Netjess. Ik vandaag ook een persoonlijk record: tot nu toe zo'n 80 euro. Plus de m4n inkomsten die ik nog niet weet, zal ook wel rond de 100+ euro liggen gok ikquote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Al die tijd dat ik adsense gebruikte kwam ik niet verder dan 6 a 7 euro op 1 dag,
maar vandaag heb ik een persoonlijk record behaald.
Ik heb 177 euro tot nu toe vandaag.
De inkomsten komen niet van de 2 blogspots die ik in mijn signature heb.quote:
de tekst langs de ad is dus een probleem. Hoe groot moet de afstand dan zijn tussen ads links en tekst rechts??quote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef Geo3kant het volgende:
Sow, lekker hoor waarom niet. Maar wel gevaarlijk wat je doet, inbreuk maken op copyrights etc door video's te posten
Daarnaast je tekst zo dicht langs een ad kan je adsense ban opleveren.Maar het verdiend wel goed.
hoe gaat het met 'dat dit kan in nederland'quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Razor21 het volgende:
En hij moet uitkijken met die pijl naast de video bij de ad.
Valt wel mee hier het overzicht vanaf 1 mei tot vandaag:quote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
hoe gaat het met 'dat dit kan in nederland'
Zijn je inkomsten ingestort na het einde van secret story?
Gebruik de Plugin New Adman voor mijn adsense.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef R.Langly het volgende:
Razor, ik zie dat je het Arras theme draait,.
Hoe heb je die in het (compleet) Nederlands gekregen ?
Het pack wat ik heb draait maar voor de helft op NL.
En heb je een Adsense plugin of gewoon code copy paste ?
Welke plugin voor die poll heb jij gebruikt op Stijlloos?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef ToshiArai het volgende:
Ik heb vandaag mijn visie van mijn 2 blogs wat aangepast. Nog lang niet uitgewerkt maar het zit in mijn hoofdje.
StijlLoos was eerst puur bedoeld om sensatiemakende kut content op te posten. Dus vooral showbizz en TV. 4 artikels gepost en zowat 7 bezoekers/dag. Omdat er volgens mij te veel concurrentie is met dit concept ga ik vanaf nu er een jongeren site van maken. Layout zal nog een heel stuk veranderen. En goede content erop plaatsen.
VoidBlog heb ik zelf nooit laten opnemen in google. Dus bijna geen bezoekers. Ik ga hem nu offline plaatsen en binnenkort opnieuw opendoen maar dan met echte top-content.
We zullen zien!
Heb al een andere gevonden (staat nu online) via polldaddy plugin.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef ToshiArai het volgende:
WP-Polls heb het zelf nog maar een dag, maar wat syle opties en werkt makkelijk! Ook invoegen in posts. Enigste wat ik mis is reageren op een poll.
Voor Amerika heb je Google Trends. Voor Nederland is dat er niet, maar je hebt wel Zeitgeist wat er op lijkt: http://www.google.com/intl/en/press/zeitgeist2010/regions/nl.html Dat gaat alleen wel over 2010 en is niet zo uitgebreid...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
is er een site waar je kan zien wat er NU wordt gezocht in nederland op google?
Inderdaad erg nice ja. Super simpel om je site/blog mobile-ready te maken. Heb er wel een beetje een lage CTR mee, maar het heeft me deze maand toch wel een paar euro opgeleverdquote:Op zondag 15 mei 2011 20:28 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens die Wptouch (die iemand hier eerder aangaf) is een geniale uitvindingen. Met 1 druk op de knop en je site is perfect zichtbaar op o.a. een Iphone.
Netjes! Wat voor banners/advertisements heb je gebruikt? Of gewoon adsense?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Eierbal het volgende:
Zou handig zijn als je dat live kon zien ja. Vandaag was in elk geval de meest gezochte onderwerp de Ajax - Twente wedstrijd. Ik heb er in elk geval flink wat mee verdiend
Eerst adsense, maar toen ik doorhad dat er echt als een gek werd gezocht naar wáár de wedstrijd kon worden bekeken ben ik via M4N gaan adverteren:quote:Op maandag 16 mei 2011 12:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Netjes! Wat voor banners/advertisements heb je gebruikt? Of gewoon adsense?
Netjes hoor, 2500+ clicks in een korte tijd. Krijg je per wel klik betaald, of echt alleen per sale?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Eerst adsense, maar toen ik doorhad dat er echt als een gek werd gezocht naar wáár de wedstrijd kon worden bekeken ben ik via M4N gaan adverteren:
[ afbeelding ]
Binnen een paar uur tijd 2500+ clicks..(Zou ook een leuk bedrag zijn geweest als dat adsense clicks waren
) Per verkochte kijkcode zou ik dan ¤1,20 verdienen.. Het is alleen nog niet duidelijk hoeveel kijkcodes er via mij zijn gekocht (if any).. Dus ik ben benieuwd wat het me heeft opgeleverd
Bij deze alleen per sale, ben erg benieuwd of het wat/hoeveel het heeft opgeleverd. Zou zomaar een paar honderd euro kunnen zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 18:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Netjes hoor, 2500+ clicks in een korte tijd. Krijg je per wel klik betaald, of echt alleen per sale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |