abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:24:47 #226
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96636147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:28 schreef Meneer_Agent het volgende:
Vraagje. Tijd voor een site geschreven en de Google ads bij mijn artikelen waren gekoppeld aan mijn account. Liep een tijdje lekker maar de inkomsten zijn de laatste tijd echt dramatisch laag (vorige maand 68 cent) Nu heb ik totaal 50 euro op mijn adsense 'rekening' staan, 20 te weinig om uit te laten keren. Is er enige mogelijkheid dat ik die 50 euro toch naar mijn bankrekening kan laten uitkeren?
Je Adsense account opheffen. (Google even voor het linkje). Maar mocht je ooit in de toekomst weer Adsense willen gebruiken dan weet ik niet of je hem zomaar weer kan her-activeren.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:40:28 #227
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:42:11 #228
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_96639689
Mijn bezoekersaantallen gaan na koninginnendag en 5 mei weer naar beneden. En mijn inkomsten van Adsense gaan omhoog.
:') *O*
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:53:06 #229
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96640094
Zit zelf nog rond de 5000 bez. per dag. Inkomsten zijn stabiel gemiddeld 22 euro per dag deze maand.

Maar....morgen is de finale van Secret Story en dan ben ik bang dat mijn inkomsten als een zeepbel uit elkaar spatten. Net als de bezoekers.

80 procent van de bezoekers komt af op de secret story bij mij.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_96641738
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:24 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Lol nee, ben een jaar of 6 geleden ook bezig geweest met wat sites maken (zonder adsense toen nog). Had dus al wel wat ervaring. Maar mijn huidige site is gewoon gemaakt met wordpress + wat handige SEO plugins, werkt super :) Sta vaak vrij hoog in google
Wat voor plugins gebruik je?
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:34:33 #231
131603 Afwazig
Serious business
pi_96641853
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef Razor21 het volgende:
Zit zelf nog rond de 5000 bez. per dag. Inkomsten zijn stabiel gemiddeld 22 euro per dag deze maand.

Maar....morgen is de finale van Secret Story en dan ben ik bang dat mijn inkomsten als een zeepbel uit elkaar spatten. Net als de bezoekers.

Dat is een zekerheidje. Je moet iets anders vinden, jammer maar helaas.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:49:45 #232
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96642478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Bij mij werkt de All in one SEO Plugin perfect.
pi_96645918
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef Razor21 het volgende:

Ga je toch door met ´Oh Oh ..´, of stopt dat ook?
pi_96646482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

SEO Ultimate of SEO by Yoast, SEO SearchTerms Tagging 2, Social Media Integrated Related Content (SMIRC) en WP to Twitter voor het automatisch op twitter zetten :) Voor het zoeken gebruik ik Relevanssi, deze plugin in combinatie met SearchTerms Tagging is super :P. (Mijn zoekresultaat pagina's 'spammen' nu google onder met de zoektermen waarmee mensen op mijn site komen, hierdoor komen er natuurlijk alleen maar meer mensen..)

Ook gebruik ik WPtouch om de site goed te laten zien op mobiele telefoons. Inclusief adsense natuurlijk :)
pi_96651178
[..]

Binnen Adsense kun je de kleur palletten wijzigen. Het beste is om de Adsense (tekst ads) dezelfde kleur te geven als je site inhoud.

Dus als je hyperlinks in de tekst blauw zijn maak je de hyperlinks van de Ads ook blauw.
Dan lijkt het 1 geheel voor de bezoeker en denken ze dat het bij je content hoort dus klikt men eerder.
[/quote]

bedankt, het is gelukt. Ik hoop voor je dat na secret story nog steeds veel bezoekers trekt. Ik had nog een vraagje. Is het aan te raden om 2 ads binnen je berichten te plaatsen, dus 1 onder de titel en 1 na de tekst zoals jij hebt gedaan
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:31:01 #236
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96651424
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]

Binnen Adsense kun je de kleur palletten wijzigen. Het beste is om de Adsense (tekst ads) dezelfde kleur te geven als je site inhoud.

Dus als je hyperlinks in de tekst blauw zijn maak je de hyperlinks van de Ads ook blauw.
Dan lijkt het 1 geheel voor de bezoeker en denken ze dat het bij je content hoort dus klikt men eerder.
bedankt, het is gelukt. Ik hoop voor je dat na secret story nog steeds veel bezoekers trekt. Ik had nog een vraagje. Is het aan te raden om 2 ads binnen je berichten te plaatsen, dus 1 onder de titel en 1 na de tekst zoals jij hebt gedaan
[/quote]

In mijn geval wel denk bij jou ook. Als ze nu een titel van een artikel aanklikken heb je kans dat ze ongeduldig worden en nog een keer klikken (ondertussen is de pagina geladen en klikken ze misschien per ongeluk op de bovenste ad).

Onderin is makkelijk dan hebben ze het bericht uitgelezen en wil de bezoeker verder op de site. Grote kans dat hij dan op een link klikt (ziet het aan voor een hyperlink).

Bij mij is het wel zo dat 75 procent van mijn inkomsten wordt gegenereerd door de bovenste ad boven mijn artikel.
pi_96698072
Ik heb vandaag veel bezoekers voor deze blog: http://nieuwsforyou.blogspot.com/

Maar niemand klikt op de ads. Ik weet niet waar het aan ligt, dus zou iemand feedback kunnen iemand geven over wat er mis is en hoe het beter kan
pi_96698229
Je adblock bovenaan je posts lijken teveel op gewoon tekst, mensen zullen niet zien dat het links zijn en dus niet klikken. Ik zou ze net zoals je andere links gewoon oranje maken. Of kijk eens op de site van Razor hoe hij het gedaan heeft.
pi_96698493
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef JoshuaL het volgende:
Je adblock bovenaan je posts lijken teveel op gewoon tekst, mensen zullen niet zien dat het links zijn en dus niet klikken. Ik zou ze net zoals je andere links gewoon oranje maken. Of kijk eens op de site van Razor hoe hij het gedaan heeft.
bedankt voor je snelle respons, heb je het over de ad onder de kop "lach van de dag"

of de ad onder de posttitel " belgian virgin......" ???

Trouwens de adblock onder de blogtitel lach van de dag, had ik al oranje gemaakt
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:03:23 #240
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96708971
Heb een nieuwe pareltje (hoop ik) aangeschaft. Kan hem wel spammen is voorlopig toch niet online het is geworden: partydiscounter.nl

Zelfde als plasmadiscounter (van Coronel).

Klinkt lekker. Wil hier over een tijd een webshop van maken waarin ik allemaal party artikelen ga aanbieden. Zoals partytenten, biertaps, sta tafels etc. Alles wat je nodig hebt voor een feest.

Zou het wat kunnen worden?
pi_96710134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
Heb een nieuwe pareltje (hoop ik) aangeschaft. Kan hem wel spammen is voorlopig toch niet online het is geworden: partydiscounter.nl

Zelfde als plasmadiscounter (van Coronel).

Klinkt lekker. Wil hier over een tijd een webshop van maken waarin ik allemaal party artikelen ga aanbieden. Zoals partytenten, biertaps, sta tafels etc. Alles wat je nodig hebt voor een feest.

Zou het wat kunnen worden?
Het zou kunnen.. maar een succes weet ik niet, ik denk dat je dit ook flink moet adverteren wil je naam krijgen.

Biertaps/sta tafels e.d. voor een feestje huren de meeste mensen die ik ken voor een dag of 2, want vooral een biertap.. hoeveel gebruik je dit nou?
Naam klinkt wel lekker, idee weet ik nog niet, veel artikelen koop je bij een gamma oid.
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:44:21 #242
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96711163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Het zou kunnen.. maar een succes weet ik niet, ik denk dat je dit ook flink moet adverteren wil je naam krijgen.

Biertaps/sta tafels e.d. voor een feestje huren de meeste mensen die ik ken voor een dag of 2, want vooral een biertap.. hoeveel gebruik je dit nou?
Naam klinkt wel lekker, idee weet ik nog niet, veel artikelen koop je bij een gamma oid.
Zeg ook niet dat ik het persé ga verkopen. Misschien ga ik het wel verhuren. Zwager van mij zit toevallig ook in die handel in de regio. Heeft veel spullen en ervaring.

We zien wel....hoe het gaat.
pi_96721603
Zo, heb ook een lekker dagje. Ga ruim over de 30 euro vandaag :).

Wel jammer trouwens dat adsense bij custom search zo weinig oplevert, met 6 clicks vandaag maar 14 cent :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:57:14 #244
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_96722222
Wow, hoe verdienen jullie zo veel joh _O_
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:40:58 #245
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96726688
Zal morgen mijn bezoekers bedanken voor die 13 weken:

Mijn gouden tijden zullen als een zeepbel uit elkaar spatten. Dank je wel Secret Story voor het geld. Hahahhaa.
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:44:06 #246
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_96726950
Razor, je hebt nu een site die google ziet als een autoriteit aangezien je al vrij lang hoog in google staat. Schrijf wat nieuwe content en rank daarvoor en je hebt zo je inkomsten terug. Alsof secret-story traffic zo getarget is en veel op je advertenties klikt ;) Je bent nu zo binnen joh. Ff werk aan de boeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef Razor21 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn gouden tijden zullen als een zeepbel uit elkaar spatten. Dank je wel Secret Story voor het geld. Hahahhaa.
We gaan 'm Rocken
pi_96727001
haha razor21 je weet maar nooit. Misschien vind je weer een goudmijn,

Hoeveel kliks had je vandaag of mag je dat niet zeggen van google
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:50:03 #248
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96727447
Inderdaad, kies gewoon weer een (of meerdere) ander programma dat op het moment hot is en langdurig op TV blijft en je zult zien dat je weer makkelijk gevonden wordt en je inkomsten dus niet zo extreem zullen dalen.
Hier hebben de tips die ik voorbij heb zien komen wel geholpen (even afkloppen), bezoekers zijn op onze site altijd stabiel (behalve bij echt groot nieuws) gelukkig en daar hoef ik me geen druk om te maken en de inkomsten uit de ads zijn gigantisch (40%) gestegen na wat aanpassingen qua posities, kleurgebruik en wat andere kleine aanpassingen.

We hadden eerder een keer geprobeerd met het plaatsen van een ad in de nieuwsartikelen zelf maar dat wekte alleen maar irritatie op en is dus gesneuveld ook al was het statistisch wel goed.
Dit jaar voor het eerst dat we de serverkosten er ook gewoon uit kunnen halen met de advertenties, vorig jaar (eerste jaar) dekte het net een derde en nu houden we er nog een zakcentje aan over.
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:50:28 #249
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96727487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
haha razor21 je weet maar nooit. Misschien vind je weer een goudmijn,

Hoeveel kliks had je vandaag of mag je dat niet zeggen van google
Mag ik niet zeggen helaas van Google.
pi_96727619
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef Razor21 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Netjess *)

Snel iets nieuws verzinnen ja. Wat ik merk is dat je echt duizenden bezoekers op een dag kunt binnenhalen als je handig/snel inspeelt op actuele dingen :P Niet normaal hoeveel bezoekers er binnenkomen via bijvoorbeeld een zoekopdracht naar foto's van mensen in het nieuws of ongelukken die zijn gebeurd in de omgeving van mensen (zie ook die enorme hoeveelheid met 112-nieuws-sites).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')