WTF MAN >.>quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef Razor21 het volgende:
Rapporten komen eraan.
Even mijn tussenstand op een rijtje:
[ afbeelding ]
De maand april onderstaande verdiend:
[ afbeelding ]
Deze maand kom ik denk weer tussen de 500 en 600 euro uit.
http://www.antagonist.nl/pages/webhosting/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ben even geld aan het sparen, en dan begin ik ook een site. Kan iemand hosting aanbevelen.
Razor, wil je me vertellen hoe jij je site hebt gerankt, aangezien hij over van alles en nog wat gaat? Hoe heb je dat bijvoorbeeld gedaan met secret story?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.antagonist.nl/pages/webhosting/
En anders via JoshuaL moet je hem even PMen.
Wil je ook zeggen hoeveel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef JortK het volgende:
Een maand niets gedaan aan me sites, toch wel weer een aardige betaling gehad
Bij Sensiva. Ben zelf zeer tevreden aangezien het ook mijn bedrijf isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ben even geld aan het sparen, en dan begin ik ook een site. Kan iemand hosting aanbevelen.
Is dat je eerste site ever?!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef Eierbal het volgende:
HeheDat is lullig ja.
Ik ben sinds afgelopen maand ook voor de lol eens begonnen met het opzetten van een site/blog met wat adsense advertenties. Sinds een weekje gaat het hiermee erg goed; zo'n 15 tot 25 euro per dag. Wil dit binnen een paar maanden omhoog krijgen tot zo'n 30 tot 35 euro per dag (1000 pm). Ben benieuwd.
Totale inkomsten tot nu toe:
[ afbeelding ]
Kan dus ook een leuke overschrijving verwachten eind volgende maand
Lol nee, ben een jaar of 6 geleden ook bezig geweest met wat sites maken (zonder adsense toen nog). Had dus al wel wat ervaring. Maar mijn huidige site is gewoon gemaakt met wordpress + wat handige SEO plugins, werkt superquote:
Oh ik dacht al.. Maar die site waarmee je dat verdient nu, is die al lang in de lucht? Ik vind het in ieder geval een goede prestatiequote:Op maandag 9 mei 2011 17:24 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lol nee, ben een jaar of 6 geleden ook bezig geweest met wat sites maken (zonder adsense toen nog). Had dus al wel wat ervaring. Maar mijn huidige site is gewoon gemaakt met wordpress + wat handige SEO plugins, werkt superSta vaak vrij hoog in google
Thanksquote:Op maandag 9 mei 2011 17:40 schreef LeNick het volgende:
[..]
Oh ik dacht al.. Maar die site waarmee je dat verdient nu, is die al lang in de lucht? Ik vind het in ieder geval een goede prestatie
Ha, ik heb vandaag 3 euro meer alquote:Op maandag 9 mei 2011 17:43 schreef Razor21 het volgende:
Nice de eerste 9 dagen loop ik op schema kom deze maand ook weer op 600 euro uit:
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef Eierbal het volgende:
[..]
ThanksIk ook ja, had het niet verwacht zo snel. De sites (zijn er een paar) zijn halvewege april tot begin deze maand online gegaan
[..]
Ha, ik heb vandaag 3 euro meer alIk ga voor een recorddag denk ik. Denk dat ik deze maand rond de 500-600 uitkom, mits het zo doorgaat natuurlijk
Hoeveel bezoekers heb jij per dag?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Netjes.
Vandaag kom ik denk weer rond de 20 uit.
Mijn record is 49 euro op één dag.
Begin maart had ik zelfs een aantal dagen van minimaal 40 euro. Helaas niet vast weten te houden:
[ afbeelding ]
Loopt sterk terug zie ik, deze maand stopt Secret story ook dacht ik?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Netjes.
Vandaag kom ik denk weer rond de 20 uit.
Mijn record is 49 euro op één dag.
Begin maart had ik zelfs een aantal dagen van minimaal 40 euro. Helaas niet vast weten te houden:
[ afbeelding ]
Zal alleen de kleuren aanpassen en de reclame centreren zoals ik heb. Ziet er niet uit eigenlijk maar het is wel effectief op deze manier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
vinden jullie de plaatsen waar ik adsense heb geplaatst goed??
http://ohohcherso2011.blogspot.com/
bedankt voor je reactie, maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt. moet ik de kleur van de tekstads veranderen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal alleen de kleuren aanpassen en de reclame centreren zoals ik heb. Ziet er niet uit eigenlijk maar het is wel effectief op deze manier.
Binnen Adsense kun je de kleur palletten wijzigen. Het beste is om de Adsense (tekst ads) dezelfde kleur te geven als je site inhoud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie, maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt. moet ik de kleur van de tekstads veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |