Veeg me opquote:Op maandag 28 maart 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord over kentekenplaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
Amai, SSBEen liedje op een babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En dit liedje is lief toch?
Ja, weet ik veel. Ik moest in alle haast een titel verzinnenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef Neroje het volgende:
Nou ja, over 15 minuten gaat draakje er uit hoor...
Ja verdommequote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
om 14u over met de verzoekjes, dus aanvragen heeft nu geen zin meer
BlackBerryquote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een liedje op een baby?
En dit liedje is lief toch?
Het niveau is nooit hoog geweest en dat is maar goed ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef poqpoq het volgende:
het niveau daalt.. een beetje maar, maar toch
Ouch, dat is genantquote:Op maandag 28 maart 2011 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer bezoek toen ik dit hard aan had staan!Buurvrouw met haar zoontje!
Ja je hoorde net "Tiete tiedietie tie tietie tiedietie", dus misschien hebben ze het niet gehoord.quote:
MIJNE OOK NIETquote:
awwwquote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
MIJNE OOK NIETEn ik had 'm nog wel speciaal voor jou aangevraagd
sorryyyyyquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hey, ik wilde het op eigen initiatief doen!
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hey, ik wilde het op eigen initiatief doen!
Ik draai hem dus...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef ToT het volgende:
Whehehe Skrillex heeft het dus WEL gehaald!Maar het is 14.00!
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef ToT het volgende:
Whehehe Skrillex heeft het dus WEL gehaald!Maar het is 14.00!
Ja! Hij moet een jingle!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ohw okee dan!Doe eens aan een intro jingle jij!
Say whut?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Whaaaa, ik kom er net achter dat m'n oordoppen niet waren ingeplugd in de computer en iedereen heeft kunnen meegenieten van 't tietenlied!
Nee, want ik heb die oordoppen dus inquote:Op maandag 28 maart 2011 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Say whut?![]()
Dat heb je ook niet door?
Blondt?
De parade met tieten.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Whaaaa, ik kom er net achter dat m'n oordoppen niet waren ingeplugd in de computer en iedereen heeft kunnen meegenieten van 't tietenlied!
Ik ben ook voor, ik leef wel een heel jingleloos bestaan zoquote:
Je hebt toch wel de algemene jingles?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ben ook voor, ik leef wel een heel jingleloos bestaan zo
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de algemene jingles?
Muziek veel harder he?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een volumeverschil tussen je stem en je muziek, ik schrok me rot!
Ik heb nergens last vanquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een volumeverschil tussen je stem en je muziek, ik schrok me rot!
Even aanmelden voor een testsessie, daarna kun je draaienquote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef ToT het volgende:
Ik zou graag binnenkort (Vandaag? Morgen? Andere dag binnenkort?) een keertje een uurtje willen DJ'en om te kijken hoe het bevalt.
Mijn oude jingles van het vorige radiostationnetje waar ik op gedraaid heb, heb ik helaas een paar maand geleden weggegooid, en de jingles die ik nu zelf maak zijn gewoon ronduit poep!Misschien dat iemand anders er wat voor mij zou willen maken?
Puik plan, beste kerelquote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Straks een uurtje heavy metal maar?
Ach, even een slaapnummertje moet kunnenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:
Slapen doe je daarna maarquote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ach, even een slaapnummertje moet kunnen
Waar meld ik me daarvoor aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even aanmelden voor een testsessie, daarna kun je draaien
Het is dus helemaal geen schande dat ik dat ook doequote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik noem het ook steeds het tietenlied hoor!
Graagquote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
bij mij via pm/dm als ik tijd hebquote:
Koelkast vindt van welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dus helemaal geen schande dat ik dat ook doe
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goratj was ook zo klaar ja, maar heb hem ook geholpen op skypequote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bij mij via pm/dm als ik tijd heb
ik check alles, geef wachtwoorden door, luister 2 minuten mee op de teststream en dan kun je beginnen
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bij mij via pm/dm als ik tijd heb
ik check alles, geef wachtwoorden door, luister 2 minuten mee op de teststream en dan kun je beginnen
Die is wel goed veegbaar ja.quote:
Alleen streamtitel en genre waren niet goedquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goratj was ook zo klaar ja, maar heb hem ook geholpen op skype
Al enig idee wat je dan precies gaat draaien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik nog goede geven, heeft ie zeker gefaald met invullenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen streamtitel en genre waren niet goed
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Al enig idee wat je dan precies gaat draaien?
Als je Black metal ist krieg van Nargaroth gaat draaien ben je de Baas der Bazen!Ik ga geen herrie draaien natuurlijk, daar kan ik zelf ook niet tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streamtitel is ONZ Radio | djnaam | shownaamquote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die had ik nog goede geven, heeft ie zeker gefaald met invullen
Had ik doorgegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Streamtitel is ONZ Radio | djnaam | shownaam
en genre is Various
Niet alleen heavy metal toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga geen herrie draaien natuurlijk, daar kan ik zelf ook niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |