dikste lol is toch al weer over, totdat Jo weet wie haar genomineerd heeft, dan pakt ze de bekstekkers aanquote:
ja dat idee had ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
Jo: ik ben benieuwd of mijn schoonfamilie kijkt.
Dit zegt ze met een big smile. Ze weet het hoor.
Tsja of ze acteert of ze is echt zo dom, of waarschijnlijk zowieso allebei.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
Jo: ik ben benieuwd of mijn schoonfamilie kijkt.
Dit zegt ze met een big smile. Ze weet het hoor.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:43 schreef Stability het volgende:
ben benieuwd of mn schoonfamilie kijkt...aldus jo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ze leuk vinden hoop ik. Weer een Geer ava erbijquote:
Nog een hoogbegaafdequote:Op maandag 28 maart 2011 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Code
Als jullie deze cijferreeks woord voor woord letterlijk kunnen oplezen mogen jullie twee eetbare producten kiezen uit de kast der verleidingen hiervoor mag iemand zich melden in de kamer van de waarheid
Nu het laatste stukje nog want dat heb ik niet op cap.
Als ik haar een beetje kan inschatten, dan weet ze het echt nog niet. Anders zou ze wel zitten te verkondigen dat ze het uit gaat maken als ze thuis komt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja of ze acteert of ze is echt zo dom, of waarschijnlijk zowieso allebei.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP: Mensen mail ook even naar info@endemol.nl dat ze Philip moeten straffen omdat hij zijn geheim heeft verklapt aan Monique.
wacht nou tot donderdag, dan mag je naar je hondquote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef Urb het volgende:
Joan heeft in de kamer gevraagd of ze " ALSJEBLIEFT EEN FOTO VAN D'R HOND MOCHT"
Serieus, als die vent van d'r niet al weg was, had ik 'm nu helpen inpakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef Urb het volgende:
Joan heeft in de kamer gevraagd of ze " ALSJEBLIEFT EEN FOTO VAN D'R HOND MOCHT"
nee ze gaat er niet uitquote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef Stability het volgende:
[..]
wacht nou tot donderdag, dan mag je naar je hond
Weet jij veel wat voor kunstjes ze dat arme dier heeft geleerdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Serieus, als die vent van d'r niet al weg was, had ik 'm nu helpen inpakken![]()
8 weken opgehokt en ze mist d'r teef... ipv d'r vriendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |