WTF MAN >.>quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef Razor21 het volgende:
Rapporten komen eraan.
Even mijn tussenstand op een rijtje:
[ afbeelding ]
De maand april onderstaande verdiend:
[ afbeelding ]
Deze maand kom ik denk weer tussen de 500 en 600 euro uit.
http://www.antagonist.nl/pages/webhosting/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ben even geld aan het sparen, en dan begin ik ook een site. Kan iemand hosting aanbevelen.
Razor, wil je me vertellen hoe jij je site hebt gerankt, aangezien hij over van alles en nog wat gaat? Hoe heb je dat bijvoorbeeld gedaan met secret story?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.antagonist.nl/pages/webhosting/
En anders via JoshuaL moet je hem even PMen.
Wil je ook zeggen hoeveel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef JortK het volgende:
Een maand niets gedaan aan me sites, toch wel weer een aardige betaling gehad
Bij Sensiva. Ben zelf zeer tevreden aangezien het ook mijn bedrijf isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ben even geld aan het sparen, en dan begin ik ook een site. Kan iemand hosting aanbevelen.
Is dat je eerste site ever?!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef Eierbal het volgende:
HeheDat is lullig ja.
Ik ben sinds afgelopen maand ook voor de lol eens begonnen met het opzetten van een site/blog met wat adsense advertenties. Sinds een weekje gaat het hiermee erg goed; zo'n 15 tot 25 euro per dag. Wil dit binnen een paar maanden omhoog krijgen tot zo'n 30 tot 35 euro per dag (1000 pm). Ben benieuwd.
Totale inkomsten tot nu toe:
[ afbeelding ]
Kan dus ook een leuke overschrijving verwachten eind volgende maand
Lol nee, ben een jaar of 6 geleden ook bezig geweest met wat sites maken (zonder adsense toen nog). Had dus al wel wat ervaring. Maar mijn huidige site is gewoon gemaakt met wordpress + wat handige SEO plugins, werkt superquote:
Oh ik dacht al.. Maar die site waarmee je dat verdient nu, is die al lang in de lucht? Ik vind het in ieder geval een goede prestatiequote:Op maandag 9 mei 2011 17:24 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lol nee, ben een jaar of 6 geleden ook bezig geweest met wat sites maken (zonder adsense toen nog). Had dus al wel wat ervaring. Maar mijn huidige site is gewoon gemaakt met wordpress + wat handige SEO plugins, werkt superSta vaak vrij hoog in google
Thanksquote:Op maandag 9 mei 2011 17:40 schreef LeNick het volgende:
[..]
Oh ik dacht al.. Maar die site waarmee je dat verdient nu, is die al lang in de lucht? Ik vind het in ieder geval een goede prestatie
Ha, ik heb vandaag 3 euro meer alquote:Op maandag 9 mei 2011 17:43 schreef Razor21 het volgende:
Nice de eerste 9 dagen loop ik op schema kom deze maand ook weer op 600 euro uit:
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef Eierbal het volgende:
[..]
ThanksIk ook ja, had het niet verwacht zo snel. De sites (zijn er een paar) zijn halvewege april tot begin deze maand online gegaan
[..]
Ha, ik heb vandaag 3 euro meer alIk ga voor een recorddag denk ik. Denk dat ik deze maand rond de 500-600 uitkom, mits het zo doorgaat natuurlijk
Hoeveel bezoekers heb jij per dag?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Netjes.
Vandaag kom ik denk weer rond de 20 uit.
Mijn record is 49 euro op één dag.
Begin maart had ik zelfs een aantal dagen van minimaal 40 euro. Helaas niet vast weten te houden:
[ afbeelding ]
Loopt sterk terug zie ik, deze maand stopt Secret story ook dacht ik?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Netjes.
Vandaag kom ik denk weer rond de 20 uit.
Mijn record is 49 euro op één dag.
Begin maart had ik zelfs een aantal dagen van minimaal 40 euro. Helaas niet vast weten te houden:
[ afbeelding ]
Zal alleen de kleuren aanpassen en de reclame centreren zoals ik heb. Ziet er niet uit eigenlijk maar het is wel effectief op deze manier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
vinden jullie de plaatsen waar ik adsense heb geplaatst goed??
http://ohohcherso2011.blogspot.com/
bedankt voor je reactie, maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt. moet ik de kleur van de tekstads veranderen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal alleen de kleuren aanpassen en de reclame centreren zoals ik heb. Ziet er niet uit eigenlijk maar het is wel effectief op deze manier.
Binnen Adsense kun je de kleur palletten wijzigen. Het beste is om de Adsense (tekst ads) dezelfde kleur te geven als je site inhoud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie, maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt. moet ik de kleur van de tekstads veranderen?
Je Adsense account opheffen. (Google even voor het linkje). Maar mocht je ooit in de toekomst weer Adsense willen gebruiken dan weet ik niet of je hem zomaar weer kan her-activeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:28 schreef Meneer_Agent het volgende:
Vraagje. Tijd voor een site geschreven en de Google ads bij mijn artikelen waren gekoppeld aan mijn account. Liep een tijdje lekker maar de inkomsten zijn de laatste tijd echt dramatisch laag (vorige maand 68 cent) Nu heb ik totaal 50 euro op mijn adsense 'rekening' staan, 20 te weinig om uit te laten keren. Is er enige mogelijkheid dat ik die 50 euro toch naar mijn bankrekening kan laten uitkeren?
Wat voor plugins gebruik je?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:24 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lol nee, ben een jaar of 6 geleden ook bezig geweest met wat sites maken (zonder adsense toen nog). Had dus al wel wat ervaring. Maar mijn huidige site is gewoon gemaakt met wordpress + wat handige SEO plugins, werkt superSta vaak vrij hoog in google
Dat is een zekerheidje. Je moet iets anders vinden, jammer maar helaas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef Razor21 het volgende:
Zit zelf nog rond de 5000 bez. per dag. Inkomsten zijn stabiel gemiddeld 22 euro per dag deze maand.
Maar....morgen is de finale van Secret Story en dan ben ik bang dat mijn inkomsten als een zeepbel uit elkaar spatten. Net als de bezoekers.
80 procent van de bezoekers komt af op de secret story bij mij.
Bij mij werkt de All in one SEO Plugin perfect.quote:
Ga je toch door met ´Oh Oh ..´, of stopt dat ook?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef Razor21 het volgende:
Zit zelf nog rond de 5000 bez. per dag. Inkomsten zijn stabiel gemiddeld 22 euro per dag deze maand.
Maar....morgen is de finale van Secret Story en dan ben ik bang dat mijn inkomsten als een zeepbel uit elkaar spatten. Net als de bezoekers.
80 procent van de bezoekers komt af op de secret story bij mij.
SEO Ultimate of SEO by Yoast, SEO SearchTerms Tagging 2, Social Media Integrated Related Content (SMIRC) en WP to Twitter voor het automatisch op twitter zettenquote:
bedankt, het is gelukt. Ik hoop voor je dat na secret story nog steeds veel bezoekers trekt. Ik had nog een vraagje. Is het aan te raden om 2 ads binnen je berichten te plaatsen, dus 1 onder de titel en 1 na de tekst zoals jij hebt gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Binnen Adsense kun je de kleur palletten wijzigen. Het beste is om de Adsense (tekst ads) dezelfde kleur te geven als je site inhoud.
Dus als je hyperlinks in de tekst blauw zijn maak je de hyperlinks van de Ads ook blauw.
Dan lijkt het 1 geheel voor de bezoeker en denken ze dat het bij je content hoort dus klikt men eerder.
bedankt voor je snelle respons, heb je het over de ad onder de kop "lach van de dag"quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef JoshuaL het volgende:
Je adblock bovenaan je posts lijken teveel op gewoon tekst, mensen zullen niet zien dat het links zijn en dus niet klikken. Ik zou ze net zoals je andere links gewoon oranje maken. Of kijk eens op de site van Razor hoe hij het gedaan heeft.
Het zou kunnen.. maar een succes weet ik niet, ik denk dat je dit ook flink moet adverteren wil je naam krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
Heb een nieuwe pareltje (hoop ik) aangeschaft. Kan hem wel spammen is voorlopig toch niet online het is geworden: partydiscounter.nl
Zelfde als plasmadiscounter (van Coronel).
Klinkt lekker. Wil hier over een tijd een webshop van maken waarin ik allemaal party artikelen ga aanbieden. Zoals partytenten, biertaps, sta tafels etc. Alles wat je nodig hebt voor een feest.
Zou het wat kunnen worden?
Zeg ook niet dat ik het persé ga verkopen. Misschien ga ik het wel verhuren. Zwager van mij zit toevallig ook in die handel in de regio. Heeft veel spullen en ervaring.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het zou kunnen.. maar een succes weet ik niet, ik denk dat je dit ook flink moet adverteren wil je naam krijgen.
Biertaps/sta tafels e.d. voor een feestje huren de meeste mensen die ik ken voor een dag of 2, want vooral een biertap.. hoeveel gebruik je dit nou?
Naam klinkt wel lekker, idee weet ik nog niet, veel artikelen koop je bij een gamma oid.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef Razor21 het volgende:
Zal morgen mijn bezoekers bedanken voor die 13 weken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gouden tijden zullen als een zeepbel uit elkaar spatten. Dank je wel Secret Story voor het geld. Hahahhaa.
Mag ik niet zeggen helaas van Google.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
haha razor21 je weet maar nooit. Misschien vind je weer een goudmijn,
Hoeveel kliks had je vandaag of mag je dat niet zeggen van google
Netjessquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef Razor21 het volgende:
Zal morgen mijn bezoekers bedanken voor die 13 weken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gouden tijden zullen als een zeepbel uit elkaar spatten. Dank je wel Secret Story voor het geld. Hahahhaa.
Ga ook nieuwe content doen. Het beste is als ik over TV programma's schrijf. Alleen dat is echt niet te doen. Moet ik elke keer (gedwongen) iets volgens wat ik eigenlijk niet leuk vind. Gaat enorm veel tijd inzitten. Doe het allemaal alleen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef Woerd26 het volgende:
Razor, je hebt nu een site die google ziet als een autoriteit aangezien je al vrij lang hoog in google staat. Schrijf wat nieuwe content en rank daarvoor en je hebt zo je inkomsten terug. Alsof secret-story traffic zo getarget is en veel op je advertenties kliktJe bent nu zo binnen joh. Ff werk aan de boeg.
[..]
Netjes!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Razor21 het volgende:
Ranken gaat echt enorm snel. Waarschijnlijk krijg ik de komende dagen nog wat inkomsten. Aangezien de winnaar van SSTNL op één staat in Google met mijn website.
Mensen zullen de komende dagen gaan zoeken op haar:
[ afbeelding ]
Snap alleen nog steeds niet waarom ik geen PR van Google heb.
Lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Razor21 het volgende:
Ranken gaat echt enorm snel. Waarschijnlijk krijg ik de komende dagen nog wat inkomsten. Aangezien de winnaar van SSTNL op één staat in Google met mijn website.
Mensen zullen de komende dagen gaan zoeken op haar:
[ afbeelding ]
Snap alleen nog steeds niet waarom ik geen PR van Google heb.
Heb nog een andere troef achter de hand. In september begint een talentenjacht Stepintomyworld (gemaakt door Talpa) de domeinnaam (nl versie) heb ik. Staat wel doorgelinked naar datditkan....quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Netjes!
Zoals al gezegd is, je domein is best wel wat waard geworden in de searches, blijf content schrijven, ookal gaat het over een andere programma.
Klopt krijg ik met geen mogelijkheid gefixed weet niet wat het is. Stoor mij hier enorm aan. Terwijl als ik binnen Wordpress bij de reacties kijk staat het wel goed. Alleen op de site zelf niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Eierbal het volgende:
[..]
LekkerZal inderdaad wel een hoop bezoekers opleveren straks/morgen. Ook met 'sharon secret story'
Heb je trouwens gezien dat er niks klopt van de posttijden van de reacties op je site?"Gepost 15 maart 2011 op 33:0909"
wat is je site of wil je dat liever niet openbarenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad, kies gewoon weer een (of meerdere) ander programma dat op het moment hot is en langdurig op TV blijft en je zult zien dat je weer makkelijk gevonden wordt en je inkomsten dus niet zo extreem zullen dalen.
Hier hebben de tips die ik voorbij heb zien komen wel geholpen (even afkloppen), bezoekers zijn op onze site altijd stabiel (behalve bij echt groot nieuws) gelukkig en daar hoef ik me geen druk om te maken en de inkomsten uit de ads zijn gigantisch (40%) gestegen na wat aanpassingen qua posities, kleurgebruik en wat andere kleine aanpassingen.
We hadden eerder een keer geprobeerd met het plaatsen van een ad in de nieuwsartikelen zelf maar dat wekte alleen maar irritatie op en is dus gesneuveld ook al was het statistisch wel goed.
Dit jaar voor het eerst dat we de serverkosten er ook gewoon uit kunnen halen met de advertenties, vorig jaar (eerste jaar) dekte het net een derde en nu houden we er nog een zakcentje aan over.
Wil het wel even fixen voor je. Heb je me nog op Skype?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt krijg ik met geen mogelijkheid gefixed weet niet wat het is. Stoor mij hier enorm aan. Terwijl als ik binnen Wordpress bij de reacties kijk staat het wel goed. Alleen op de site zelf niet.
Ik heb die opties helemaal niet om subcategorien te blokken, ook niet om ads 24 uur vast te houden en dan te reviewen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:40 schreef JortK het volgende:
Handig artikel: Got 2 minutes? Learn how to allow and block ads
https://www.google.com/adsense/v3/app#allowAndBlockAdsArcquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik heb die opties helemaal niet om subcategorien te blokken, ook niet om ads 24 uur vast te houden en dan te reviewen..En ja ik keek in de nieuwe interface
maar ik krijg dan van die mouseover vraagteken buttons..
Het ziet er goed uit, maar dan wil ik het wel kunnen gebruiken.. (ik gebruik nog altijd liever de oude interface). Jammer dat ze dan niet de CTR + eCPM vermelden bij die reviews.. waardoor je als publisher rotzooi ads beter kan blokken.
quote:U kunt een verzoek indienen om het Advertentiecontrolecentrum in te schakelen voor uw account.
Nee..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef MrStalin het volgende:
Ik zie net dat mijn blog op blogspot opeens weg is, zou dat kunnen vanwege adsense? Ik heb daar ook wat advertenties opgezet, maar het lijkt mij niet..
Zo dan. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef JortK het volgende:
Adsense and the Facebook Like button
De Facebook like button kan er in omstandigheden voor zorgen dat je account van Adsense geblokkeerd zal worden!
Is dit nog niet opgelost??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef JortK het volgende:
Adsense and the Facebook Like button
De Facebook like button kan er in omstandigheden voor zorgen dat je account van Adsense geblokkeerd zal worden!
Op 11 mei iniedergeval niet.quote:
netjes hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 12:17 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Damnn.. Dit is al een uurtje of meer zo, niet normaal. Heb voor de lol eens een M4N banner geplaatst met betrekking tot het gene waar de mensen naar op zoek zijn.. Echt niet normaal hoeveel daarop wordt geklikt
(43 clicks in de laatste 6 minuten, de tijd dat de banner er nu staat
)
Netjess. Ik vandaag ook een persoonlijk record: tot nu toe zo'n 80 euro. Plus de m4n inkomsten die ik nog niet weet, zal ook wel rond de 100+ euro liggen gok ikquote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Al die tijd dat ik adsense gebruikte kwam ik niet verder dan 6 a 7 euro op 1 dag,
maar vandaag heb ik een persoonlijk record behaald.
Ik heb 177 euro tot nu toe vandaag.
De inkomsten komen niet van de 2 blogspots die ik in mijn signature heb.quote:
de tekst langs de ad is dus een probleem. Hoe groot moet de afstand dan zijn tussen ads links en tekst rechts??quote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef Geo3kant het volgende:
Sow, lekker hoor waarom niet. Maar wel gevaarlijk wat je doet, inbreuk maken op copyrights etc door video's te posten
Daarnaast je tekst zo dicht langs een ad kan je adsense ban opleveren.Maar het verdiend wel goed.
hoe gaat het met 'dat dit kan in nederland'quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Razor21 het volgende:
En hij moet uitkijken met die pijl naast de video bij de ad.
Valt wel mee hier het overzicht vanaf 1 mei tot vandaag:quote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
hoe gaat het met 'dat dit kan in nederland'
Zijn je inkomsten ingestort na het einde van secret story?
Gebruik de Plugin New Adman voor mijn adsense.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef R.Langly het volgende:
Razor, ik zie dat je het Arras theme draait,.
Hoe heb je die in het (compleet) Nederlands gekregen ?
Het pack wat ik heb draait maar voor de helft op NL.
En heb je een Adsense plugin of gewoon code copy paste ?
Welke plugin voor die poll heb jij gebruikt op Stijlloos?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef ToshiArai het volgende:
Ik heb vandaag mijn visie van mijn 2 blogs wat aangepast. Nog lang niet uitgewerkt maar het zit in mijn hoofdje.
StijlLoos was eerst puur bedoeld om sensatiemakende kut content op te posten. Dus vooral showbizz en TV. 4 artikels gepost en zowat 7 bezoekers/dag. Omdat er volgens mij te veel concurrentie is met dit concept ga ik vanaf nu er een jongeren site van maken. Layout zal nog een heel stuk veranderen. En goede content erop plaatsen.
VoidBlog heb ik zelf nooit laten opnemen in google. Dus bijna geen bezoekers. Ik ga hem nu offline plaatsen en binnenkort opnieuw opendoen maar dan met echte top-content.
We zullen zien!
Heb al een andere gevonden (staat nu online) via polldaddy plugin.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef ToshiArai het volgende:
WP-Polls heb het zelf nog maar een dag, maar wat syle opties en werkt makkelijk! Ook invoegen in posts. Enigste wat ik mis is reageren op een poll.
Voor Amerika heb je Google Trends. Voor Nederland is dat er niet, maar je hebt wel Zeitgeist wat er op lijkt: http://www.google.com/intl/en/press/zeitgeist2010/regions/nl.html Dat gaat alleen wel over 2010 en is niet zo uitgebreid...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
is er een site waar je kan zien wat er NU wordt gezocht in nederland op google?
Inderdaad erg nice ja. Super simpel om je site/blog mobile-ready te maken. Heb er wel een beetje een lage CTR mee, maar het heeft me deze maand toch wel een paar euro opgeleverdquote:Op zondag 15 mei 2011 20:28 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens die Wptouch (die iemand hier eerder aangaf) is een geniale uitvindingen. Met 1 druk op de knop en je site is perfect zichtbaar op o.a. een Iphone.
Netjes! Wat voor banners/advertisements heb je gebruikt? Of gewoon adsense?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Eierbal het volgende:
Zou handig zijn als je dat live kon zien ja. Vandaag was in elk geval de meest gezochte onderwerp de Ajax - Twente wedstrijd. Ik heb er in elk geval flink wat mee verdiend
Eerst adsense, maar toen ik doorhad dat er echt als een gek werd gezocht naar wáár de wedstrijd kon worden bekeken ben ik via M4N gaan adverteren:quote:Op maandag 16 mei 2011 12:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Netjes! Wat voor banners/advertisements heb je gebruikt? Of gewoon adsense?
Netjes hoor, 2500+ clicks in een korte tijd. Krijg je per wel klik betaald, of echt alleen per sale?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Eerst adsense, maar toen ik doorhad dat er echt als een gek werd gezocht naar wáár de wedstrijd kon worden bekeken ben ik via M4N gaan adverteren:
[ afbeelding ]
Binnen een paar uur tijd 2500+ clicks..(Zou ook een leuk bedrag zijn geweest als dat adsense clicks waren
) Per verkochte kijkcode zou ik dan ¤1,20 verdienen.. Het is alleen nog niet duidelijk hoeveel kijkcodes er via mij zijn gekocht (if any).. Dus ik ben benieuwd wat het me heeft opgeleverd
Bij deze alleen per sale, ben erg benieuwd of het wat/hoeveel het heeft opgeleverd. Zou zomaar een paar honderd euro kunnen zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 18:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Netjes hoor, 2500+ clicks in een korte tijd. Krijg je per wel klik betaald, of echt alleen per sale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |