quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:07 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Want daarna kunnen we weer naar slapende mensen kijken!
Jooann vond het vreemd dat ze nog niet slapend was gaan douchen, toen dacht ik daar wacht ze vast mee tot ze genomineerd isquote:
Jajajaja Maik met een druipende lul en de onderbroek op zijn knieen naar buiten rennenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:08 schreef Nobodies het volgende:
Ze krijgen wel respect van me als ze eindelijk die telefoon 's nachts eens laten overgaan
Het komt ietwat Simpel overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
Ik ga morgen verse tomatensoep maken.
Hebben jullie daar nog wat aan, aan die mededeling?![]()
Ik hou het voor gezien mensen.
ja dat is geweldig waardevolle informatie, dank jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
Coos het was weer aangenaamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
Als ze het in Portugal maar niet weten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:14 schreef schurk65 het volgende:
Christa De Reus Rijkers29 maart 2011 om 00:25
lees net dat onlie winkeltje van joanna dit programma sponserd;;;;;;;;;;;;;;;;; ja dan weten wij in nederland toch wel genoeg
En jij denkt dat ze dat gaat doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:25 schreef bull1966 het volgende:
laura had het vanavond al over stokslobberen
nu niet want nu worden er opnames gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze dat gaat doen
ik zit overalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:28 schreef bull1966 het volgende:
zat jij net niet in de SC waar je me wegstuurde ???
kan ik me iets bij voorstellen als je nu naar een streamlock zit te kijken ipv bij je vrouw te liggenquote:
Moet je een idioot zijn om slapeloos te zijn, nieuwe definitiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:32 schreef Recce het volgende:
Misschien vertellen ze Joanna nu wel dat haar Dennis ervandoor is. Dat geeft een hoop gejank en getroost dat voor de uitzending te gebruiken is en het tijdstip is wel handig, want wie klagen er nu over nachtelijke SL's behalve een paar slapeloze idioten?
mamajo wilde toch niet dat het verteld werd omdat jo nu net zo lekker zichzelf was geworden in het huis?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:32 schreef Recce het volgende:
Misschien vertellen ze Joanna nu wel dat haar Dennis ervandoor is. Dat geeft een hoop gejank en getroost dat voor de uitzending te gebruiken is en het tijdstip is wel handig, want wie klagen er nu over nachtelijke SL's behalve een paar slapeloze idioten?
Dat hangt ervanaf of je klaagt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet je een idioot zijn om slapeloos te zijn, nieuwe definitie
nog even geduld, het is bijna donderdagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:36 schreef bull1966 het volgende:
Jo moet eigenlijk gewoon naar huis gaan naar haar bully
Als het maar niet van de Lidl isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:36 schreef bull1966 het volgende:
ik pak nog een buis bier .... nog iemand ????
Trustquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:38 schreef schurk65 het volgende:
Maar ga pitten nu, heb het wel gehad met die sl! trusten all!
hoop het ook niet nee, ze zou ervan kunnen gaan denken dat ze goed bezig isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:39 schreef bull1966 het volgende:
ben er ook bang voor .
als ze blijft hoop ik niet dat ze de meeste stemmen heeft
Ik wil niet ondankbaar klinken, maar sla een ronde over, ik heb nogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:39 schreef bull1966 het volgende:
denk het wel Baron is volgens mij wel van de lidl of Aldi
Als het maar veel is voor weinigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:42 schreef bull1966 het volgende:
Cheers dan.
ik ga meer voor quantiteit dan kwaliteit
Ach na een paar smaakt het allemaal hetzelfde, alleen het na effect af en toequote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:43 schreef bull1966 het volgende:
m'n vrouw koopt dat bier in de hoop dat ik dan minder drink LOL
Laterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:50 schreef bull1966 het volgende:
maar ik ga nog ff wat surfen .
cu later aligator
om de SL natuurlijk, is niet vaak dat we zo'n goeie lange krijgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dans je nu om de SL's of HiDiHo![]()
Oke, ik heb hem ook opgeslagen voor het geval datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
om de SL natuurlijk, is niet vaak dat we zo'n goeie lange krijgen
Nou staat aan op de laptop en voor de rest kijk ik gewoon tvquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:03 schreef Nobodies het volgende:
We doen mee aan het wereldrecord streamlock kijken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:20 schreef Vultarian het volgende:
nou dan ga ik maar eens naar bed, zonder dat oog is er niks aan
Ik heb het even gemist....wat is er gaande?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:20 schreef henk.jansen het volgende:
Maik is nog steeds weg
[ afbeelding ]
Zo te zien niks, maar hij ligt nie bij Mo niequote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist....wat is er gaande?
Hebben we gewoon de slaande ruzie gemist?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo te zien niks, maar hij ligt nie bij Mo nie
Kun je wel stellen denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hebben we gewoon de slaande ruzie gemist?
lekker is datquote:
Mo kan nu wel met haar benen wijd liggen zonder dat eraan gefriemeld wordtquote:
Open wide........widerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mo kan nu wel met haar benen wijd liggen zonder dat eraan gefriemeld wordt
dat was ik denk ik. Staat op dr hyves http://joannaverweijen.hyves.nl/?ref=srquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:08 schreef schurk65 het volgende:
Denk dat Jo in de kvdw zit, waar haar ff uitgelegd wordt hoe ze haar imago weer kan opvijzelen nadat ze sharon zo gebeksept heeft! Maar niemand in het huis mag het weten natuurlijk, dus ff sl er op zodat wij kijkers het bedrog ook niet doorhebben! Jaja wij zijn niet achterlijk hoor! we zagen Jo net nog op de bank nepslaapwandelen! Las trouwens op de sst site daar had iemand gepost dat Jo haar webwinkeltje sst sponsort! Was ergens te lezen volgens die persoon, heb ff linkje gevraagd! Hopelijk krijg ik die.
Dat was letterlijk en figuurlijk een zwarte nachtquote:
O, dat was Mo, moest dus weer pissequote:
1 2 | 1930 SECRET STORY 1,5 4,2 233.000 2413 SECRET STORY 0,3 3,6 43.000 |
Snap nogsteeds niet waarom ze het op een maandag hebben gedaan, zoveel crap uit het weekend. Ze hadden er een veel interactievere show van kunnen maken!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
De kijkcijfers van gisteren![]()
[ code verwijderd ]
Flip ligt volgens mij in het bed van lauraquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:56 schreef Flow3r het volgende:
zooo, spannende nacht gehad? Zowel Maik als Flip niet in bed? watskebeurt??
quote:secretstorynl Secret Story NL
Goedemorgen, het begint al vroeg in het huis. Waar is Maik gebleven? Monique snapt er niets van. #sstnl
Heeft dat te maken met de streamlock van vannacht?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Flip ligt volgens mij in het bed van laura
wat betreft Maik
[..]
Je zou het haast denkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met de streamlock van vannacht?
Opzich goed als ze hem laten opkrassen, komt de verhouding Man / vrouw weer een beetje ten goedequote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:55 schreef Olga het volgende:
ik lees overigens dat hij gisteravond gedurende zijn massage naar de kvdw moest. Zal er wel mee te maken hebben gok ik. Iets van verstop je voor Mo oid. (hebben we mo nog niet genoeg jankend op tv gezien)
eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Opzich goed als ze hem laten opkrassen, komt de verhouding Man / vrouw weer een beetje ten goede
Of ze ruilen Maik voor Dennis, die meteen bekend maakt dat ze niet meer samen zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef resi_70 het volgende:
lees de twitter berichten eens van #sstnl. Er gaan vele geruchten
briljantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Of ze ruilen Maik voor Dennis, die meteen bekend maakt dat ze niet meer samen zijn!
quote:Maik is verdwenen, Monique vindt een afscheidsbrief.
Als Monique s nachts naar het toilet moet, is Maik verdwenen. Ze vindt een afscheidsbrief van hem, waarin hij vertelt dat hij ontsnapt is. Maik zegt dat Monique veel voor hem is gaan betekenen, maar de Limburgse dame gelooft er niets van. Ze kan niet begrijpen dat Maik dit doet. Hij heeft niet eens iets liefs tegen me gezegd voordat we gingen slapen. De andere bewoners komen al snel polshoogte nemen. Gerard zegt dat Monique gewoon weer naar bed moet gaan en er het beste van maken: Niets is wat het lijkt.
zìtten te veel kalorieèn in kwakkiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze dat gaat doen
Gaat het dan toch gebeurenquote:secretstorynl Secret Story NL
Joanna ziet het niet meer zitten en bivakkeert voor de Kamer van de Waarheid. #sstnl
Niemand van de andere vrouwen hebben zich zo als mevrouw verwend gedragen toen zij genomineerd waren. Echt wat denk Jo dan? Dat zij onschendbaar is? Dat niemand ooit op haar stemt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gaat het dan toch gebeuren
Ligt haar tweelingzus dan in bedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gaat het dan toch gebeuren
Dat zou mooi zijn en als het spel dan echt gaat beginnen omdat anderen hem niet terug willen verdienenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:07 schreef Susi het volgende:
Die gast zit gewoon weer in de geheime kamer, te wachten tot hij terug mag. Denk dat Monique niet verdrietig van wordt, maar juist heel boos.
Al zou het wel fan-tas-tisch zijn als hij gewoon niet meer terugkomt
Of dat ze hem terug moet 'verdienen'
hij mag dus niet drukken voor Sharonquote:
dat? OMGquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:11 schreef snetje het volgende:
[..]
hij mag dus niet drukken voor Sharonis zeker al gereseveerd voor Filp
![]()
en vandaar de lange SL van vannacht
Oooo, ik snap het !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:29 schreef pullup het volgende:
Hij zit gewoon onder het bed verstopt hoor.
Precies, het past er helemaal tussen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Oooo, ik snap het !
Ze zijn gewoon verstoppertje aan het spelen
In het kader van het huidige niveau kan dat prima
Wat is dit nou weer voor onzin.. zoek achter elke boom een vijand!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef danilel het volgende:
ben bang dat ze maik vandaag ff buiten spel hebben gezet zodat hij niet kan drukken op het geheim van Sharon.
Het is immers Jo's beurt
is een theorie........quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:33 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.. zoek achter elke boom een vijand!!
voor de oplettende kijkersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef danilel het volgende:
ben bang dat ze maik vandaag ff buiten spel hebben gezet zodat hij niet kan drukken op het geheim van Sharon.
Het is immers Jo's beurt
en je doet zo je best met je filmpjes, waarvoor nog een dikke dank !!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef Flashbox het volgende:
Pffffff heb 1 COS terug gelezen, en zie dat er gewoon heel de nacht een SL is geweest.
Dit bagger programma moet gewoon zo snel mogenlijk van de buis gehaald worden. Net5 maakt meer programma kapot dan Nederland lief is.
Hoe kwam jij aan die cap van die brief?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef snetje het volgende:
nou gooi die luiken maar open! de klucht kan beginnen
staat op SST-sitequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan die cap van die brief?
zit nog slaap in mijn ogen
En daar isssssssssss John Lantingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef snetje het volgende:
nou gooi die luiken maar open! de klucht kan beginnen
van de SS sitequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan die cap van die brief?
zit nog slaap in mijn ogen
OMFG!quote:
Leuk dat woordje MOET, het is idd een straf.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Heb medelijden met degene die Jo een beurt moet geven
die was goed! zie hem nog aan het heen en weer rennenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
En daar isssssssssss John Lanting![]()
![]()
ow nee, die is deaud..
zou je je nicht niet heul snel willen weghalen daar ? en vooral van de faalex afhelpen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ik heb medelijden met mezelf
Dat ik ben begonnen met dit kijken...en de caps zou verzamelen.
Als ik terug kon had ik het gedaan, maar ben geen opgever...
Ben bij dat ik FOK! heb ontdekt anders
Goh, lijk Jo wel, met dat ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Moi he? In de kast en uit de kast, superquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:42 schreef snetje het volgende:
[..]
die was goed! zie hem nog aan het heen en weer rennen
Nou om mijn eigen leven terug te krijgen zeg ik DOENquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zou je je nicht niet heul snel willen weghalen daar ? en vooral van de faalex afhelpen ?
En zelfs nu heb je het over jezelfquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Goh, lijk Jo wel, met dat ikke ikke ikke
Filmpjes maak ik alleen nog maar voor andere die overdag niet kunnen kijken. Heel het programma mag van mij per direct van de buis gehaald worden, dit is gewoon een aanfluiting voor de makers van het programma waar ze het van gekocht hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en je doet zo je best met je filmpjes, waarvoor nog een dikke dank !!![]()
is misschien wel een clue voor maik's andere geheim.......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
Moi he? In de kast en uit de kast, super
Of ze zijn erachter gekomen dat de toevoeging van Maik echt niets toevoegd en dat er nu een omwisseling met Guido gaat plaats vinden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef danilel het volgende:
[..]
is een theorie........
Gisteren was afgesproken dat Maik voor Sharon's geheim ging, zodat zij eindelijk haar hart kan luchten.
Zelfs Jo was het daar mee eens.
Maik krijgt dus niet de kans vandaag......
Ik zou het niet weten want ik doe dat nooit.quote:
Zitten die oren ook in de familie?quote:
Ze hebben gisteren een drukke opname dag gehad, script doorlezen en maik kon zijn tekst natuurlijk niet onthouden, dus 20 takes voor 1 scene.quote:
Sommige zijn er inderdaad mee gezegend hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zitten die oren ook in de familie?
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar ook zo verschrikkelijk zijn bezig geweest als bij deze geflopte NL versie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:46 schreef sjampoeh het volgende:
echt triest dit.. kun je ook ergens de franse sst terug kijken ? liefst met ondertitelingzal wel niet he? ik zag wel wat op youtube maar dat zijn ook maar stukjes. Zal er geen site van zijn ?
Ik denk dat die gewoon net zo saai is als deze versie hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:46 schreef sjampoeh het volgende:
echt triest dit.. kun je ook ergens de franse sst terug kijken ? liefst met ondertitelingzal wel niet he? ik zag wel wat op youtube maar dat zijn ook maar stukjes. Zal er geen site van zijn ?
Hebbert!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer dan jij
Maar daar was het toch een hype ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon net zo saai is als deze versie hoor.
Dit dus...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Echt, geloven ze daar nu dat er ook maar één iemand intrapt? Hier of daar?
hij was inderdaad de laatste 6 weken erg stilletjes ja ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef afca_oc het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Lieve Monique en andere bewoners,
Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.
Liefs Maik
Wel heel toevallig die 24 uur twitterstilte van guidoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:44 schreef marky het volgende:
[..]
Of ze zijn erachter gekomen dat de toevoeging van Maik echt niets toevoegd en dat er nu een omwisseling met Guido gaat plaats vinden...weet ook wel dat het niet gebeurd maar mag toch hopen ha ha ha
Hahahaha goedemorguh,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
damn of er geen mooiere meiden zijn.
Die jury had ook wel stront in de ogen
Hij heeft ook toevallig een manier gevonden om die te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef danilel het volgende:
Dit dus...
En hoe kwam maik aan het papier en pen? van wie heeft hij dat gekregen?
Lol Ik had die brief nog niet eens gelezen. Maar het zal wel een hilarische 1 april grap zijn en donderdag is hij er gewoon weer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Echt, geloven ze daar nu dat er ook maar één iemand intrapt? Hier of daar?
dat wou ik ook net typen ! zoooquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit dus...
En hoe kwam maik aan het papier en pen? van wie heeft hij dat gekregen?
SST loopt al 4 seizoenen in Frankrijk en is een megahit. Dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat die gewoon net zo saai is als deze versie hoor.
Een hilarische 1 aprilgrap die al voor 1 april begint ... en eindigt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef pullup het volgende:
Lol Ik had die brief nog niet eens gelezen. Maar het zal wel een hilarische 1 april grap zijn en donderdag is hij er gewoon weer.
Morguhhhhh familiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha goedemorguh,
dit was natuurlijk kaassie voor je he
Ik denk dat die Fransen gewoon niets gewend zijn. En laten we wel wezen heel veel slechter dan de gemiddelde BB is dit ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
SST loopt al 4 seizoenen in Frankrijk en is een megahit. Dus ik denk het niet.
Dat gedoe met Maik is gewoon zwaar achterlijk. Hangt zijn badjas er nog?
Ik zit al aan de 2e bak. Ze laten nietsnutten echt uitslapen vandaagquote:
Ze doen een Vlemmetje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef Copycat het volgende:
Een hilarische 1 aprilgrap die al voor 1 april begint ... en eindigt.
Maar wat vind jij eigenlijk van Faalex en vind je dat hij bij Laura past?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha goedemorguh,
dit was natuurlijk kaassie voor je he
Ik ben fan van Karim....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Maar wat vind jij eigenlijk van Faalex en vind je dat hij bij Laura past?
Ohhh... ja.. alex de toneelhaak!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Darklight het volgende:
Ze hadden die 'grap' beter met Philip kunnen doen, of Alex
Iedereen, behalve Maik
quote:
duh.......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.
Liefs Maik
zou dat serieus zijn staat op de site van SS
Je gaat Laura, als ze het huis uit is, wel een paar beste schoppen voor der kont geven he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef Datweetjeniethé het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:53 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen langer slapen dan andere dagen, misschien toch een missie afgelopen nacht geweest?
Verklaard de sl op alle 4 de streams die we hadden.
Goede vragen zo op de vroege morgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je gaat Laura, als ze het huis uit is, wel een paar beste schoppen voor der kont geven he?Kijk je nu ook anders tegen Laura aan als buiten het huis? en eerlijk zijn
En we dijenkletsten nog lang na.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol Ik had die brief nog niet eens gelezen. Maar het zal wel een hilarische 1 april grap zijn en donderdag is hij er gewoon weer.
Ja en kiest ze dit soort mannen normaal ook altijd uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hehe terecht, maar wat vind je dan van Faalex ?
Ik ben altijd eerlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je gaat Laura, als ze het huis uit is, wel een paar beste schoppen voor der kont geven he?Kijk je nu ook anders tegen Laura aan als buiten het huis? en eerlijk zijn
neu.. die ligt er niet wakker vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En Mo die zovaak moet plassen, heeft niet eens gemerkt dat haar maatje weg is! Jankt ze al??
Als ze toch met Faalex blijft aanpappen geef je hem wel een trap danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk
Maarre....ik zie wel een andere Laura daar dan ik haar ken binnen onze familie.
En waar dat aan ligt ? En ach, die schoppen laat ik aan andere over.
Voel me niet zo geroepen om dat te doen
ahum, ze heeft toch de afscheidsbrief gelezen (jajaja, allemaal toneel etc.)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En Mo die zovaak moet plassen, heeft niet eens gemerkt dat haar maatje weg is! Jankt ze al??
Tja, wat moet ik van Alex vinden ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja en kiest ze dit soort mannen normaal ook altijd uit
Als die 1 April grappen het zelfde nivo hebben als de opdrachten gister in de uitzending mag die SL er van mij wel voor 24 uur opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef Darklight het volgende:
ohja 1 April, dan zullen er wel hilarische grappen het huis betreden
Dat is natuurlijk ook waar!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik van Alex vinden ?
Zal niet het type zijn waar ik irl mee om zou gaan.
maar gelukkig, smaken verschillen.
En maar goed ook anders hadden wij hier ook niets te lachen en te irriteren
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef snetje het volgende:
op zich zou Guido terug kunnen nu ... alle geheimen zijn nu toch al bijna geraden
Nouuuuuuu, als je het goed vind zoek ik zelf mijn vriendjes wel uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook waar!
De irritatiefactor is hoog, maar misschien heeft hij nog een leuk vriendje voor je, die schijnt hij in legio te hebben
Eens, wel mooi dat mensen speculeren dat hij donderdag weer terug zou zijn, maar dan is het niet eens 1 Aprilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als die 1 April grappen het zelfde nivo hebben als de opdrachten gister in de uitzending mag die SL er van mij wel voor 24 uur op
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook waar!
De irritatiefactor is hoog, maar misschien heeft hij nog een leuk vriendje voor je, die schijnt hij in legio te hebben
maar wij zijn hier Gouden Kooi gewendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar daar was het toch een hype ?
Oke dank je voor je antwoordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk
Maarre....ik zie wel een andere Laura daar dan ik haar ken binnen onze familie.
En waar dat aan ligt ? En ach, die schoppen laat ik aan andere over.
Voel me niet zo geroepen om dat te doen
Pfff toevallig? En nu staat ie ergens in Portugal langs de kant van de weg om een lift naar Nederland te krijgen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:45 schreef afca_oc het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Liefs Maik
Ik herken het gevoelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oke dank je voor je antwoordOfftopic: Ik zou ook zeer zeker anders zijn daaro. Ik sla normaal niemand ( een x gedaan hahaha) maar had Joanna allang een pets voor der botox smoel geven
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfff toevallig? En nu staat ie ergens in Portugal langs de kant van de weg om een lift naar Nederland te krijgen?
Ik erger me meer en meer kapot aan die kneuzen die daar op de redactie zitten. Wees eerlijk tegen je kijkers en doe niet zo schofterig geheimzinnig. Ik er eerder minder door kijken dan meer.
ik zie het zo voor me;quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zonder koffers... en kleren (misschien z'n badjas) uhuh echt wel
gelukkig toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef danilel het volgende:
en is Jo zie haar niet op stream........
Zonder geld en zonder paspoort, in z'n bruine badjas ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfff toevallig? En nu staat ie ergens in Portugal langs de kant van de weg om een lift naar Nederland te krijgen?
Ik erger me meer en meer kapot aan die kneuzen die daar op de redactie zitten. Wees eerlijk tegen je kijkers en doe niet zo schofterig geheimzinnig. Ik ga er eerder minder door kijken dan meer.
Zoals je weet, ik ben een knul van weinig woorden. Meer weet ik je niet te zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:03 schreef stormiot het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Liefs Maik
Die kamer is niet echt meer geheim.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef Poezewoes het volgende:
zou hij nu voor de tweede keer in de geheime kamer zitten?
Breien, janken, bekstekken en mooi proberen te kijken naar de cams.........???quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja en nee, wil toch eigenlijk ook wel graag weten wat ze uitspookt...
Ja hoe moet je die kamer anders noemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Die kamer is niet echt meer geheim.
Tja, daar heb je geloof ik wel haar top 4 te pakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
Breien, janken, bekstekken en mooi proberen te kijken naar de cams.........???
6 weken alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoe moet je die kamer anders noemen?
Maar Maik zijn gezicht stond al langer op verveling!!
hij was anders net bezig met een heerlijke massage van Mo, toen hij naar de KVDW werd geroepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoe moet je die kamer anders noemen?
Maar Maik zijn gezicht stond al langer op verveling!!
Zijn de vleeshaken op????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:10 schreef Flashbox het volgende:
Die Maik is alleen maar weggehaald zodat die Bla bla bla Jank jank jank bla bla bla Joanna op de knop kan drukken om het geheim van Sharon te raden. Joanna weer helemaal heppie, de andere nog kwader op die janker. En dan donderdag krijgt die Janker de toneelhaak
Dit denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:10 schreef Flashbox het volgende:
Die Maik is alleen maar weggehaald zodat die Bla bla bla Jank jank jank bla bla bla Joanna op de knop kan drukken om het geheim van Sharon te raden. Joanna weer helemaal heppie, de andere nog kwader op die janker. En dan donderdag krijgt die Janker de toneelhaak
Een échte verrassing zou het zijn als hij er niét zou zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef Poezewoes het volgende:
zou hij nu voor de tweede keer in de geheime kamer zitten?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef stormiot het volgende:
Joanna is het zat
29 maart om 09.55
De ruzie met Sharon zit haar nog dwars.
De blondine heeft gisteren verkeerde dingen tegen Sharon gezegd, waardoor Sharon erg emotioneel werd. Joanna is bang dat ze nu verkeerd overkomt en wil de ruzie graag ophelderen. Sharon heeft tot nu toe alle excuus pogingen van de slaapwandelaarster afgewezen en Joanna is het zat. Zodra ze wakker wordt besluit ze een gesprek aan te vragen in de Kamer van de Waarheid. Ze drukt op de bel en gaat voor de deur staan. Monique is ook in de keuken en Joanna vertelt haar verhaal. Philip wordt ook wakker en probeert haar ervan te overtuigen dat de Kamer van de Waarheid echt niet open is om half zes in de ochtend. Hij weet Joanna zover te krijgen dat ze weer naar bed gaat. Het verhaal zal vandaag vast en zeker een staartje krijgen.
Met de weerhaken dan toch wel?quote:
Ik zie het al voor me, dan krijg je zoiets...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me meer en meer kapot aan die kneuzen die daar op de redactie zitten. Wees eerlijk tegen je kijkers en doe niet zo schofterig geheimzinnig. Ik ga er eerder minder door kijken dan meer.
Het is eigenlijk ook een heel kwetsbaar, gevoelig meisje dat niet tegen conflicten kan. En dan zet ze d'r grote ogen weer op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef stormiot het volgende:
Joanna is het zat
29 maart om 09.55
De ruzie met Sharon zit haar nog dwars.
De blondine heeft gisteren verkeerde dingen tegen Sharon gezegd, waardoor Sharon erg emotioneel werd. Joanna is bang dat ze nu verkeerd overkomt en wil de ruzie graag ophelderen. Sharon heeft tot nu toe alle excuus pogingen van de slaapwandelaarster afgewezen en Joanna is het zat. Zodra ze wakker wordt besluit ze een gesprek aan te vragen in de Kamer van de Waarheid. Ze drukt op de bel en gaat voor de deur staan. Monique is ook in de keuken en Joanna vertelt haar verhaal. Philip wordt ook wakker en probeert haar ervan te overtuigen dat de Kamer van de Waarheid echt niet open is om half zes in de ochtend. Hij weet Joanna zover te krijgen dat ze weer naar bed gaat. Het verhaal zal vandaag vast en zeker een staartje krijgen.
maik is wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef Chuckster het volgende:
Watskeburt met Maik en Mo? Mo is pissed zo te zien
[ afbeelding ]
#Failquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef sjampoeh het volgende:
z'n badjas is er nog en geen kleren aan
Is dat een hint naar de rol van Maik in het huis?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef pullup het volgende:
Ze kunnen allemaal het heen en weer krijgen aldus Mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |