Zitten die oren ook in de familie?quote:
Ze hebben gisteren een drukke opname dag gehad, script doorlezen en maik kon zijn tekst natuurlijk niet onthouden, dus 20 takes voor 1 scene.quote:
Sommige zijn er inderdaad mee gezegend hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zitten die oren ook in de familie?
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar ook zo verschrikkelijk zijn bezig geweest als bij deze geflopte NL versie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:46 schreef sjampoeh het volgende:
echt triest dit.. kun je ook ergens de franse sst terug kijken ? liefst met ondertitelingzal wel niet he? ik zag wel wat op youtube maar dat zijn ook maar stukjes. Zal er geen site van zijn ?
Ik denk dat die gewoon net zo saai is als deze versie hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:46 schreef sjampoeh het volgende:
echt triest dit.. kun je ook ergens de franse sst terug kijken ? liefst met ondertitelingzal wel niet he? ik zag wel wat op youtube maar dat zijn ook maar stukjes. Zal er geen site van zijn ?
Hebbert!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer dan jij
Maar daar was het toch een hype ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon net zo saai is als deze versie hoor.
Dit dus...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Echt, geloven ze daar nu dat er ook maar één iemand intrapt? Hier of daar?
hij was inderdaad de laatste 6 weken erg stilletjes ja ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef afca_oc het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Lieve Monique en andere bewoners,
Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.
Liefs Maik
Wel heel toevallig die 24 uur twitterstilte van guidoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:44 schreef marky het volgende:
[..]
Of ze zijn erachter gekomen dat de toevoeging van Maik echt niets toevoegd en dat er nu een omwisseling met Guido gaat plaats vinden...weet ook wel dat het niet gebeurd maar mag toch hopen ha ha ha
Hahahaha goedemorguh,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
damn of er geen mooiere meiden zijn.
Die jury had ook wel stront in de ogen
Hij heeft ook toevallig een manier gevonden om die te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef danilel het volgende:
Dit dus...
En hoe kwam maik aan het papier en pen? van wie heeft hij dat gekregen?
Lol Ik had die brief nog niet eens gelezen. Maar het zal wel een hilarische 1 april grap zijn en donderdag is hij er gewoon weer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Echt, geloven ze daar nu dat er ook maar één iemand intrapt? Hier of daar?
dat wou ik ook net typen ! zoooquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit dus...
En hoe kwam maik aan het papier en pen? van wie heeft hij dat gekregen?
SST loopt al 4 seizoenen in Frankrijk en is een megahit. Dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat die gewoon net zo saai is als deze versie hoor.
Een hilarische 1 aprilgrap die al voor 1 april begint ... en eindigt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef pullup het volgende:
Lol Ik had die brief nog niet eens gelezen. Maar het zal wel een hilarische 1 april grap zijn en donderdag is hij er gewoon weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |