quote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Provenio het volgende:
Wat heeft een vleermuis met Jo te maken? Nou, het is een vliegende rat!
Is de juiste tekst, ze hebben een doffer afgebeeldquote:
De caps eronder waren behulpzamerquote:Op maandag 28 maart 2011 18:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk eens een halve seconde na...
Ja shit, ik moet nu ff verplicht naar het Ziggo kanaal kijken want mijn Appletv is aan het synchroniseren en dat trekt de streams niequote:Op maandag 28 maart 2011 18:44 schreef sjampoeh het volgende:
lau en lex weer op de stream onder de dekensecht zo kinderachtig. als die relatie belangrijker is dan het spel, bok dan lekker op naar huis
GEER....SLOOP DAT KRENG, NUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 28 maart 2011 18:50 schreef Urb het volgende:
Joan " Geer je heb gelijk "
Gerard " Ja maar dat mag je niet zeggen over je eigen geheim, je zit te jokkebrokken "
Sorry hoor maar ik zie in die ogen geen sprankje genot.quote:
Wat een naar ventje als er iets te halen is dan is die de snelste maar de rest loopt hij alleen maar achter zijn baasje aan.quote:
Dit noemen wij in delft een slet .quote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie in die ogen geen sprankje genot.
Eerder iets van ik doe dit maar eigenlijk wil ik dit niet.
DAST IST DEUTSCH MEINE LIEBCHEN...quote:Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef delfse het volgende:
[..]
Wat een naar ventje als er iets te halen is dan is die de snelste maar de rest loopt hij alleen maar achter zijn baasje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |