Tja, hij is werkeloosquote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gerard wordt hier op handen gedragen, maar heeft zeker ook zijn beperkingen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Annelies-G het volgende:
Goh, mijn 2eMoest wel rap een titel bedenken
Maar dan gaat ie huilen................quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef mangalie het volgende:
Ze gaan nu Alex vertellen dat het een grapjuhh was vant het ten huwelijk vragen
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef mangalie het volgende:
Ze gaan nu Alex vertellen dat het een grapjuhh was vant het ten huwelijk vragen
Mij ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt me toch beter als laura in het vervolg haar kop houd ,en lekker veel in bed gaat liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef Ifa het volgende:
Jo vindt van zichzelf dat ze goed vrijgezellenparty's kan organiseren. Komt dat even goed uit.
Laura gaat veel stemmen verliezen bij een volgende nominatie.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt me toch beter als laura in het vervolg haar kop houd ,en lekker veel in bed gaat liggen
Laura heeft op het verkeerde paard gewed.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Laura gaat veel stemmen verliezen bij een volgende nominatie.
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
toch lastig al die amateurs die niet weten hoe ze opnieuw snel moeten openen hiernaast
dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura heeft op het verkeerde paard gewed.
iddquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze probeert zichzelf een houding te gevenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Sharon stoer! Ze gaat er gewoon bij zitten!
Ze spreekt wel, maar niet DAAROVER.............jahquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon spreekt weer, net zei ze nog dat ze niet meer wilde praten?!
dat dusssssquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
De meeste mensen hier klagen over Joanna, maar Laura heeft het ook bijna alleen over zichzelf.
Toen ze 2 uur met Flippie bij het vuur moest zitten heeft ze het ook echt 2 uur(!) over zichzelf gehad. En als arme Flip wat wilde zeggen begon ze gewoon weer over zichzelf.
Bleeeh.
Eenschquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
De meeste mensen hier klagen over Joanna, maar Laura heeft het ook bijna alleen over zichzelf.
Toen ze 2 uur met Flippie bij het vuur moest zitten heeft ze het ook echt 2 uur(!) over zichzelf gehad. En als arme Flip wat wilde zeggen begon ze gewoon weer over zichzelf.
Bleeeh.
ze zijn allebei hetzelfde Jo en Lauraquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
Bleeeh.
Sharon Wacht Op Een Luie Manier Op 100.000 euro in 't huis,die ze toch Niet gaat krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef ikke79 het volgende:
sharon doet het goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Laura zit in alle kampen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
Bleeeh.
Ze verdient een lintje....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
En Joanna laat Sharongewoon breien met de breispullen die ze zelf besteld heeft, dat is wel lief van Joanna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
En Joanna laat Sharongewoon breien met de breispullen die ze zelf besteld heeft, dat is wel lief van Joanna.
En die sliep niet zoveelquote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
maar die kon (en kan) wel lekker eten koken en dat is ook wat waard
Alles om zelf beter voor de dag te komenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!![]()
(dit is een crosspost!)
Bommie.... juist jij moet toch weten dat iedereen in de SC een warm welkom krijgtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!![]()
(dit is een crosspost!)
Laura is DOM. Als ze het spel zo goed kent en ze weet zich te profileren voor de kijkers, doet ze toch iets niet goed.quote:
ik gaf de breinaalde terug recht in der oogbolquote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
maar laura houdt 90% van de dag haar mond dicht of deze zit vastgeplakt op die van alex, en jo blijft maar doorratelenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
Bleeeh.
ciao heksje!!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik vlieg naar bed, slaap lekker straks allemaal
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
En dan doel je op Geer van 39quote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef Annelies-G het volgende:
Iemand van 26 (laura dus) die zegt "komt idd omdat ze nog maar 20 is" Ik ben 45 maar kan nog veel van jongeren leren.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
* meevliegt. Notte a tutti, ciaoquote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
echt niet lief bedoeld ,vals als de hellquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Let op Joanna heeft het over de vibratie van de huid, dat geeft een lekker gevoel als je wat vet hebt. Dan vibreert het lekker. Dat is toch lief bedoelt naar Sharon. Lekker vibreren met het laagje vet.
uitdagen heet dat,,,,,zat ik maar in dat huis zegquote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
zoooooo fakking vals van joanne om over sex met vollere vrouwen te beginnen
Ja echt? Neequote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
de stem vroeg of zijn sjaal al klaar was!!
Best een goed mens die Jo.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Let op Joanna heeft het over de vibratie van de huid, dat geeft een lekker gevoel als je wat vet hebt. Dan vibreert het lekker. Dat is toch lief bedoelt naar Sharon. Lekker vibreren met het laagje vet.
Nee , want dat is ze al !!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon moet zich gewoon niet zo dik maken.
Die is me te oud en heeft al een vrouwquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
het rijtje wat van mij gelijk naar huis mag is nu
1 : de ik ik ik Jo
2: het onsportieve schoothondje van Jo .. Flip
3: de sneaky zwarte weduwe Laura
quote:
Niet genomineerd, dus............populair?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura is helemaal hyper ,hysterisch bijna ,hoe komt dat ?
Die leeft op bij ruzie'squote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze gaat trouwen!!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
Waaromquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Vrouwen, je kunt beter kippen houden.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar laura houdt 90% van de dag haar mond dicht of deze zit vastgeplakt op die van alex, en jo blijft maar doorratelen
Ten huwelijk gevraagd door een ridder, en niet genomineerdquote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
Zo eenschquote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
het rijtje wat van mij gelijk naar huis mag is nu
1 : de ik ik ik Jo
2: het onsportieve schoothondje van Jo .. Flip
3: de sneaky zwarte weduwe Laura
Laat ze maar Bollokus, mensen die zoiets opperen kijken niet vaak in de spiegelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |