Eenzijdig? Het staat users vrij beide kanten van het verhaal te posten. Volgens mij was het in een van de vorige topics weer andersom. Las je weer meer van de aanvallen of foute acties van Israël of mossad (toen met die moord bijvoorbeeld) Nu laat een user weer een andere kant zien van het verhaal en dit mag dan niet?quote:Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef Disana het volgende:
Willekeur. En verder sluit ik me aan bij de post van Kees22 in FB. Ben wel klaar met dit eenzijdige topic.
'Dit mag niet.' Dat zijn jouw woorden. Ga de discussie maar aan met Kees22 in FB i.p.v. hem met een kluitje in het riet te sturen. Ik houd me er verder buiten.quote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Eenzijdig? Het staat users vrij beide kanten van het verhaal te posten. Volgens mij was het in een van de vorige topics weer andersom. Las je weer meer van de aanvallen of foute acties van Israël of mossad (toen met die moord bijvoorbeeld) Nu laat een user weer een andere kant zien van het verhaal en dit mag dan niet?
niet zo snel opgeven doe ik ook niet .quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
'Dit mag niet.' Dat zijn jouw woorden. Ga de discussie maar aan met Kees22 in FB i.p.v. hem met een kluitje in het riet te sturen. Ik houd me er verder buiten.
Jezus, dit is wel zo opzichtige propaganda, ik neem aan dat je dit niet serieus meent, toch?quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Mylene het volgende:
Hier trouwens een map van de Israëlisch door de jaren heen en hun landje pik.
[ afbeelding ]
Ik stuur hem helemaal niet met een kluitje in het riet en ben ook niet een discussie met kees begonnen en heb ook absoluut niets tegen Kees. Ik heb me helemaal niet laten zien hier met een reden. Maar ik lurk hier wel. Net als andere crewleden.quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
'Dit mag niet.' Dat zijn jouw woorden. Ga de discussie maar aan met Kees22 in FB i.p.v. hem met een kluitje in het riet te sturen. Ik houd me er verder buiten.
Wel de linkjes naar dat bericht erbij zetten graag I.v.m rechten etc.quote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef C_N het volgende:
ynet...Grad rocket fired at Ashkelon; mortars hit western Negev
Despite statements supporting ceasefire, Gaza terror groups fire missile at southern city, multiple rockets at Gaza vicinity regional councils. Iron Dome system engaged
haaretz...Israel vows to respond 'most harshly' if Gaza rockets continue
After Hamas signal willingness for truce if military attacks stop, three mortar shells and two rockets fired at Israel from Gaza; one rocket strikes south of Ashkelon, another is intercepted by Iron Dome.
uit ynet . met eenzelfde bericht van haaretz.
irondome haal een grad neer en mortieren afgevuurd . ondanks een toezegging vab hamas voor een staak het vuuren . nu wil Israel op dit momend nog niets van een staak het vuren weten.
Alsof je nog nooit een dergelijk plaatje dat in voordeel van de Palestijnen spreekt hebt gezien?quote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jezus, dit is wel zo opzichtige propaganda, ik neem aan dat je dit niet serieus meent, toch?
gedaanquote:Op zondag 10 april 2011 18:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Wel de linkjes naar dat bericht erbij zetten graag I.v.m rechten etc.
Waar héb je het over? Dat is geen vraag overigens, het is een kreet van verbazing. Het is verbazingwekkend hoe je van 'dit plaatje is propaganda' op 'maar is ook andere propaganda!' kan komen, alsof er ook maar enige relevantie is.quote:Op zondag 10 april 2011 18:03 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof je nog nooit een dergelijk plaatje dat in voordeel van de Palestijnen spreekt hebt gezien?
Die zijn zeker neutraal.
deze fotos zijn in omloop gekomen door mustafa barcuty.quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waar héb je het over? Dat is geen vraag overigens, het is een kreet van verbazing. Het is verbazingwekkend hoe je van 'dit plaatje is propaganda' op 'maar is ook andere propaganda!' kan komen, alsof er ook maar enige relevantie is.
Dank je voor de uitleg, ik snapte er namelijk helemaal niets van en nu is het stuk-ken duidelijker.quote:Op zondag 10 april 2011 18:11 schreef C_N het volgende:
[..]
deze fotos zijn in omloop gekomen door mustafa barcuty.
in een meeting met hamas en PLO samen in na'alin. dit was op een vrijdag voor de middag gebeden en daarna werd er opgeroepen voor demostratie en een rel tegen IDF in het plaatsje bilin en na'alin
Kom nou, je weet hoe het spel gespeeld wordt.quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waar héb je het over? Dat is geen vraag overigens, het is een kreet van verbazing. Het is verbazingwekkend hoe je van 'dit plaatje is propaganda' op 'maar is ook andere propaganda!' kan komen, alsof er ook maar enige relevantie is.
dat geweldloos is het probleemquote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef Monidique het volgende:
Met al die opstanden tegen dictators in de Arabische landen, zou je toch hopen dat de Palestijnen gewoon hetzelfde doen. Het moet niet zo moeilijk zijn. Als ze een dag kiezen, en dan met honderdduizenden, miljoenen besluiten te demonstreren en op te trekken, geweldloos, naar Jeruzalem en andere bezette gebieden, dan kan Israël niets doen, niets dan massamoord. Misschien, en voor hen is dat het best, realiseren ze zich dat snel.
Wat voorbeelden van plaatjes in omloop.quote:Op zondag 10 april 2011 18:03 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof je nog nooit een dergelijk plaatje dat in voordeel van de Palestijnen spreekt hebt gezien?
Die zijn zeker neutraal.
de link,,, zou wel leuk zijn ow wacht ik ken ze al ,quote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat voorbeelden van plaatjes in omloop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij moet niet denken dat is niet goed voor jouwquote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef Monidique het volgende:
Met al die opstanden tegen dictators in de Arabische landen, zou je toch hopen dat de Palestijnen gewoon hetzelfde doen. Het moet niet zo moeilijk zijn. Als ze een dag kiezen, en dan met honderdduizenden, miljoenen besluiten te demonstreren en op te trekken, geweldloos, naar Jeruzalem en andere bezette gebieden, dan kan Israël niets doen, niets dan massamoord. Misschien, en voor hen is dat het best, realiseren ze zich dat snel.
quote:Arab League to Ask U.N. for No-Fly Zone in Gaza: Chief
CAIRO - Arab League chief Amr Mussa said April 10 the organization will ask the U.N. Security Council to impose a no-fly zone over Gaza, which Israel has pounded with air strikes in response to rocket fire.
Mussa told an emergency meeting of Arab League ambassadors that "the Arab bloc in the United Nations has been directed to ask for the convention of the Security Council to stop the Israeli aggression on Gaza and impose a no-fly zone."
Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op zondag 10 april 2011 03:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit is helemaal waar. De Gaza-Palestijnen kunnen beter een voorbeeld nemen aan de Jordaanoever-Palestijnen, die zich niet verzetten, samenwerken met de Israeliers en nu een eigen staat hebben en een autonoom bestuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |