist vandaag haar een bericht te sturen, want ik heb nog wat spullen van haar die ze wel terug moet hebben, ik zou dan een excuus hebben gegeven dat m'n telefoon-abonnement een tijdje lang stop is gezet zodat ze zich niet slecht hoeft te voelen over het feit dat ik haar ietwat heb genegeerd.
Maar wat wil het lot nu weer hebben, ze SMS't me zo'n half uur geleden met een uitnodiging op vrijdag en nu kan ik moeilijk aan komen zetten met bovenstaand excuus, dat is te opzichtig.
Nu ga ik dus wel op vrijdag, maar ik zoek wel een soort van goedmakertje zodat ze niet denkt dat ik een onbeschofte lul ben. Omdat de ontmoeting niet zozeer een date is omdat het in de bibliotheek af gaat spelen, neutraal dus, zit ik eraan te denken om gewoon een broodje voor haar mee te nemen om dan samen daar ook te lunchen. Goed idee? Slecht idee? Misschien houdt ze niet van stokbrood, enzovoort.
Denk je dat ze geirriteerd op je is, of niet? Ik zou gewoon daar voorstellen om ergens te gaan lunchen en chillen. Ik zou niet eens over beginnen, als zij je vraagt waarom zeg je gewoon dat je druk was en veel stress had en vervolgens sorry zeggen. Misschien offeren om het goed te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:
Daarom zeg ik ook dat het geen date is, maar een ontmoeting. Wat daar dan weer uit komt, weet ik niet.
Mooizoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef Supersoep het volgende:
Goh, ze is Aziatisch, maar dan in de knappe categorie in ieder geval. Echt zo'n langharige samurai chick.
Mwaah, zo zo. Ben de laatste dagen erg druk en dat blijft nog wel een paar weken zo. Het fijne aan het druk hebben is dat het ervoor zorgt dat ik niet zoveel aan mijn problemen en gevoelens denk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef hasjman het volgende:
Benzin, hoe staat je leven er trouwens nu voor? Nog veranderingen?
Omdat ik wel nieuwsgierig ben hoe mensen die het wat moeilijker vinden om te daten er mee omgaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey, formerjellybean, waarom volg jij dit topic eigenlijk?
En je conclusie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat ik wel nieuwsgierig ben hoe mensen die het wat moeilijker vinden om te daten er mee omgaan.
nou zeg dat klinkt ook niet erg aardigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef Supersoep het volgende:
Goh, ze is Aziatisch, maar dan in de knappe categorie in ieder geval. Echt zo'n langharige samurai chick.
Je hebt gelijk dat angst het onderliggende probleem is. Angst kun je afleren. Bijvoorbeeld, mensen die bang zijn van honden, kun je dat afleren, door ze met lieve honden te laten knuffelen. Stapje voor stapje natuurlijk. Het lichaam leert van deze ervaringen en wordt zo gerust gesteld (op onbewust niveau).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat ik wel nieuwsgierig ben hoe mensen die het wat moeilijker vinden om te daten er mee omgaan.
Waarom is dat niet aardig? Ik hou wel van Aziatische vrouwen, ik wil alleen zeggen dat dat niet voor iedereen geldt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:58 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
nou zeg dat klinkt ook niet erg aardig
Zijn ze leuk en gezellig in omgang?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn meest recente "vriendinnen" zijn trouwens allen ( vrijwillig?) onaangeraakt. ( Één uitzondering).
Van zulke zaken wordt men dan niet wyzer.
ik heb inmiddels bijna vrouwen benaderen goed onder de knie, ik kan nu dus heel goed vertellen wat er eerder misging(en nog steeds maar het gaat nu beter).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn conclusie is dat sommige het zichzelf wel erg moeilijk maken .
Maar dan moet ik ook zeggen dat ik nooit in hun situatie heb gezeten en zelf erg ondernemend ben geweest .
Het merendeel laat zich in dit topic wel erg leiden door angst
Op de 2e vraag is mijn antwoord nee, die ken ik niet. De meeste die ik ken zouden juist dat soort dingen meer bij vrienden/vriendinnen vragen.
Maar niet iedereen heeft die luxe.
Het klonk gewoon een beetje aanvallendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom is dat niet aardig? Ik hou wel van Aziatische vrouwen, ik wil alleen zeggen dat dat niet voor iedereen geldt.
een beetje vreemde manier om dat uit te drukken danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom is dat niet aardig? Ik hou wel van Aziatische vrouwen, ik wil alleen zeggen dat dat niet voor iedereen geldt.
Sorry.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
een beetje vreemde manier om dat uit te drukken dan
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zijn ze leuk en gezellig in omgang?
Die ene is bij het grote volk wel geliefd, maar ze heeft haar omvang niet mee. Ze is heel sociaal en praat veel over de stand van zaken van een ieder, met name op het gebied van school. Geneeskunde-achtig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zijn ze leuk en gezellig in omgang?
Dat is enkel wat ik ook constateer, is toch niks mis mee? Betekent niet dat ze lelijk zijn. Ik heb in dit topic ook al vrouwen horen zeggen dat ze niks in een Aziatische man zouden kunnen zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch klopt het niet, donkere mannen zijn wel erg in de smaak bij de meerderheid van de vrouwen en donkere vrouwen zijn helemaal niet zo populair bij de meerderheid van de mannen in Nederland..![]()
Het zijn al fobieen. Iets dat je er in 20 jaar in werkt (in iemand jeugd waarin je jezelf als mens ontwikkeld) los je niet zomaar op in 30 topics / een paar maanden. Dat kan je wel heel frustrerend vinden, maar het is niet anders. Er dan maar hard op in hakken helpt ook niet. Zelfs als hij professionele hulp inschakkelt, hoeft het nog niet te lukken. Het is niet hetzelfde als jou ervaringen met onzekerheid. Die zijn van een andere orde.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij is angst juist een drijfveer dat je het wel moet doet, omdat angst gewoon een slechte raadgever is.
Juist omdat ik weet dat het fobieen kunnen gaan worden .
Aan de ene kant vind ik het begrip wel goed, maar soms is dat ook te veel ver. Zoals in Richard's situatie, die heeft het wel moeilijk maar die eist ook alle aandacht op en ook op negatieve manier.
De zachte aanpak helpt echt niet en maakt het alleen maar erger.
Het was meer in het algemeen en wat je hebt neergezet is een feit. Chinezen, donkere mensen etc. worden minder aantrekkelijk gevonden in Nederland. Toch klopt het niet (niet je reactie, maar in het algemeen omdat Nederlandse vrouwen wel vaak vallen op donkere mannen en Nederlandse mannen weer niet op donkere vrouwen), vandaar mijn reactie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is enkel wat ik ook constateer, is toch niks mis mee? Betekent niet dat ze lelijk zijn. Ik heb in dit topic ook al vrouwen horen zeggen dat ze niks in een Aziatische man zouden kunnen zien.
Misschien heb ik het wel in het begin wat onhandig geformuleerd, in dat geval excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |