Het is gewoon een recht waar je voor betaald, iets wat HRA lurkers niet begrijpen.... betalen voor datgene wat je gekocht hebtquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef Asfyxia het volgende:
Scheefhuren is een door God gegeven recht.
Iemand?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef oinkoink12 het volgende:
Wat is de speculatie wat de rente gaat doen aankomende jaren?
10 jaar is 4,65
20 jaar 5,35
En tot zover jouw geloofwaardigheid. Niet veel verschil tussen vrije sector en sociale huurwoningen?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik woon in de vrije sector, maar er is niet veel verschil in prijs hoor,
Tja.... als je bijna niets verdient kun je misschien huursubsidie krijgen. Ik heb nog nooit een cent huursubsidie gekregen, zelfs niet toen ik net van school kwam.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik woon in de vrije sector, maar er is niet veel verschil in prijs hoor, ik zou niet in een WBV woning willen wonen.
alleen kan ik geen subsidie krijgen als ik weinig zou verdienen, terwijl dure koopwoningen wel belasting terug krijgen
Dus jij beweert hier nu met droge ogen dat de prijzen van de vrije sector vrijwel gelijk zijn aan die van de sociale woningbouw???quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef michaelmoore het volgende:
Ik woon in de vrije sector, maar er is niet veel verschil in prijs hoor, ik zou niet in een WBV woning willen wonen.
quote:
Haha.... in dat geval moet je ook je kunstzinnige neigingen niet langer onderdrukkenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef Asfyxia het volgende:
Ik denk dat, als alle kabinetsplannen doorgaan, de "commune" weer aan grote populariteit gaat winnen. Ikzelf ben al plannen aan het smeden voor een sekte waartoe overwegend 18-jarige vrouwen worden toegelaten vanwege hun reindheid. Uiteraard om de kosten van wonen te drukken.
Dat begrijp ik ook niet erg.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En tot zover jouw geloofwaardigheid. Niet veel verschil tussen vrije sector en sociale huurwoningen?Waar denk je dat de term scheefhuren vandaan komt?
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet erg.
Vrij zinloze term hoor
Misschien wel in Brabant.... dat is gewoon zo'n afwijkend stukje Nederland... misschien kunnen we het beter afstaan aan de Belgenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En tot zover jouw geloofwaardigheid. Niet veel verschil tussen vrije sector en sociale huurwoningen?Waar denk je dat de term scheefhuren vandaan komt?
Ik ben al druk bezig. Heb me laatst verdiept in Reiki e.d. en ook het vingerverven gaat me bijzonder goed af.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Haha.... in dat geval moet je ook je kunstzinnige neigingen niet langer onderdrukken
Het scheelt hier slechts zo'n 100 euro per maand.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus jij beweert hier nu met droge ogen dat de prijzen van de vrije sector vrijwel gelijk zijn aan die van de sociale woningbouw???
Gast, echt....
The force is strong in this onequote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig. Heb me laatst verdiept in Reiki e.d. en ook het vingerverven gaat me bijzonder goed af.
Hier ook. Per kamer. Zonder de huursubsidie natuurlijk. En badkamer, toilet, berging, keuken tellen ook mee als kamers.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het scheelt hier slechts zo'n 100 euro per maand.
Tja maar ik wil ook niet verhuizenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]ik denk dat jij ongeveer twee uur geleden op bed had moeten liggen. Of minder had moeten drinken. Of beide.
Tja..... bof ik even dat ik in Dronten woonquote:
Tja als er niemand wil wonen, dan wil niemand er wonen. Of het nou sociale huur is of vrije sector.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het scheelt hier slechts zo'n 100 euro per maand.
Hier zijn vrije sector woningen soms zelfs wat goedkoperquote:Dus jij beweert hier nu met droge ogen dat de prijzen van de vrije sector vrijwel gelijk zijn aan die van de sociale woningbouw???
Gast, echt....
En waarom denk jij dat de rest van NL daar niet wil wonen......?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tja..... bof ik even dat ik in Dronten woon
Welk stuk is dat? Ergens 100km uit de kust ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hier zijn vrije sector woningen soms zelfs wat goedkoper
WBV woningen zijn in dit stuk van NL echt ontzettend duur. Kopen scheelt voor dezelfde woning vaak de helft van de woonmaandlasten (=huur tegen netto rentelasten).
Ik in de randstadquote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tja..... bof ik even dat ik in Dronten woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |