Idd, daar zijn ze toch ook voor, en die wijven doen het erom.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:48 schreef SnuggleBear het volgende:
Ik staar naar decolletés zoveel als ik wil, wie the fuck ben jij om me te zeggen dat dat niet mag?
Precies, gewoon naar die tieten kijken. Net als naar de rokjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:50 schreef Oceanblue het volgende:
Idd, daar zijn ze toch ook voor, en die wijven doen het erom.
Dat ja, ze doen het er gewoon om. Als ze het dan niet aanstaan dat er gestaard word is dat hun probleem, moeten ze maar niet zo sexy gekleed gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:50 schreef Oceanblue het volgende:
[..]
Idd, daar zijn ze toch ook voor, en die wijven doen het erom.
Stiekem genieten die wijven er gewoon van als er naar hun tieten gekeken wordt. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:53 schreef SnuggleBear het volgende:
Dat ja, ze doen het er gewoon om. Als ze het dan niet aanstaan dat er gestaard word is dat hun probleem, moeten ze maar niet zo sexy gekleed gaan!
Tis bewolkt hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:56 schreef SeanFerdi het volgende:
vanmiddag weer eens even lekker in de zon gaan staren...
quote:
duhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Stiekem genieten die wijven er gewoon van als er naar hun tieten gekeken wordt. Kan niet anders.
nee. irl staren mag welquote:
quote:
Je eigen hyves?quote:
Neen.quote:
natuurlijk, wat je hebt mag gezien worden toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Stiekem genieten die wijven er gewoon van als er naar hun tieten gekeken wordt. Kan niet anders.
quote:
Daarom loop ik ook altijd met mijn klabanus uit de broek hangend.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk, wat je hebt mag gezien worden toch?
Op de kinderboerderij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daarom loop ik ook altijd met mijn klabanus uit de broek hangend.
Nou showen dan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk, wat je hebt mag gezien worden toch?
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
neu voel niet echt de behoefte om het op het internet te zettenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef Xantalien het volgende:
[..]Misschien dat ik vanmiddag wel een foto maak.
![]()
![]()
In dat geval rits ik graag je gulp dicht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb klitteband.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:08 schreef Xantalien het volgende:
[..]
In dat geval rits ik graag je gulp dicht.![]()
Laat dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef Netsplitter het volgende:
Veelteveel geouwehoer hier en veelte weinig zon.
Kwaakquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]INB4 foto van Fukushima en dezelfde tekst.
Die was slecht, ik weet het.quote:
Jailbait!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:45 schreef SnuggleBear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef Driepink het volgende:
Kwam er nou ook nog een foto van xantalien ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef Xantalien het volgende:
Vooral die 2equote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
En als we toch bezig zijn...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ninja edit!Ik wou al zeggen: ga me geen woorden in de mond leggen!
Maar dit is weer wat offtopic he!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Hihi![]()
Hier nog een lading JB voor je post:
[ afbeelding ]
Wat een sletjes
/carequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dit is weer wat offtopic he!Weinig cleavage!
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvpquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef Xantalien het volgende:
![]()
![]()
http://i28.tinypic.com/b9bus2.jpgquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef SnuggleBear het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook geil. Kan hem alleen niet groter vinden (het plaatje dan, die tieten zijn groot zat)!
Baasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://i28.tinypic.com/b9bus2.jpg
Die mevrouw hep me een uiers zeg!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef SnuggleBear het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook geil. Kan hem alleen niet groter vinden (het plaatje dan, die tieten zijn groot zat)!
Overkomt me wel eens!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:58 schreef Danielion het volgende:
Zolang je maar niet tegen d'r boezem staat te praten. Hehe.
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De zon in staren is ook iets minder prettig dan hier naar staren!
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:03 schreef xSummergirlx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Succesvolle poging tot tong80-topic
Jammer dat zulke perfecte geschapen meisjes altijd op douchebags vallen als Ramon de loverboy.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:03 schreef xSummergirlx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beste idee in dit topic tot nu toe!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze d'r eigen decolleté ook eens gaat posten....
Knap koppie!
Doet ze toch niet. Ze geilt al genoeg op de aandacht die je nu geeft.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze d'r eigen decolleté ook eens gaat posten....
Knap koppie!
tja, leg dat maar eens uit als ze je er op aansprekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:53 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Dat ja, ze doen het er gewoon om. Als ze het dan niet aanstaan dat er gestaard word is dat hun probleem, moeten ze maar niet zo sexy gekleed gaan!
Dan heb je ruziequote:Op zondag 27 maart 2011 14:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tja, leg dat maar eens uit als ze je er op aanspreken
Ik zou mijn hond er nog vanaf trappen manquote:Op zondag 27 maart 2011 18:45 schreef gogosweden het volgende:
Alhier die foto's van de fok!ster haar decollete
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is ze toch mooi he
omdat je er zelf op wilt zeker?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog vanaf trappen man
Hier is de vergelijking met de zon op een ander vlak treffend, er te lang in kijken veroorzaakt permanente schade aan je kijkersquote:
Wat wil je? Er staat godverdomme gewoon een nicpic van mij in aight1's fobo, evenals in die van Panzermaus.quote:
Schrijf maar "Hoi FOK!" op je tieten en post ze hier.quote:
dat wist ik nietquote:Op zondag 27 maart 2011 19:12 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wat wil je? Er staat godverdomme gewoon een nicpic van mij in aight1's fobo, evenals in die van Panzermaus.
nee sryquote:Op zondag 27 maart 2011 19:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Schrijf maar "Hoi FOK!" op je tieten en post ze hier.
Hoeft niet, maar ik zou het wel doen.. omdat het zondag is.
Nu wel.quote:
Serieus kijken ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:14 schreef Driepink het volgende:
in het fobo van aight staat het papiertje voor de decollete
Het ging toch ook om het bewijzen dat ik geen troll ben.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:14 schreef Driepink het volgende:
in het fobo van aight staat het papiertje voor de decollete
oh op die fietsquote:Op zondag 27 maart 2011 19:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Het ging toch ook om het bewijzen dat ik geen troll ben.
Goeden instellingquote:Op zondag 27 maart 2011 19:24 schreef xSummergirlx het volgende:
sry ik ben niet zo snel want alleen de mooiste
gvd ben je een vent ofzo. je weet precies wat wij mooivinden !quote:Op zondag 27 maart 2011 19:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of een lesbiquote:Op zondag 27 maart 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gvd ben je een vent ofzo. je weet precies wat wij mooivinden !
Nee, gewoon verstand van mooie vrouwen. En het is natuurlijk ook gewoon mijn eigen smaak.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gvd ben je een vent ofzo. je weet precies wat wij mooivinden !
lekker nicequote:Op zondag 27 maart 2011 19:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, gewoon verstand van mooie vrouwen. En het is natuurlijk ook gewoon mijn eigen smaak.
huh waarom?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Beter zet je gewoon alle NB in je bookmarks.
[ Bericht 42% gewijzigd door ScreamforyourCream op 27-03-2011 21:39:18 ]
Jouw one-liner?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wat mijn one liner teweeg kan brengen
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Jouw one-liner?
Waarom lopen meiden altijd rond met inkijk en
Serieus jouw vriendin?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:34 schreef gerardvanbezij het volgende:
klopt, passen precies in mijn handen
Gozer heeft gelijk. Dit is gewoon lelijk. Een vlork. Een nageboorte. Enkel leuk voor een scharrel misschien maar meer dan dat is het niet waard. Het mens is helemaal verbrand door de zon en als je DAT grote tieten noemt, dan moet je wel heel wanhopig zijn.quote:
En wat heb jij in je bed liggen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Gozer heeft gelijk. Dit is gewoon lelijk. Een vlork. Een nageboorte. Enkel leuk voor een scharrel misschien maar meer dan dat is het niet waard. Het mens is helemaal verbrand door de zon en als je DAT grote tieten noemt, dan moet je wel heel wanhopig zijn.
Ik zeg ook niet veel bijzonders, maar als je alleen maar photoshops kent en niet weet hoe het in het echt is...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Gozer heeft gelijk. Dit is gewoon lelijk. Een vlork. Een nageboorte. Enkel leuk voor een scharrel misschien maar meer dan dat is het niet waard. Het mens is helemaal verbrand door de zon en als je DAT grote tieten noemt, dan moet je wel heel wanhopig zijn.
is al goed man.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet veel bijzonders, maar als je alleen maar photoshops kent en niet weet hoe het in het echt is...
Jouw motto is zeker; Zak over de kop, vlag in de hand. En neuken voor volk en vaderland!!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Nee, alleen mooie dames neuken die dat waard zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef gerardvanbezij het volgende:
[..]
Jouw motto is zeker; Zak over de kop, vlag in de hand. En neuken voor volk en vaderland!!!!!
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |