Idd, daar zijn ze toch ook voor, en die wijven doen het erom.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:48 schreef SnuggleBear het volgende:
Ik staar naar decolletés zoveel als ik wil, wie the fuck ben jij om me te zeggen dat dat niet mag?
Precies, gewoon naar die tieten kijken. Net als naar de rokjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:50 schreef Oceanblue het volgende:
Idd, daar zijn ze toch ook voor, en die wijven doen het erom.
Dat ja, ze doen het er gewoon om. Als ze het dan niet aanstaan dat er gestaard word is dat hun probleem, moeten ze maar niet zo sexy gekleed gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:50 schreef Oceanblue het volgende:
[..]
Idd, daar zijn ze toch ook voor, en die wijven doen het erom.
Stiekem genieten die wijven er gewoon van als er naar hun tieten gekeken wordt. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:53 schreef SnuggleBear het volgende:
Dat ja, ze doen het er gewoon om. Als ze het dan niet aanstaan dat er gestaard word is dat hun probleem, moeten ze maar niet zo sexy gekleed gaan!
Tis bewolkt hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:56 schreef SeanFerdi het volgende:
vanmiddag weer eens even lekker in de zon gaan staren...
quote:
duhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Stiekem genieten die wijven er gewoon van als er naar hun tieten gekeken wordt. Kan niet anders.
nee. irl staren mag welquote:
quote:
Je eigen hyves?quote:
Neen.quote:
natuurlijk, wat je hebt mag gezien worden toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Stiekem genieten die wijven er gewoon van als er naar hun tieten gekeken wordt. Kan niet anders.
quote:
Daarom loop ik ook altijd met mijn klabanus uit de broek hangend.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk, wat je hebt mag gezien worden toch?
Op de kinderboerderij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daarom loop ik ook altijd met mijn klabanus uit de broek hangend.
Nou showen dan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk, wat je hebt mag gezien worden toch?
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
neu voel niet echt de behoefte om het op het internet te zettenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef Xantalien het volgende:
[..]Misschien dat ik vanmiddag wel een foto maak.
![]()
![]()
In dat geval rits ik graag je gulp dicht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb klitteband.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:08 schreef Xantalien het volgende:
[..]
In dat geval rits ik graag je gulp dicht.![]()
Laat dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef Netsplitter het volgende:
Veelteveel geouwehoer hier en veelte weinig zon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |