quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef muzas het volgende:
als jullie deze cijferreeeks woord voor woord letterlijk knnen oplezen moogen jullie twee eetbare producten kiezen uit de kast der verleidingen hier veer mag iemand zich melden in de kamer van de waarheid![]()
![]()
Was mn gedachte toch goed, maar maakte ik zelf al de fout in het begin en gaf het opquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef muzas het volgende:
alsjulliedze cijferreeeks woord voor woord letterlijk knnen oplezen moogen jullie twee eetbare producten kiezen uit de kast der verleidingen hier veer mag iemand zich melden in de kamer van de waarheid![]()
![]()
Ik had em ookal helemaal opgelost als je verder terugleest maar maakt niet uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:29 schreef Ransjih het volgende:
[..]
knap gedaan![]()
vind het trouwens wel een lullige prijs voor deze moeilijke opdracht
Dat dus!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef pullup het volgende:
In ieder geval zijn een aantal fokkers hoogbegaafder dan monique
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Toverheks het volgende:
Muzas
heb het even neergezet in de up date met je naam erbij klasse
![]()
![]()
![]()
alsjulliedzecijferreeekswoordvoorwoordletterlijkknnenoplezenmoogenjullietweeeetbareproductenkiezenuitdekastderverleidingenhierveermagiemandzichmeldenindekamervandewaarheid
Met dank aan Muzas die meteen begon te puzzelen en steeds een stukje meer van de oplossing poste in de COS.Dus FOK Muzas had het eerder dan de bewoners die zitten er nog steeds naar te staren en te puzzelen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef md89 het volgende:
[..]
De bewoners hebben het trouwens al opgegeven lijkt het
wat een zwakkelingen hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef md89 het volgende:
[..]
De bewoners hebben het trouwens al opgegeven lijkt het
Dat lijkt mij het gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dat dus!
Of ze doet alsof ze het niet ziet, kan ook.
juh jij was snellerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik had em ookal helemaal opgelost als je verder terugleest maar maakt niet uit.![]()
Voor degene die als eerste door had hoe het met alfabet zat though.
![]()
Achja, het houdt de bewoners hopelijk wat meer bezig/scherper.
dat denk ik dusquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dat dus!
Of ze doet alsof ze het niet ziet, kan ook.
Ja Monique vroeg gister aan Philip: Ik weet jouw geheim. Jij hebt een relatie met een gouden medaille winnares.quote:
Chufi dan toch zeker ook want die kwam als eerste met dat ideequote:
Ik heb geen twitterquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
Haha Muzas, die spelfouten zijn gewoon stagtaires die pabowiskunde hebben gevolgd en een te lastige opdracht hebben gekregen
Je moet hem eigenlijk ook ff twitteren naar @secretstory.nl
Ahja, komt door m'n ouwe crappy keyboard, had em op papiertje wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef muzas het volgende:
[..]
juh jij was snellerIk keek niet meer naar posts... was aan het kijken/typen.
Staat wel een spelvaut in. 17=o en 7=e veer = voor.
Chufi is ook hoogbegaafd!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Chufi dan toch zeker ook want die kwam als eerste met dat idee
Ik knal hem er wel opquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb geen twittermaar ga je gang. ik ben benieuwd
hoe kwam je daar zo snel op ??? daar zou ik nu nooit opkomenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef muzas het volgende:
[..]
juh jij was snellerIk keek niet meer naar posts... was aan het kijken/typen.
Staat wel een spelvaut in. 17=o en 7=e veer = voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |