Donequote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Annelie??
Kan je die zin boven de update van de kluisstand weg halen, die heb ik perongeluk mee gecopieerd.
Ja, en terwijl iedereen haar wel "dood kan kijken"quote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef Ripley het volgende:
Ik had het niet verwacht van sharon, maar ze lijkt er boven te staan.
Hij moest haar telefoonnummer herhalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:50 schreef snetje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh weer een codetaal van Jo en Flip ontdekt!! klopjes geven en vingers knijpen en de camera zoemde erop in![]()
genaaid!!!![]()
![]()
HoHo me not, ikke nietquote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, en terwijl iedereen haar wel "dood kan kijken"
Nee joh, dat had ze gewoon verdiend na al die toestand en commotie, want zij is het slachtoffer van gemene Sharons zwijgzaamheid.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef annanasje het volgende:
Was joan nou stiekem chocola aan t vreten?
Oh dat zou best kunnen.... Sneek Flip was een tijdje terug met de choco in de slaapkamer om Jo te troosten neem ik aan .... Ik vermoedde al dat ze gewoon bijna allles wat er nog over was zou graaienquote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef annanasje het volgende:
Was joan nou stiekem chocola aan t vreten?
iemand een filmpje dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Hij moest haar telefoonnummer herhalen.
Oh dacht dat je hier op Fok bedoeldequote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh??? Ben jij Flip, want dat is de enige man in die slaapkamer
Hmmm... als je een flinke trap tegen ze aangeeft gaan ze uit en geven wel een zoemend geluid hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Darakka het volgende:
Lantaarnpaal heeft een ei, en ze is er trots op..![]()
Lantaarnpalen communiceren met licht niet met geluid
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat Dans le rčve op het T-shirt van Jo.
200.000% fakking zeker dat zij denkt dat het iets met dansen te maken heeft.
Is trouwens wel een clue... In de droom betekent dat.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat Dans le rčve op het T-shirt van Jo.
200.000% fakking zeker dat zij denkt dat het iets met dansen te maken heeft.
Is een clue ja, maar of Jo dat ook weet???quote:Op maandag 28 maart 2011 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is trouwens wel een clue... In de droom betekent dat.
4: Nederlands, Engels, Duits en Spaans (Beetje Portugees, Frans en Italiaans), maar dat is off-topic.quote:
Goeie vraag... kan mij er eigenlijk niet een herinnerenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef schurk65 het volgende:
Hee ff vraagje: heeft die fakking jo ooit wel een geheime missie gehad??? Ik kan me er geen herinneren!! Erg verdacht!
Sowieso iets met die stamboom, toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef schurk65 het volgende:
Hee ff vraagje: heeft die fakking jo ooit wel een geheime missie gehad??? Ik kan me er geen herinneren!! Erg verdacht!
haar aanwezigheid is de geheime missie. Ik hoor hier niet te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goeie vraag... kan mij er eigenlijk niet een herinneren
Nee, dat was een eigen bedachte missie clue van flip en jo!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sowieso iets met die stamboom, toch?
Dat was haar poging een valse clou in het huis te brengen. (ik geloof zij en Filip broer-zus)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sowieso iets met die stamboom, toch?
die denkt dat het 'dans op het rif' is oid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Is een clue ja, maar of Jo dat ook weet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |