quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef mangalie het volgende:
Op de SST site word de boel weer lekker verdraaid in het voodeel van Jo
Ja humorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gesprek tussen Gerard en Karim...
Henk z'n broer zit daar ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef mangalie het volgende:
Op de SST site word de boel weer lekker verdraaid in het voodeel van Jo
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk z'n broer zit daar ook.![]()
[ afbeelding ]
Coos, Janssen of Janszen zijn imitatiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mark http://www.spixtv.nl/browsers/ doet het ook gewoon hoor, zijn de plaatjes wat groter
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja zegquote:
Ze kunnen ook nog niet naar bed, want ze moeten volgens mijn nog naar de KvdW.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zeiden een uur geleden dat ze naar bed zouden gaan.
Maar ze hadden gewoon geen zin in dat gezever.
Dit weekend is de klok verzetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zeiden een uur geleden dat ze naar bed zouden gaan.
Maar ze hadden gewoon geen zin in dat gezever.
Ur sure?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als ik Joanna was zou ik nog even excuses gaan aanbieden aan Sharon voordat ze in slaap gevallen is en nachtmerries krijgt. Zo laat je iemand toch niet naar bed gaan.
Dat bleek toch wel uit de 'missies' vandaagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alex: "Dit is een programma voor 12 jaar en jonger, hoor."
Nou, zo gedraagt hij zich ook wel.
daarvoor zag je Flip nog ff bij Jo checken en Jo zegt : ik zweer het jequote:
Pfff kan ze het nog steeds alleen maar met wijn op...?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
en hup Mo drukt Maik weer van zich af!
ik heb geen idee, heb ze nu zelf ook weggedrukt.. ik heb momenteel een laag tolerantiegehalte wat Mo en Maik betreft!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff kan ze het nog steeds alleen maar met wijn op...?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura kruipt eindelijk naast gruizige zweetharses.
en Jo en Flip.. want dat blijft ook leuk om elkaar heen draaien!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Day het volgende:
oh god, we krijgen dus lau en alex en mo en maik te zien?
Het alternatief is LauNiks of Jo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb ze nu zelf ook weggedrukt.. ik heb momenteel een laag tolerantiegehalte wat Mo en Maik betreft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |