pregnyl is voor vrouwen die zwanger willen en raken en daar 'hulp' bij nodig hebben (voor de eisprong)quote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
De Inspectie voor de Gezondheidszorg
Van der Wal was ook inspecteur bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ), en schreef in 1996 al in die hoedanigheid dat de inspectie artsen met klem adviseert HCG niet meer te gebruiken in de behandeling van vetzucht. In 2002 werd de arts Menko uit Ooij tuchtrechtelijk veroordeeld wegens de manier waarop hij HCG toepaste. IGZ wees Kassa erop dat de HCG-kuur illegaal is. Zo schafte de afslankkliniek van Diana Gabriels Verweijen Pregnyl aan (een bevriende dokter zorgde voor het recept) en verdunde het zelf. Ze verkocht zo wekelijks 250 kuren. Wat ze deed was in hoge mate illegaal, zei IGZ. Zie voor dit alles de reeds genoemde website van de Vara.
Dit is een stukje uit deze link http://www.skepsis.nl/blo(...)cg-afslankkuren-aan/
Een oplichster dus.
Linke wijve hoor hehe, zal er ook een vader in het verhaal bestaan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
Van der Wal was ook inspecteur bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ), en schreef in 1996 al in die hoedanigheid dat de inspectie artsen met klem adviseert HCG niet meer te gebruiken in de behandeling van vetzucht. In 2002 werd de arts Menko uit Ooij tuchtrechtelijk veroordeeld wegens de manier waarop hij HCG toepaste. IGZ wees Kassa erop dat de HCG-kuur illegaal is. Zo schafte de afslankkliniek van Diana Gabriels Verweijen Pregnyl aan (een bevriende dokter zorgde voor het recept) en verdunde het zelf. Ze verkocht zo wekelijks 250 kuren. Wat ze deed was in hoge mate illegaal, zei IGZ. Zie voor dit alles de reeds genoemde website van de Vara.
Dit is een stukje uit deze link http://www.skepsis.nl/blo(...)cg-afslankkuren-aan/
Een oplichster dus.
Bron aubquote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb het al eerder gezegd maar vooruit nog een keer :die moeder van joanne heeft in de prostitutie gezeten ,en daar hoor je haar niet over...
Liggen de hele dag op bed. Komt er een leuke puzzel clue op het scherm gaan ze rennen. Snappen jullie het nog?quote:
En terechtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Gerard Alex ook niet helemaal meer vertrouwt.
En niet helemaal onterechtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Naar dat gifje kijken, en tegelijkertijd deze muziek afspelen;
![]()
![]()
Die indruk kreeg ik ook..Zijn gezichtsuitdrukking was redelijk duidelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
zo hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
Een oplichster dus.
Heeft niks met hoogbegaafd te maken. Als kind gebruikten we dit soort coderingen al als geheim taal, en dan zie je dit onmiddelijk, tenminste voor mij was het net als voor vele anderen meteen duidelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Chufi dan toch zeker ook want die kwam als eerste met dat idee
ff pjuter uit zetten en dan xbox startenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
goeden middag allen
ff een korte off topic vraag.
ik heb ernstig hulp nodig bij xbox aansluiten op upc. heb hier 2 huilende pubers die black ops online willen spelen maar dat gaat nu ff niet en ze vallen mij lastig terwijl ik wil streamen.
iemand die me kan helpen of me ergens heen kan sturen waar ze het weten.
thanx
Waarom omdat hij niet gestemd heeft wat Gerard graag wilde? Dat kan nooit een reden zijn hij heeft toch een eigen mening.... euhhh nee wacht effe dat kan niet...quote:
Jij bent echt hoogbegaafd dat je dat allemaal weetquote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Heeft niks met hoogbegaafd te maken. Als kind gebruikten we dit soort coderingen al als geheim taal, en dan zie je dit onmiddelijk, tenminste voor mij was het net als voor vele anderen meteen duidelijk.
Om hoogbegaafdheid vast te stellen is wel wat meer nodig.
Wij deden vroeger ook altijd dit soort geheimschrift taaltjes, niet alleen met cyfers maar ook met soort hieroglyfen, Was altijd erg leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Heeft niks met hoogbegaafd te maken. Als kind gebruikten we dit soort coderingen al als geheim taal, en dan zie je dit onmiddelijk, tenminste voor mij was het net als voor vele anderen meteen duidelijk.
Om hoogbegaafdheid vast te stellen is wel wat meer nodig.
zou de STEM ff moeten meldenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is het nomineren op laatste moment veranderd naar Mannen ---> vrouwen.
Want er waren al nominatieafspraken gemaakt onder sommige vrouwen om Gerard te nomineren.
En om dat in de kiem te smoeren hebben ze nominatie op deze manier gedaan.
http://tinyurl.com/6eor6d2quote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef Lauzer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze wil ik me graag aan u voorstellen. Mijn naam is DIANA Gabriels Verweijen.
In mijn advies- en bemiddelingspraktijk, die nu al ruim 20 jaar bestaat,
bied ik u een totaal Beauty Care pakket aan. Dit zou kunnen zijn dat u geïnteresseerd
bent in een botox behandeling, borstvergroting, het plaatsen van een
maagballon, maagband of het willen krijgen van een Madonna Body.
Door middel van een personal shop trainer wat dan ook voor u tot
de mogelijkheden behoort. De praktijk biedt al deze mogelijkheden!
Stond op de site van die beautyfarm van Joanna's moeder.
What the fuck is een maagballon?!
al geprobeerd. we hebben een dns server code nodig. upc weet ook niets. balletjesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef wildstar het volgende:
[..]
ff pjuter uit zetten en dan xbox starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |