Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Kan je het beste aan MPG vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand hier of je in Eindhoven met ov chipkaart kunt reizen in de bus?
Oeh, je hebt een nieuwe camera?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij vloog voorbij toen ik de zonsondergang op de foto zette... ik merkte meteen verschil tussen oude camera en nieuwe... oude zou meeuw gemist hebben, nu werde foto meteen gemaakt toen ik op de knop drukte.
Ik weet niet wat ik er voor moet volgenquote:
Acteerlesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er voor moet volgen
Therapie wil nog wel eens helpenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er voor moet volgen
Dat heeft ze al gedaan, de stadsbussen daar kun je met OV, de streekbussen (andere maatschappij) weet ik niet. Ik doe zelf alles te voet in Eindhovenquote:
Hoe noem jij mijquote:
Google weet inderdaad allesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google weet alles
http://www.ov-chipkaart.n(...)zen/waartegebruiken/
Eerste levensbehoeftequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dirty mindquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
Waarom moet ik nou weer aan lik koekjes denken![]()
Weet ik ook wel hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Google weet inderdaad alles. Tot aan mijn huisadres en telefoonnummer aan toe
...
Peterquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerste levensbehoefteOh ja, vergeten te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft ie nog
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ohja, googlequote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google weet alles
http://www.ov-chipkaart.n(...)zen/waartegebruiken/
Nee joh gekkie, ik bedoel dus die koekjes echtquote:
* Stuart breekt bek van Symp openquote:
Oh, jij vindt het ook zo leuk?quote:
Ohquote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten te zeggen![]()
Die heeft ie nog
![]()
Ook niet dat ik straks chips ga etenquote:
Toch wel die van Jip en Janneke dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, ik bedoel dus die koekjes echt![]()
Wel een hele hoop liefdequote:
Wat wat wat?quote:
Die specifieke ken ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch wel die van Jip en Janneke dan?
Nu welquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook niet dat ik straks chips ga eten![]()
jo trev, pownijnja hier.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart breekt bek van Symp open
Why
nou nee niet helemaal.....quote:
Wat je niet hebgt kun je niet weggeven toch?quote:
Doe eens gek en ga dan lekker slapenquote:
ruilen? Ik een week MZ en jij een week dit figuur..............quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Godsamme zijn echt alle vrouwen hetzelfde?
JA, je bent lief, punt uit
Hihi, ik maakte een grapjequote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat je niet hebgt kun je niet weggeven toch?
Hoe red ik me her nou weer uit
Nee, maar Estee, Marijkeen ik welquote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Godsamme zijn echt alle vrouwen hetzelfde?
JA, je bent lief, punt uit
Lukt nietquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe eens gek en ga dan lekker slapen
Hey Knijnquote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef babybel het volgende:
[..]
jo trev, pownijnja hier.
Zondag speel ik in Aalten
Koffie-pets?quote:
Ik heb nog een gefraudeerde IKEA-kast.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Heeft iemand nog een kast in de aanbieding voor alle liefde die ik hier ontvang?![]()
met of zonder slotquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Heeft iemand nog een kast in de aanbieding voor alle liefde die ik hier ontvang?![]()
Working on itquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Wat een eikelquote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Knijn
Hoe laat?
Ben alleen bang dat ik niet kan komen kijken omdat ik al andere dingen op de planning heb staan
Dan moet ik even na vragen hoe en wat maar volgens mij hebben wij nog een kast die wel weg kan.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk of ik dan tijd hebquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef babybel het volgende:
[..]
Wat een eikel. Haha om 17.50 speel ik in 't Walfort
Hey Whisquote:
Hoi Trevquote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk of ik dan tijd heb
[..]
Hey Whis![]()
Op zich wel en daar?
Broek Is Wit?quote:
Welke?quote:
Veel succes morgenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Trev![]()
![]()
Gaat wel, zit alleen nog met het werkprobleem. Morgen wéér heel spannende dag
Hoi gomiquote:
Een billy waarvan de achterkant even vastgetimmerd moet worden en over een tijdje een zwarte, kleine expedit denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
Friemel moet uitkijken met het kiezen van zijn vakantiebestemming:
Zweden: wolvenjacht is legaal
Weet ikquote:
neee dat gaat over wolven, niet over weerwolvenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
Ik zag hem net al staanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
ik las t netquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi gomi![]()
Zie mijn post aan Trev
dacht ff dat je te jong was om zo'n oude afkorting te kennenquote:
naais manquote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk of ik dan tijd heb
[..]
Hey Whis![]()
Op zich wel en daar?
Ga jij echt niet leuk vinden hoor, daarom zei ik het ook tegen Muckquote:
Ik las Marktplaats, de vrouw verkopenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
sinds Marktplaats bestaat is er wat minder over hier dat de moeite nog waard is
De vrouw is er nl gek op om vanalles te verkopen
Oke, als je maar hem niet gaat leeg kopenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga jij echt niet leuk vinden hoor, daarom zei ik het ook tegen Muck
Vrouw te koop zetten op Marktplaats dan!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
sinds Marktplaats bestaat is er wat minder over hier dat de moeite nog waard is
De vrouw is er nl gek op om vanalles te verkopen
Dat mag ik niet van de bankquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, als je maar hem niet gaat leeg kopen
op dat punt heb ik ook wel eens gestaan, heusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las Marktplaats, de vrouw verkopen
Whehehehehehequote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las Marktplaats, de vrouw verkopen
Patent. Factuur volgt nog wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrouw te koop zetten op Marktplaats dan!
maar hoe maak je een overtuigende tekst hequote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op dat punt heb ik ook wel eens gestaan, heus
Nee, ik vind niet alles mooi, en ik hoef niet van alles 300quote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het van de bank wel mocht deed je het dan ook?
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet alles mooi, en ik hoef niet van alles 300
ummmmm vrouwspersoon, laatste tijd nauwelijks gebruiktquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar hoe maak je een overtuigende tekst he
Hé joh, teveel McFlurries gegeten?quote:
Ga je mond spoelen. Met water en zeep. En desinfectiegel.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé joh, teveel McFlurries gegeten?
Wanneer draai je weer Symph?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dank ik ben gelijk van mijn maagpijn af
MPG?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Met water en zeep. En desinfectiegel.
Lukt je toch wel?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Koen66 het volgende:
damn ik zoek wat leuks te doen as weekend
Marijkje?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk morgen nog wel weer op ONZ en Woensdag op KSC radio
Wil je helpen spullen sjouwen bij Symph als zijn ex de deur uit is binnenkort?quote:
quote:
Ik vind het geniaal dat de halve wereld over hem heen valt en hij gewoon bakken geld verdient. Wie is de looser zou je zeggenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmm vrouwspersoon, laatste tijd nauwelijks gebruikt![]()
![]()
net nog ovenfrites. Dat stond er tenminste op de verpakking.quote:
weekendje weg, hotelletje etc. voor weinig...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Weekendje weg? Pretpark? Dierentuin?
Zeker weten van niks anders?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
net nog ovenfrites. Dat stond er tenminste op de verpakking.
Dat had ik al lang voor 100 jaar afgekochtquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehehe
[..]
Patent. Factuur volgt nog wel.
idd, wat dat betreft is ie topquote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal dat de halve wereld over hem heen valt en hij gewoon bakken geld verdient. Wie is de looser zou je zeggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje weg, hotelletje etc. voor weinig...
niks gepland as weekend, en om 2 family days THUIS te hebben
Ohhh, ja, die kende ik alquote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.stippels.nu/we(...)ype=tekst&titel=Home
![]()
![]()
Hoi Muckquote:
Oke, you got me: volle citroenkwark.quote:
Willen, ja, kunnen is no even de vraag...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je helpen spullen sjouwen bij Symph als zijn ex de deur uit is binnenkort?![]()
Maak ik koffie en gebak
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH IT'S SO FLUFFY!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.stippels.nu/we(...)ype=tekst&titel=Home
![]()
![]()
nadeel is is dat dit vaak slecht gaat met 4 personen, tochquote:Op maandag 28 maart 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://winkel.hotelgesche(...)op&utm_content=tekst
Met dank aan ST, die er een tijd geleden als eerste mee kwam
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH IT'S SO FLUFFY!!!!
[ afbeelding ]
Die moet ik![]()
![]()
OMG, bad webshop
![]()
Truste Trevquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevjequote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
truste kerelquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Phenoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Goed plan. Ik ga ook slapen. Morgen weer een dag die ik ingeruimd heb voor huishoudelijk gedoe. Recepten uitzoeken, boodschappen doen en vast eens de stofzuiger door het huis halen.
Ik denk aan teriyaki, maar dan zelf gemaakt. Ik heb het ooit eerder gedaan, maar moet weer even graven in mijn receptenboeken
OMG, ik moet ook nogquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Muck het volgende:
ha fijn, de server van de belastingdienst ligt plat
truste PhenOquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Goed plan. Ik ga ook slapen. Morgen weer een dag die ik ingeruimd heb voor huishoudelijk gedoe. Recepten uitzoeken, boodschappen doen en vast eens de stofzuiger door het huis halen.
Ik denk aan teriyaki, maar dan zelf gemaakt. Ik heb het ooit eerder gedaan, maar moet weer even graven in mijn receptenboeken
Hier, nog een foute, daar haal ik al mijn vaagheid vandaan. Al een tijd niet meer overigensquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH IT'S SO FLUFFY!!!!
[ afbeelding ]
Die moet ik![]()
![]()
OMG, bad webshop
![]()
Shit, had ik de webcam nog aanstaan?quote:
Hoezo dan? Er zullen toch wel meer ouders met kinderen een hotelletje willen af en toe?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nadeel is is dat dit vaak slecht gaat met 4 personen, toch
Oh jij werkt ook in Koen's McFlurrybedrijf?quote:
Nee, bij de concurrent.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jij werkt ook in Koen's McFlurrybedrijf?
Whahaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
En dan kijk je weer en zie je zoiets: http://www.jbox.com/search/all/PNA021_nikyoro_niikyoro_banana
geniaal
trusten trevquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, nog een foute, daar haal ik al mijn vaagheid vandaan. Al een tijd niet meer overigenshttp://www.jbox.com/home
je moet ons huis niet zienquote:
Badeendjesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet ons huis niet zienLaatst weer tien badeendjes erbij
Aangeboden: Vrouw, 12 jaar ouder dan dat ze zelf zal toegeven. Blauwe ogen, ooit blonde haren, nu rood geverfd en kort geknipt. Praat graag, luistert slecht. Kookkunsten moeten bijgeschaafd worden. Ideaal om in te zetten als vogelverschrikker.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmm vrouwspersoon, laatste tijd nauwelijks gebruikt![]()
![]()
BADEENDJESquote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas op dat Marijke ze niet ontvoertquote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt als Toek zijn stiefmoederquote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangeboden: Vrouw, 12 jaar ouder dan dat ze zelf zal toegeven. Blauwe ogen, ooit blonde haren, nu rood geverfd en kort geknipt. Praat graag, luistert slecht. Kookkunsten moeten bijgeschaafd worden. Ideaal om in te zetten als vogelverschrikker.
Staat: Nee, ze zit liever op de bank naar soaps te kijken.
Bijzonderheden: Geleverd zonder handleiding, die schrijven zou een levenswerk zijn dat mijn achterkleinkinderen pas kunnen afronden.
Prijs: Een kratje bier.
Interesse? Bel of sms naar 0900-wiewilmijnvrouwhebben
Alsjeblieft, Koen.
Heel veel dingen uit de bento-categorie hebben we denk ik wel. Zelfs de plastic varkentjes om soja in te doenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangeboden: Vrouw, 12 jaar ouder dan dat ze zelf zal toegeven. Blauwe ogen, ooit blonde haren, nu rood geverfd en kort geknipt. Praat graag, luistert slecht. Kookkunsten moeten bijgeschaafd worden. Ideaal om in te zetten als vogelverschrikker.
Staat: Nee, ze zit liever op de bank naar soaps te kijken.
Bijzonderheden: Geleverd zonder handleiding, die schrijven zou een levenswerk zijn dat mijn achterkleinkinderen pas kunnen afronden.
Prijs: Een kratje bier.
Interesse? Bel of sms naar 0900-wiewilmijnvrouwhebben
Alsjeblieft, Koen.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH Echt te foute infoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel dingen uit de bento-categorie hebben we denk ik wel. Zelfs de plastic varkentjes om soja in te doen
Tokyu Hands, was die winkel ook maar in NederlandEcht tassen vol ondertussen daar gekocht
en anders via deze geïmporteerd.
Klein netje met tien van die beestjes. Bij de Xenos.quote:
TMI, sorry.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH Echt te foute info![]()
Oh, goede tipquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klein netje met tien van die beestjes. Bij de Xenos.
Ik zag daar ook grotere... met een Enfermerelpakje aanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet. Mede-badeendspaarders moeten ook samenspannen!quote:
Die hebben we alquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag daar ook grotere... met een Enfermerelpakje aan.
Zo is hetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet. Mede-badeendspaarders moeten ook samenspannen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat ookquote:
Die laatste ken ik nog!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool
Ik had laatst bij de action 5 gescored voor een euro
Maar mijn favoriet is mijn enorme roze eend en mijn eend op een rietje
Ja en een met hele toffe bloemetjes, maar heb me ingehoudenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag daar ook grotere... met een Enfermerelpakje aan.
Jaquote:
Ik wist niet welke je al hadquote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en een met hele toffe bloemetjes, maar heb me ingehouden
ja die is gaafquote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
En mijn eendjes mok is echt cool
Je bent hoogzwanger?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
Ik voel aan mijn water dat ik binnenkort goed nieuws krijg
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb eendjes die verkleuren als je ze vast houdt, kom door de warmte
...of een badeend!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
Ik voel aan mijn water dat ik binnenkort goed nieuws krijg
Yup.quote:
Ik wil nog graag van die eiervormpjes, maar die kan ik nergens vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel dingen uit de bento-categorie hebben we denk ik wel. Zelfs de plastic varkentjes om soja in te doen
Tokyu Hands, was die winkel ook maar in NederlandEcht tassen vol ondertussen daar gekocht
en anders via deze geïmporteerd.
Zal een zware bevalling worden, zo'n fles strongbowquote:
Van de toffe eendjes van de Xenos nog geen eenquote:
Ik wil die ookquote:
Whehe, was maar een grapjequote:
Welke bedoel je? Die eierdooiers in een gekookt ei aanpassen (ja, het bestaat, want ik heb het hier!) of de gehele ei in een vorm maken?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil nog graag van die eiervormpjes, maar die kan ik nergens vinden
Het gehele eiquote:Op maandag 28 maart 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die eierdooiers in een gekookt ei aanpassen (ja, het bestaat, want ik heb het hier!) of de gehele ei in een vorm maken?
Oh, moet op j-list staan. Vaak zat daar besteld. Ik ben even niet in Japan (goh, hoe zou dat nou komen), dus ik zou het ook moeten importeren.quote:
Jaren geleden op de babyafdeling van v&d gekochtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil die ookWaar komt die vandaan?
Ik heb geen creditcardquote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, moet op j-list staan. Vaak zat daar besteld. Ik ben even niet in Japan (goh, hoe zou dat nou komen), dus ik zou het ook moeten importeren.
Lekker rustigquote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wow al mijn contactpersonen op msn zijn weg
Prepaid halen op het GWK. of wachten dat wij weer in een koopbui zijnquote:
Goed idee ja, maar beter van nietquote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prepaid halen op het GWK. of wachten dat wij weer in een koopbui zijn
hoop dat ie leuk wordtquote:
Ik wel, lenen?quote:
Babyafdelingquote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jaren geleden op de babyafdeling van v&d gekocht
Ik moet daar niet heenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jaren geleden op de babyafdeling van v&d gekocht
Samen bestellen dan?quote:
Je doet je naam weer eer aanquote:
Ik wil wel, maar beter van nietquote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet daar niet heen
[..]
Samen bestellen dan?![]()
Nou, je mist niets hoor want verder komt hier niemandquote:Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat ie leuk wordt
Als ik niet getrouwd was was ik ook zeker gekomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Als we ooit geld hebben en dan kunnen we de verzendkosten delenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Barbabe
Same shit, different day
SC hopper present
Nee, die is zijn vrouw op Marktplaats aan het zetten!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar is Koen gebleven, is ie al gaan slapen?
faker alertquote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar is Koen gebleven, is ie al gaan slapen?
Oh is dat hetquote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die is zijn vrouw op Marktplaats aan het zetten!
Ja, dat houd ik me ook altijd voor om ver weg van die site te blijvenquote:
Stuquote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stu![]()
![]()
Hoe ging het met je solli??
Nee, doe het nietquote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde bijna gaan zeggen "Is Whisk slapen? "
Whisk is ff drukquote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde bijna gaan zeggen "Is Whisk slapen? "
Whiskiyquote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stu![]()
![]()
Hoe ging het met je solli??
Oooh, dat weet ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Barretje lijkt helemaal niet op een Barbapapa
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 slikt ff alle " is XXXXX al slapen " in
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BarbabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
welke voordeur??quote:Op maandag 28 maart 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Barretje staat echt aan de voordeur te wachten
ik lig al in het KSC bed hoorquote:
Dealquote:Op maandag 28 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als we ooit geld hebben en dan kunnen we de verzendkosten delen![]()
Gezelligquote:
misschien heeft symph nog wel wat ruimte in z'n verhuiswagenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
als deze vol is ga ik verhuizen naar boven
ik heb voorlopig nog geen inhoud voor Symphquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien heeft symph nog wel wat ruimte in z'n verhuiswagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |