quote:
Op maandag 11 april 2011 02:16 schreef Madame_Paon het volgende:[..]
Jouw posten zijn duidelijk niet objectief. Het is wel heel duidelijk dat je pro-Israël bent en gewoon dingen weglaat.
ik probeer vrij selectie te zijn .ik weet Israel maakt ook fouten .
maar het beschermd zijn bevolking.. zoals mijn vrouw ,dochter en zoon.
ik zie de duizende palestijnen dagelijks israel binnen komen uit de westbank. , voor te werken ik zie israelis worden afgeslacht bij het binnen komen van de westbank ramallah.
verkeerden afslag genomen ....4 vermoord van de tweede verdieping gedropt en tot de dood geslagen met stokken en als zekerheid een kogel door de kop.
en ondertussen via de celfoon van de slachtoffer de vrouwen op bellen dat hun man nu vermoord word.met de geluiden en al.
ik heb geen palestijn zien worden afgelacht bij het binnen komen in tel-aviv of zelfs israel ,,ik heb geen palestijnen zien worden afgeslacht bij het eeten van een pizza,, bij het instappen van een autobus.in de westbank en of ramalah door israelishe bom beld terorristen..
zoals ik israelish heb gezien in tel-aviv jerusalen natanyja , hayfa en noem maar op.afgeslacht door( vrede strijder )met bommen.om zich gestuurd door moeder en onder druk gezet door hamas plo en noem maar op,
ik heb Israelish zien vechten met palestijnen in de westbank . en als vrienden verder gingen.
ik heb fotos, van een jongen van de leeftijd van mijn zoon, in jerusalem die met zijn afgerukte arm onder de anderen arm ,zijn vader liep te zoeken .die in stukken in de boom hing bij een bom aanslag en dit is geen grapje...
ik hen palestijnse kinderen gefotografeerd die onder het stof lagen dood in jenin bij en aanval van israel.ik heb GEEN fotos van deze palestijnse doden op een israelis website gezien , en dat er feest van werd gemaakt, , en werd geroepen dood ze allemaal.
ik heb mijn fotos van de 42 verbrande lichamen die omkwamen in een autobus in de bosbrand
van afgelopen jaar ,
die lagen zwartgeblakerd naast elkaar op brancars te wachten tot ze in zakken werden gestopt .. deze fotos heb ik op een palestijns web site gezien en er werd vreugde en feest van gemaakt,.
hier lopen de israelish geen snoepjes uit te delen als er een palestijn zijn leven verlaat en of een familie om kom door een bombardement .
in de westbank de gazzastrook liepen ze snoepjes uit te delen na de moord op drie kinderen en pa en ma vogel....................
in mijn werk zit ik vrij dicht bij het vuur waar het ook is .is het bij de gazza strook is het in het noorden .in de westbank.daar is dan ook mijn werk.ik zie dingen op de grond .op de plek zelf.
ik zie ook dingen van anderen die het zelfde werk doen maar dan in de palestijnse gebieden..
we kennen elkaar zelfs.
wij zijn het eens op veel dingen . hebben ook verschillen maar dat is gezond
. maar het belangrijkste is we hebben respect voor elkaar,
en dat mis ik hier op het forum... wij burgers in israel hebben meer respekt onder de palestijne en israelish
dan voor en tegen op dit forum .ik word uitgemaakt voor massa moordenaar ..? baby moordenaar op dit forum ..?mij werd gevraagd geef nu eens reakties op mijn vraagen ...doe ik dit met bewijsmateriaal ,wat de leugens in de media bewijst .. wat gebeurd er, je hoor niet meer van dat persoon. maar wel eerst vraagen om reakties op al de vraagen voor deze mensen .daar heb ik medelijden mee.en valt ook niet mee te praten geen respekt ,asso gedrag ,stomme haat , primitieve ,het niet weten wat er werkelijk afspeel,en de wetend heid laten afhangen van websites ,
en geloof mij dan weet je nog niets ,, zelfs ik weet niet alles en ik zit er boven op,
.waarom zijn de reakties zo ..?
om de doodgewonen reden ,wij wonen hier ,wij zien het, wij leven er in, wij voelen de pijn, wij zijn weer blij dat dochter lief thuis kom in het weekend van het leger . in mijn geval.
wij voelen het verliezen van levens /
wij , wij , wij , wij missen GILAT SHALIT wij.
dit gevoel hebben jullie in nederland ook , het wij gevoel . maar dan is het meer bij voetbal.
maar plaatst dit wij gevoel in het dagelijks leven , die 7 mensen die omkwamen in nederland een paardagen geleden,,plaatst hier het wij gevoel bij. .
ok heb je het
dan dit, wij gevoel hebben wij,
de fam vogel waren wij ..... die familie verloor, de hele staat israel is triest
julie voelen dit niet ,,je kan naar wiki. al de sites in de wereld naar voren halen . tv, fotos zelfs mijn fotos je heb niet het WIJ gevoel wat wij hebben en wij weten.en wij zijn de palestijnen en aan de anderen kant israel.
en ik ben blij dat ik dit wij gevoel heb en dit wij gevoel kan door geven aan mijn zoon en dochter die een groot wij gevoel heb

ik word er soms zefs gek van, van haar wij gevoel
ik weet hoe graag wij allemaal vrede willen .ik weet hoe graag de palestijnen vrede willen .de kinderen, mijn kinderen.
wij weten ook hoe we geen vrede krijgen.en ,,dont blame israel alone,,
ik ben geloof mij,, te gast in de westbank bij veel palestijnse families . ik weet hoe de palestijnen denken hoe ze leven . en op mijn gezondheid,,, het is niet zo als het in de media word voor geschoteld.
met raketten en bussen opblazen daar is niets mee bereikt en word ook niets mee bereikt.
nu niet nooit niet .
de strook heb een goede kans gehad ik was zelf bij de opgeving van de strook / zelfs wij reporters/fotograven werden beschoten bij het fotograveren van het vertrek.
tot die dag is er niets veranderd .
tot op de dag van vandaag.
sorry om te zeggen maar de blokade is er echt niet voor niets . ik zou het ook liever anders zien . vrijheid . we deden goede zaken in de strook toen er israelishe dorpen waren er was een bloeiende handel tussen israel en de gazanezen.
nu is er niets meer van over.
waarom ..?
omdat Israel in de rug werd geschoten bij vertrek , daarna werd de PLO vermoorden verdreven .de fatah leden rende over de grens,, zelfs fotos van,,vrouwen met en zonder kinderen. om hun leven te reden in de strook . velen lieten hun kinderen en vader achter met de hoop die konden later naar de westbank komen . nee dus velen werden vermoord door de hamas.
hamas von de elections door sinterklaas te spelen voor de elektions daar is niets meer van over ,
het is nu een teror staat , met geen recht voor de burgers.feesten zijn verboden en worden met harden hand en zelfs schieten tot stoppen gebracht.
en ga zo maar door.
dit is de hamas staat van nu. smokkel tunnels waar ook goede goederen door gaan . maar helaas meer smokkel waar voor wapens etc etc .wand daar gaat het geld van de hamas naar toe , niet naar de burgers , wat zij beloofde.
dit is er overgebleven van en geloof mij ,,,paradijs ...gazza strook. wand het is een mooien plaats.
jaren geleden ben ik er veel geweest. maar er is helaas niets meer van over.
[ Bericht 3% gewijzigd door C_N op 11-04-2011 20:54:01 ]