Linkje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hier zijn vrije sector woningen soms zelfs wat goedkoper
Heb ik niet want ik kan dingen wat ik zie met mijn ogen niet via internet linken.quote:Linkje?
Zal wel weer niet....
Pfffff..... werknemer van de maandquote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef Whuzz het volgende:
Tja als er niemand wil wonen, dan wil niemand er wonen. Of het nou sociale huur is of vrije sector.
In de rest van het land (ja zelfs in Groningen) willen mensen wél wonen en is het verschil aanmerkelijk groter.
En NB? Laatst nog verkozen tot coolste provincie! Maar dat is uiteraard pas sinds ik er woon
Xeno denkt dat Dronten ook randstad isquote:
Zou je je McDonalds werkervaring buiten dit topic willen houden? Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Pfffff..... werknemer van de maand![]()
Ja, tuurlijk. Je vergeet dan even dat ik alle paden alvast aangelegd heb. Jij hoefde alleen nog maar een entree te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef Whuzz het volgende:
Maar dat is uiteraard pas sinds ik er woon
Lijkt mij van welquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef oinkoink12 het volgende:
Gelden de nederlandse regels in dronten ? :S
aub niet, laat dat tuig wegblijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Xeno denkt dat Dronten ook randstad is
Iets zegt mij dat dat een zegen is voor de mensheid.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
Heb ik niet want ik kan dingen wat ik zie met mijn ogen niet via internet linken.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat een zegen is voor de mensheid.
Maar je geloofwaardigheid wordt er natuurlijk niet beter op.
Kan ik weinig aan doen dat ik niet wat ik zie kan linkenquote:Iets zegt mij dat dat een zegen is voor de mensheid.
Maar je geloofwaardigheid wordt er natuurlijk niet beter op.
Je bedoelt dat tuig uit Dronten uit de randstad?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
aub niet, laat dat tuig wegblijven
Doe gewoon even je woonplaats, wijk en de WBV's waar je het over hebt. Zoeken wij de rest voor je uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Kan ik weinig aan doen dat ik niet wat ik zie kan linken
Hoezo? Heb je verhuisplannen? Jij kan nergens meer heen Whuzzquote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe gewoon even je woonplaats, wijk en de WBV's waar je het over hebt. Zoeken wij de rest voor je uit.
Nee maar regio Utrecht wel hequote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Xeno denkt dat Dronten ook randstad is
Yup. Over een jaar of 15-20 als de kids verhuisd zijn. Maar de kans is klein dat het dan naar een WBV huis wordt. Kans is vrij groot dat het een dikke villa in Tsjechië wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je verhuisplannen? Jij kan nergens meer heen Whuzz
Woonplaats Enschedequote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[quot]Doe gewoon even je woonplaats, wijk en de WBV's waar je het over hebt. Zoeken wij de rest voor je uit.
Uiteraard zullen er woningen zijn die duurder zijn dan de WBV woningen, maar ik heb net al bij rotsvast gekeken en daar heb ik al 2 woningen gezien die zeker gelijke prijs of iets lager zouden zijn bij een WBV.quote:Ik zal morgen (op werk uiteraard) even wat zoekwerk doen. Kan ik je mailen waar het kratje bier heen mag als je ongelijk blijkt te hebben?
Bedtijd nu! Rust zacht mijn dappere huurslaafjes
Yup. Mijn vrouw komt ook van buiten NL. En er is nog een stuk grond (eigendom) wat nodig mijn aandacht behoeft.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef Whuzz het volgende:
Kans is vrij groot dat het een dikke villa in Tsjechië wordt
ik denk dat ik per m2 inderdaad goedkoper woon dan in een woning van de WBVquote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Woonplaats Enschede
WBV: domijn, woonplaats en onshuis
Wijk: verschillende wijken
Ik betwijfel trouwens of je op internet de advertentie kan vinden, die ik gezien hebt. Maar als je kijkt naar de grote vrije sector verhuurders zal je denk ik niet veel meer huur krijgen dan een soortgelijke WBV woning.
Ik zal morgen (op werk uiteraard) even wat zoekwerk doen. Kan ik je mailen waar het kratje bier heen mag als je ongelijk blijkt te hebben?
Bedtijd nu! Rust zacht mijn dappere huurslaafjes![]()
En waar gaan die kids dan wonen? Of denk jij dat ze met gemak een betaalbare woning gan vinden?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Over een jaar of 15-20 als de kids verhuisd zijn. Maar de kans is klein dat het dan naar een WBV huis wordt. Kans is vrij groot dat het een dikke villa in Tsjechië wordt
Dat weet ik van mijzelf, met mijn koopwoning, wel zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat ik per m2 inderdaad goedkoper woon dan in een woning van de WBV
nou wat zeur je dan over scheefhuren , ik zou niet met een WBV woning willen ruilenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weet ik van mijzelf, met mijn koopwoning, wel zeker
Ik ook niet. Maar door het scheefhuren ontvangen er natuurlijk wel meer mensen huursubsidie.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou wat zeur je dan over scheefhuren , ik zou niet met een WBV woning willen ruilen
OMG.... de onwetendheidquote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar door het scheefhuren ontvangen er natuurlijk wel meer mensen huursubsidie.
Dat kun je wel zeggen. Sommige mensen blijven die plaat maar voor hun kop houden, ook al zijn ze er al tientallen malen op gewezen.quote:
Aan zelfkennis ontbreekt het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:04 schreef Asfyxia het volgende:
Dat kun je wel zeggen. Sommige mensen blijven die plaat maar voor hun kop houden, ook al zijn ze er al tientallen malen op gewezen.
ik denk dat als de huur hoger is dat er dan meer huursubsidie lasten zou zijn voor de overheid, overigens kost de huursubsidie slechts 3 miljard en de HRA 15 miljardquote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar door het scheefhuren ontvangen er natuurlijk wel meer mensen huursubsidie.
Met dien verstande dat de huursubsidie aan de uitgaven kant staat, en de HRA slechts minder inkomsten opbrengt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef michaelmoore het volgende:
Overigens kost de huursubsidie slechts 3 miljard en de HRA 15 miljard
Huursubsidie is mensen in hun eerste levensbehoefte voorzien HRA is de mensen die het toch al goed hebben korting geven...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Met dien verstande dat de huursubsidie aan de uitgaven kant staat, en de HRA slechts minder inkomsten opbrengt.
Huursubsidie is geld weggeven aan de mensen die het minst opbrengen*. HRA is korting geven aan hardwerkende, trouwe klanten die sowieso netto VEEL meer betalen (zelfs met de HRA meegerekend) dan de huursubsidie ontvangers.
* ) Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat die mensen er per definitie geen recht op hebben...
Een scheefhuurder ontvangt per definitie geen huursubsidie...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Die gaan eerst lekker op kamers, dan later iets groter en zo stapje voor stapje groeien tot ze een woning hebben waar ze blij mee zijn. Of dat gemakkelijk gaat? Vast niet, maar waarom zou het gemakkelijk moeten gaan? Dat is nou typisch jouw dubbeltje-eerste-rang mentaliteit.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En waar gaan die kids dan wonen? Of denk jij dat ze met gemak een betaalbare woning gan vinden?
Tuurlijk, maar dan heb je wel echt doorgerotte krotten met de kwart tot de helft van de vierkante meters van een sociale woningbouw woning.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Uiteraard zullen er woningen zijn die duurder zijn dan de WBV woningen, maar ik heb net al bij rotsvast gekeken en daar heb ik al 2 woningen gezien die zeker gelijke prijs of iets lager zouden zijn bij een WBV.
nee dat is een contradictie in dinges ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef janatwork het volgende:
[..]
Een scheefhuurder ontvangt per definitie geen huursubsidie...
Dat is hetzelfdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Met dien verstande dat de huursubsidie aan de uitgaven kant staat, en de HRA slechts minder inkomsten opbrengt.
je kan prima iets kleins kopen. Dan heb je later ook nog wat op je oude dag?! Liever geld in iets van "jezelf" pompen dan naar de zee dragenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:33 schreef BertV het volgende:
Die paar zonderlingen die liever ruim leven en in een tochtwoning zitten...
Gaat het eigenlijk wel over een grote groep, die scheefhuurders?
Volgens mij is het gewoon het zoeken naar een zondebok.
In Nederland is het toch gebruikelijk om jezelf plat te lenen, maximaal en op de knietjes naar de bank.
Val je daar buiten dan ben je op z'n minst scheef in je hoofd.
Dat neemt iedereen aan, dat het tekort daar door komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:34 schreef draaijer het volgende:
Er is een tekort aan sociale huurwoningen omdat de meesten scheefhuren ok vinden. Ik vind dat scheefhuren aangepakt moet worden zodat de mensen die het nodig hebben de kans krijgen om een dak boven hun hoofd te hebben
Haha, ik denk dat je ietwat optimistisch denkt. Ik heb de cijfers ook niet, maar ik gok > 30%quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat neemt iedereen aan, dat het tekort daar door komt.
Ik ben echt benieuwd naar percentages. Hoeveel van die woningen worden bezet door huurders met een salaris van 33.000+(?) 10%, 5%, 1%?
Zelfs voor een prikkie hoef ik mijn woning niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:49 schreef meth77 het volgende:
Dan kunnen ze inderdaaad beter die woningen voor een prikkie aan die bewoners verkopen, want de uitvoerbaarheid is dus minimaal
Maar ze kunne er wel 6 polen in jagen, met een laag inkomenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef BertV het volgende:
[..]
Zelfs voor een prikkie hoef ik mijn woning niet.
135.000EUR (300.000 guldens) voor een 1953 enkel glas appartement, 50 liter boiler, centrale gaskachel, bruinzeelkeuken, vroeg Roemeense badkamer![]()
Ben niet gek...
(en dan zijn er meer niet gezien de steeds groter wordende leegstand)
Nee, het lijkt alsof ze de buurt vrij willen houden van medelanders.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:00 schreef meth77 het volgende:
[..]
Maar ze kunne er wel 6 polen in jagen, met een laag inkomen
Die lui blijven tot aan hun dood de woningcorporaties verdedigenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Woningcorporaties, dat is de echte maffia. Gesteund door hun retarded sidekicks, de scheefhuurders
Ik moet toegeven dat ik niet loop te scheumen naar subsidies of andere voordelen, ik heb er niet in verdiept.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:00 schreef meth77 het volgende:
[..]
Maar serieus als men in een uitkering komt krijg je dan huurverlaging?
telt het inkomen van een vriendin ook mee, of een kind en als die uit huis gaat, en krijg je dan per wanneer huurverlaging, en als je een vermogen hebt uit verkoop koopwoning telt dat ook mee?
Als je dus met je vriendin allebei apart blijft wonen dan hou je de lage huur??
Of als je minder gaat werken dan kun je loonsverlaging krijgen
Dat klinkt me toch meer als een nivilerende maatregel, waardoor het toch meer als links punt gezien zou moeten worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:00 schreef meth77 het volgende:
.
Het is wel geen echte VVD maatregel, huur naar inkomen
Dat schrijf ik ook nergens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef janatwork het volgende:
[..]
Een scheefhuurder ontvangt per definitie geen huursubsidie...
Door een lage huur komen mensen niet in aanmerking voor huursubsidie, echter als die mensen de woning kopen krijgen ze wel HRA , van de overheidquote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
De nieuwe regeltjes omtrent hypotheken die de banken opgelegd hebben gekregen door de overheid gaan dit al een gedeelte voorkomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef meth77 het volgende:
Als de overheid 1.000.000 woningen gaat verkopen, kost het erg veel HRA
Je hebt natuurlijk een hele grote groep mensen die al jaren lang in een huurhuis woont en nog steeds een hele lage huur betaalt omdat ze er al zolang wonen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:33 schreef BertV het volgende:
Die paar zonderlingen die liever ruim leven en in een tochtwoning zitten...
Gaat het eigenlijk wel over een grote groep, die scheefhuurders?
Volgens mij is het gewoon het zoeken naar een zondebok.
In Nederland is het toch gebruikelijk om jezelf plat te lenen, maximaal en op de knietjes naar de bank.
Val je daar buiten dan ben je op z'n minst scheef in je hoofd.
Nee, maar je kunt wel stapsgewijs hun huur omhoog trekken tot die een niveau bereikt dat bij hun inkomen past (wat "passend" is laat ik even in het midden) of zelfs daar boven als je wilt dat ze verhuizen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een hele grote groep mensen die al jaren lang in een huurhuis woont en nog steeds een hele lage huur betaalt omdat ze er al zolang wonen.
Maar die mensen kun je toch niet hun huis uitzetten, omdat de overheid en woningcorportaties jarenlang hun kerntaak verzaakt hebben?
Die mensen gaan dan wel klagen want dan houden ze minder over. Tja, jammer danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel stapsgewijs hun huur omhoog trekken tot die een niveau bereikt dat bij hun inkomen past (wat "passend" is laat ik even in het midden) of zelfs daar boven als je wilt dat ze verhuizen.
En daar is niets mis mee(zeg ik als scheefhuurder) .quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel stapsgewijs hun huur omhoog trekken tot die een niveau bereikt dat bij hun inkomen past (wat "passend" is laat ik even in het midden) of zelfs daar boven als je wilt dat ze verhuizen.
En de prijs van een brood ook verhogen zodat het bij hun inkomen past.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pcies, net als ik als huizenbezitter voorstander ban van afschaffing van de HRA. Zolang het in beide gevallen (afschaffing HRA en tegengaan van scheefhuren) maar geleidelijk gebeurd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:26 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
En daar is niets mis mee(zeg ik als scheefhuurder) .
Wel als het gesubsidieerd brood is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
En de prijs van een brood ook verhogen zodat het bij hun inkomen past.
Nee, maar wel achterlijke gladiolen als jij weren van het internet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
En de prijs van een brood ook verhogen zodat het bij hun inkomen past.
Lener wordt zenuwachtigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar wel achterlijke gladiolen als jij weren van het internet.
In Dronten mag je naar hartenlust scheef komen wonen.... zelfs op het stadhuis juichen ze het toe, op paupers die van een uitkering rond moeten komen zitten ze niet te wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:46 schreef Whuzz het volgende:
Als jouw bron klopt, dan zouden er dus méér scheefhuurders komen![]()
De VVD zou toch een zogenaamde liberale partij moeten zijn? (Volkspartij voor Vrijheid en Democratiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat klinkt me toch meer als een nivilerende maatregel, waardoor het toch meer als links punt gezien zou moeten worden.
De VVD zou eerder voor een te hoge prijs voor alles gaan zodat de bedrijven maar flinke winsten kunnen maken die in de zakken van de bestuurders terecht komen.
Alleen al de kans dat jij me buurman zou worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef xenobinol het volgende:
In Dronten mag je naar hartenlust scheef komen wonen
Eerder geirriteerd door iemand zoals jij denk ik dan. Waarom doe je eigenlijk zo kinderachtig?quote:
Zo'n maatregel heeft niet exact dezelfde gevolgen, als je nu nog kan financieren heb je nog steeds recht op HRA... het is dus een compleet andere maatregel met andere gevolgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De nieuwe regeltjes omtrent hypotheken die de banken opgelegd hebben gekregen door de overheid gaan dit al een gedeelte voorkomen.
Ja dan kunnen de roeptoeters van de VVD wel roepen dat ze de HRA niet aanpakken maar wanneer ze financieringsregels opdringen aan de hypotheek verstrekkers heeft dat preceis dezelfde gevolgen alleen heet het nu anders.
Ik voel een subsidie/korting discussie aankomen, een beetje zwak argument imoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel als het gesubsidieerd brood is.
Doe ff niet zo afgunstig.quote:
Lichtelijk geirriteerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
de Jager is natuurlijk ook maar een trekpop... die durft eigenlijk niets te ondernemen. De recente geschiedenis heeft overigens uitgewezen dat hij kan liegen alsof het gedrukt staatquote:
Vind jij het prettig dat iemand als Cenzuur jouw topics zo verziekt dan? Het getuigt ook niet echt van respect richting jouquote:
Ah, je geeft toe dat het een zwak argument is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik voel een subsidie/korting discussie aankomen, een beetje zwak argument imo
Wat een taalgebruik. Zien er hier geen modjes die hier iets aan kunnen doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik huur niet in Nederlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe ff niet zo afgunstig.
Ik kan het ook niet helpen dat jouw woonlasten gaan stijgen de komende jaren, dat doe je jezelf aan.
En dan toch zo verzuurd reageren...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik. Zien er hier geen modjes die hier iets aan kunnen doen?
[..]
Ik huur niet in Nederland
Het drukt op den duur wel de kosten voor hra voor de overheid, dus heeft het voor de overheid wel dezelfde gevolgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zo'n maatregel heeft niet exact dezelfde gevolgen, als je nu nog kan financieren heb je nog steeds recht op HRA... het is dus een compleet andere maatregel met andere gevolgen.
En daarnaast verminderd het de totale hypotheekschulden van het volk. Da's nog een overeenkomst.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het drukt op den duur wel de kosten voor hra voor de overheid, dus heeft het voor de overheid wel dezelfde gevolgen.
Waar? (Mijn laatste zure reactie was over die brief die ik van ING kreeg.)quote:
Niet zo hardhandig Revo...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Revolution-NL het volgende:
HRA gelijdelijk beperken
Overdrachtbelasting schrappen
Scheefhuurders keihardgelijdelijk aanpakken
Ja. Wat was er zo kwetsend aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind je het heel gek dat mensen geirriteerd raken met zo`n reactie?
quote:En de prijs van een brood ook verhogen zodat het bij hun inkomen past.
Alsof deze reeks ook maar getuigd van enig respect naar wie dan ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef Whuzz het volgende:
Vind jij het prettig dat iemand als Cenzuur jouw topics zo verziekt dan? Het getuigt ook niet echt van respect richting jou
Maar goed, het is kennelijk weer tijd om hem op /ignore te gooien. Hij heeft een zeer korte tijd lichtelijk zinvol aan de discussie meegedaan, maar dat was duidelijk van korte duur
Ik vermoed dat zijn aanstaande 25% huurverhoging hem tot wanhoop drijft.
Misschien dat de modjes hem maar weer eens moeten bannen. Dat hielp wel de laatste keer
Anyways:Zuurtje
Het ligt eraan in wat de gevolgen van zo'n subsidie/aftrekpost zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, je geeft toe dat het een zwak argument is.
Oeps.... dom natuurlijk... ik bedoel gemeentehuis natuurlijkquote:
Soortgelijke gevolgen... (ik ben een man van de nuancering en detailsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het drukt op den duur wel de kosten voor hra voor de overheid, dus heeft het voor de overheid wel dezelfde gevolgen.
Waarom de overdrachtsbelasting afschaffen? Daar is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Revolution-NL het volgende:
HRA gelijdelijk beperken
Overdrachtbelasting schrappen
Scheefhuurders keihard aanpakken
![]()
![]()
![]()
Goed plan... tevens een algehele IB verlaging doorvoeren dan.... dan is de pijn voor de scheefleners niet zo groot.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef BertV het volgende:
Ik zie er ook wel wat in de HRA en subsidies in 1 klap af te schaffen.
Banken en Woningcorporaties moeten die synthetische overwaarde direct afboeken.
Dat gebeurt ook op landniveau met schulden die niet betaald kunnen worden.
Welk nut dient deze dan? Als je speculatie wilt tegengaan kun je hem beter omzetten in een winstbelasting.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom de overdrachtsbelasting afschaffen? Daar is toch niets mis mee?
Hm. Dus je wil dat de scheefleners besparen? Terwijl je in andere reacties er door middel van smiley-gebruik blijk van geeft het prachtig te vinden als die mensen in de ellende komen. Waar komt dat vandaan vraag ik me af. Ben je dan echt zo gefrustreerd dat je een hele bevolkingsgroep ellende toewenst (en zeg niet dat je dat niet doet, want dat doe je wel).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed plan... tevens een algehele IB verlaging doorvoeren dan.... dan is de pijn voor de scheefleners niet zo groot.
Dat is prima, maar dan alleen in combinatie met een huurstijging die evenredig is aan het verdwijnen van de HRA. Anders worden scheefhuurders indirect alsnog beloond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed plan... tevens een algehele IB verlaging doorvoeren dan.... dan is de pijn voor de scheefleners niet zo groot.
'Mamma, ze pesten mij'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Alsof deze reeks ook maar getuigd van enig respect naar wie dan ook![]()
Oproepen tot een ban is natuurlijk not done in zo'n baggerreeks als deze
Jij hebt toch al eens een ban gehad? Waarvoor was dat?quote:
Waarom zou je dan als huurder geen extra verhuis-verhuudbelasting hoeven af te dragen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom de overdrachtsbelasting afschaffen? Daar is toch niets mis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |