quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef muzas het volgende:
als jullie deze cijferreeeks woord voor woord letterlijk knnen oplezen moogen jullie twee eetbare producten kiezen uit de kast der verleidingen hier veer mag iemand zich melden in de kamer van de waarheid![]()
![]()
Was mn gedachte toch goed, maar maakte ik zelf al de fout in het begin en gaf het opquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef muzas het volgende:
alsjulliedze cijferreeeks woord voor woord letterlijk knnen oplezen moogen jullie twee eetbare producten kiezen uit de kast der verleidingen hier veer mag iemand zich melden in de kamer van de waarheid![]()
![]()
Ik had em ookal helemaal opgelost als je verder terugleest maar maakt niet uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:29 schreef Ransjih het volgende:
[..]
knap gedaan![]()
vind het trouwens wel een lullige prijs voor deze moeilijke opdracht
Dat dus!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef pullup het volgende:
In ieder geval zijn een aantal fokkers hoogbegaafder dan monique
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Toverheks het volgende:
Muzas
heb het even neergezet in de up date met je naam erbij klasse
![]()
![]()
![]()
alsjulliedzecijferreeekswoordvoorwoordletterlijkknnenoplezenmoogenjullietweeeetbareproductenkiezenuitdekastderverleidingenhierveermagiemandzichmeldenindekamervandewaarheid
Met dank aan Muzas die meteen begon te puzzelen en steeds een stukje meer van de oplossing poste in de COS.Dus FOK Muzas had het eerder dan de bewoners die zitten er nog steeds naar te staren en te puzzelen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef md89 het volgende:
[..]
De bewoners hebben het trouwens al opgegeven lijkt het
wat een zwakkelingen hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef md89 het volgende:
[..]
De bewoners hebben het trouwens al opgegeven lijkt het
Dat lijkt mij het gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dat dus!
Of ze doet alsof ze het niet ziet, kan ook.
juh jij was snellerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik had em ookal helemaal opgelost als je verder terugleest maar maakt niet uit.![]()
Voor degene die als eerste door had hoe het met alfabet zat though.
![]()
Achja, het houdt de bewoners hopelijk wat meer bezig/scherper.
dat denk ik dusquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dat dus!
Of ze doet alsof ze het niet ziet, kan ook.
Ja Monique vroeg gister aan Philip: Ik weet jouw geheim. Jij hebt een relatie met een gouden medaille winnares.quote:
Chufi dan toch zeker ook want die kwam als eerste met dat ideequote:
Ik heb geen twitterquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
Haha Muzas, die spelfouten zijn gewoon stagtaires die pabowiskunde hebben gevolgd en een te lastige opdracht hebben gekregen
Je moet hem eigenlijk ook ff twitteren naar @secretstory.nl
Ahja, komt door m'n ouwe crappy keyboard, had em op papiertje wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef muzas het volgende:
[..]
juh jij was snellerIk keek niet meer naar posts... was aan het kijken/typen.
Staat wel een spelvaut in. 17=o en 7=e veer = voor.
Chufi is ook hoogbegaafd!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Chufi dan toch zeker ook want die kwam als eerste met dat idee
Ik knal hem er wel opquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb geen twittermaar ga je gang. ik ben benieuwd
hoe kwam je daar zo snel op ??? daar zou ik nu nooit opkomenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef muzas het volgende:
[..]
juh jij was snellerIk keek niet meer naar posts... was aan het kijken/typen.
Staat wel een spelvaut in. 17=o en 7=e veer = voor.
Ik zit tegen de 140quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Monique zit vooral te puzzelen op hoe haar string moet zitten tijdens het joggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef Toverheks het volgende:
alsjulliedzecijferreeekswoordvoorwoordletterlijkknnenoplezenmoogenjullietweeeetbareproductenkiezenuitdekastderverleidingenhierveermagiemandzichmeldenindekamervandewaarheid
Met dank aan Muzas en Chufi die meteen begonnen te puzzelen en steeds een stukje meer van de oplossing poste in de COS.Dus FOK Muzas had het eerder dan de bewoners die zitten er nog steeds naar te staren en te puzzelen.
Ja dat is idd een groot nadeelquote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef ABundy het volgende:
En toch vind ik dat het ontcijferen van de boodschap aardig moeilijk is gezien de lengte en het gebrek aan schrijfwaren in het huis
Achja ze hebben al eerder manieren gevonden om te schrijven, in kaarsen enzo dus op zich zouden ze dat nu mss ook wel mogen doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef ABundy het volgende:
En toch vind ik dat het ontcijferen van de boodschap aardig moeilijk is gezien de lengte en het gebrek aan schrijfwaren in het huis
Das toch mooi? Jij was de eerste die het zag. Kudo's.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Estherdv het volgende:
ik vind he tjammer dat joanna genomineerd is
Dat wel, maar het bekijken van de cijfers, en concluderen dat 3 het laagste is en 28 het hoogste en dan het verband met het alfabet vinden mag ze na 30 minuten toch wel lukken. Oplossen is een tweede...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef ABundy het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je staat erbij in de up date schatje
Woordjes aanwijzen in boekjes mag ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja ze hebben al eerder manieren gevonden om te schrijven, in kaarsen enzo dus op zich zouden ze dat nu mss ook wel mogen doen.
Ja gatverdamme, stelletje bekstekkers met hun valsche nichten streken altijd!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
Achterbaks en stiekem zijn weer met geheimtaal bezig.
flip is zijn tel nr aan jo door aan het geven, die wil het huis uit.......(jo dus)quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
Achterbaks en stiekem zijn weer met geheimtaal bezig.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef ABundy het volgende:
Heeft dat nut denk je?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP: Mensen mail ook even naar info@endemol.nl dat ze Philip moeten straffen omdat hij zijn geheim heeft verklapt aan Monique.
Ook weer zoquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat wel, maar het bekijken van de cijfers, en concluderen dat 3 het laagste is en 28 het hoogste en dan het verband met het alfabet vinden mag ze na 30 minuten toch wel lukken. Oplossen is een tweede...
Heb je nog steeds geen gifje?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Estherdv het volgende:
ik vind he tjammer dat joanna genomineerd is
Niks toch? Alleen doe ik het toch liever op mijn manquote:
Jij bent ook hoogbegaafd hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
Is dan ook heel simpel #3=A #4=B etc #28=Z eerste wat ik dacht. Aangezien laagste getal 3 en hoogste 28 is.
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:43 schreef Stability het volgende:
ben benieuwd of mn schoonfamilie kijkt...aldus jo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze is benieuwd of der schoonfamilie kijkt![]()
![]()
Juist ja en besloten er een punt achter te zettenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
ze moest eens weten, ja muts, je ex-schoonfamilie heeft ook gekeken
![]()
dat zie je toch aan haar?quote:
Maar dan in het kleinquote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een ava voor pablolaatje
[ afbeelding ]
Wat zal die familie wel niet gedacht hebben? Wat een zelfingenomen plastic emmer?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist ja en besloten er een punt achter te zetten
dikste lol is toch al weer over, totdat Jo weet wie haar genomineerd heeft, dan pakt ze de bekstekkers aanquote:
ja dat idee had ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
Jo: ik ben benieuwd of mijn schoonfamilie kijkt.
Dit zegt ze met een big smile. Ze weet het hoor.
Tsja of ze acteert of ze is echt zo dom, of waarschijnlijk zowieso allebei.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
Jo: ik ben benieuwd of mijn schoonfamilie kijkt.
Dit zegt ze met een big smile. Ze weet het hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ze leuk vinden hoop ik. Weer een Geer ava erbijquote:
Nog een hoogbegaafdequote:Op maandag 28 maart 2011 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Code
Als jullie deze cijferreeks woord voor woord letterlijk kunnen oplezen mogen jullie twee eetbare producten kiezen uit de kast der verleidingen hiervoor mag iemand zich melden in de kamer van de waarheid
Nu het laatste stukje nog want dat heb ik niet op cap.
Als ik haar een beetje kan inschatten, dan weet ze het echt nog niet. Anders zou ze wel zitten te verkondigen dat ze het uit gaat maken als ze thuis komt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja of ze acteert of ze is echt zo dom, of waarschijnlijk zowieso allebei.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP: Mensen mail ook even naar info@endemol.nl dat ze Philip moeten straffen omdat hij zijn geheim heeft verklapt aan Monique.
wacht nou tot donderdag, dan mag je naar je hondquote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef Urb het volgende:
Joan heeft in de kamer gevraagd of ze " ALSJEBLIEFT EEN FOTO VAN D'R HOND MOCHT"
Serieus, als die vent van d'r niet al weg was, had ik 'm nu helpen inpakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef Urb het volgende:
Joan heeft in de kamer gevraagd of ze " ALSJEBLIEFT EEN FOTO VAN D'R HOND MOCHT"
nee ze gaat er niet uitquote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef Stability het volgende:
[..]
wacht nou tot donderdag, dan mag je naar je hond
Weet jij veel wat voor kunstjes ze dat arme dier heeft geleerdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Serieus, als die vent van d'r niet al weg was, had ik 'm nu helpen inpakken![]()
8 weken opgehokt en ze mist d'r teef... ipv d'r vriendje
Tijd dat de stem roept:quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef snetje het volgende:
jammer dat ze niks meer proberen met cijfers
Gerard zit nog te tellenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef snetje het volgende:
jammer dat ze niks meer proberen met cijfers
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 16:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die vind ik toch wel erg leuk hoor
als ze nou zo eens de voordeur uitrent ben ik tevredenquote:
ramen wassen reclame hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
Ze heeft ook in een paar commercials gespeeld zie ik. (zit op dr hyves te loeren vandaar die foto's sorry)![]()
[ afbeelding ]
pregnyl is voor vrouwen die zwanger willen en raken en daar 'hulp' bij nodig hebben (voor de eisprong)quote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
De Inspectie voor de Gezondheidszorg
Van der Wal was ook inspecteur bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ), en schreef in 1996 al in die hoedanigheid dat de inspectie artsen met klem adviseert HCG niet meer te gebruiken in de behandeling van vetzucht. In 2002 werd de arts Menko uit Ooij tuchtrechtelijk veroordeeld wegens de manier waarop hij HCG toepaste. IGZ wees Kassa erop dat de HCG-kuur illegaal is. Zo schafte de afslankkliniek van Diana Gabriels Verweijen Pregnyl aan (een bevriende dokter zorgde voor het recept) en verdunde het zelf. Ze verkocht zo wekelijks 250 kuren. Wat ze deed was in hoge mate illegaal, zei IGZ. Zie voor dit alles de reeds genoemde website van de Vara.
Dit is een stukje uit deze link http://www.skepsis.nl/blo(...)cg-afslankkuren-aan/
Een oplichster dus.
Linke wijve hoor hehe, zal er ook een vader in het verhaal bestaan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
Van der Wal was ook inspecteur bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ), en schreef in 1996 al in die hoedanigheid dat de inspectie artsen met klem adviseert HCG niet meer te gebruiken in de behandeling van vetzucht. In 2002 werd de arts Menko uit Ooij tuchtrechtelijk veroordeeld wegens de manier waarop hij HCG toepaste. IGZ wees Kassa erop dat de HCG-kuur illegaal is. Zo schafte de afslankkliniek van Diana Gabriels Verweijen Pregnyl aan (een bevriende dokter zorgde voor het recept) en verdunde het zelf. Ze verkocht zo wekelijks 250 kuren. Wat ze deed was in hoge mate illegaal, zei IGZ. Zie voor dit alles de reeds genoemde website van de Vara.
Dit is een stukje uit deze link http://www.skepsis.nl/blo(...)cg-afslankkuren-aan/
Een oplichster dus.
Bron aubquote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb het al eerder gezegd maar vooruit nog een keer :die moeder van joanne heeft in de prostitutie gezeten ,en daar hoor je haar niet over...
Liggen de hele dag op bed. Komt er een leuke puzzel clue op het scherm gaan ze rennen. Snappen jullie het nog?quote:
En terechtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Gerard Alex ook niet helemaal meer vertrouwt.
En niet helemaal onterechtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Naar dat gifje kijken, en tegelijkertijd deze muziek afspelen;
![]()
![]()
Die indruk kreeg ik ook..Zijn gezichtsuitdrukking was redelijk duidelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
zo hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
Een oplichster dus.
Heeft niks met hoogbegaafd te maken. Als kind gebruikten we dit soort coderingen al als geheim taal, en dan zie je dit onmiddelijk, tenminste voor mij was het net als voor vele anderen meteen duidelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
ff pjuter uit zetten en dan xbox startenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
goeden middag allen
ff een korte off topic vraag.
ik heb ernstig hulp nodig bij xbox aansluiten op upc. heb hier 2 huilende pubers die black ops online willen spelen maar dat gaat nu ff niet en ze vallen mij lastig terwijl ik wil streamen.
iemand die me kan helpen of me ergens heen kan sturen waar ze het weten.
thanx
Waarom omdat hij niet gestemd heeft wat Gerard graag wilde? Dat kan nooit een reden zijn hij heeft toch een eigen mening.... euhhh nee wacht effe dat kan niet...quote:
Jij bent echt hoogbegaafd dat je dat allemaal weetquote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Heeft niks met hoogbegaafd te maken. Als kind gebruikten we dit soort coderingen al als geheim taal, en dan zie je dit onmiddelijk, tenminste voor mij was het net als voor vele anderen meteen duidelijk.
Om hoogbegaafdheid vast te stellen is wel wat meer nodig.
Wij deden vroeger ook altijd dit soort geheimschrift taaltjes, niet alleen met cyfers maar ook met soort hieroglyfen, Was altijd erg leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Heeft niks met hoogbegaafd te maken. Als kind gebruikten we dit soort coderingen al als geheim taal, en dan zie je dit onmiddelijk, tenminste voor mij was het net als voor vele anderen meteen duidelijk.
Om hoogbegaafdheid vast te stellen is wel wat meer nodig.
zou de STEM ff moeten meldenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is het nomineren op laatste moment veranderd naar Mannen ---> vrouwen.
Want er waren al nominatieafspraken gemaakt onder sommige vrouwen om Gerard te nomineren.
En om dat in de kiem te smoeren hebben ze nominatie op deze manier gedaan.
http://tinyurl.com/6eor6d2quote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef Lauzer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze wil ik me graag aan u voorstellen. Mijn naam is DIANA Gabriels Verweijen.
In mijn advies- en bemiddelingspraktijk, die nu al ruim 20 jaar bestaat,
bied ik u een totaal Beauty Care pakket aan. Dit zou kunnen zijn dat u geīnteresseerd
bent in een botox behandeling, borstvergroting, het plaatsen van een
maagballon, maagband of het willen krijgen van een Madonna Body.
Door middel van een personal shop trainer wat dan ook voor u tot
de mogelijkheden behoort. De praktijk biedt al deze mogelijkheden!
Stond op de site van die beautyfarm van Joanna's moeder.
What the fuck is een maagballon?!
al geprobeerd. we hebben een dns server code nodig. upc weet ook niets. balletjesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef wildstar het volgende:
[..]
ff pjuter uit zetten en dan xbox starten
Welke letter staat er dan voor 28?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat een onzin, alsof je voor het oplossen een hoog IQ moet hebben. Als klein kind deden we dit soort codering als geheimtaal al met een draaischijf. Gewoon twee rondjes knippen splitpen erin en op de ene draaischijf het alfabet en op de andere de code.
Het verbaast me wel dat geen van de bewoners de oplossing meteen ziet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Wij deden vroeger ook altijd dit soort geheimschrift taaltjes, was altijd erg leuk. Geen idee of je er een hoog IQ voor moet hebben maar maakt toch ook niet uit.
Toch scherp gevonden either way.
ze hebben geen papier om de hele zin op te schrijven, dus kan even durenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat geen van de bewoners de oplossing meteen ziet.
3=a dus 28=zquote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke letter staat er dan voor 28?
Volgens mij meer omdat hij tegen Sharon had gezgd dat ze zich geen zorgen hoefde te maken, en dan toch op haar stemmen..Is so not donequote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom omdat hij niet gestemd heeft wat Gerard graag wilde? Dat kan nooit een reden zijn hij heeft toch een eigen mening.... euhhh nee wacht effe dat kan niet...
Vraag het anders even hier Digital Cornerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
al geprobeerd. we hebben een dns server code nodig. upc weet ook niets. balletjes
volgens mij een ballonnetje dat er heel weinig voedsel in de maag nog kan komen, voor mensen die willen afvallenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef Lauzer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze wil ik me graag aan u voorstellen. Mijn naam is DIANA Gabriels Verweijen.
In mijn advies- en bemiddelingspraktijk, die nu al ruim 20 jaar bestaat,
bied ik u een totaal Beauty Care pakket aan. Dit zou kunnen zijn dat u geīnteresseerd
bent in een botox behandeling, borstvergroting, het plaatsen van een
maagballon, maagband of het willen krijgen van een Madonna Body.
Door middel van een personal shop trainer wat dan ook voor u tot
de mogelijkheden behoort. De praktijk biedt al deze mogelijkheden!
Stond op de site van die beautyfarm van Joanna's moeder.
What the fuck is een maagballon?!
misschien iemand anders?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
al geprobeerd. we hebben een dns server code nodig. upc weet ook niets. balletjes
ik zal daar ook ff gaan kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vraag het anders even hier Digital Corner
dat dus, om hongergevoel te verminderenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij een ballonnetje dat er heel weinig voedsel in de maag nog kan komen, voor mensen die willen afvallen
had ik al gedaan maar kon het niet vinden. ik open daar wel ff een topic en zal jullie hier even niet meer lastig vallen.quote:
oke dan had ik het goed, had wel eens van maagbandjes gehoord dat ze je maag afbinden zoiets .quote:
Bah dat dreigen van dat domme kind..quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef Urb het volgende:
Joan " Ik wil niet vaak ouwehoeren tegen de stem maar ik hoop echt dat we wat leuks krijgen vandaag, andershou ik gewoon mn mond dicht en ga ik op bed liggen "
Ja alsjebieft Jo, doe het. Eindelijk rust.![]()
![]()
![]()
Hoooo, je weet dat ik Alex niet snel afval maar heb de afgelopen week actie's van hem gezien die niet echt "vriendschappelijk" genoemd kunnen worden. Let wel, vind hem nog steeds lief. leuk en aardig. Maar je kan echt niet op hem bouwen, hij waait met alle winden mee en wil het liefst door alle bewoners lief gevonden worden. Dit kan niet, je zal op den duur keuzes moeten maken en daarmee dus ook anderen kwetsen. Ik ben niet vergeten dat het Gerard was die Alex door dik en dun steunde terwijl ieder bewoner tegen hem was, Alex is dat blijkbaar wel vergeten.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom omdat hij niet gestemd heeft wat Gerard graag wilde? Dat kan nooit een reden zijn hij heeft toch een eigen mening.... euhhh nee wacht effe dat kan niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |