Je Adsense account opheffen. (Google even voor het linkje). Maar mocht je ooit in de toekomst weer Adsense willen gebruiken dan weet ik niet of je hem zomaar weer kan her-activeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:28 schreef Meneer_Agent het volgende:
Vraagje. Tijd voor een site geschreven en de Google ads bij mijn artikelen waren gekoppeld aan mijn account. Liep een tijdje lekker maar de inkomsten zijn de laatste tijd echt dramatisch laag (vorige maand 68 cent) Nu heb ik totaal 50 euro op mijn adsense 'rekening' staan, 20 te weinig om uit te laten keren. Is er enige mogelijkheid dat ik die 50 euro toch naar mijn bankrekening kan laten uitkeren?
Wat voor plugins gebruik je?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:24 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lol nee, ben een jaar of 6 geleden ook bezig geweest met wat sites maken (zonder adsense toen nog). Had dus al wel wat ervaring. Maar mijn huidige site is gewoon gemaakt met wordpress + wat handige SEO plugins, werkt superSta vaak vrij hoog in google
Dat is een zekerheidje. Je moet iets anders vinden, jammer maar helaas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef Razor21 het volgende:
Zit zelf nog rond de 5000 bez. per dag. Inkomsten zijn stabiel gemiddeld 22 euro per dag deze maand.
Maar....morgen is de finale van Secret Story en dan ben ik bang dat mijn inkomsten als een zeepbel uit elkaar spatten. Net als de bezoekers.
80 procent van de bezoekers komt af op de secret story bij mij.
Bij mij werkt de All in one SEO Plugin perfect.quote:
Ga je toch door met ´Oh Oh ..´, of stopt dat ook?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef Razor21 het volgende:
Zit zelf nog rond de 5000 bez. per dag. Inkomsten zijn stabiel gemiddeld 22 euro per dag deze maand.
Maar....morgen is de finale van Secret Story en dan ben ik bang dat mijn inkomsten als een zeepbel uit elkaar spatten. Net als de bezoekers.
80 procent van de bezoekers komt af op de secret story bij mij.
SEO Ultimate of SEO by Yoast, SEO SearchTerms Tagging 2, Social Media Integrated Related Content (SMIRC) en WP to Twitter voor het automatisch op twitter zettenquote:
bedankt, het is gelukt. Ik hoop voor je dat na secret story nog steeds veel bezoekers trekt. Ik had nog een vraagje. Is het aan te raden om 2 ads binnen je berichten te plaatsen, dus 1 onder de titel en 1 na de tekst zoals jij hebt gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Binnen Adsense kun je de kleur palletten wijzigen. Het beste is om de Adsense (tekst ads) dezelfde kleur te geven als je site inhoud.
Dus als je hyperlinks in de tekst blauw zijn maak je de hyperlinks van de Ads ook blauw.
Dan lijkt het 1 geheel voor de bezoeker en denken ze dat het bij je content hoort dus klikt men eerder.
bedankt voor je snelle respons, heb je het over de ad onder de kop "lach van de dag"quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef JoshuaL het volgende:
Je adblock bovenaan je posts lijken teveel op gewoon tekst, mensen zullen niet zien dat het links zijn en dus niet klikken. Ik zou ze net zoals je andere links gewoon oranje maken. Of kijk eens op de site van Razor hoe hij het gedaan heeft.
Het zou kunnen.. maar een succes weet ik niet, ik denk dat je dit ook flink moet adverteren wil je naam krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
Heb een nieuwe pareltje (hoop ik) aangeschaft. Kan hem wel spammen is voorlopig toch niet online het is geworden: partydiscounter.nl
Zelfde als plasmadiscounter (van Coronel).
Klinkt lekker. Wil hier over een tijd een webshop van maken waarin ik allemaal party artikelen ga aanbieden. Zoals partytenten, biertaps, sta tafels etc. Alles wat je nodig hebt voor een feest.
Zou het wat kunnen worden?
Zeg ook niet dat ik het persé ga verkopen. Misschien ga ik het wel verhuren. Zwager van mij zit toevallig ook in die handel in de regio. Heeft veel spullen en ervaring.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het zou kunnen.. maar een succes weet ik niet, ik denk dat je dit ook flink moet adverteren wil je naam krijgen.
Biertaps/sta tafels e.d. voor een feestje huren de meeste mensen die ik ken voor een dag of 2, want vooral een biertap.. hoeveel gebruik je dit nou?
Naam klinkt wel lekker, idee weet ik nog niet, veel artikelen koop je bij een gamma oid.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef Razor21 het volgende:
Zal morgen mijn bezoekers bedanken voor die 13 weken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gouden tijden zullen als een zeepbel uit elkaar spatten. Dank je wel Secret Story voor het geld. Hahahhaa.
Mag ik niet zeggen helaas van Google.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
haha razor21 je weet maar nooit. Misschien vind je weer een goudmijn,
Hoeveel kliks had je vandaag of mag je dat niet zeggen van google
Netjessquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef Razor21 het volgende:
Zal morgen mijn bezoekers bedanken voor die 13 weken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gouden tijden zullen als een zeepbel uit elkaar spatten. Dank je wel Secret Story voor het geld. Hahahhaa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |