Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Kan je het beste aan MPG vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand hier of je in Eindhoven met ov chipkaart kunt reizen in de bus?
Oeh, je hebt een nieuwe camera?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij vloog voorbij toen ik de zonsondergang op de foto zette... ik merkte meteen verschil tussen oude camera en nieuwe... oude zou meeuw gemist hebben, nu werde foto meteen gemaakt toen ik op de knop drukte.
Ik weet niet wat ik er voor moet volgenquote:
Acteerlesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er voor moet volgen
Therapie wil nog wel eens helpenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er voor moet volgen
Dat heeft ze al gedaan, de stadsbussen daar kun je met OV, de streekbussen (andere maatschappij) weet ik niet. Ik doe zelf alles te voet in Eindhovenquote:
Hoe noem jij mijquote:
Google weet inderdaad allesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google weet alles
http://www.ov-chipkaart.n(...)zen/waartegebruiken/
Eerste levensbehoeftequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dirty mindquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
Waarom moet ik nou weer aan lik koekjes denken![]()
Weet ik ook wel hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Google weet inderdaad alles. Tot aan mijn huisadres en telefoonnummer aan toe
...
Peterquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerste levensbehoefteOh ja, vergeten te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft ie nog
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ohja, googlequote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google weet alles
http://www.ov-chipkaart.n(...)zen/waartegebruiken/
Nee joh gekkie, ik bedoel dus die koekjes echtquote:
* Stuart breekt bek van Symp openquote:
Oh, jij vindt het ook zo leuk?quote:
Ohquote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten te zeggen![]()
Die heeft ie nog
![]()
Ook niet dat ik straks chips ga etenquote:
Toch wel die van Jip en Janneke dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, ik bedoel dus die koekjes echt![]()
Wel een hele hoop liefdequote:
Wat wat wat?quote:
Die specifieke ken ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch wel die van Jip en Janneke dan?
Nu welquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook niet dat ik straks chips ga eten![]()
jo trev, pownijnja hier.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart breekt bek van Symp open
Why
nou nee niet helemaal.....quote:
Wat je niet hebgt kun je niet weggeven toch?quote:
Doe eens gek en ga dan lekker slapenquote:
ruilen? Ik een week MZ en jij een week dit figuur..............quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Godsamme zijn echt alle vrouwen hetzelfde?
JA, je bent lief, punt uit
Hihi, ik maakte een grapjequote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat je niet hebgt kun je niet weggeven toch?
Hoe red ik me her nou weer uit
Nee, maar Estee, Marijkeen ik welquote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Godsamme zijn echt alle vrouwen hetzelfde?
JA, je bent lief, punt uit
Lukt nietquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe eens gek en ga dan lekker slapen
Hey Knijnquote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef babybel het volgende:
[..]
jo trev, pownijnja hier.
Zondag speel ik in Aalten
Koffie-pets?quote:
Ik heb nog een gefraudeerde IKEA-kast.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Heeft iemand nog een kast in de aanbieding voor alle liefde die ik hier ontvang?![]()
met of zonder slotquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Heeft iemand nog een kast in de aanbieding voor alle liefde die ik hier ontvang?![]()
Working on itquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Wat een eikelquote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Knijn
Hoe laat?
Ben alleen bang dat ik niet kan komen kijken omdat ik al andere dingen op de planning heb staan
Dan moet ik even na vragen hoe en wat maar volgens mij hebben wij nog een kast die wel weg kan.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk of ik dan tijd hebquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef babybel het volgende:
[..]
Wat een eikel. Haha om 17.50 speel ik in 't Walfort
Hey Whisquote:
Hoi Trevquote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk of ik dan tijd heb
[..]
Hey Whis![]()
Op zich wel en daar?
Broek Is Wit?quote:
Welke?quote:
Veel succes morgenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Trev![]()
![]()
Gaat wel, zit alleen nog met het werkprobleem. Morgen wéér heel spannende dag
Hoi gomiquote:
Een billy waarvan de achterkant even vastgetimmerd moet worden en over een tijdje een zwarte, kleine expedit denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
Friemel moet uitkijken met het kiezen van zijn vakantiebestemming:
Zweden: wolvenjacht is legaal
Weet ikquote:
neee dat gaat over wolven, niet over weerwolvenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
Ik zag hem net al staanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
ik las t netquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi gomi![]()
Zie mijn post aan Trev
dacht ff dat je te jong was om zo'n oude afkorting te kennenquote:
naais manquote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk of ik dan tijd heb
[..]
Hey Whis![]()
Op zich wel en daar?
Forum Opties | |
---|---|