Ga ook nieuwe content doen. Het beste is als ik over TV programma's schrijf. Alleen dat is echt niet te doen. Moet ik elke keer (gedwongen) iets volgens wat ik eigenlijk niet leuk vind. Gaat enorm veel tijd inzitten. Doe het allemaal alleen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef Woerd26 het volgende:
Razor, je hebt nu een site die google ziet als een autoriteit aangezien je al vrij lang hoog in google staat. Schrijf wat nieuwe content en rank daarvoor en je hebt zo je inkomsten terug. Alsof secret-story traffic zo getarget is en veel op je advertenties kliktJe bent nu zo binnen joh. Ff werk aan de boeg.
[..]
Netjes!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Razor21 het volgende:
Ranken gaat echt enorm snel. Waarschijnlijk krijg ik de komende dagen nog wat inkomsten. Aangezien de winnaar van SSTNL op één staat in Google met mijn website.
Mensen zullen de komende dagen gaan zoeken op haar:
[ afbeelding ]
Snap alleen nog steeds niet waarom ik geen PR van Google heb.
Lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Razor21 het volgende:
Ranken gaat echt enorm snel. Waarschijnlijk krijg ik de komende dagen nog wat inkomsten. Aangezien de winnaar van SSTNL op één staat in Google met mijn website.
Mensen zullen de komende dagen gaan zoeken op haar:
[ afbeelding ]
Snap alleen nog steeds niet waarom ik geen PR van Google heb.
Heb nog een andere troef achter de hand. In september begint een talentenjacht Stepintomyworld (gemaakt door Talpa) de domeinnaam (nl versie) heb ik. Staat wel doorgelinked naar datditkan....quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Netjes!
Zoals al gezegd is, je domein is best wel wat waard geworden in de searches, blijf content schrijven, ookal gaat het over een andere programma.
Klopt krijg ik met geen mogelijkheid gefixed weet niet wat het is. Stoor mij hier enorm aan. Terwijl als ik binnen Wordpress bij de reacties kijk staat het wel goed. Alleen op de site zelf niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Eierbal het volgende:
[..]
LekkerZal inderdaad wel een hoop bezoekers opleveren straks/morgen. Ook met 'sharon secret story'
Heb je trouwens gezien dat er niks klopt van de posttijden van de reacties op je site?"Gepost 15 maart 2011 op 33:0909"
wat is je site of wil je dat liever niet openbarenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad, kies gewoon weer een (of meerdere) ander programma dat op het moment hot is en langdurig op TV blijft en je zult zien dat je weer makkelijk gevonden wordt en je inkomsten dus niet zo extreem zullen dalen.
Hier hebben de tips die ik voorbij heb zien komen wel geholpen (even afkloppen), bezoekers zijn op onze site altijd stabiel (behalve bij echt groot nieuws) gelukkig en daar hoef ik me geen druk om te maken en de inkomsten uit de ads zijn gigantisch (40%) gestegen na wat aanpassingen qua posities, kleurgebruik en wat andere kleine aanpassingen.
We hadden eerder een keer geprobeerd met het plaatsen van een ad in de nieuwsartikelen zelf maar dat wekte alleen maar irritatie op en is dus gesneuveld ook al was het statistisch wel goed.
Dit jaar voor het eerst dat we de serverkosten er ook gewoon uit kunnen halen met de advertenties, vorig jaar (eerste jaar) dekte het net een derde en nu houden we er nog een zakcentje aan over.
Wil het wel even fixen voor je. Heb je me nog op Skype?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt krijg ik met geen mogelijkheid gefixed weet niet wat het is. Stoor mij hier enorm aan. Terwijl als ik binnen Wordpress bij de reacties kijk staat het wel goed. Alleen op de site zelf niet.
Ik heb die opties helemaal niet om subcategorien te blokken, ook niet om ads 24 uur vast te houden en dan te reviewen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:40 schreef JortK het volgende:
Handig artikel: Got 2 minutes? Learn how to allow and block ads
https://www.google.com/adsense/v3/app#allowAndBlockAdsArcquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik heb die opties helemaal niet om subcategorien te blokken, ook niet om ads 24 uur vast te houden en dan te reviewen..En ja ik keek in de nieuwe interface
maar ik krijg dan van die mouseover vraagteken buttons..
Het ziet er goed uit, maar dan wil ik het wel kunnen gebruiken.. (ik gebruik nog altijd liever de oude interface). Jammer dat ze dan niet de CTR + eCPM vermelden bij die reviews.. waardoor je als publisher rotzooi ads beter kan blokken.
quote:U kunt een verzoek indienen om het Advertentiecontrolecentrum in te schakelen voor uw account.
Nee..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef MrStalin het volgende:
Ik zie net dat mijn blog op blogspot opeens weg is, zou dat kunnen vanwege adsense? Ik heb daar ook wat advertenties opgezet, maar het lijkt mij niet..
Zo dan. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef JortK het volgende:
Adsense and the Facebook Like button
De Facebook like button kan er in omstandigheden voor zorgen dat je account van Adsense geblokkeerd zal worden!
Is dit nog niet opgelost??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef JortK het volgende:
Adsense and the Facebook Like button
De Facebook like button kan er in omstandigheden voor zorgen dat je account van Adsense geblokkeerd zal worden!
Op 11 mei iniedergeval niet.quote:
netjes hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 12:17 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Damnn.. Dit is al een uurtje of meer zo, niet normaal. Heb voor de lol eens een M4N banner geplaatst met betrekking tot het gene waar de mensen naar op zoek zijn.. Echt niet normaal hoeveel daarop wordt geklikt
(43 clicks in de laatste 6 minuten, de tijd dat de banner er nu staat
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |