abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95312888
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef Monidique het volgende:
Met al die opstanden tegen dictators in de Arabische landen, zou je toch hopen dat de Palestijnen gewoon hetzelfde doen. Het moet niet zo moeilijk zijn. Als ze een dag kiezen, en dan met honderdduizenden, miljoenen besluiten te demonstreren en op te trekken, geweldloos, naar Jeruzalem en andere bezette gebieden, dan kan Israël niets doen, niets dan massamoord. Misschien, en voor hen is dat het best, realiseren ze zich dat snel.
Jij moet niet denken dat is niet goed voor jouw
pi_95315474
BIBI,, hamas heb een keuzen en moet die snel maken .
Earlier on Sunday, Prime Minister Benjamin Netanyahu, Defense Minister Ehud Barak and IDF Chief of Staff Benny Gantz visited the Iron Dome battery stationed in Ashkelon.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4054994,00.html

http://www.haaretz.com/ne(...)rocket-fire-1.355182
laatste fotos C_N

pi_95327311
quote:
Arab League to Ask U.N. for No-Fly Zone in Gaza: Chief
CAIRO - Arab League chief Amr Mussa said April 10 the organization will ask the U.N. Security Council to impose a no-fly zone over Gaza, which Israel has pounded with air strikes in response to rocket fire.

Mussa told an emergency meeting of Arab League ambassadors that "the Arab bloc in the United Nations has been directed to ask for the convention of the Security Council to stop the Israeli aggression on Gaza and impose a no-fly zone."
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_95329727
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 03:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dit is helemaal waar. De Gaza-Palestijnen kunnen beter een voorbeeld nemen aan de Jordaanoever-Palestijnen, die zich niet verzetten, samenwerken met de Israeliers en nu een eigen staat hebben en een autonoom bestuur.
Ik had het niet beter kunnen zeggen!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_95329910
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Moet je bij de VN zijn. De VN hebben het land Palestina opgedeeld.

Hier trouwens een map van de Israëlisch door de jaren heen en hun landje pik.

[ afbeelding ]
Ik heb aangenomen dat je Nederlands was, maar je taalfouten maken duidelijk dat je dat niet bent. Sorry als ik je daardoor onjuist benaderd heb.
Je kaarten zijn tekenend.
Ik ben ooit overvallen door iemand met een knuppel die de inhoud van mijn kas eiste.
Toen ik weigerde en hem uitschakelde, schold hij mij uit voor klootzak. Alsof ik degene was die een onrechtmatige daad pleegde. Alsof ik verplicht was om hem mijn geld te geven en dus ernstig tekort geschoten was.
Die omkering van waarden verbaast mij tot op de dag van vandaag.
Hebreeuws is kennelijk een soort omgekeerde taal.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_95330080
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 01:20 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Wellicht handig om onderstaande pagina nog eens een keertje goed te lezen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gazastrook

Kort samengevat:

[..]

Als de Palestijnen lang geleden waren gestopt met het afvuren van raketten, mortiergranaten, plaatsen van bommen en het plegen van zelfmoordaanslagen op onschuldige burgers dan hadden ze al lang zonder problem hun grenzen, havens en luchthavens kunnen gebruiken.

Gezien het feit dat de Palestijnen keer op keer Israël blijven aanvallen zit er voor Israël niets anders op dan uit verdediging het één en ander af te sluiten ofwel te isoleren.

Israël heeft in de loop der jaren al aardig wat handreikingen gedaan. Kun jij een aantal voorbeelden geven van de handreikingen die de Palestijnen in de loop der jaren hebben gedaan?

Vooralsnog zie ik de Palestijnen alleen maar keer op keer op keer een wapenstilstand verbreken en weer eens raketten en mortieren afvuren. Zelfmoordaanslagen plegen ze niet meer zo vaak. Maar misschien dat het nieuwe 'anti-raketschild' van Israël de Hamas weer naar de strategie van zelfmoordaanslagen op onschuldide burgers zal doen grijpen.

Hamas heeft er helaas geen enkel probleem mee om aanslagen te plegen puur gericht op onschuldige burgers. Ze zetten zelfs kinderen in als menselijk schild om terroristen te beschermen. Als hun eigen burgers en kinderen al niets waard zijn voor de Hamas dan kun je wel nagaan hoeveel het leven van een Joodse burger waard is voor de Hamas. En dan vind jij het vreemd dat de grenzen, havens en luchthavens gesloten zijn?
Blabla.
Om dit te ontrafelen zijn we nog wel even bezig. Dat zal wel niet gaan lukken, denk ik.

Feyenoord en Ajax: de klassieke tegenstelling in het Nederlandse voetbal.
Feyenoord is van "geen woorden maar daden".
En ondanks alle geklets van handreikingen door Israel, wordt er gewoon doorgebouwd aan de illegale nederzettingen op de westelijke Jordaanoever en worden de grenzen van Gaza geblokkeerd voor totaal onschuldige goederen.
Oh wacht: babyvoedsel zorgt dat baby's groeien tot volwassenen. Dat kunnen we niet hebben, natuurlijk.

Zoals ik al zei: ontrafelen van wat nou zinvol is of niet, zal wel niet gaan.
Maar de belangrijkste vraag is dan: wat wil je nou echt bereiken en wat gaat werken?

Afgaande op de acties tot nu toe geldt voor Israel: alle niet-joodse Palestijnen verdrijven en het hele groot-Israel veroveren. En het gaat nog wel een tijdje duren, maar tot nog toe werkt het wel de goede kant op. Dus we zijn tevreden.
  maandag 11 april 2011 @ 02:16:34 #228
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95330267
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef C_N het volgende:

[..]

de link,,, zou wel leuk zijn ow wacht ik ken ze al ,
ze zijn erg afgezaagd hoor iedere keer weer deze plaatjes . tot de treuren toe.
wat wil je nu met de palestijnse propaganda material zeggen . wand echt geloof mij ik zie ze overal in de westbank,
nu we daar toch zijn ,in die westbank.
weet je dat er meer wegen open zijn voor palestijnen dan voor Israelish.
Jouw posten zijn duidelijk niet objectief. Het is wel heel duidelijk dat je pro-Israël bent en gewoon dingen weglaat.

Weet iemand trouwens een objectieve nieuwssite die niet pro-Israël, maar ook niet pro-Palestina is?
Veel nieuwssites zijn namelijk een van de twee, en dan kun je de informatie niet meer helemaal serieus nemen ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95330275
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 01:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen zeggen!
Ik had geloof ik een keer uitgelegd waarom Israel de Westbank niet op zal geven. De strekking was: geen enkel land zou zijn (economische) hart voor de leeuwen gooien (ik bedoel uiteraard het gebied langs de Mediterrane kust). Alhoewel de behandeling van Palestijnen alles behalve prijzenswaardig is kun je niet van Israel verwachten dit wel te doen. Zelfs met de aanwezigheid van bondgenoot Amerika heeft Israel geen enkele garantie op het uitblijven van toekomstige conflicten. "Maar waht, met de huidige gang van zaken lokken ze juist conflicten uit!" In zekere zin klopt dat, maar dat zijn kleinschalige conflicten. Vijandigheid van buurlanden staat los van de Palestijnse kwestie.

Een Israel met de grenzen van voor de zesdaagse oorlog is slecht te verdedigen. Dat is de voornaamste reden waarom een onafhankelijke, zelfstandige Westbank niet geaccepteerd zal worden door Israel. Het Palestijnse volk heeft mijns inziens enige hoop door de relatief gemoedelijke relatie tussen Israel en Jordanie. Als de strategische waarde van de Westbank komt te vervallen blijft alleen nog de religieuze waarde over.
pi_95330285
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 02:16 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jouw posten zijn duidelijk niet objectief. Het is wel heel duidelijk dat je pro-Israël bent en gewoon dingen weglaat.

Weet iemand trouwens een objectieve nieuwssite die niet pro-Israël, maar ook niet pro-Palestina is?
Veel nieuwssites zijn namelijk een van de twee, en dan kun je de informatie niet meer helemaal serieus nemen ...
Je kan beter een aantal verschillende nieuwssites lezen want een totaal objectieve ga je niet vinden. Heb zelf nog geen serieuze Palestijnse nieuwssite kunnen vinden dus doe ik het met Egyptische, Turkse en Iraanse websites.
  maandag 11 april 2011 @ 07:13:28 #231
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_95331017
quote:

[..]

C_N is niet 'pro-israel'. C_N is een Israëliër, geboren en getogen. Vandaar ook zijn gebrekkig Nederlands. Hij is dus een eerste-hands bron. Je hoeft het niet met 'm eens te zijn, maar hij is zeker waardevol voor dit topic.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  maandag 11 april 2011 @ 10:14:20 #232
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_95333693
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 01:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En ondanks alle geklets van handreikingen door Israel, wordt er gewoon doorgebouwd aan de illegale nederzettingen op de westelijke Jordaanoever [..]
Ondanks alle handreikingen van Israël blijven een groepje Palestijnen raketten en mortiergranaten afvuren, bomaanslagen plegen, onschuldige burgers aanvallen en verbreken ze wapenstilstand na wapenstilstand.

Maar wat zijn ook alweer de handreikingen van de Palestijnen in de afgelopen decennia?

quote:
en worden de grenzen van Gaza geblokkeerd voor totaal onschuldige goederen.
Oh wacht: babyvoedsel zorgt dat baby's groeien tot volwassenen. Dat kunnen we niet hebben, natuurlijk.
Er gaan dagelijks vrachtwagens vol met goederen de grens over. De controle is streng, maar de geschiedenis leert dat strenge controle nodig is. Desondanks gaan er dagelijks vrachtwagens vol met goederen de grens over.

quote:
Afgaande op de acties tot nu toe geldt voor Israel: alle niet-joodse Palestijnen verdrijven en het hele groot-Israel veroveren. En het gaat nog wel een tijdje duren, maar tot nog toe werkt het wel de goede kant op. Dus we zijn tevreden.
Tja, afgaande op de woorden én daden van de Palestijnen zijn ze uit op de vernietiging van de staat Israël. Met minder nemen ze geen genoegen. Maar dat gaat ze nooit lukken en werkt dus enkel en alleen meer en meer in hun nadeel.

De geschiedenis leert dat het keer op keer verbreken van een wapenstilstand, het blijven afvuren van raketten en mortieren op onschuldige burgers, het plegen van bomaanslagen op onschuldige burgers en geen handreikingen doen simpelweg niet werkt en een gebed zonder eind is. Misschien moeten ze eens iets anders proberen.
pi_95352438
Israel de raket die de bus raakten was van Russische afkomst .

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4055355,00.html

qasam volgd na een staak het vuren van beide kanten
zondag avond vandaag 8 mortieren in de western negev..
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4055044,00.html

fotos geen vandaag ;) lekker rustig aangadaan . w/
pi_95353666
quote:

[..]

ik probeer vrij selectie te zijn .ik weet Israel maakt ook fouten .
maar het beschermd zijn bevolking.. zoals mijn vrouw ,dochter en zoon.
ik zie de duizende palestijnen dagelijks israel binnen komen uit de westbank. , voor te werken ik zie israelis worden afgeslacht bij het binnen komen van de westbank ramallah.

verkeerden afslag genomen ....4 vermoord van de tweede verdieping gedropt en tot de dood geslagen met stokken en als zekerheid een kogel door de kop.
en ondertussen via de celfoon van de slachtoffer de vrouwen op bellen dat hun man nu vermoord word.met de geluiden en al.
ik heb geen palestijn zien worden afgelacht bij het binnen komen in tel-aviv of zelfs israel ,,ik heb geen palestijnen zien worden afgeslacht bij het eeten van een pizza,, bij het instappen van een autobus.in de westbank en of ramalah door israelishe bom beld terorristen..
zoals ik israelish heb gezien in tel-aviv jerusalen natanyja , hayfa en noem maar op.afgeslacht door( vrede strijder )met bommen.om zich gestuurd door moeder en onder druk gezet door hamas plo en noem maar op,
ik heb Israelish zien vechten met palestijnen in de westbank . en als vrienden verder gingen.
ik heb fotos, van een jongen van de leeftijd van mijn zoon, in jerusalem die met zijn afgerukte arm onder de anderen arm ,zijn vader liep te zoeken .die in stukken in de boom hing bij een bom aanslag en dit is geen grapje...
ik hen palestijnse kinderen gefotografeerd die onder het stof lagen dood in jenin bij en aanval van israel.ik heb GEEN fotos van deze palestijnse doden op een israelis website gezien , en dat er feest van werd gemaakt, , en werd geroepen dood ze allemaal.
ik heb mijn fotos van de 42 verbrande lichamen die omkwamen in een autobus in de bosbrand
van afgelopen jaar ,
die lagen zwartgeblakerd naast elkaar op brancars te wachten tot ze in zakken werden gestopt .. deze fotos heb ik op een palestijns web site gezien en er werd vreugde en feest van gemaakt,.
hier lopen de israelish geen snoepjes uit te delen als er een palestijn zijn leven verlaat en of een familie om kom door een bombardement .
in de westbank de gazzastrook liepen ze snoepjes uit te delen na de moord op drie kinderen en pa en ma vogel....................

in mijn werk zit ik vrij dicht bij het vuur waar het ook is .is het bij de gazza strook is het in het noorden .in de westbank.daar is dan ook mijn werk.ik zie dingen op de grond .op de plek zelf.
ik zie ook dingen van anderen die het zelfde werk doen maar dan in de palestijnse gebieden..
we kennen elkaar zelfs.
wij zijn het eens op veel dingen . hebben ook verschillen maar dat is gezond

. maar het belangrijkste is we hebben respect voor elkaar,
en dat mis ik hier op het forum... wij burgers in israel hebben meer respekt onder de palestijne en israelish
dan voor en tegen op dit forum .ik word uitgemaakt voor massa moordenaar ..? baby moordenaar op dit forum ..?mij werd gevraagd geef nu eens reakties op mijn vraagen ...doe ik dit met bewijsmateriaal ,wat de leugens in de media bewijst .. wat gebeurd er, je hoor niet meer van dat persoon. maar wel eerst vraagen om reakties op al de vraagen voor deze mensen .daar heb ik medelijden mee.en valt ook niet mee te praten geen respekt ,asso gedrag ,stomme haat , primitieve ,het niet weten wat er werkelijk afspeel,en de wetend heid laten afhangen van websites ,
en geloof mij dan weet je nog niets ,, zelfs ik weet niet alles en ik zit er boven op,

.waarom zijn de reakties zo ..?

om de doodgewonen reden ,wij wonen hier ,wij zien het, wij leven er in, wij voelen de pijn, wij zijn weer blij dat dochter lief thuis kom in het weekend van het leger . in mijn geval.
wij voelen het verliezen van levens /
wij , wij , wij , wij missen GILAT SHALIT wij.
dit gevoel hebben jullie in nederland ook , het wij gevoel . maar dan is het meer bij voetbal.

maar plaatst dit wij gevoel in het dagelijks leven , die 7 mensen die omkwamen in nederland een paardagen geleden,,plaatst hier het wij gevoel bij. .
ok heb je het
dan dit, wij gevoel hebben wij,
de fam vogel waren wij ..... die familie verloor, de hele staat israel is triest

julie voelen dit niet ,,je kan naar wiki. al de sites in de wereld naar voren halen . tv, fotos zelfs mijn fotos je heb niet het WIJ gevoel wat wij hebben en wij weten.en wij zijn de palestijnen en aan de anderen kant israel.
en ik ben blij dat ik dit wij gevoel heb en dit wij gevoel kan door geven aan mijn zoon en dochter die een groot wij gevoel heb :X ik word er soms zefs gek van, van haar wij gevoel ;)

ik weet hoe graag wij allemaal vrede willen .ik weet hoe graag de palestijnen vrede willen .de kinderen, mijn kinderen.
wij weten ook hoe we geen vrede krijgen.en ,,dont blame israel alone,,
ik ben geloof mij,, te gast in de westbank bij veel palestijnse families . ik weet hoe de palestijnen denken hoe ze leven . en op mijn gezondheid,,, het is niet zo als het in de media word voor geschoteld.
met raketten en bussen opblazen daar is niets mee bereikt en word ook niets mee bereikt.
nu niet nooit niet .
de strook heb een goede kans gehad ik was zelf bij de opgeving van de strook / zelfs wij reporters/fotograven werden beschoten bij het fotograveren van het vertrek.
tot die dag is er niets veranderd .
tot op de dag van vandaag.
sorry om te zeggen maar de blokade is er echt niet voor niets . ik zou het ook liever anders zien . vrijheid . we deden goede zaken in de strook toen er israelishe dorpen waren er was een bloeiende handel tussen israel en de gazanezen.
nu is er niets meer van over.
waarom ..?
omdat Israel in de rug werd geschoten bij vertrek , daarna werd de PLO vermoorden verdreven .de fatah leden rende over de grens,, zelfs fotos van,,vrouwen met en zonder kinderen. om hun leven te reden in de strook . velen lieten hun kinderen en vader achter met de hoop die konden later naar de westbank komen . nee dus velen werden vermoord door de hamas.
hamas von de elections door sinterklaas te spelen voor de elektions daar is niets meer van over ,
het is nu een teror staat , met geen recht voor de burgers.feesten zijn verboden en worden met harden hand en zelfs schieten tot stoppen gebracht.
en ga zo maar door.
dit is de hamas staat van nu. smokkel tunnels waar ook goede goederen door gaan . maar helaas meer smokkel waar voor wapens etc etc .wand daar gaat het geld van de hamas naar toe , niet naar de burgers , wat zij beloofde.
dit is er overgebleven van en geloof mij ,,,paradijs ...gazza strook. wand het is een mooien plaats.
jaren geleden ben ik er veel geweest. maar er is helaas niets meer van over.

[ Bericht 3% gewijzigd door C_N op 11-04-2011 20:54:01 ]
  maandag 11 april 2011 @ 23:23:49 #236
176916 Karrs
2007-2017
pi_95371281
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef C_N het volgende:

[..]
. maar het belangrijkste is we hebben respect voor elkaar,
en dat mis ik hier op het forum... wij burgers in israel hebben meer respekt onder de palestijne en israelish
dan voor en tegen op dit forum .ik word uitgemaakt voor massa moordenaar ..? baby moordenaar op dit forum ..?mij werd gevraagd geef nu eens reakties op mijn vraagen ...doe ik dit met bewijsmateriaal ,wat de leugens in de media bewijst .. wat gebeurd er, je hoor niet meer van dat persoon. maar wel eerst vraagen om reakties op al de vraagen voor deze mensen .daar heb ik medelijden mee.en valt ook niet mee te praten geen respekt ,asso gedrag ,stomme haat , primitieve ,het niet weten wat er werkelijk afspeel,en de wetend heid laten afhangen van websites , en geloof mij dan weet je nog niets ,, zelfs ik weet niet alles en ik zit er boven op,
Kop op, kerel. En respect voor je verhaal. :)

Laat je niet al te gek maken door de haatdragende figuren hier op het forum (en in dit topic). Ze zijn er, om wat voor reden dan ook, heilig van overtuigd dat Israël kwaadaardig is. Er is niets wat ze van het tegendeel kan overtuigen. Dat komt niet eens zozeer door Israël, maar door een menselijke eigenschap - het geen ongelijk willen hebben. ;) Je ziet het bij veel onderwerpen. Overal waar discussie is, zijn mensen geneigd om hun standpunt te verdedigen tot ze erbij neervallen. Ze zijn voor hun gevoel wel degelijk op zoek naar 'de waarheid', maar ze eigenlijk alleen maar geïnteresseerd in informatie die hun eigen standpunt onderschrijft.

Dat verschijnsel heeft een eigen naam: voorkeur voor bevestiging (confirmation bias).

Daarom kunnen ze helemaal niks met jouw verhaal en jouw foto's. Ze zullen je verhaal terzijde schuiven als niet-relevant, als nietszeggend. Niet omdat het niet-relevant of nietszeggend zou zijn (integendeel!) maar omdat zij er geen info uit kunnen halen die het standpunt "Israël is kwaadaardig" onderschrijft. Je verhaal ontkracht dat beeld zelfs en beschrijft de Palestijnen (in Gaza) als voornamelijk verantwoordelijk voor de haat en het geweld. Maar daar zijn ze niet ontvankelijk voor. Immers, ze zoeken naar bevestiging van hun standpunt - alles wat dat tegenspreekt is dan automatisch irrelevant.

Dit verzin ik niet hoor, ik zie het zelf met regelmaat voorbij komen op de Frontpage. De discussie wordt constant herhaald. En je ziet dat de anti-Israëli totaal niet luisteren naar de pro-Israëli en andersom. Het reactie-verloop onder Israëlberichten is vrijwel altijd hetzelfde. Dezelfde stellingen, dezelfde argumenten, dezelfde plaatjes, website, video's, bronnen, noem maar op. Meestal ook dezelfde reageerders. Waaronder ik. ;)

Dat het altijd dezelfde reacties zijn, van dezelfde mensen, geeft maar aan hoe ontvankelijk mensen zijn voor meningen van de tegenstander: totaal niet. Want niemand luistert naar elkaar, maar gooit in plaats daarvan telkens weer dezelfde argumenten op tafel - waar vervolgens weer niet naar geluisterd wordt.

Er zijn er gelukkig ook die wel info zoeken over dit onderwerp zonder direct een kant te (willen) kiezen. Hen doe je een groot plezier met je foto's en verhalen, want veel Israëli hebben we hier niet. (Dat geldt overigens ook voor Palestijnen!)

Hetzelfde is overigens van toepassing bij berichten over moslims/Islam/Wilders.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_95372352
quote:
-knip-
Mooi. :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:08:27 #238
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_95373777
quote:
Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef C_N het volgende:

[..]

Ik krijg er even rillingen van en wil in het vliegtuig stappen. Kol hakawod.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_95377019
quote:

[..]

ik probeer vrij selectie te zijn .ik weet Israel maakt ook fouten .
maar het beschermd zijn bevolking.. zoals mijn vrouw ,dochter en zoon.
ik zie de duizende palestijnen dagelijks israel binnen komen uit de westbank. , voor te werken ik zie israelis worden afgeslacht bij het binnen komen van de westbank ramallah.

[knip]
Een heel verhaal.
De eerste alinea klopt al niet.

En voor de rest: emotie buitelt over emotie, verdachtmaking over verdachtmaking, verontschuldiging over verontschuldiging.

Een eerder serieus gesprek met mij brak je af.

Ik word een beetje misselijk van je verhaal.
Je emoties en gevoelens zullen best wel de jouwe zijn, maar er klopt iets niet.
pi_95377044
ik weet hoe graag wij allemaal vrede willen .ik weet hoe graag de palestijnen vrede willen .de kinderen, mijn kinderen.
wij weten ook hoe we geen vrede krijgen.en ,,dont blame israel alone,,
ik ben geloof mij,, te gast in de westbank bij veel palestijnse families . ik weet hoe de palestijnen denken hoe ze leven . en op mijn gezondheid,,, het is niet zo als het in de media word voor geschoteld.

Nou, godverdomme, doe daar dan iets aan.
In plaats van haat te aaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')