Het overschrijden van de rode draad? Lolwut?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef C_N het volgende:
Netanyahu de aanval op de schoolbus was het overschrijden van de rode draad.
een geluk dat de school autobus zo goed als leeg was.,
[ afbeelding ]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4054038,00.html
is een normalen week eigenlijk , maar nu val het op omdat het geschreven wordquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef Nibb-it het volgende:
Wat een drukte vandaag ineens. Was er gisteren niet een staakt-het-vuren afgekondigd door Hamas?
Je hebt gelijk, dat had ik laten lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wel reageren op een foto die al 100x geplaatst is, maar het opiniestuk van Goldstone even missen, terwijl dat het echte nieuws is. Kun je daar eens op reageren?
Ja, want blokkeren van normale handel en vernietigen van infrastructuur mag, maar iets terug doen is dan agressie.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef C_N het volgende:
Hamas ;Israel moet zijn agressie stoppen ??.
ja wand raketten naar israel schieten mag,, maar niets terug doen dat is dan agressie
Dat is geen aanslag, dat is een toevallige treffer.quote:
het blokkeren heb zo zijn reden kees 88. ze konden een leuk strook staatje hebben als ze niet voor tereur kozen .en de handel is gegroeid naar 9.3 % het laatsten jaar . maar daar heb je natuurlijk even over heen gelezen .in kees zijn beelden verhongeren er dagelijks 100 palestijnen in de strook .quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, want blokkeren van normale handel en vernietigen van infrastructuur mag, maar iets terug doen is dan agressie.
[..]
Dat is geen aanslag, dat is een toevallige treffer.
ieder ding wat de hamas doe is legaal volgens jou . zo hoe kan jij nu een normalle reaktie geven over het goldstone raport..zo wie zo is het al moeilijk maar in dit geval....quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat had ik laten lopen.
Voor een deel al, omdat ik niet zo heel benieuwd was naar het originele rapport: iedfereen kon vantevoren al bedenken dat Israeli's oorlogsmisdaden zouden plegen en Hamas nog meer. Organisaties als Hamas leunen net iets meer tegen misdaad aan dan een regulier leger, al past het Israelische leger zich wel aardig aan aan de minder gedisciplineerde legers van de lokale omgeving.
Dat Israel zou gaan janken om dat rapport was natuurlijk ook niks nieuws: Israel en zijn verdedigers janken om de minste of geringste aarzelende opmerking over zijn gedrag.
Wat Goldstone onder andere zegt, is dat hij nu dingen weet, die hij toen niet wist, onder andere door het gebrek aan medewerking van Israel.
Verder zegt hij, dat Israel veel gevallen onderzoekt, wat verbazend, want nieuw, is (voor zover wij weten!). Nu nog zien of er serieus te nemen straffen uit voortkomen.
Ook zegt hij, dat Hamas geen enkel onderzoek doet, wat niet verbazend is.
Verder zegt hij, zeer terecht, dat onderzoek naar (mogelijke) (oorlogs)misdaden heel belangrijk is, vooral om herhaling te voorkomen.
Daarbij moet opgemerkt worden dat Israel, als een van de zeer weinige landen, het desbetreffende verdrag niet ondertekend heeft en dus volgens het geldende recht gewoon oorlogsmisdaden mag plegen.
Hamas kan, als niet-land, dat verdrag niet eens ondertekenen en is dus ook vrij in het plegen van oorlogsmisdaden.
Dat zou zelfs wel eens een van de redenen voor Israel kunnen zijn om het Goldstone-rapport met de beschuldiging dat Hamas oorlogsmisdaden gepleegd heeft, weg te schuiven. Immers: door die beschuldiging wordt Hamas impliciet meer serieus genomen, want als een soort land beschouwd.
Maar terug naar het stuk van Goldstone: in elk geval heeft hij de beschuldiging dat hij zelf bevooroordeeld was afdoende weerlegd. Een moedig man!
En als Israel nu eindelijk, al dan niet als gevolg van zijn rapport, de (vermeende) oorlogsmisdaden van zijn soldaten onderzoekt, dan is dat grote winst.
Daarna inderdaad Hamas, of liever gezegd, de Palestijnse Autoriteit nog. Eerste stap daartoe is die machten serieus nemen.
Oh ja, die raketten van Hamas op Israel nog. Zoals al gezegd: Hamas is geen land en kan dus geen oorlogsmisdaden plegen en het is voor Israel, als land dat het verdrag niet ondertekend heeft en dus oorlogsmisdaden mag plegen, natuurlijk wel brutaal om andere te beschuldigen van oorlogsmisdaden.
En ook blijft staan dat de actie gegoten lood disproportioneel was.
Toevallige treffer met een vanaf de schouder afgevuurde antitankraket, hmhmquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, want blokkeren van normale handel en vernietigen van infrastructuur mag, maar iets terug doen is dan agressie.
[..]
Dat is geen aanslag, dat is een toevallige treffer.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Toevallige treffer met een vanaf de schouder afgevuurde antitankraket, hmhm![]()
in kees 33 wereld kan dat allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Toevallige treffer met een vanaf de schouder afgevuurde antitankraket, hmhm![]()
hier heb je denk ik jaren over zitten denk knap hoor .. nog wat onderbouwend te melden ?/.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigen schuld, dikke bult.
Israëliërs hebben gewoon een land ingepikt omdat het in de Bijbel zou staan ....
Vind je het gek dat de Palestijnen boos zijn?
Als er nu opeens een heleboel Kenianen naar Nederland zouden komen en het land zouden claimen omdat het hun 'volgens de Bijbel beloofd was', zouden wij ook niet blij zijn.
Klopt. Als ze gewoon de terreur zouden afzweren, dan hadden ze klaar, voila, 1-2-3 hun eigen staat gehad, kijk maar naar de Westelijke Jordaanoever.quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:29 schreef C_N het volgende:
[..]
het blokkeren heb zo zijn reden kees 88. ze konden een leuk strook staatje hebben als ze niet voor tereur kozen
Er valt niet zoveel over te zeggen .... ze hoeven van mij echt niet te verwachten dat ik medelijden heb met de Israëliërs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef C_N het volgende:
[..]
hier heb je denk ik jaren over zitten denk knap hoor .. nog wat onderbouwend te melden ?/.
ok we hoeven geen medelijde van jou , dat hebben wij voor jou ,quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel over te zeggen
Volgd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef C_N het volgende:
coler red alarm nu in sderoth askelon en asdoth meer volgd.
zonde van je tijd geloof mij nou .quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Iets met normaal gesproken Hebreeuws spreken, en zo.
Wat dacht je van 17 doden onder de Palestijnen, onder wie een kind van 11?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:38 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe komt het dat er ineens zo veel meer projectielen worden afgeschoten? Is de nieuwe bestelling mortieren binnengekomen of zo?
vreselijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht je van 17 doden onder de Palestijnen, onder wie een kind van 11?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigen schuld, dikke bult.
Israëliërs hebben gewoon een land ingepikt omdat het in de Bijbel zou staan ....
Vind je het gek dat de Palestijnen boos zijn?
Als er nu opeens een heleboel Kenianen naar Nederland zouden komen en het land zouden claimen omdat het hun 'volgens de Bijbel beloofd was', zouden wij ook niet blij zijn.
Hou maar op hoor, we hebben alle mogelijke meningsverschillen al uitvoerig besproken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef Ciske- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lees je eerst eens in voor je wat roept.
Het is een drukke dag op 't werkquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef C_N het volgende:
qasam in de negev geen gewonden .
en ik wil naar huis![]()
Bespaar je de moeitequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef Ciske- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien moet jij dat maar eens doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef Ciske- het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan moet je voor de grap eens kijken hoe subjectief de berichtgeving op de FP is m.b.t. dit nieuws van vandaag:quote:
Van wie is Israël dan wel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ten eerste: het is niet het land van de Israëliërs.
[..]
Dus het aantal doden is een maatstaf om te bepalen welke partij 'gelijk' heeftquote:Ten tweede: er zijn veel meer doden gevallen onder de Palestijnen.
Ja, maar de bagger die er nou langskomt, schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef waht het volgende:
[..]
Hou maar op hoor, we hebben alle mogelijke meningsverschillen al uitvoerig besproken.
Het enige wat meerwaarde heeft zijn nieuwe ontwikkelingen.
Grappig wel: wat nu de Gaza-strook is was toen een zelfstandige staat. Die dus volledig recht had op open grenzen. dus havens en luchhavens?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Van wie is Israël dan wel?
En tot hoeveel jaar terug moeten we kijken? Zo is onderstaande kaart van 9e eeuw voor Christus:
[ afbeelding ]
Of is dat te ver terug en geldt het dan niet meer? Als het niet meer geldt, hoe lang moet Israël dan in de huidige vorm blijven bestaan voordat het naar jouw maatstaven Israël genoemd mag worden?
[..]
Dus het aantal doden is een maatstaf om te bepalen welke partij 'gelijk' heeft
Jij had wel Goldstones brief gepost, maar ik had het helemaal niet tegen jou.quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:33 schreef C_N het volgende:
[..]
ieder ding wat de hamas doe is legaal volgens jou . zo hoe kan jij nu een normalle reaktie geven over het goldstone raport..zo wie zo is het al moeilijk maar in dit geval....
Mag ik je vragen waarom je specifieke aandacht vraagt voor de Palestijnse slachtoffers en waarom je het bericht van dat kind van 11 voor waarheid aanneemt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht je van 17 doden onder de Palestijnen, onder wie een kind van 11?
Moah... berichten zijn berichten; voor hetzelfde geld was het de propaganda van Israël geweest. De reacties zijn over het algemeen vrij gebalanceerd. Ongenuanceerd, maar gebalanceerd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef waht het volgende:
De FOK! FP is een verlengstuk van de propagandamachine van Hamas, lijkt me duidelijk.
Wellicht handig om onderstaande pagina nog eens een keertje goed te lezen?quote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Grappig wel: wat nu de Gaza-strook is was toen een zelfstandige staat. Die dus volledig recht had op open grenzen. dus havens en luchhavens?
Als de Palestijnen lang geleden waren gestopt met het afvuren van raketten, mortiergranaten, plaatsen van bommen en het plegen van zelfmoordaanslagen op onschuldige burgers dan hadden ze al lang zonder problem hun grenzen, havens en luchthavens kunnen gebruiken.quote:Volgens het Verdelingsplan van de VN in 1947 zou de Gazastrook onderdeel worden van een nieuwe Palestijns-Arabische staat. De Arabieren verwierpen het plan echter. Na de beëindiging van het Britse mandaat over Palestina en de burgeroorlog van 1947-1948 volgde de Israëlische onafhankelijkheidsverklaring in mei 1948. Het Egyptische leger viel daarop Israël binnen vanuit het Zuiden en ontketende daarmee de Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948.
[..]
De huidige Gazastrook is een product van de wapenstilstandsakkoorden van 1949 tussen Egypte en Israël; de grens staat bekend als de Groene Lijn. Egypte bezette de Strook van 1949 (met een onderbreking van vier maanden Israëlische bezetting tijdens de Suezcrisis van 1956) tot 1967.
[..]
In de Zesdaagse Oorlog van 1967 werd het door Israël op Egypte veroverd en bezet. Het gebied werd niet geannexeerd door Israël.
[..]
In augustus 2005 waren alle inwoners van de nederzettingen en sympathisanten uit de Gazastrook geëvacueerd. In september 2005 droeg Israël de controle over de Gazastrook over aan de Palestijnse Autoriteit als loyaliteitsgebaar. Sinds die terugtrekking was er geen enkele Israëlische aanwezigheid meer in de Gazastrook.
[..]
Het Palestijnse bestuur over ruim de meerderheid van de Gazastrook begon in 1993, na de Israëlisch-Palestijnse akkoorden die bekendstaan als de Oslo-akkoorden.
Na een verdere eenzijdige terugtrekking van Israël, was op 12 september 2005 de controle over het grondgebied (exclusief het luchtruim) compleet. Aanvankelijk braken feestvierende Palestijnen de grens met Egypte door, maar die werd later gerepareerd. De Palestijnse Autoriteit vergrendelde de grensovergang met Egypte. Tijdens een gewapende "overwinningsparade" van de Hamas kwamen 19 mensen om het leven en nog 200 raakten gewond, toen explosieven in een vrachtwagen van Hamas ontploften. De Palestijnse Autoriteit reageerde met een politieke aanval op de Hamas voor het nodeloos in gevaar brengen van burgers. De Hamas reageerde met het afvuren van 40 raketten op Israël.
[..]
De verhouding tussen Hamas en Israël is zeer slecht. Hoewel Israël zijn kolonisten en troepen heeft teruggetrokken uit de Gazastrook voert Israël regelmatig aanvallen uit op Hamasstrijders. Aan de andere kant zijn vanuit de Gazastrook tienduizenden Qassamraketten op Israël afgevuurd, die voornamelijk rond Sderot terecht kwamen.
[..]
In december 2008 liep een staakt-het-vuren tussen Hamas en Israël af. De raketbeschietingen door Hamas werden weer heviger, waarna Israël een grote militaire aanval uitvoerde om de raketbeschietingen onmogelijk te maken. Hierbij kwamen ruim 1300 mensen om het leven.
[..]
Dit is helemaal waar. De Gaza-Palestijnen kunnen beter een voorbeeld nemen aan de Jordaanoever-Palestijnen, die zich niet verzetten, samenwerken met de Israeliers en nu een eigen staat hebben en een autonoom bestuur.quote:Op zondag 10 april 2011 01:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als de Palestijnen lang geleden waren gestopt met het afvuren van raketten, mortiergranaten, plaatsen van bommen en het plegen van zelfmoordaanslagen op onschuldige burgers dan hadden ze al lang zonder problem hun grenzen, havens en luchthavens kunnen gebruiken.
Moet ik mezelf nu verantwoorden omdat ik het simpele feit noem van het aantal doden aan Palestijnse kant?quote:Op zondag 10 april 2011 00:38 schreef Karrs het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom je specifieke aandacht vraagt voor de Palestijnse slachtoffers en waarom je het bericht van dat kind van 11 voor waarheid aanneemt?
Daaropvolgend, wat vind je van de constante beschietingen die C_N de laatste weken in dit topic beschrijft? Zonder er een waarde-oordeel aan te hangen, wat vind je van het feit dat mensen constant beschoten worden door (niet-gerichte maar daardoor niet minder dodelijke) raketten? En dan even zonder een vergoeilijking. Gewoon, wat vind je ervan?
Je bent blijkbaar beledigd? Het was nochtans een normale vraag. Waarom schiet je zo in de verdediging?quote:Op zondag 10 april 2011 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet ik mezelf nu verantwoorden omdat ik het simpele feit noem van het aantal doden aan Palestijnse kant?
Het moet ook niet gekker worden met dit topic.
Maar wat vind je nou van die beschietingen door Hamas?quote:Op zondag 10 april 2011 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet ik mezelf nu verantwoorden omdat ik het simpele feit noem van het aantal doden aan Palestijnse kant?
Hamster weken in USA HEquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:38 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe komt het dat er ineens zo veel meer projectielen worden afgeschoten? Is de nieuwe bestelling mortieren binnengekomen of zo?
Welk land van de Palestijnen is ingepikt en waarom zou dat van de Palestijnen zijn en waarom denk jij dat Israël dat land ingepikt heeft?quote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zeg ook helemaal niet dat de Palestijnen onschuldig zijn.
Ik snap alleen dat ze boos zijn dat de Israëliërs hun land hebben ingepikt.
Het enige wat de Palestijnen willen, is hun land terug.
De enige manier om dit op te lossen, is om het land terug te geven aan de Palestijnen.
Er zijn genoeg plekken om de wereld die nog redelijk onbewoond zijn. Daar stichten ze hun 'beloofde' land maar.
Het enige wat Hamas wil is de vernietiging van Israël:quote:Het enige wat de Palestijnen willen, is hun land terug.
quote:- De radicaalislamitische beweging Hamas werd in 1987 opgericht en komt voort uit het Moslim Broederschap.
- Hamas is in het Arabisch een acroniem van Islamitische Verzetsbeweging en betekent eveneens ijver of geestdrift.
- In haar manifest zegt de partij de vernietiging van Israël en in plaats daarvan een islamitische staat na te streven. Hamas weigert de staat Israël te erkennen en de wapens op te geven. Ook erkent ze de akkoorden niet die de Palestijnse Autoriteit met Israël sloot.
- De militaire tak van Hamas, de Izz al-Din al Qassam Brigades, pleegde sinds het begin van de tweede intifada (Palestijnse opstand) in 2000 meer dan zestig zelfmoordaanslagen.
- De partij won in januari 2006 de parlementsverkiezingen in de Palestijnse gebieden en sleepte 74 van de 132 zetels in de wacht. Daarna vormde ze een regering onder leiding van Ismail Haniyah. De regering werd internationaal niet erkend. Onder buitenlandse druk kwamen Hamas en Fatah half maart 2007 een regering van nationale eenheid overeen. In juni 2007 nam Hamas met geweld de macht over in de Gazastrook.
Bron o.a.: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)etiging-Israel.dhtml
ik vroeg alleeen een link (betrouwbaar) van het dode kind van 11 ...?quote:Op zondag 10 april 2011 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn post was geen antwoord op jou. Dit is mijn antwoord op jou:quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef C_N het volgende:
ik vroeg alleeen een link (betrouwbaar) van het dode kind van 11 ...?
en ik wacht nog steets wand hier vind ik er niets van terug.
Moet je bij de VN zijn. De VN hebben het land Palestina opgedeeld.quote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zeg ook helemaal niet dat de Palestijnen onschuldig zijn.
Ik snap alleen dat ze boos zijn dat de Israëliërs hun land hebben ingepikt.
Het enige wat de Palestijnen willen, is hun land terug.
De enige manier om dit op te lossen, is om het land terug te geven aan de Palestijnen.
Er zijn genoeg plekken om de wereld die nog redelijk onbewoond zijn. Daar stichten ze hun 'beloofde' land maar.
thanks disana.quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn post was geen antwoord op jou. Dit is mijn antwoord op jou:
http://nos.nl/artikel/231(...)ingsacties-gaza.html
quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn post was geen antwoord op jou. Dit is mijn antwoord op jou:
http://nos.nl/artikel/231(...)ingsacties-gaza.html
Even het bericht helemaal neer gezet. Beetje handiger lezenquote:Bij een Israëlische luchtaanval op de Gazastrook zijn een Hamas-commandant en twee lijfwachten gedood. De aanval was een vergelding voor de vele raketten die Palestijnen afvuren op Israël.
Donderdag trof een raket een schoolbus; een jongen van 16 raakte zwaargewond. Premier Netanyahu reageerde fel en zei dat iedereen die kinderen aanvalt zijn leven op het spel zet.
Bij Israëlische acties kwamen sindsdien 17 Palestijnen om, onder wie een jongen van 11.
Anti-raketsysteem
Nog steeds vuren Palestijnen raketten af, maar die worden vaak onderschept door een anti-raketsysteem dat Israël deze week in gebruik heeft genomen.
je ziet wel dat het steeds kleiner aan her worden is .quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Moet je bij de VN zijn. De VN hebben het land Palestina opgedeeld.
Hier trouwens een map van de Israëlisch door de jaren heen en hun landje pik.
[ afbeelding ]
Ga je dat ook doen bij alle posts van C_N met alleen maar een link naar ynet?quote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef paddy het volgende:
Even het bericht helemaal neer gezet. Beetje handiger lezen
Ook gewoon gedaan wanneer ik vond dat het interessant was, maar meestal doet hij dat zelf. Zijn linkjes klik ik trouwens niet vaak op, maar zoek op trefwoorden in google. Zijn linkjes willen nog wel eens een popup waarschuwing geven.quote:Op zondag 10 april 2011 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je dat ook doen bij alle posts van C_N met alleen maar een link naar ynet?
het was handiger lezen geen kat of zodenk ik .... en gisteren plaatsten ik veel linken van jou faforit haaretz.maar het was het zelfde als ynet ..quote:Op zondag 10 april 2011 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je dat ook doen bij alle posts van C_N met alleen maar een link naar ynet?
Dat is pertinent onjuist, pagina met pagina zie je vol links met hooguit een kleine regel erbij. Raar dus dat je uitgerekend mijn bericht eruit pikt om te corrigeren.quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Ook gewoon gedaan, maar meestal doet hij dat zelf. Zijn linkjes klik ik trouwens niet vaak op, maar zoek op trefwoorden in google. Zijn linkjes willen nog wel eens een popup waarschuwing geven.
Hij zet trouwens zelf ook vaak het bericht erbij.
Ik heb ook niets tegen links maar paddy kennelijk wel ineens.quote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef C_N het volgende:
[..]
het was handiger lezen geen kat of zo en gisteren plaatsten ik veel linkenb van njou faforit haaretz.maar het was het zelfde als ynet ..
waarom dat vertel ik je later
Het is gewoon handiger. Is de tekst te lang? Pik je een gedeelte eruit wat je punt is en meldt je dat het bericht verder te lezen is achter de link. Volgens mij kan je een bepaald aantal zinnen rustig c/pen naar een forum met link.quote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef C_N het volgende:
[..]
het was handiger lezen geen kat of zo en gisteren plaatsten ik veel linkenb van njou faforit haaretz.maar het was het zelfde als ynet ..
waarom dat vertel ik je later
Nee, ik vond het gewoon handiger en het mag wanneer het een aantal zinnen zijn. Ik doe dit wel vaker.quote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen links maar paddy kennelijk wel ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |