Duurde te langquote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LAPO MAAKT TOPIC AAN GODVERDOMME
Precies zo moeilijk is dat toch niet zou je zeggenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LAPO MAAKT TOPIC AAN GODVERDOMME
Inderdaad...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Geld lenen om te investeren, hoe stom ben je dan
Ja alsof er met grote woorden OPLICHTERS op die website zou staanquote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar het zag er allemaal heel betrouwbaar uit !!@2!!
't was zo'n aardige man! Zo netjes en beleefd.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar het zag er allemaal heel betrouwbaar uit !!@2!!
smoesjesquote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Melochan het volgende:
Dankjewel voor het openen van een nieuw topic tralalala, lukte niet mobiel.
Ik heb mijn telefoon ook weleens uitstaan, ben ik nu ook een oplichter?quote:
Ze betaalt zich scheel aan rente? ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef jeoff het volgende:
maar ze heeft haar overwaarde van de woning in die investering gestoken.. dat heeft toch niks te maken met je maandelijkse inkomen om eten te kopen?
Als je helemaal naar gramsbergen moet kan dat gebeurenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu al een stuk beter dan die van sjon
Het is toch de directeur?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
Het brein
dit is gewoon een boodschapper
en bedankt, nu zit het Inspector Gadget lied weer de hele dag in mijn hoofdquote:
Daar zit een verborgen camera in in de kooi heeft alberto bedachtquote:
Lol echt?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef tralalala het volgende:
De autocue teksten komen zelfs door het beeld heen
Tom K is japanner?quote:
johan en joke!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Elusive het volgende:
samenvatting:
Ingrid steekt haarzelf DIEP in de schulden, investeert de geleende 50k aan iemand van, waarschijnlijk marktplaats, met een rente van 10%
mag ik je aanrakenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Elusive het volgende:
DAAR HEB IK OOIT GELOPEN, DAAR WAAR ALBERTO IS![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Elusive het volgende:
DAAR HEB IK OOIT GELOPEN, DAAR WAAR ALBERTO IS![]()
![]()
Dat weten we nog van onze kindervriend (bij Peter R) die ging eerst het station verkennen, maar Peter kan de camera's beter verstoppenquote:
10% rente.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
60.000? eerst was het nog 55k
die 55k was toch van Joke?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze willen de 10% nog hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto vertelde leugens, want dat zei meneer de oplichter helemaal niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
jawel, maar die trein stopte niet in Zwolle. Elke trein stopt in Zwolle behalve deze
aan het eind van de uitzending geen confrontatie, maar alleen een bericht van Alberto: 'Ga niet in zee met de westerhavengroep'quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Elusive het volgende:
ze hadden deze uitzending ook kunnen schrappen en iets nuttigs kunnen uitzenden![]()
2x potentiële confrontatie en 2x niks
is woensdag tochquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kut, leven op de rit vergeten te kijken
albertoquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
aan het eind van de uitzending geen confrontatie, maar alleen een bericht van Alberto: 'Ga niet in zee met de westerhavengroep'
Hij stapte niet uit, anders haalde hij Groningen niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
jawel, maar die trein stopte niet in Zwolle. Elke trein stopt in Zwolle behalve deze
Je hebt internet?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Maraca het volgende:
Als die oplichter maandag wel op station Zwolle is dan ga ik gillen. Ik zag een auto staan en dacht dat die wel eens van Alberto kon zijnmaar toen was het licht..
Als je vast, mag je vast ook geen cola drinkenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
nog steeds reclame
ik zit nu met cola en zonder chips want ik ben aan het vasten, ook op zondag
macht erotiseert.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef Starman89 het volgende:
Haha, bestaan er vrouwen die op Alberto vallen?
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
nog steeds reclame
ik zit nu met cola en zonder chips want ik ben aan het vasten, ook op zondag
Jazeker hier op het forum zit er ook éénquote:Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef Starman89 het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef Starman89 het volgende:
ik eet geen vlees en ik drink ook geen wijn tot Pasenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je vast, mag je vast ook geen cola drinken
Over mensen die investeren in een project dat niet bestaatquote:
knap hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ik eet geen vlees en ik drink ook geen wijn tot Pasen
Kom maar op!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
elke ochtend geconfronteerd worden met alberto in je bed
Polen kunnen zelf heel goed bouwen ze zitten hier ook overalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |