Tja, hij is werkeloosquote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gerard wordt hier op handen gedragen, maar heeft zeker ook zijn beperkingen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Annelies-G het volgende:
Goh, mijn 2eMoest wel rap een titel bedenken
Maar dan gaat ie huilen................quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef mangalie het volgende:
Ze gaan nu Alex vertellen dat het een grapjuhh was vant het ten huwelijk vragen
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef mangalie het volgende:
Ze gaan nu Alex vertellen dat het een grapjuhh was vant het ten huwelijk vragen
Mij ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt me toch beter als laura in het vervolg haar kop houd ,en lekker veel in bed gaat liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef Ifa het volgende:
Jo vindt van zichzelf dat ze goed vrijgezellenparty's kan organiseren. Komt dat even goed uit.
Laura gaat veel stemmen verliezen bij een volgende nominatie.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt me toch beter als laura in het vervolg haar kop houd ,en lekker veel in bed gaat liggen
Laura heeft op het verkeerde paard gewed.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Laura gaat veel stemmen verliezen bij een volgende nominatie.
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
toch lastig al die amateurs die niet weten hoe ze opnieuw snel moeten openen hiernaast
dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura heeft op het verkeerde paard gewed.
iddquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze probeert zichzelf een houding te gevenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Sharon stoer! Ze gaat er gewoon bij zitten!
Ze spreekt wel, maar niet DAAROVER.............jahquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon spreekt weer, net zei ze nog dat ze niet meer wilde praten?!
dat dusssssquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
De meeste mensen hier klagen over Joanna, maar Laura heeft het ook bijna alleen over zichzelf.
Toen ze 2 uur met Flippie bij het vuur moest zitten heeft ze het ook echt 2 uur(!) over zichzelf gehad. En als arme Flip wat wilde zeggen begon ze gewoon weer over zichzelf.
Bleeeh.
Eenschquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
De meeste mensen hier klagen over Joanna, maar Laura heeft het ook bijna alleen over zichzelf.
Toen ze 2 uur met Flippie bij het vuur moest zitten heeft ze het ook echt 2 uur(!) over zichzelf gehad. En als arme Flip wat wilde zeggen begon ze gewoon weer over zichzelf.
Bleeeh.
ze zijn allebei hetzelfde Jo en Lauraquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
Bleeeh.
Sharon Wacht Op Een Luie Manier Op 100.000 euro in 't huis,die ze toch Niet gaat krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef ikke79 het volgende:
sharon doet het goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Laura zit in alle kampen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
Bleeeh.
Ze verdient een lintje....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
En Joanna laat Sharongewoon breien met de breispullen die ze zelf besteld heeft, dat is wel lief van Joanna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
En Joanna laat Sharongewoon breien met de breispullen die ze zelf besteld heeft, dat is wel lief van Joanna.
En die sliep niet zoveelquote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
maar die kon (en kan) wel lekker eten koken en dat is ook wat waard
Alles om zelf beter voor de dag te komenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!![]()
(dit is een crosspost!)
Bommie.... juist jij moet toch weten dat iedereen in de SC een warm welkom krijgtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!![]()
(dit is een crosspost!)
Laura is DOM. Als ze het spel zo goed kent en ze weet zich te profileren voor de kijkers, doet ze toch iets niet goed.quote:
ik gaf de breinaalde terug recht in der oogbolquote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
maar laura houdt 90% van de dag haar mond dicht of deze zit vastgeplakt op die van alex, en jo blijft maar doorratelenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
Bleeeh.
ciao heksje!!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik vlieg naar bed, slaap lekker straks allemaal
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
En dan doel je op Geer van 39quote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef Annelies-G het volgende:
Iemand van 26 (laura dus) die zegt "komt idd omdat ze nog maar 20 is" Ik ben 45 maar kan nog veel van jongeren leren.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
* meevliegt. Notte a tutti, ciaoquote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
echt niet lief bedoeld ,vals als de hellquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Let op Joanna heeft het over de vibratie van de huid, dat geeft een lekker gevoel als je wat vet hebt. Dan vibreert het lekker. Dat is toch lief bedoelt naar Sharon. Lekker vibreren met het laagje vet.
uitdagen heet dat,,,,,zat ik maar in dat huis zegquote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
zoooooo fakking vals van joanne om over sex met vollere vrouwen te beginnen
Ja echt? Neequote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
de stem vroeg of zijn sjaal al klaar was!!
Best een goed mens die Jo.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Let op Joanna heeft het over de vibratie van de huid, dat geeft een lekker gevoel als je wat vet hebt. Dan vibreert het lekker. Dat is toch lief bedoelt naar Sharon. Lekker vibreren met het laagje vet.
Nee , want dat is ze al !!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon moet zich gewoon niet zo dik maken.
Die is me te oud en heeft al een vrouwquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
het rijtje wat van mij gelijk naar huis mag is nu
1 : de ik ik ik Jo
2: het onsportieve schoothondje van Jo .. Flip
3: de sneaky zwarte weduwe Laura
quote:
Niet genomineerd, dus............populair?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura is helemaal hyper ,hysterisch bijna ,hoe komt dat ?
Die leeft op bij ruzie'squote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze gaat trouwen!!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
Waaromquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Vrouwen, je kunt beter kippen houden.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar laura houdt 90% van de dag haar mond dicht of deze zit vastgeplakt op die van alex, en jo blijft maar doorratelen
Ten huwelijk gevraagd door een ridder, en niet genomineerdquote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
Zo eenschquote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
Laat ze maar Bollokus, mensen die zoiets opperen kijken niet vaak in de spiegelquote:
was het niet konijnen ?? huub zijn uitspraakquote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen, je kunt beter kippen houden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
Tja Flip staat nu eenmaal graag bij vrouwen in de schaduw, kijk maar naar zijn eigen geheimquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
Bleeeh.
Truste beidenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
* meevliegt. Notte a tutti, ciao
Mogelijk dat Dennis daar altijd over klaagde ... Veels te strak en weinig vibratie... Lijkt wel een zombie ....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:
Top, tnx, ga meteen kijken!quote:
Jij ook bij dezequote:
Don't worriequote:
En straks wordt ze eindelijk geridderd want ze gaat "logeren", als ik Alex was zou ik na een halfuur zeggen zo en nu naar je eigen bed.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef Mita het volgende:
[..]
Ten huwelijk gevraagd door een ridder, en niet genomineerd
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
weggedrukt! geen zin in geile maik en mo!
Je weet hoe dat is afgelopen...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
was het niet konijnen ?? huub zijn uitspraak
Hoogte punten staan in het filmpjes topic Het is wel fabeltjeskrant nivo. op de twee filmpjes van Gerard na danquote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef feldie het volgende:
Zit ik te weinig op de tv uitzending, komt 't maar niet!!
Dan kan je het programma ook gelijk stoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
Ik denk dat hij dan uit gewoonte zelf weggaat en in haar bed gaat liggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef willem67 het volgende:
[..]
En straks wordt ze eindelijk geridderd want ze gaat "logeren", als ik Alex was zou ik na een halfuur zeggen zo en nu naar je eigen bed.
Ohhh oh wat een dramaquote:
Tarzan en Janequote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef henk.jansen het volgende:
Lijkt wel zo'n wildeman uit de oertijd
[ afbeelding ]
is dat uitgroei bij Mo? lijkt wel grijsquote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Maar die pijpen zo rot.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen, je kunt beter kippen houden.
uitlokken en stoken van de duitser he...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:40 schreef Day het volgende:
Goh, Flip praat zomaar tegen Sharon. Mag dat wel van z'n baasje?
Da's toch normaal in dat hok?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
Gaan ze nou echt met make-up op en al naar bed? ( behalve Sharon, die komt net onder de douche vandaan)
Ja, snap dat dan..Dan zien ze er 's morgens nog goed uitquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
Gaan ze nou echt met make-up op en al naar bed? ( behalve Sharon, die komt net onder de douche vandaan)
je komt hier toch vakerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral Moquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, snap dat dan..Dan zien ze er 's morgens nog goed uit
zie hier verzin een echte missie ipv kleuterschool opdrachtjesquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:46 schreef danilel het volgende:
Vind het knap hoe Sharon zich hier door heen bijt.
By the wayDat vindt ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By the waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat gluiperds........
By the wayIk ook, had al respect voor haar maar nu nog meer, ik had Jo allang een batse voor de harsens gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker ( oja, ik ging ook)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
By the waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
By the wayIn de SC mag je gewoon zonder spoiler ook uitzwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
By the wayDat ben ik met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.be nice or go away
Annelie??quote:Op maandag 28 maart 2011 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ook, had al respect voor haar maar nu nog meer, ik had Jo allang een batse voor de harsens gegeven
slaap lekker ( oja, ik ging ook)
By the wayZag het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
Donequote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Annelie??
Kan je die zin boven de update van de kluisstand weg halen, die heb ik perongeluk mee gecopieerd.
Ja, en terwijl iedereen haar wel "dood kan kijken"quote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef Ripley het volgende:
Ik had het niet verwacht van sharon, maar ze lijkt er boven te staan.
Hij moest haar telefoonnummer herhalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:50 schreef snetje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh weer een codetaal van Jo en Flip ontdekt!! klopjes geven en vingers knijpen en de camera zoemde erop in![]()
genaaid!!!![]()
![]()
HoHo me not, ikke nietquote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, en terwijl iedereen haar wel "dood kan kijken"
Nee joh, dat had ze gewoon verdiend na al die toestand en commotie, want zij is het slachtoffer van gemene Sharons zwijgzaamheid.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef annanasje het volgende:
Was joan nou stiekem chocola aan t vreten?
Oh dat zou best kunnen.... Sneek Flip was een tijdje terug met de choco in de slaapkamer om Jo te troosten neem ik aan .... Ik vermoedde al dat ze gewoon bijna allles wat er nog over was zou graaienquote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef annanasje het volgende:
Was joan nou stiekem chocola aan t vreten?
iemand een filmpje dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Hij moest haar telefoonnummer herhalen.
Oh dacht dat je hier op Fok bedoeldequote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh??? Ben jij Flip, want dat is de enige man in die slaapkamer
Hmmm... als je een flinke trap tegen ze aangeeft gaan ze uit en geven wel een zoemend geluid hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Darakka het volgende:
Lantaarnpaal heeft een ei, en ze is er trots op..![]()
Lantaarnpalen communiceren met licht niet met geluid
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat Dans le rčve op het T-shirt van Jo.
200.000% fakking zeker dat zij denkt dat het iets met dansen te maken heeft.
Is trouwens wel een clue... In de droom betekent dat.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat Dans le rčve op het T-shirt van Jo.
200.000% fakking zeker dat zij denkt dat het iets met dansen te maken heeft.
Is een clue ja, maar of Jo dat ook weet???quote:Op maandag 28 maart 2011 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is trouwens wel een clue... In de droom betekent dat.
4: Nederlands, Engels, Duits en Spaans (Beetje Portugees, Frans en Italiaans), maar dat is off-topic.quote:
Goeie vraag... kan mij er eigenlijk niet een herinnerenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef schurk65 het volgende:
Hee ff vraagje: heeft die fakking jo ooit wel een geheime missie gehad??? Ik kan me er geen herinneren!! Erg verdacht!
Sowieso iets met die stamboom, toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef schurk65 het volgende:
Hee ff vraagje: heeft die fakking jo ooit wel een geheime missie gehad??? Ik kan me er geen herinneren!! Erg verdacht!
haar aanwezigheid is de geheime missie. Ik hoor hier niet te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goeie vraag... kan mij er eigenlijk niet een herinneren
Nee, dat was een eigen bedachte missie clue van flip en jo!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sowieso iets met die stamboom, toch?
Dat was haar poging een valse clou in het huis te brengen. (ik geloof zij en Filip broer-zus)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sowieso iets met die stamboom, toch?
die denkt dat het 'dans op het rif' is oid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Is een clue ja, maar of Jo dat ook weet???
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef mangalie het volgende:
Op de SST site word de boel weer lekker verdraaid in het voodeel van Jo
Ja humorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gesprek tussen Gerard en Karim...
Henk z'n broer zit daar ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef mangalie het volgende:
Op de SST site word de boel weer lekker verdraaid in het voodeel van Jo
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk z'n broer zit daar ook.![]()
[ afbeelding ]
Coos, Janssen of Janszen zijn imitatiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mark http://www.spixtv.nl/browsers/ doet het ook gewoon hoor, zijn de plaatjes wat groter
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja zegquote:
Ze kunnen ook nog niet naar bed, want ze moeten volgens mijn nog naar de KvdW.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zeiden een uur geleden dat ze naar bed zouden gaan.
Maar ze hadden gewoon geen zin in dat gezever.
Dit weekend is de klok verzetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zeiden een uur geleden dat ze naar bed zouden gaan.
Maar ze hadden gewoon geen zin in dat gezever.
Ur sure?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als ik Joanna was zou ik nog even excuses gaan aanbieden aan Sharon voordat ze in slaap gevallen is en nachtmerries krijgt. Zo laat je iemand toch niet naar bed gaan.
Dat bleek toch wel uit de 'missies' vandaagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alex: "Dit is een programma voor 12 jaar en jonger, hoor."
Nou, zo gedraagt hij zich ook wel.
daarvoor zag je Flip nog ff bij Jo checken en Jo zegt : ik zweer het jequote:
Pfff kan ze het nog steeds alleen maar met wijn op...?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
en hup Mo drukt Maik weer van zich af!
ik heb geen idee, heb ze nu zelf ook weggedrukt.. ik heb momenteel een laag tolerantiegehalte wat Mo en Maik betreft!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff kan ze het nog steeds alleen maar met wijn op...?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura kruipt eindelijk naast gruizige zweetharses.
en Jo en Flip.. want dat blijft ook leuk om elkaar heen draaien!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Day het volgende:
oh god, we krijgen dus lau en alex en mo en maik te zien?
Het alternatief is LauNiks of Jo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb ze nu zelf ook weggedrukt.. ik heb momenteel een laag tolerantiegehalte wat Mo en Maik betreft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |