Oooo, ik snap het !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:29 schreef pullup het volgende:
Hij zit gewoon onder het bed verstopt hoor.
Precies, het past er helemaal tussen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Oooo, ik snap het !
Ze zijn gewoon verstoppertje aan het spelen
In het kader van het huidige niveau kan dat prima
Wat is dit nou weer voor onzin.. zoek achter elke boom een vijand!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef danilel het volgende:
ben bang dat ze maik vandaag ff buiten spel hebben gezet zodat hij niet kan drukken op het geheim van Sharon.
Het is immers Jo's beurt
is een theorie........quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:33 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.. zoek achter elke boom een vijand!!
voor de oplettende kijkersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef danilel het volgende:
ben bang dat ze maik vandaag ff buiten spel hebben gezet zodat hij niet kan drukken op het geheim van Sharon.
Het is immers Jo's beurt
en je doet zo je best met je filmpjes, waarvoor nog een dikke dank !!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef Flashbox het volgende:
Pffffff heb 1 COS terug gelezen, en zie dat er gewoon heel de nacht een SL is geweest.
Dit bagger programma moet gewoon zo snel mogenlijk van de buis gehaald worden. Net5 maakt meer programma kapot dan Nederland lief is.
Hoe kwam jij aan die cap van die brief?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef snetje het volgende:
nou gooi die luiken maar open! de klucht kan beginnen
staat op SST-sitequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan die cap van die brief?
zit nog slaap in mijn ogen
En daar isssssssssss John Lantingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef snetje het volgende:
nou gooi die luiken maar open! de klucht kan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |