Chufi is ook hoogbegaafd!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Chufi dan toch zeker ook want die kwam als eerste met dat idee
Ik knal hem er wel opquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb geen twittermaar ga je gang. ik ben benieuwd
hoe kwam je daar zo snel op ??? daar zou ik nu nooit opkomenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef muzas het volgende:
[..]
juh jij was snellerIk keek niet meer naar posts... was aan het kijken/typen.
Staat wel een spelvaut in. 17=o en 7=e veer = voor.
Ik zit tegen de 140quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Chufi dan toch zeker ook want die kwam als eerste met dat idee
Monique zit vooral te puzzelen op hoe haar string moet zitten tijdens het joggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef Toverheks het volgende:
alsjulliedzecijferreeekswoordvoorwoordletterlijkknnenoplezenmoogenjullietweeeetbareproductenkiezenuitdekastderverleidingenhierveermagiemandzichmeldenindekamervandewaarheid
Met dank aan Muzas en Chufi die meteen begonnen te puzzelen en steeds een stukje meer van de oplossing poste in de COS.Dus FOK Muzas had het eerder dan de bewoners die zitten er nog steeds naar te staren en te puzzelen.
Ja dat is idd een groot nadeelquote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef ABundy het volgende:
En toch vind ik dat het ontcijferen van de boodschap aardig moeilijk is gezien de lengte en het gebrek aan schrijfwaren in het huis
Achja ze hebben al eerder manieren gevonden om te schrijven, in kaarsen enzo dus op zich zouden ze dat nu mss ook wel mogen doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef ABundy het volgende:
En toch vind ik dat het ontcijferen van de boodschap aardig moeilijk is gezien de lengte en het gebrek aan schrijfwaren in het huis
Das toch mooi? Jij was de eerste die het zag. Kudo's.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Estherdv het volgende:
ik vind he tjammer dat joanna genomineerd is
Dat wel, maar het bekijken van de cijfers, en concluderen dat 3 het laagste is en 28 het hoogste en dan het verband met het alfabet vinden mag ze na 30 minuten toch wel lukken. Oplossen is een tweede...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef ABundy het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je staat erbij in de up date schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |