Veeg me opquote:Op maandag 28 maart 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord over kentekenplaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
Amai, SSBEen liedje op een babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En dit liedje is lief toch?
Ja, weet ik veel. Ik moest in alle haast een titel verzinnenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef Neroje het volgende:
Nou ja, over 15 minuten gaat draakje er uit hoor...
Ja verdommequote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
om 14u over met de verzoekjes, dus aanvragen heeft nu geen zin meer
BlackBerryquote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een liedje op een baby?
En dit liedje is lief toch?
Het niveau is nooit hoog geweest en dat is maar goed ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef poqpoq het volgende:
het niveau daalt.. een beetje maar, maar toch
Ouch, dat is genantquote:Op maandag 28 maart 2011 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer bezoek toen ik dit hard aan had staan!Buurvrouw met haar zoontje!
Ja je hoorde net "Tiete tiedietie tie tietie tiedietie", dus misschien hebben ze het niet gehoord.quote:
MIJNE OOK NIETquote:
awwwquote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
MIJNE OOK NIETEn ik had 'm nog wel speciaal voor jou aangevraagd
sorryyyyyquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hey, ik wilde het op eigen initiatief doen!
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hey, ik wilde het op eigen initiatief doen!
Ik draai hem dus...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef ToT het volgende:
Whehehe Skrillex heeft het dus WEL gehaald!Maar het is 14.00!
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef ToT het volgende:
Whehehe Skrillex heeft het dus WEL gehaald!Maar het is 14.00!
Ja! Hij moet een jingle!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ohw okee dan!Doe eens aan een intro jingle jij!
Say whut?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Whaaaa, ik kom er net achter dat m'n oordoppen niet waren ingeplugd in de computer en iedereen heeft kunnen meegenieten van 't tietenlied!
Nee, want ik heb die oordoppen dus inquote:Op maandag 28 maart 2011 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Say whut?![]()
Dat heb je ook niet door?
Blondt?
De parade met tieten.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Whaaaa, ik kom er net achter dat m'n oordoppen niet waren ingeplugd in de computer en iedereen heeft kunnen meegenieten van 't tietenlied!
Ik ben ook voor, ik leef wel een heel jingleloos bestaan zoquote:
Je hebt toch wel de algemene jingles?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ben ook voor, ik leef wel een heel jingleloos bestaan zo
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de algemene jingles?
Muziek veel harder he?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een volumeverschil tussen je stem en je muziek, ik schrok me rot!
Ik heb nergens last vanquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een volumeverschil tussen je stem en je muziek, ik schrok me rot!
Even aanmelden voor een testsessie, daarna kun je draaienquote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef ToT het volgende:
Ik zou graag binnenkort (Vandaag? Morgen? Andere dag binnenkort?) een keertje een uurtje willen DJ'en om te kijken hoe het bevalt.
Mijn oude jingles van het vorige radiostationnetje waar ik op gedraaid heb, heb ik helaas een paar maand geleden weggegooid, en de jingles die ik nu zelf maak zijn gewoon ronduit poep!Misschien dat iemand anders er wat voor mij zou willen maken?
Puik plan, beste kerelquote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Straks een uurtje heavy metal maar?
Ach, even een slaapnummertje moet kunnenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:
Slapen doe je daarna maarquote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ach, even een slaapnummertje moet kunnen
Waar meld ik me daarvoor aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even aanmelden voor een testsessie, daarna kun je draaien
Het is dus helemaal geen schande dat ik dat ook doequote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik noem het ook steeds het tietenlied hoor!
Graagquote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
bij mij via pm/dm als ik tijd hebquote:
Koelkast vindt van welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dus helemaal geen schande dat ik dat ook doe
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goratj was ook zo klaar ja, maar heb hem ook geholpen op skypequote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bij mij via pm/dm als ik tijd heb
ik check alles, geef wachtwoorden door, luister 2 minuten mee op de teststream en dan kun je beginnen
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bij mij via pm/dm als ik tijd heb
ik check alles, geef wachtwoorden door, luister 2 minuten mee op de teststream en dan kun je beginnen
Die is wel goed veegbaar ja.quote:
Alleen streamtitel en genre waren niet goedquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goratj was ook zo klaar ja, maar heb hem ook geholpen op skype
Al enig idee wat je dan precies gaat draaien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik nog goede geven, heeft ie zeker gefaald met invullenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen streamtitel en genre waren niet goed
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Al enig idee wat je dan precies gaat draaien?
Als je Black metal ist krieg van Nargaroth gaat draaien ben je de Baas der Bazen!Ik ga geen herrie draaien natuurlijk, daar kan ik zelf ook niet tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streamtitel is ONZ Radio | djnaam | shownaamquote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die had ik nog goede geven, heeft ie zeker gefaald met invullen
Had ik doorgegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Streamtitel is ONZ Radio | djnaam | shownaam
en genre is Various
Niet alleen heavy metal toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga geen herrie draaien natuurlijk, daar kan ik zelf ook niet tegen
Ah, dan mogen er vast ook wel wat pop/rock deuntjes doorquote:
Verzoekjes mogen altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dan mogen er vast ook wel wat pop/rock deuntjes door
Mooi. Want ik had Sweet child 'o mine aangevraagd voor Koelkast, maar toen pleurde hij Draakmans eruitquote:
Dan zal ik die wel een keer voorbij laten komenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Want ik had Sweet child 'o mine aangevraagd voor Koelkast, maar toen pleurde hij Draakmans eruit
Zeg er dan ook even met een kwijlstemmetje 'Speciaal voor koelkast' bijquote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan zal ik die wel een keer voorbij laten komen
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg er dan ook even met een kwijlstemmetje 'Speciaal voor koelkast' bij
Die clip van dit nummerquote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef Neroje het volgende:
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender!
What if I say I will never surrender!
Een beetje stuk, zin inquote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga jullie oren straks stukmaken, maar niet te erg
Ok, ben benieuwdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef ToT het volgende:
Zo, ik heb al een leuke playlist gemaakt voor mijn toekomstige show!Het zou mij verbazen als er meer dan 2 nummers van bekend zijn hier!
Eentje zou een beetje bij de trance-lovers bekend kunnen zijn en de andere is een cover van een heel bekend liedje, maar verder is het allemaal heel erg onbekend, maar wel tof!
Slaat dit niet aan, dan zal ik de volgende keer wat meer bekend spul draaien!
Ik hoorde het ja, toen ik intunede voor toon...quote:
Ja het is allemaal easy listening wat ik ga draaien, gewoon lekker chill spul....behalve de laatste 3 nummers!quote:
Een hele playlist van tevoren maken doe ik nooit... Weet meestal überhaupt niet meer dan de eerste twee nummers die ik ga draaienquote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is allemaal easy listening wat ik ga draaien, gewoon lekker chill spul....behalve de laatste 3 nummers!(Als het qua timing nog uitkomt.)
Okquote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is allemaal easy listening wat ik ga draaien, gewoon lekker chill spul....behalve de laatste 3 nummers!(Als het qua timing nog uitkomt.)
Testament, dat is beterquote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef ToT het volgende:
Ik was ff buiten aan het vegen.
Dat vorige nummer, was dat van Sepultura of zo? Vanuit de verte klonk de stem en de gitaar zo een beetje.
Goed planquote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
Jammer dat je alleen Bittersweet memories hebt... Maakt niet uit. Pantera
Iron Maiden toevallig?
fixedquote:Op maandag 28 maart 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt echt dezelfde smaak als ik![]()
Goede smaak jijquote:
Euh... Kreator, Rammstein?quote:
Dus goedquote:
Rammstein is gayquote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede smaak jij
[..]
Euh... Kreator, Rammstein?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De muziek die ik draai is gay![]()
vervanger gebruiken.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus goed
[..]
Rammstein is gay![]()
En die andere heb ik niet
Ik heb een hekel aan mensen die quotes veranderenquote:
quote:
Hihi, thx!quote:
Kreator!quote:Euh... Kreator, Rammstein?
Ik ook, maar het moest evenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die quotes veranderen
Ohquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus goed
[..]
Rammstein is gay![]()
En die andere heb ik niet
Ach, voor het laatste kwartiertje heb ik nog zat hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhRammstein ben ik ook niet zo'n fan van, overigens
Maar het past hier wel aardig tussen.
En Amerika vind ik wel tofjes. En Sonne. Kreator is Duitse trashmetal band. Meer Pantera is ook goed, trouwensEn vergeet Iron Maiden niet.
Het is geen afval hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Amerika vind ik wel tofjes. En Sonne. Kreator is Duitse trashmetal band. Meer Pantera is ook goed, trouwensEn vergeet Iron Maiden niet.
Ben jij het ook het volgende uur of?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ach, voor het laatste kwartiertje heb ik nog zat hoor![]()
Jullie kunnen ook alvast wat leuks aanvragen voor het volgende uur
Nee, dan gaat m'n badeendje draaienquote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ben jij het ook het volgende uur of?
Ja sorry ik kan jou planning niet zienquote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, dan gaat m'n badeendje draaienKnap he
Sweet Child 'o Mine heb je alquote:Op maandag 28 maart 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ach, voor het laatste kwartiertje heb ik nog zat hoor![]()
Jullie kunnen ook alvast wat leuks aanvragen voor het volgende uur
Tot 4 uur doe ik heavyquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Stokstaart het volgende:
Doe je verzoekjes Toon? If so: graag iets van Children of Bodom als dat niet te wild is voor je
Ik ben benieuwd!quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik ga alvast m'n drinkje pakken, voor ik te laat ben
Oeh dan ben ik net te laat met mijn verzoek. Slipknot is trouwens ook baasquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tot 4 uur doe ik heavy
Straks weer even wat 'normaal'
Of iig minder hard
gelovige muziekquote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Voor kb moet dit zo snel mogelijk in Draakje komen
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44591411
Gehoorberscherming indoen, doe ik zo vaak met uitgaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan weer helemaal goed horen, ik heb alleen totaal geen zin om straks naar dat feest in Studio 21 te gaan
De naam van mijn werk zal veranderen, zal vanavond ook wel op nu.nl staan denk ik
Ik wist de nieuwe naam al vanaf januari, maar moest een geheimhoudingsverklaring tekenen.
Welk bedrijf werk je dan? (oude naam)quote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan weer helemaal goed horen, ik heb alleen totaal geen zin om straks naar dat feest in Studio 21 te gaan
De naam van mijn werk zal veranderen, zal vanavond ook wel op nu.nl staan denk ik
Ik wist de nieuwe naam al vanaf januari, maar moest een geheimhoudingsverklaring tekenen.
sinds wanneer?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor klinkerbotsing doe je toch sowieso alles
ArboNed.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
Welk bedrijf werk je dan? (oude naam)
Dat is dan ook een lekker wijfquote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor klinkerbotsing doe je toch sowieso alles
Het kwam omdat ik oorsmeer naar binnen gepropt had met zo'n wattenstaafjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gehoorberscherming indoen, doe ik zo vaak met uitgaan.
sowieso wattenstaafjes gebruiken, zo slecht als ik weet niet wat.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het kwam omdat ik oorsmeer naar binnen gepropt had met zo'n wattenstaafje
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf jongs af aan gedaan, en nooit problemen gehad.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
sowieso wattenstaafjes gebruiken, zo slecht als ik weet niet wat.
Ja man want voor je het weet heb je dit.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gehoorberscherming indoen, doe ik zo vaak met uitgaan.
Ain't I perfectquote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Blond, dikke tieten, brains, én ze houdt van metal!
tl; drquote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja man want voor je het weet heb je dit.
29-jarige pleegt zelfmoord wegens oneindige piep in oren...
Jaaaaaaaquote:
Ik schrok heel even "G3 IN NEDERLAND WUTWUTWUTquote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef Stokstaart het volgende:
2 december treden deze bazen op in Nederland
Uiteraard, het origineel is van Deep Purplequote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik schrok heel even "G3 IN NEDERLAND WUTWUTWUT"
Maar je hebt het over Deep Purple
Deze solo'squote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard, het origineel is van Deep Purple
Ja toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ha, Klinkerbotsing is geen lekker wijf
Wie niet?!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus ik heb echt een tyfus hekel aan DiGiD heh!!
omdat?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laat me raden je kunt niet meer inloggen omdat onjuiste gebruikersnaam + wachtwoord?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, nou, heerlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel toch?![]()
Zijn trouwens 3 verschillende gasten
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat me raden je kunt niet meer inloggen omdat onjuiste gebruikersnaam + wachtwoord?
Kom nooit op die site en dus netjes opgeschreven wat het wachtwoord was + gebruikersnaam en gewoon voor de 4e keer opnieuw die code aan moeten vragen omdat het volgens die site niet klopte.quote:
Had vorige week mijn sms functie gedeblokkeerd omdat ik een nieuw nummer zou krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat me raden je kunt niet meer inloggen omdat onjuiste gebruikersnaam + wachtwoord?
Poison - Alice Cooperquote:Op maandag 28 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Wat voor rock ook een leuke binnenkomer is, is For those about to rock van AC/DC
Ja, dat dus! Laatste keer deed ie 't gelukkig wel, toen ik m'n donorgegevens wilde bekijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom nooit op die site en dus netjes opgeschreven wat het wachtwoord was + gebruikersnaam en gewoon voor de 4e keer opnieuw die code aan moeten vragen omdat het volgens die site niet klopte.
Mjamquote:
Kom nou eerst maar langs, dan spreken we de details nog even doorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was allemaal een illusie gecreëerd door jou.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom nou eerst maar langs, dan spreken we de details nog even door
zit dat in je digid?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Laatste keer deed ie 't gelukkig wel, toen ik m'n donorgegevens wilde bekijken.
Alle overheidszaken.quote:
iboodquote:Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm de iBood hunt is vandaag, dat wist ik niet!!
Nja ik kan sinds 2 minuten terug wel weer internet bankieren
Ze hadden zaterdag een toffe KLipsch dockingstation voor de iPhone, ik kon alleen niet internetbankieren.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ibood
hunt______________! zie je wat leuks is het direct uitverkocht
en ze leveren heel veel troep
Dat wordt daar geregistreerdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat heeft de overheid met donor-zijn te maken
En wat nou als je nooit ja of nee hebt gezegdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt daar geregistreerdLogisch ook.
Hell yes.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Overheid heeft daar niets mee te maken
Jawel. Landelijk registratiepunt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Overheid heeft daar niets mee te maken
Dan staat er niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En wat nou als je nooit ja of nee hebt gezegd
Nederland heeft niet een geenbezwaar register zoals België. Kortom, dat betekent dat het in principe op nee staat.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En wat nou als je nooit ja of nee hebt gezegd
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben al donor van alles.
Een maat van me heeft alleen gekozen voor zijn longen en lever, de mongool rookt en drinkt als een ketter
Als een Ketterquote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een maat van me heeft alleen gekozen voor zijn longen en lever, de mongool rookt en drinkt als een ketter
Van mij mogen ze alles hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
Heel goed. Ik ga niks insturen en ik wil niets doneren.
Held welquote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Valt wel mee toch. Het is het heavy metal uurtje niet meer hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef ToT het volgende:
De neuk?Dire Straits? Da's nogal een overgang!
Op easy kan ik dat ook wel jaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Stokstaart het volgende:
Als je deze op guitar hero 100% kan spelen ben je best wel een baas
Ow ja ik zit niet de hele tijd achter de PC, dus dat wist ik niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Het is het heavy metal uurtje niet meer he
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wel makkelijk kun je ONZ-radio presenteren van je Iphonequote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
iBood
¤ 29,95 normaal
Nu! ¤ 0,95 + (5,95) verzendkosten!
Ik ook, ik heb er niks meer aan en ik kan er iemand wellicht veel plezier mee doen !quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]! Ironie. Dat accepteren ze overigens niet, dus zin heeft het niet.
Ik doneer alles.
Ik ben alleen bang dat als je voor je leven ligt te vechten en dat je met veel moeite nèt gered kunt worden ze toch de stekker er uit gaan trekken omdat ze met spoed een lever en een hart nodig hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb er niks meer aan en ik kan er iemand wellicht veel plezier mee doen !
Ik vind dat mensen die geen donor zijn ook geen organen van andere mogen krijgen!
Onzinquote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat als je voor je leven ligt te vechten en dat je met veel moeite nèt gered kunt worden ze toch de stekker er uit gaan trekken omdat ze met spoed een lever en een hart nodig hebben.
Die kant nijg ik ook op, ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb er niks meer aan en ik kan er iemand wellicht veel plezier mee doen !
Ik vind dat mensen die geen donor zijn ook geen organen van andere mogen krijgen!
Ik heb Brother, zijn de toners van te betalen. En mijn kleurenlasertoners waren 3000 pagina's geleden al "leeg" en ze doen het nogquote:
Geen neig?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onzin!
[..]
Die kant nijg ik ook op, ja.
Het is meestal ook allemaal rommelquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
ik zie niet 1 tof product![]()
maar we gaan erg offtopic
Same here!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En ik ben zelf erg gevoelig voor impuls aankomen.
Ik twijfelde omdat jij zelden dat soort fouten maaktquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook echt twijfelde toen ik op invoeren druktequote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfelde omdat jij zelden dat soort fouten maakt
Succesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik ben weg anders ga ik nooit meer naar dat feest
Tot morgen dames!
Have funquote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik ben weg anders ga ik nooit meer naar dat feest
Tot morgen dames!
Nou zeg, zo begroet je potentiële nieuwe luisteraars toch niet.quote:
Hij kan ook anders binnenkomenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou zeg, zo begroet je potentiële nieuwe luisteraars toch niet.
Gewoon vragen wat hij wil horen en dan uitleggen wat jij draait en dat we een rooster hebben.
Nee zo binnenkomen is lekker sociaal zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou zeg, zo begroet je potentiële nieuwe luisteraars toch niet.
Gewoon vragen wat hij wil horen en dan uitleggen wat jij draait en dat we een rooster hebben.
IP bans ftw?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef Stokstaart het volgende:
Vannacht liep er trouwens weer iemand te kloten met Draakje (onder andere namen kutmuziek aanvragen etc )
Zal als het weer voorvalt wel ff de tijden opschrijven.quote:
Knetter had me al ge-pm'd hieroverquote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal als het weer voorvalt wel ff de tijden opschrijven.
Topquote:Op maandag 28 maart 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Knetter had me al ge-pm'd hierover
Ik weet nu ook wie het was, die deed het al vaker.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als we Knetter toch niet hadden
vooruitquote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Koelkast, laat je die draak zo vrij? Ik draai niet door hoor
Kan nog niet hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan ga ik even een verzoekje indienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |