Nee hoor, maar het is wel een aparter figuur dan Alex, Maik, Laura Aafke of Sharon.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef knagsje het volgende:
PULLUP
Ik denk dat ze haar er wel in houden inderdaad. Er zijn een paar anderen veel inwisselbaarder
u bedoelt toch niet dat Jo goedkoop is he????
Jo en Sherquote:Op maandag 28 maart 2011 18:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand wie er genomineerd zijn ik heb het gemist. Aafke en nog 2?
Tuurlijk ..... nu krijgt de moeder van dennis de schuld.... lijkt me dat dennis volwassen genoeg is zijn eigen conclusies te trekken. Hij heeft gewoon gehoord dat Jo hem zwart maakt en hij ziet hoe ze zich gedraagt met philip.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef Poezewoes het volgende:
'Moeder vriend Joanna schuldig aan breuk' van onze redactie
AMSTERDAM - Diana, de moeder van Secret Story-deelneemster Joanna die vorige week aan de kant werd gezet door haar vriend, weet zeker dat de moeder van haar dochters ex-vriend haar kans heeft schoongezien om haar schoondochter buiten spel te zetten.
De relatie tussen Joanna en de moeder van Dennis is nooit goed geweest. "Het was vanaf het begin al moeizaam. Met Kerst was Joanna daar ook nooit welkom", vertelt ze.
"Over Dennis wil ik geen negatief woord zeggen. Het is in zijn hart een goede knul. Kijk, zijn moeder is een ontzettend bezitterige vrouw en Joanna houdt zielsveel van hem dus die kan er ook wat van. Die jongen heeft al die jaren tussen twee vuren gezeten."
Het lijkt Diana het beste als haar dochter niet op de hoogte wordt gesteld van de breuk. "Het gaat eindelijk goed met haar in het huis de Geheimen, iedere week zie ik haar meer zichzelf worden. Als Dennis me vertelt dat hij van haar houdt, dan heb ik haar binnen 24-uur weer in Nederland, maar hij zegt alleen dat hij wil praten en daar is ook tijd genoeg voor als Joanna het huis verlaat."
En de goede band die Joanna met Philip heeft? Diana: "Ik zie dat die jongen knetterverliefd op Joanna is en dat zij hem heel graag mag. Ze brengt die arme jongen het hoofd op hol! Maar vreemdgaan zal ze nooit doen."
telegraaf
Dan zie ik Aafke wel vertrekken eigenlijk.quote:
de familie verweijen treft immers nooit blaamquote:Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Tuurlijk ..... nu krijgt de moeder van dennis de schuld.... lijkt me dat dennis volwassen genoeg is zijn eigen conclusies te trekken. Hij heeft gewoon gehoord dat Jo hem zwart maakt en hij ziet hoe ze zich gedraagt met philip.
Dan heeft hij toch sharon genomineerd en tegen gerard gelogen als ze er niet over mag praten. Dan is die bang dat Gerard er achter komt. Hoop dat Gerard er achter komt dat hij toch Sharon heeft genomineerd en niet zoals hij tegen Gerard heeft gezegd Jo.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef Chanel5 het volgende:
En Alex zegt dat hij Jo niet heeft genomineerd maar ze moet het wel voor zich houden.
Hoeveel duidelijker kun je zijn?quote:Het lijkt Diana het beste als haar dochter niet op de hoogte wordt gesteld van de breuk. "Het gaat eindelijk goed met haar in het huis de Geheimen, iedere week zie ik haar meer zichzelf worden. Als Dennis me vertelt dat hij van haar houdt, dan heb ik haar binnen 24-uur weer in Nederland, maar hij zegt alleen dat hij wil praten en daar is ook tijd genoeg voor als Joanna het huis verlaat."
Volgens mij heeft ie al aan Gerard toegegeven dat hij Sharon genomineerd heeft of nie? Zoniet bevind hij zich echt wel op glad ijs nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch sharon genomineerd en tegen gerard gelogen als ze er niet over mag praten. Dan is die bang dat Gerard er achter komt. Hoop dat Gerard er achter komt dat hij toch Sharon heeft genomineerd en niet zoals hij tegen Gerard heeft gezegd Jo.
Die familie wil echt alle aandacht. Daarom werd het toch ook op twitter gezetquote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
de familie verweijen treft immers nooit blaam
volgens mij ook, en Gerard heeft m daar wel over aangesproken.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie al aan Gerard toegegeven dat hij Sharon genomineerd heeft of nie? Zoniet bevind hij zich echt wel op glad ijs nu.
Ja, heeft ie vanmiddag aan geer verteldquote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie al aan Gerard toegegeven dat hij Sharon genomineerd heeft of nie? Zoniet bevind hij zich echt wel op glad ijs nu.
Ik ookquote:
de nieuwe veerkampjesquote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Die familie wil echt alle aandacht. Daarom werd het toch ook op twitter gezet![]()
Heel nederland weet door diana dat haar dochter is gedumpt maar nu wil ze niet dat die het weet .....
ergens toch nog wel grappig .... Hoe zet ik mijn kind voor schut
Ik hoop dat hij zich op glad ijs bevindt dan kan Gerard hem laten vallen Gerard verdient dit niet hij is altijd voor die eikel opgekomen als Servio weer tegen hem bezig was.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef Urb het volgende:
[..]
die kan dat best zelf heel goed hoor....quote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
.... Hoe zet ik mijn kind voor schut
Ok, maar als mammie zo lief is dat voor je te doenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
die kan dat best zelf heel goed hoor....
Wie denk jij is het minst populair Aafke of Sharon?quote:
Hij heeft het ook tegen gerard gezegd. Met een heel lul verhaal ter verdediging. Denk dat gerard hem niet meer voor 100% vertrouwd.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch sharon genomineerd en tegen gerard gelogen als ze er niet over mag praten. Dan is die bang dat Gerard er achter komt. Hoop dat Gerard er achter komt dat hij toch Sharon heeft genomineerd en niet zoals hij tegen Gerard heeft gezegd Jo.
Een paar jaar geleden had je de tokkies nu de verweijtjesquote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef knagsje het volgende:
die verweijen kliek is TE TRIEST voor woorden....
Ja, dat heeft hij vanmiddag al toegegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef Urb het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook tegen gerard gezegd. Met een heel lul verhaal ter verdediging. Denk dat gerard hem niet meer voor 100% vertrouwd.
Gerard is veel te goed van vertrouwen naar die eikel toe geweest ik hoop echt dat hij hem doorheeft .quote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook tegen gerard gezegd. Met een heel lul verhaal ter verdediging. Denk dat gerard hem niet meer voor 100% vertrouwd.
als FOK stemt ligt drolleJO eruit hoor.....quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef ZaZoe het volgende:
Aafke of Sharon zal eruit gaan.
Als Jo tegenover Laura had gestaan dan was het erg lastig geworden.
Kan niet echt zeggen dat ik nog schrik van haar woordverspelingen.....quote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke heeft op haar 16e haar eerste pizza gebakt.
en heel opvallend dat je nu niet kan reageren bij de televaag op het artikelquote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had je de tokkies nu de verweijtjes
Waarom zijn er nu weer 3 genomineerden? toevallig zeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wie denk jij is het minst populair Aafke of Sharon?
Voor die gene ga ik donderdag stemmen, in de hoop dat Jo dan onderaan komt te staan.
Ze zei zelf dat het om het gunnen gaat, ik gun het haar wel om naar huis te gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
als FOK stemt ligt drolleJO eruit hoor.....
Mo doet alles om niet genomineerd te worden iedere avond met Maik sexs hebben terwijl ze als hij maar haar tegen spreekt dan wordt hij genomineerd. Er is totaal geen liefde bij die twee. En ook niet bij Laura die gaat ook heel ver om niet genomineerd te worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Lauzer het volgende:
Monique heeft echt 2 gezichten. Naar wijf.
Zodat Jojanka vrijgesteld kan worden van eliminatie....quote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu weer 3 genomineerden? toevallig zeg.
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
als FOK stemt ligt drolleJO eruit hoor.....
prachtigquote:Op maandag 28 maart 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Gerard over de vleermuis en Joan " Ze lijken zelfs op elkaar"![]()
![]()
Nee?????quote:Op maandag 28 maart 2011 18:44 schreef ZaZoe het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja maar fok stemt niet alleen knagsje
En wie is/zijn dit ?quote:
denk eens een halve seconde na...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Provenio het volgende:
Wat heeft een vleermuis met Jo te maken? Nou, het is een vliegende rat!
prima binnenkomer ditquote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Provenio het volgende:
Ik lees dit net hier in de COS, dus ga er maar vanuit. Ze doen er alles aan om hun Jo'tje te sparenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu weer 3 genomineerden? toevallig zeg.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Provenio het volgende:
Is de juiste tekst, ze hebben een doffer afgebeeldquote:
De caps eronder waren behulpzamerquote:Op maandag 28 maart 2011 18:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk eens een halve seconde na...
Ja shit, ik moet nu ff verplicht naar het Ziggo kanaal kijken want mijn Appletv is aan het synchroniseren en dat trekt de streams niequote:Op maandag 28 maart 2011 18:44 schreef sjampoeh het volgende:
lau en lex weer op de stream onder de dekensecht zo kinderachtig. als die relatie belangrijker is dan het spel, bok dan lekker op naar huis
GEER....SLOOP DAT KRENG, NUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 28 maart 2011 18:50 schreef Urb het volgende:
Joan " Geer je heb gelijk "
Gerard " Ja maar dat mag je niet zeggen over je eigen geheim, je zit te jokkebrokken "
Sorry hoor maar ik zie in die ogen geen sprankje genot.quote:
Wat een naar ventje als er iets te halen is dan is die de snelste maar de rest loopt hij alleen maar achter zijn baasje aan.quote:
Dit noemen wij in delft een slet .quote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie in die ogen geen sprankje genot.
Eerder iets van ik doe dit maar eigenlijk wil ik dit niet.
DAST IST DEUTSCH MEINE LIEBCHEN...quote:Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef delfse het volgende:
[..]
Wat een naar ventje als er iets te halen is dan is die de snelste maar de rest loopt hij alleen maar achter zijn baasje aan.
ik ben er eindelijk achter.....dat geslaap en bed gehang...is gewoon een clue voor joanna....quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben er eindelijk achter.....dat geslaap en bed gehang...is gewoon een clue voor joanna....
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben er eindelijk achter.....dat geslaap en bed gehang...is gewoon een clue voor joanna....
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo: "Die tieten zijn ook nog niet weggehaald..."
VAlt me mee dat Maik niet zegt: "Jawel hoor" of dat ie gelijk naar de spiegel rent.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo: "Die tieten zijn ook nog niet weggehaald..."
VAlt me mee dat Maik niet zegt: "Jawel hoor" of dat ie gelijk naar de spiegel rent.
Neeheee, dat moet van IKEA. Anders trekt die de sponsoring inquote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het sowieso al een enge gedachte dat maik er zo normaal over praatte toen hij eruitlag. alsof het de normaalste zaak van de wereld was. ik zou mooi mn mond dichthouden als man zijnde, maar ja, ik ben geen manquote:
eens en dat maakt het dus walgelijk in mijn ogen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie in die ogen geen sprankje genot.
Eerder iets van ik doe dit maar eigenlijk wil ik dit niet.
Hoezo? Het is een aandoening die hij heeft laten verhelpen..Waarom zou je je daarvoor moeten schamenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het sowieso al een enge gedachte dat maik er zo normaal over praatte toen hij eruitlag. alsof het de normaalste zaak van de wereld was. ik zou mooi mn mond dichthouden als man zijnde, maar ja, ik ben geen man
quote:
Als ze er achter komen (And they will!) dan gaan ze gelijk weer chanteren.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef Urb het volgende:
Mo en Flip puzzelen maar kunnen er niet uitkomen wie Joan ge-bek-stekt heeft .. Maik misschien?
Joan " Kohom, we gaan chocola bietsen dat heb IK nodig"
Tuurlijk irritant ventjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef shomila het volgende:
Oh nu Jo wil mag het ineens wel van Flip.
ja nou ik zou gewoon tegen niemand iets zeggen, ik vind het nou niet iets om aan heel nederland te laten zien. kwestie van schaamte denk ik, ook al kan hij er niets aan doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een aandoening die hij heeft laten verhelpen..Waarom zou je je daarvoor moeten schamen
Als de missie slaagt verdien je er Ī 2500,- meequote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef delfse het volgende:
Kan de stem Gerard een missie geven verstop de chocolade tot nader order.
Ik denk dat ik aan het hele programma één smsje ga wagen! Aan Aafke dit keer. Gewoon omdat ik haar een stoer wijf vind en dat zij dat dan een beetje weet als zij de cijfertjes van de notaris krijgtquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef ZaZoe het volgende:
Aafke of Sharon zal eruit gaan.
Als Jo tegenover Laura had gestaan dan was het erg lastig geworden.
PAPAPAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA STREAMLOCKquote:
Volgens mama gaat ze nooit vreemd nou als ze de kans krijgt gaat ze echt wel met Philip het nest in.Zeker voor een pindarotsjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:03 schreef Urb het volgende:
Joan " Ohhh pindarotsjes " " ik wil een pindarots, mag ik jou pindarots " onderwijl maakt ze een grijpbeweging naar Flip's kruis.
op het grote scherm aubquote:Op maandag 28 maart 2011 19:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
volgens mij krijgen we vanavond live de nominaties te zien .....
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 19:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
volgens mij krijgen we vanavond live de nominaties te zien .....
Ik ook .....quote:Op maandag 28 maart 2011 19:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan het hele programma één smsje ga wagen! Aan Aafke dit keer. Gewoon omdat ik haar een stoer wijf vind en dat zij dat dan een beetje weet als zij de cijfertjes van de notaris krijgt
ik kan geen JO meer zienquote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef MargrietV het volgende:
kan geen tosti's, pizza's, kip, spinazie en brocoli meer zien.
Wel wie wie heeft genomineerdquote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef Barb_ het volgende:
De nominaties weten ze al, dus kan niet meer live
Vergeet de sinaasappels niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef MargrietV het volgende:
kan geen tosti's, pizza's, kip, spinazie en brocoli meer zien.
quote:interactieve uitzending
28 maart om 18.30
Komt er een huwelijksaanzoek?
Vanavond is het zover, de kijker beslist. Voor één keer draagt De Stem zijn alleenheerschappij over en zijn de bewoners overgeleverd aan de gratie van de kijker. Er zijn al ontzettend veel ideeën binnengekomen via Hyves, Facebook en Twitter. De leukste en best verzonnen opdrachten moeten door de bewoners direct worden uitgevoerd. Naast deze opdrachten is het vanavond ook tijd voor de keuzemissie. Op Hyves hebben jullie ervoor gekozen dat Alex, binnen een minuut, Laura ten huwelijk moet vragen. Zal de ridder voor deze missie slagen?
Dat heeft hij inderdaad gezegd. En Gerard begreep de beweegredenen van alex volgens mij wel om sharon naast aafke te nominerenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Oja dat zou wel leuk zijn! Maar het gaat toch om de missies die kijkers mogen bedenken?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Wel wie wie heeft genomineerd
wie haalt de streamlock er af ?????quote:
Meer kijkers trekken, ik kan dat wel begrijpen maar toch vind ik het jammer dat we hiervan maar een heel klein deel terug kunnen zien in de daily's want die koppen van net toen ze over deze actie te horen kregen waren echt hilarisch om te zien, echt allemaal zoquote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef shomila het volgende:
Waarom moet daar nou een sl op, wat is het nut daarvan ?
Jammer .... heeeeeel erg jammer. Ik denk dat het laten zien wie wie heeft genomineerd veel meer drama geeft in het huisquote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Oja dat zou wel leuk zijn! Maar het gaat toch om de missies die kijkers mogen bedenken?
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Jammer .... heeeeeel erg jammer. Ik denk dat het laten zien wie wie heeft genomineerd veel meer drama geeft in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |