Morguhhhhh familiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha goedemorguh,
dit was natuurlijk kaassie voor je he
Ik denk dat die Fransen gewoon niets gewend zijn. En laten we wel wezen heel veel slechter dan de gemiddelde BB is dit ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
SST loopt al 4 seizoenen in Frankrijk en is een megahit. Dus ik denk het niet.
Dat gedoe met Maik is gewoon zwaar achterlijk. Hangt zijn badjas er nog?
Ik zit al aan de 2e bak. Ze laten nietsnutten echt uitslapen vandaagquote:
Ze doen een Vlemmetje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef Copycat het volgende:
Een hilarische 1 aprilgrap die al voor 1 april begint ... en eindigt.
Maar wat vind jij eigenlijk van Faalex en vind je dat hij bij Laura past?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha goedemorguh,
dit was natuurlijk kaassie voor je he
Ik ben fan van Karim....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Maar wat vind jij eigenlijk van Faalex en vind je dat hij bij Laura past?
Ohhh... ja.. alex de toneelhaak!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Darklight het volgende:
Ze hadden die 'grap' beter met Philip kunnen doen, of Alex
Iedereen, behalve Maik
quote:
duh.......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Lieve Monique en andere bewoners,
Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.
Liefs Maik
zou dat serieus zijn staat op de site van SS
Je gaat Laura, als ze het huis uit is, wel een paar beste schoppen voor der kont geven he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ik heb medelijden met mezelf
Dat ik ben begonnen met dit kijken...en de caps zou verzamelen.
Als ik terug kon had ik het gedaan, maar ben geen opgever...
Ben bij dat ik FOK! heb ontdekt anders
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:53 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen langer slapen dan andere dagen, misschien toch een missie afgelopen nacht geweest?
Verklaard de sl op alle 4 de streams die we hadden.
Goede vragen zo op de vroege morgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je gaat Laura, als ze het huis uit is, wel een paar beste schoppen voor der kont geven he?Kijk je nu ook anders tegen Laura aan als buiten het huis? en eerlijk zijn
En we dijenkletsten nog lang na.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol Ik had die brief nog niet eens gelezen. Maar het zal wel een hilarische 1 april grap zijn en donderdag is hij er gewoon weer.
Ja en kiest ze dit soort mannen normaal ook altijd uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hehe terecht, maar wat vind je dan van Faalex ?
Ik ben altijd eerlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je gaat Laura, als ze het huis uit is, wel een paar beste schoppen voor der kont geven he?Kijk je nu ook anders tegen Laura aan als buiten het huis? en eerlijk zijn
neu.. die ligt er niet wakker vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En Mo die zovaak moet plassen, heeft niet eens gemerkt dat haar maatje weg is! Jankt ze al??
Als ze toch met Faalex blijft aanpappen geef je hem wel een trap danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk
Maarre....ik zie wel een andere Laura daar dan ik haar ken binnen onze familie.
En waar dat aan ligt ? En ach, die schoppen laat ik aan andere over.
Voel me niet zo geroepen om dat te doen
ahum, ze heeft toch de afscheidsbrief gelezen (jajaja, allemaal toneel etc.)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En Mo die zovaak moet plassen, heeft niet eens gemerkt dat haar maatje weg is! Jankt ze al??
Tja, wat moet ik van Alex vinden ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja en kiest ze dit soort mannen normaal ook altijd uit
Als die 1 April grappen het zelfde nivo hebben als de opdrachten gister in de uitzending mag die SL er van mij wel voor 24 uur opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef Darklight het volgende:
ohja 1 April, dan zullen er wel hilarische grappen het huis betreden
Dat is natuurlijk ook waar!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik van Alex vinden ?
Zal niet het type zijn waar ik irl mee om zou gaan.
maar gelukkig, smaken verschillen.
En maar goed ook anders hadden wij hier ook niets te lachen en te irriteren
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef snetje het volgende:
op zich zou Guido terug kunnen nu ... alle geheimen zijn nu toch al bijna geraden
Nouuuuuuu, als je het goed vind zoek ik zelf mijn vriendjes wel uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook waar!
De irritatiefactor is hoog, maar misschien heeft hij nog een leuk vriendje voor je, die schijnt hij in legio te hebben
Eens, wel mooi dat mensen speculeren dat hij donderdag weer terug zou zijn, maar dan is het niet eens 1 Aprilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als die 1 April grappen het zelfde nivo hebben als de opdrachten gister in de uitzending mag die SL er van mij wel voor 24 uur op
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook waar!
De irritatiefactor is hoog, maar misschien heeft hij nog een leuk vriendje voor je, die schijnt hij in legio te hebben
maar wij zijn hier Gouden Kooi gewendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar daar was het toch een hype ?
Oke dank je voor je antwoordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk
Maarre....ik zie wel een andere Laura daar dan ik haar ken binnen onze familie.
En waar dat aan ligt ? En ach, die schoppen laat ik aan andere over.
Voel me niet zo geroepen om dat te doen
Pfff toevallig? En nu staat ie ergens in Portugal langs de kant van de weg om een lift naar Nederland te krijgen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef afca_oc het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Lieve Monique en andere bewoners,
Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.
Liefs Maik
Ik herken het gevoelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oke dank je voor je antwoordOfftopic: Ik zou ook zeer zeker anders zijn daaro. Ik sla normaal niemand ( een x gedaan hahaha) maar had Joanna allang een pets voor der botox smoel geven
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfff toevallig? En nu staat ie ergens in Portugal langs de kant van de weg om een lift naar Nederland te krijgen?
Ik erger me meer en meer kapot aan die kneuzen die daar op de redactie zitten. Wees eerlijk tegen je kijkers en doe niet zo schofterig geheimzinnig. Ik er eerder minder door kijken dan meer.
ik zie het zo voor me;quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zonder koffers... en kleren (misschien z'n badjas) uhuh echt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |