Tja, hij is werkeloosquote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gerard wordt hier op handen gedragen, maar heeft zeker ook zijn beperkingen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Annelies-G het volgende:
Goh, mijn 2eMoest wel rap een titel bedenken
Maar dan gaat ie huilen................quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef mangalie het volgende:
Ze gaan nu Alex vertellen dat het een grapjuhh was vant het ten huwelijk vragen
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef mangalie het volgende:
Ze gaan nu Alex vertellen dat het een grapjuhh was vant het ten huwelijk vragen
Mij ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt me toch beter als laura in het vervolg haar kop houd ,en lekker veel in bed gaat liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef Ifa het volgende:
Jo vindt van zichzelf dat ze goed vrijgezellenparty's kan organiseren. Komt dat even goed uit.
Laura gaat veel stemmen verliezen bij een volgende nominatie.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt me toch beter als laura in het vervolg haar kop houd ,en lekker veel in bed gaat liggen
Laura heeft op het verkeerde paard gewed.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Laura gaat veel stemmen verliezen bij een volgende nominatie.
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
toch lastig al die amateurs die niet weten hoe ze opnieuw snel moeten openen hiernaast
dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura heeft op het verkeerde paard gewed.
iddquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze probeert zichzelf een houding te gevenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Sharon stoer! Ze gaat er gewoon bij zitten!
Ze spreekt wel, maar niet DAAROVER.............jahquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon spreekt weer, net zei ze nog dat ze niet meer wilde praten?!
dat dusssssquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
De meeste mensen hier klagen over Joanna, maar Laura heeft het ook bijna alleen over zichzelf.
Toen ze 2 uur met Flippie bij het vuur moest zitten heeft ze het ook echt 2 uur(!) over zichzelf gehad. En als arme Flip wat wilde zeggen begon ze gewoon weer over zichzelf.
Bleeeh.
Eenschquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
De meeste mensen hier klagen over Joanna, maar Laura heeft het ook bijna alleen over zichzelf.
Toen ze 2 uur met Flippie bij het vuur moest zitten heeft ze het ook echt 2 uur(!) over zichzelf gehad. En als arme Flip wat wilde zeggen begon ze gewoon weer over zichzelf.
Bleeeh.
ze zijn allebei hetzelfde Jo en Lauraquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
Bleeeh.
Sharon Wacht Op Een Luie Manier Op 100.000 euro in 't huis,die ze toch Niet gaat krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef ikke79 het volgende:
sharon doet het goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Laura zit in alle kampen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
Bleeeh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |