Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ja, ben er zo in ieder geval dus vandoorquote:
Oooh, dat het gesprek dus wel goed ging maar dat ik mijn agency heb gemeld dat het toch niet voor mij is. Ik had niet het gevoel van 'deze baan wil ik graag hebben' en dan wacht ik liever op iets andersquote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stu, ik kan je antwoord op mijn post(vraag) niet meer vinden![]()
Wat zei je nou??
Welterusten Koenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ff tandenpoetsen en verhuizen
Slapers ( Stu, evt ST
![]()
)
trusten stuartquote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben er zo in ieder geval dus vandoor
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat het gesprek dus wel goed ging maar dat ik mijn agency heb gemeld dat het toch niet voor mij is. Ik had niet het gevoel van 'deze baan wil ik graag hebben' en dan wacht ik liever op iets anders
Ik had er dus geen enthousiast gevoel bij en dat wil ik wel hebben. Ik wil het gevoel hebben dat ik dolgraag die baan wil hebben. Als dat er niet is hoef ik de baan nietquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jammer!
Wat was er mis dan??
Truste Martquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen.
Welterusten wakkerblijvers.
Zit wat inquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had er dus geen enthousiast gevoel bij en dat wil ik wel hebben. Ik wil het gevoel hebben dat ik dolgraag die baan wil hebben. Als dat er niet is hoef ik de baan niet![]()
Truste Stuquote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat dus slapen
Welterusten allemaal![]()
Weltrustelsquote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat dus slapen
Welterusten allemaal![]()
Samen slapen? In het grote KSC-bedquote:
het grote KSC bedquote:
Weet je hoeveel borsthaar die man heeft....quote:
Oh bah dat hoefde ik niet te wetenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoeveel borsthaar die man heeft....Gruwel
De lekkerste vent op aarde, en zeker toen hij jonger wasquote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoeveel borsthaar die man heeft....Gruwel
Ook in apenhoeveelheid?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De lekekrste vent op aarde, en zeker toen hij jonger was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik hou wel van borsthaar (bij mannen)
Aangezien alle postende vrouwen er zo over denken is hij van MIJquote:
Bosquote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh
Ohquote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aangezien alle postende vrouwen er zo over denken is hij van MIJ![]()
![]()
Nee, maar dat heeft hij ook nietquote:
Mag ik zeggen dat ik dat een puberale opmerking vind?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aangezien alle postende vrouwen er zo over denken is hij van MIJ![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh bah dat hoefde ik niet te weten
JBJ gaat boven IEDEREENquote:
Bosjequote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna net zo veel haar op zijn hoofd als op zijn borst
Tegenwoordig scheert ie het though
Wat een kutleven is dit tochquote:
Gelukkig ben ik nog geen oud wijf van geestquote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat een puberale opmerking vind?
Genieten. Misschien zijn ze live niet het beste, maar gewoon meezingen met je favoriete nummers in volgepakte zaal. GEWELDIGquote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bos![]()
![]()
Hoe was het concert??![]()
Goed zo te zien
aspirine, donker, geen muziek, en morgen is het hopelijk een stuk beter!quote:
NIET leukquote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutleven is dit tochIk maak er een eind aan, Niet tegen mn ouders zeggen hoor
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat een puberale opmerking vind?
Truste bbquote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef babybel het volgende:
ik zoek ook maar eens mijn bedje op. morgen hopelijk iets langer @ fok, en iets meer aanwezig
fijne avond/nacht iedereen, en tot gauw!![]()
Nee inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
BosjeOuwe rockert
zo te zien hoef ik niet te vragen hoe het was
Gadverquote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna net zo veel haar op zijn hoofd als op zijn borst
Tegenwoordig scheert ie het though
Truste Marijkequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genieten. Misschien zijn ze live niet het beste, maar gewoon meezingen met je favoriete nummers in volgepakte zaal. GEWELDIG
OOk leuk voorprogramma.
*pgr schreeuwt de pannen van het dakquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet ook even harde yeah schreeuwmuziek hebben![]()
'muziek'quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*pgr schreeuwt de pannen van het dak
IM en AC/DC zijn te zachtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Metallica, Iron Maiden, AC/DC of Sepultura??
halen t allemaal niet bij mijn stemquote:Op maandag 28 maart 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Metallica, Iron Maiden, AC/DC of Sepultura??
quote doet bij mij hele dag al raar....quote:
zoooooveeel te koopquote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe moet ik nou kiezen?
Stomme webshop
doe t rustig aan dan manquote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga toch proberen te slapen, zal moeilijk worden met al die adrenaline die nog door mijn lijf stroomt.
Maar tot morgen
Truste Bosquote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga toch proberen te slapen, zal moeilijk worden met al die adrenaline die nog door mijn lijf stroomt.
Maar tot morgen
Nja, deze kende ik al, ik wilde alleen even een kaartje bestellen voor een vriendinquote:
Metalonine. De oplossing.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
Maar tot morgen
Vintage kinderkaartjes, is het wat voor je?quote:
Lief tochquote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, deze kende ik al, ik wilde alleen even een kaartje bestellen voor een vriendin![]()
Heel veel wat andersenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief toch![]()
Maar toen zag je wat anders he?
Helaas niet. Ofja. Ik heb net genoeg om een cadeautje voor mijn moeder te kopen, een outfit te kopen voor een feest en een kaartje en dan is het weer op.quote:
Beetje lief zijn dan???quote:
Oh, ik pass.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vintage kinderkaartjes, is het wat voor je?
Tot morgen bos vol adrenalinequote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
Maar tot morgen
Melatonine? Ja die heb ik al voorgeschreven gekregen in slik ik iedere avond voor ik ga slapen. Misschien dat het nu wel werkt. Ik slik het pas een maand of 2quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Metalonine. De oplossing.
Maar slaaplekker.
Als je het elke dag slikt merk je er sowieso niets meer van, tenminste, ik merkte het pas toen ik het een poos niet geslikt had en een paar dagen terug weer wel. Echt voor het eerst in maanden gedroomd en gewoon echt diep geslapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Melatonine? Ja die heb ik al voorgeschreven gekregen in slik ik iedere avond voor ik ga slapen. Misschien dat het nu wel werkt. Ik slik het pas een maand of 2
Alicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
I wanna kiss you, but I want it to much. You're poisonnnnnn.
tof nummerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
I wanna kiss you, but I want it to much. You're poisonnnnnn.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Misschien mijn eerste freelance opdracht binnen. Hoe vet zou dat zijn.
HEEL!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
She wants more dinero just to stay at homequote:
stoerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
wat ben je vrolijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
En als die sollicitatie nou ook eens reageert voor de verandering.Lalalalaaa, ik wil weer werken.
Duimtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
En als die sollicitatie nou ook eens reageert voor de verandering.Lalalalaaa, ik wil weer werken.
Wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
She wants more dinero just to stay at home
Ja, alles lijkt even goed te gaan.quote:
Dinero, salud (of salut of hoe schrijf je dat) y amorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
She wants more dinero just to stay at home
Nee zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopelijk niet in Zweden![]()
Zweden: Wolvenjacht is legaal
Ik weet niet wie er allemaal gaan, maar misschien kom ik wel even in de middag, maar sowieso geen overnachting. Jij dan?quote:
overnachting is sowieso uitgesloten ivm vaderdag ernaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er allemaal gaan, maar misschien kom ik wel even in de middag, maar sowieso geen overnachting. Jij dan?
nee toch..ik wilde hem net aanzettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoooo mooi, (deze versie van) Hallelujah![]()
![]()
Als ik ga moet jij ook gaan, kunnen we samen reizen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overnachting is sowieso uitgesloten ivm vaderdag erna
middag hangt af van vrouw wel of niet werken
avond weet ik ook nog niet zeker, hangt af van gezelschap denk ik
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee toch..ik wilde hem net aanzetten
kortom je weet t nog nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KOPPEDICHTMAFFEquote:
ik kan het niet maken om er niet te zijn als koters met cadeutjes komen aanzetten hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik ga moet jij ook gaan, kunnen we samen reizen.![]()
Is het vaderdag dan?Dat soort dingen weet ik nooit.
Het is toch een kutversiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmm Halelujah stottert wel erg bij mij
Ha-a-a-a-le-le-le-lulu-lu-lu-jaaa-aa-aaahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmm Halelujah stottert wel erg bij mij
Helemaal nietquote:
nmquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb Texas - I dont want a lover op staan nu
Over alles wat rijdt, en tot en met een vliegtuig erbij. Hmm.quote:
Ik zag um ook al nietquote:
maar vroemtuigenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over alles wat rijdt, en tot en met een vliegtuig erbij. Hmm.
Whaoh! Die is keitof!quote:
ja, soms wel, en dan moeten ze even naar de sraasjequote:
De wattes?quote:
nu klinkt ie nog kjoet, die van mij roepen (onwetend I hope) al wel eens tieten en homoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms wel, en dan moeten ze even naar de sraasje
Dat valt nog meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu klinkt ie nog kjoet, die van mij roepen (onwetend I hope) al wel eens tieten en homo
en ze praten je ook naquote:
doet mijn neefje ook weleensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu klinkt ie nog kjoet, die van mij roepen (onwetend I hope) al wel eens tieten en homo
Oooooho Koen tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ze praten je ook na
Ik noemde er uit boosheid zaterdag een ''vervelend kutkind''![]()
oh en in de sraasje worden ze dan weer onstuk emaakt hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms wel, en dan moeten ze even naar de sraasje
later was ie het gelukkig vergeten, vroeg ie wat ik ook alweer zei, ik zei "vervelend rotkind"quote:
Ja, maar ik dus nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oh, dat??![]()
![]()
![]()
Symph vind 'm ook mooi(ok LC vind hij beter, maar toch)
Nee hoorquote:
jaja, daar gaan ze hem even heemaal maken, en dan kan 'ie weer rijtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh en in de sraasje worden ze dan weer onstuk emaakt he
Whehe, nee dat is goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
later was ie het gelukkig vergeten, vroeg ie wat ik ook alweer zei, ik zei "vervelend rotkind"
ERG slecht (NIET dus) luisteren, niet meelopen, rare dingen zeggen etc etcquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, nee dat is goedmaar wat had ie dan wel niet gedaan?
Ohhh nu weet ik waarom ik al die woorden kenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ERG slecht (NIET dus) luisteren, niet meelopen, rare dingen zeggen etc etc
Lekkere muziek toch??quote:
of loopt rond over de velden te huilenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Froem komt niet meer, ligt lekker te tukken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of loopt rond over de velden te huilen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe heerlijk is het toch als je even volmaakt gelukkig kunt worden van een heel klein dingetje
gewoon, een mooi kaartje bijvoorbeeldquote:
gehad, of van die site waar je het over hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon, een mooi kaartje bijvoorbeeld
Uhhm iets waardoor ik echt niet kan slapen... Maar dat ga ik denk ik niet vertellenquote:
vertel dan niks hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhm iets waardoor ik echt niet kan slapen... Maar dat ga ik denk ik niet vertellen
Nee, niks met mij aan de hand.
Nijner is verliehiefdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhm iets waardoor ik echt niet kan slapen... Maar dat ga ik denk ik niet vertellen
Normale mensen gaan slapen rond ehmm anderhalf uur geledenquote:
VERLIEFDDD!?!?!?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi KGquote:
Zover ik weet welquote:
nope, maar aangezien er al wat defintief NEE zeggen en vaderdag hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zover ik weet welAndere datum in gedachten dan?
JA!!quote:
Whaha ik ben er nog evenquote:
Ik sliep en werd wakker van een smsquote:
Tuuk, is "ver" wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha ik ben er nog even
En nee, was het dat maar.
Oke ik vertel het dan toch maar... M'n beste vriend moet misschien bij zijn vader in Nijmegen gaan wonen!het klinkt misschien niet als een of andere ramp voor jullie, maar dat is het voor ons (hij, nog wat andere vrienden en ik) dus wel
en C_A, NBT, PGR en Joysa misschien ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA!!
En Bar komt niet, St niet, LL twijfelachtig, MUck en Toek twijfelachtig...![]()
Maar Ik, Fles, DM, Marijk en Symph gaan wel
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rest is niet echt heel erg belangrijk
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha ik ben er nog even
En nee, was het dat maar.
Oke ik vertel het dan toch maar... M'n beste vriend moet misschien bij zijn vader in Nijmegen gaan wonen!het klinkt misschien niet als een of andere ramp voor jullie, maar dat is het voor ons (hij, nog wat andere vrienden en ik) dus wel
En ik misschienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en C_A, NBT, PGR en Joysa misschien ook
"Misschien"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en C_A, NBT, PGR en Joysa misschien ook
en ik ook, misschien. Heb er hier immes nog niks over gezegd thuis hequote:
Het is het "misschien"quote:
FRIEM!!!quote:
Mooi, ik hou niet van mensenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar aangezien er al wat defintief NEE zeggen en vaderdag he
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mooi, ik hou niet van mensen
je meet liever alleenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mooi, ik hou niet van mensen
Owh jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben niet voor niets de boze hotelmanager he
Ik ben niet onder de indrukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben niet voor niets de boze hotelmanager he
Winkeltjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weerwolf
toch niet in Zweden gelukkig
Draaideurpoesjequote:
Ik had je al opgegeven voor vannachtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Winkeltje![]()
Neewat moet ik nou in zweden
[..]
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nog heel even, net klaar met het uitnodigen van de nieuwe lading cursisten
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 265 RockNijntje
02. 255 Marijkezwolle
03. 236 pgrferrari
04. 231 Koen66
05. 195 Trevland
06. 148 suikertaartje
07. 146 DaMart
08. 144 MPG
09. 135 Muck
10. 124 Pheno
11. 123 TheFamousMan
12. 114 Crazy-M
13. 111 LovelyLady
14. 105 littledrummergirl
15. 102 Ajacied422
16. 101 Symphonic
17. 099 Stuart
18. 093 Toekito
19. 090 wel.o.k
20. 087 Joysa
Reeks-statistieken!
Iets met wolvenjachtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Winkeltje![]()
Neewat moet ik nou in zweden
slaap ze flesquote:
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk![]()
Maar ja, ik kom dan ook niet
ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA!!
En Bar komt niet, St niet, LL twijfelachtig, MUck en Toek twijfelachtig...![]()
Maar Ik, Fles, DM, Marijk en Symph gaan wel
anders ik welquote:
trusten rockyquote:
Mits ik vrij kan krijgen.quote:
Ik probeer altijd wel even online te komen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had je al opgegeven voor vannacht![]()
te mooi weer vandaag en ik ben druk met andere dingen bezig.quote:
Las iets over "vrij vragen", dus?? Vraag het Marijke of KGquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat Whisk er niet in staat is bizar
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel even online te komen hoor
Kan jou stiekem maar moeilijk missen
Ik heb r vandaag voldoende kunnen afleidenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat Whisk er niet in staat is bizar
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb r vandaag voldoende kunnen afleiden![]()
Sta er zelf ook niet in daardoor
geenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb r vandaag voldoende kunnen afleiden![]()
Sta er zelf ook niet in daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |