abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:52:04 #251
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96727644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef Woerd26 het volgende:
Razor, je hebt nu een site die google ziet als een autoriteit aangezien je al vrij lang hoog in google staat. Schrijf wat nieuwe content en rank daarvoor en je hebt zo je inkomsten terug. Alsof secret-story traffic zo getarget is en veel op je advertenties klikt ;) Je bent nu zo binnen joh. Ff werk aan de boeg.

[..]

Ga ook nieuwe content doen. Het beste is als ik over TV programma's schrijf. Alleen dat is echt niet te doen. Moet ik elke keer (gedwongen) iets volgens wat ik eigenlijk niet leuk vind. Gaat enorm veel tijd inzitten. Doe het allemaal alleen.

Ga van het weekend even goed nadenken wat ik ga doen en hoe ik het ga doen. Vandaag al ruim 10.000 bezoekers (deze maand al 60.000). Zonde als ik die kwijt raak.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:54:17 #252
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96727851
Ranken gaat echt enorm snel. Waarschijnlijk krijg ik de komende dagen nog wat inkomsten. Aangezien de winnaar van SSTNL op één staat in Google met mijn website.

Mensen zullen de komende dagen gaan zoeken op haar:

Snap alleen nog steeds niet waarom ik geen PR van Google heb.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_96727952
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Razor21 het volgende:
Ranken gaat echt enorm snel. Waarschijnlijk krijg ik de komende dagen nog wat inkomsten. Aangezien de winnaar van SSTNL op één staat in Google met mijn website.

[ afbeelding ]

Netjes!

Zoals al gezegd is, je domein is best wel wat waard geworden in de searches, blijf content schrijven, ookal gaat het over een andere programma.
pi_96728362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Razor21 het volgende:

[ afbeelding ]

Lekker :) Zal inderdaad wel een hoop bezoekers opleveren straks/morgen. Ook met 'sharon secret story'

Heb je trouwens gezien dat er niks klopt van de posttijden van de reacties op je site? ;) "Gepost 15 maart 2011 op 33:0909"
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:59:01 #255
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96728383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Netjes!

Zoals al gezegd is, je domein is best wel wat waard geworden in de searches, blijf content schrijven, ookal gaat het over een andere programma.
Heb nog een andere troef achter de hand. In september begint een talentenjacht Stepintomyworld (gemaakt door Talpa) de domeinnaam (nl versie) heb ik. Staat wel doorgelinked naar datditkan....

Hier ga ik in elk geval een slaatje uitslaan (hoop ik).

Ga morgen wel even kijken wat er aan komt aan langdurige shows ga ik wel weer over bloggen. Bedankt voor jullie complimenten / tips.
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:59:48 #256
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96728469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Lekker :) Zal inderdaad wel een hoop bezoekers opleveren straks/morgen. Ook met 'sharon secret story'

Heb je trouwens gezien dat er niks klopt van de posttijden van de reacties op je site? ;) "Gepost 15 maart 2011 op 33:0909"
Klopt krijg ik met geen mogelijkheid gefixed weet niet wat het is. Stoor mij hier enorm aan. Terwijl als ik binnen Wordpress bij de reacties kijk staat het wel goed. Alleen op de site zelf niet.
pi_96729172
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad, kies gewoon weer een (of meerdere) ander programma dat op het moment hot is en langdurig op TV blijft en je zult zien dat je weer makkelijk gevonden wordt en je inkomsten dus niet zo extreem zullen dalen.
Hier hebben de tips die ik voorbij heb zien komen wel geholpen (even afkloppen), bezoekers zijn op onze site altijd stabiel (behalve bij echt groot nieuws) gelukkig en daar hoef ik me geen druk om te maken en de inkomsten uit de ads zijn gigantisch (40%) gestegen na wat aanpassingen qua posities, kleurgebruik en wat andere kleine aanpassingen.

We hadden eerder een keer geprobeerd met het plaatsen van een ad in de nieuwsartikelen zelf maar dat wekte alleen maar irritatie op en is dus gesneuveld ook al was het statistisch wel goed.
Dit jaar voor het eerst dat we de serverkosten er ook gewoon uit kunnen halen met de advertenties, vorig jaar (eerste jaar) dekte het net een derde en nu houden we er nog een zakcentje aan over.
wat is je site of wil je dat liever niet openbaren
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_96746596
Razor, ik zie dat je het Arras theme draait,.

Hoe heb je die in het (compleet) Nederlands gekregen ?
Het pack wat ik heb draait maar voor de helft op NL.

En heb je een Adsense plugin of gewoon code copy paste ?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:54:28 #259
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_96748170
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Klopt krijg ik met geen mogelijkheid gefixed weet niet wat het is. Stoor mij hier enorm aan. Terwijl als ik binnen Wordpress bij de reacties kijk staat het wel goed. Alleen op de site zelf niet.
Wil het wel even fixen voor je. Heb je me nog op Skype?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:02:12 #260
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_96750924
Adsense and the Facebook Like button

De Facebook like button kan er in omstandigheden voor zorgen dat je account van Adsense geblokkeerd zal worden!
pi_96751840
quote:
Ik heb die opties helemaal niet om subcategorien te blokken, ook niet om ads 24 uur vast te houden en dan te reviewen.. :? En ja ik keek in de nieuwe interface ;) maar ik krijg dan van die mouseover vraagteken buttons..

Het ziet er goed uit, maar dan wil ik het wel kunnen gebruiken.. (ik gebruik nog altijd liever de oude interface). Jammer dat ze dan niet de CTR + eCPM vermelden bij die reviews.. waardoor je als publisher rotzooi ads beter kan blokken.
pi_96752547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik heb die opties helemaal niet om subcategorien te blokken, ook niet om ads 24 uur vast te houden en dan te reviewen.. :? En ja ik keek in de nieuwe interface ;) maar ik krijg dan van die mouseover vraagteken buttons..

Het ziet er goed uit, maar dan wil ik het wel kunnen gebruiken.. (ik gebruik nog altijd liever de oude interface). Jammer dat ze dan niet de CTR + eCPM vermelden bij die reviews.. waardoor je als publisher rotzooi ads beter kan blokken.
https://www.google.com/adsense/v3/app#allowAndBlockAdsArc :)
quote:
U kunt een verzoek indienen om het Advertentiecontrolecentrum in te schakelen voor uw account.
pi_96753089
Oke, wat raar dat je dat moet indienen, thanks :) ^O^
En ja ik lees heel slecht/weinig ..
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:16:05 #264
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_96764440
Ik zie net dat mijn blog op blogspot opeens weg is, zou dat kunnen vanwege adsense? Ik heb daar ook wat advertenties opgezet, maar het lijkt mij niet..
pi_96773073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef MrStalin het volgende:
Ik zie net dat mijn blog op blogspot opeens weg is, zou dat kunnen vanwege adsense? Ik heb daar ook wat advertenties opgezet, maar het lijkt mij niet..
Nee..
Misschien was je onderwerp of een bepaald onderwerp tegen de TOS van blogspot.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:15:59 #266
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_96775393
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef JortK het volgende:

De Facebook like button kan er in omstandigheden voor zorgen dat je account van Adsense geblokkeerd zal worden!
Zo dan. Bedankt voor de tip!

Toevallig een maand geleden de like button op één van mijn sites gezet en in één maand 138.000 pageviews met genoemde "mijnsite.com/?fb_xd_fragment" in de URL.

Gelijk de like button er maar even afgehaald. Morgen maar eens uitzoeken hoe dit te verhelpen is.

Wat overigens wel vreemd is dat ik sinds 11 mei "fb_xd_fragment" niet meer voorkomt in analytics. Terwijl in de dagen ervoor al ruim 4.000 pageviews per dag waren met de "fb_xd_fragment" in de URL's.

Dus misschien heeft Facebook het probleem inmiddels verholpen. Morgen maar even inlezen. :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Dlocks op 13-05-2011 23:21:04 ]
pi_96776412
Ik gebruik de sharebutton, geen problemen mee :)
pi_96788418
Ik heb 2 dagen geleden ook geprobeerd Google Adsence op mijn website te zetten, maar ik krijg met geen mogelijkheid advertentie's op mijn website. Als ik mijn unieke pub-code gebruik in de broncode krijg ik geen advertentie's te zien, gebruik ik de unieke pub-code van een vriend, dan doet het wel. Zou er een foutje in mijn account zitten?
pi_96789390
Heb je wel in adsense de advertentie aangemaakt en die code op je site geplakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door RPG op 14-05-2011 13:03:14 ]
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_96792291
Ja, dat heb ik gedaan. Zie http://bit.ly/jvtgg9.

Ik heb dezelfde code geprobeerd op een andere site, dat werkt ook niet. Ook heb ik al meerdere keren geprobeerd een nieuwe advertentieruimte aan te maken, ook dan worden er geen advertentie's weergeven.

Zover ik kan zien voldoet mijn website aan het programmabeleid van Google AdSense. Het Adsence account is al 2 jaar geleden geactiveerd en heb die toen ook meerdere keren gebruikt voor mijn website's, toen werden er wel advertentie weergeven. Ook als ik de code's kopier op een andere website van mij worden er geen advertenties weergeven.

Als ik er Google AdSense voor zoeken(aangepast zoeken) op mijn website worden ook de aantal klikken en pageviews wel bijgehouden. Alleen bij Google AdSence voor Inhoud (Adverenties) worden er dus geen advertentie weergeven.
pi_96792356
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef JortK het volgende:

Is dit nog niet opgelost??
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:25:48 #272
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_96797153
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Is dit nog niet opgelost??
Op 11 mei iniedergeval niet.

Maar als je onderstaande toepast (Asynchronous Loading plus Custom Channel URL) dan heb je het probleem niet meer:
http://developers.facebook.com/docs/reference/javascript/FB.init/

Asynchronous Loading van Facebook scripts is overigens sowieso handig om toe te passen (ook als je geen last hebt van het "fb_xd_fragment" probleem). Dan kan het de rest van de pagina niet meer vertragen.
pi_96831885

Damnn.. Dit is al een uurtje of meer zo, niet normaal :'). Heb voor de lol eens een M4N banner geplaatst met betrekking tot het gene waar de mensen naar op zoek zijn.. Echt niet normaal hoeveel daarop wordt geklikt :') (43 clicks in de laatste 6 minuten, de tijd dat de banner er nu staat :P)
pi_96831928
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:17 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]

Damnn.. Dit is al een uurtje of meer zo, niet normaal :'). Heb voor de lol eens een M4N banner geplaatst met betrekking tot het gene waar de mensen naar op zoek zijn.. Echt niet normaal hoeveel daarop wordt geklikt :') (43 clicks in de laatste 6 minuten, de tijd dat de banner er nu staat :P)
netjes hoor :)
pi_96838652
Inmiddels bijna 2000 clicks :). Zie alleen nog geen leads ;( Ben wel benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')