Morguhhhhh familiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha goedemorguh,
dit was natuurlijk kaassie voor je he
Ik denk dat die Fransen gewoon niets gewend zijn. En laten we wel wezen heel veel slechter dan de gemiddelde BB is dit ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
SST loopt al 4 seizoenen in Frankrijk en is een megahit. Dus ik denk het niet.
Dat gedoe met Maik is gewoon zwaar achterlijk. Hangt zijn badjas er nog?
Ik zit al aan de 2e bak. Ze laten nietsnutten echt uitslapen vandaagquote:
Ze doen een Vlemmetje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:50 schreef Copycat het volgende:
Een hilarische 1 aprilgrap die al voor 1 april begint ... en eindigt.
Maar wat vind jij eigenlijk van Faalex en vind je dat hij bij Laura past?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha goedemorguh,
dit was natuurlijk kaassie voor je he
Ik ben fan van Karim....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Maar wat vind jij eigenlijk van Faalex en vind je dat hij bij Laura past?
Ohhh... ja.. alex de toneelhaak!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Darklight het volgende:
Ze hadden die 'grap' beter met Philip kunnen doen, of Alex
Iedereen, behalve Maik
quote:
duh.......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Lieve Monique en andere bewoners,
Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.
Liefs Maik
zou dat serieus zijn staat op de site van SS
Je gaat Laura, als ze het huis uit is, wel een paar beste schoppen voor der kont geven he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ik heb medelijden met mezelf
Dat ik ben begonnen met dit kijken...en de caps zou verzamelen.
Als ik terug kon had ik het gedaan, maar ben geen opgever...
Ben bij dat ik FOK! heb ontdekt anders
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:53 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen langer slapen dan andere dagen, misschien toch een missie afgelopen nacht geweest?
Verklaard de sl op alle 4 de streams die we hadden.
Goede vragen zo op de vroege morgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je gaat Laura, als ze het huis uit is, wel een paar beste schoppen voor der kont geven he?Kijk je nu ook anders tegen Laura aan als buiten het huis? en eerlijk zijn
En we dijenkletsten nog lang na.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol Ik had die brief nog niet eens gelezen. Maar het zal wel een hilarische 1 april grap zijn en donderdag is hij er gewoon weer.
Ja en kiest ze dit soort mannen normaal ook altijd uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hehe terecht, maar wat vind je dan van Faalex ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |