Zuurpruimpje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi, dan ga ik toch verder onder mijn kloon joh
quote:
Nee manquote:
Ik snap allesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik hoop dat je snapt dat we ons er weinig van aantrekken![]()
Die heb ik onderweg naar Noordwijk ook op de foto gezetquote:
Ik nietquote:
Ja, zeker liefquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manOmdat hij van alles weggegeven heeft toen ie ging samenwonen heeft ie straks een beetje een leeg huis... Dus hebben allemaal mensen van hier banken, witgoed, tafels, stoelen etc gedoneerd
Lief he?
Maar je bent mijn favoriete mopperkont hoorquote:
Ja, ook, onder andere, en Whis, en Klinkerbotsing, maar er zijn zoveel lieve mensen in de wereldquote:
Ik denk dat Toek en ik ook nog wel iets heel belangrijks kunnen donerenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manOmdat hij van alles weggegeven heeft toen ie ging samenwonen heeft ie straks een beetje een leeg huis... Dus hebben allemaal mensen van hier banken, witgoed, tafels, stoelen etc gedoneerd
Lief he?
Heeeeeeey!!quote:
ellooooowquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk dat Toek en ik ook nog wel iets heel belangrijks kunnen doneren
wtfquote:
dat valt best meequote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier vrolijk en blijik wil ook...
ja, heb wel trek in kaas!quote:
Daar volg ik acteerlessen voorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Veel belangrijker!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een taart die versierd is met bloemetjes?
![]()
Hey Babyquote:
Ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Hij vloog voorbij toen ik de zonsondergang op de foto zette... ik merkte meteen verschil tussen oude camera en nieuwe... oude zou meeuw gemist hebben, nu werde foto meteen gemaakt toen ik op de knop druktequote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heb ik onderweg naar Noordwijk ook op de foto gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |